Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις. Πιστεύω, ότι έχει πρωτόκολλο για 1000 επιβάτες. Αυτό όμως θα σήμαινε, ότι εκτός εάν το αγοράσει κανένας από τους ανταγωνιστές στη γραμμή της Κέρκυρας ή κάποιος άλλος στο Ιόνιο, μόνο στο εξωτερικό θα μπορούσε να πουληθεί το πλοίο (π.χ. Κροατία, Σαρδηνία) ... Το μόνο άλλο που θα μπορούσα να φανταστώ είναι οι γραμμές προς Εύβοια, αν και εκεί αγοράστκε πρόσφατα το Πανόραμα.

Όταν λες ότι η πλώρη δεν κάνει για το Αιγαίο, εννοείς από νομικής άποψης (υφιστάμενοι κανονισμοί κτλ.) ή λόγω καιρού πιο πολύ;

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 604
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αλλαγή στην πλώρη και χτίσιμο για να κλείσουν πρύμα είναι απαραίτητα εφόσων πάει για Κυκλάδες αν και δεν μπορώ να φανταστώ γραμμή που έχει ανάγκη. Ίσως Ραφήνα εφόσων έφευγε κάποια στιγμή η γιαγιά Πόπη.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά το πλοίο δεν κάνει για πουθενά. Για Εύβοια με τίποτα , είναι τεράστιο. Για σαρωνικό πάλι είναι αρκετά μεγάλο οπότε δεν το βλέπω για τη nova εκτός και αν έχει βλέψεις για πουθενά αλλού....... Μόνο για τη γραμμή που είναι ή αλλιώς για Κυλλήνη - Πόρο κάνει. Εντός Ελλάδας δεν κάνει για πουθενά αλλού, ειδικά για Ραφήνα.........ΙΣΩΣ όμως με επιφύλαξη θα μπορούσε να μπει όπως είναι σε επιδοτούμενο Καβάλα-Λήμνο όπως σχεδίαζε η ΑΝΕΘ για το ΘΑΣΟΣ 8 αν και πάλι νομίζω είναι μεγάλο....... Έτσι για την πληροφορία όμως το πλοίο που θα διπλώσει το Θεολόγο έχει βρεθεί ήδη και αν όλα πάνε καλά θα ανέβει κατά την άνοιξη από ότι ξέρω...

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το πλοίο τελειώνει την επισκευή του και τη Παρασκευή επανέρχεται στη γραμμή του. Μπορεί οι φήμες να έλεγαν ότι το πλοίο έχει πουληθεί στο Αιγαίο, αλλά από ότι φαίνεται έμειναν σαν φήμες.

Χαρακτηριστικά να αναφέρω ότι ο ίδιος ο πλοιοκτήτης του, όταν έμαθε ότι οι φήμες ήθελαν να είχε πουλήσει το βαπόρι, σε μια συγκεκριμένη εταιρεία. Έκανα και πλακά στον υποτιθέμενο νέο πλοιοκτήτη. Έτσι πήρε τον υποτιθέμενο νέο πλοιοκτήτη του να του δώσει το λογαριασμό της τράπεζας του, για να του καταθέσει τα λεφτά για την αγοροπωλησία του καραβιού του.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Βασικά το πλοίο δεν κάνει για πουθενά.Εντός Ελλάδας δεν κάνει για πουθενά αλλού, ειδικά για Ραφήνα...

τελικα κανει ή δεν κανει;

Πάντως είναι 120 μέτρα με καλό γκαράζ και ταχύτητα (άσχετα αν τώρα το πάνε με 16)

με ποσα μπορει να παει το κατινακι αν επιτρεπεται

Link to comment
Share on other sites

Έχει και την ταχύτητα του ΘΕΟΛΟΓΟΣ (μην μπερδευτεί κανένας με το ΘΕΟΦΙΛΟΣ :P ) άμα λάχει :D δηλαδή τα 18,5 τα έχει.... Πολλές φορές στην Ηγουμενίτσα το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π το έχω πετύχει με 17+

Link to comment
Share on other sites

Η Καιτουλα ειχε ταχυτητα στα δοκιμαστικα 20.5. Καποτε στις αρχες εκανε το Ηγουμενιτσα-Κερκυρα γυρω στα 50 λεπτα. Οποτε αν τωρα κανει μετασκευη και προσθεσει βαρη κτλ ισως να μη μπορει να περασει τα 18-18.5. Παντως και 17.5 ακατεβατα να κανει δεν ειναι ασχημα και δε θα φαινεται καμια τραγικη διαφορα στους χρονους.

Ενδιαφερον βεβαια εχουν τα εξης:

1) το πλοιο δεν εχει stabilisers

2) πρεπει να αλλαξει πλωρη αμα δε θελει να αποκτησει τη φημη του Aqua Jewel.

3) πρεπει να βαλει πορτες στο γκαραζ

4) πρεπει να βαλει βαρκες η mes

συν την οποια ανακαινιση. Περα απο το ευχαριστο γεγονος οτι 2-3 μηνες καποιοι θα δουλεψουν στο πεθαμενο Περαμα μιλαμε για μια σημαντικη επενδυση η οποια δε θα κοστισει και λιγα ειδικα για την εποχη που ζουμε...

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς εννοεί τις υδατοστεγείς πόρτες που βάζουν στα πλοία για να αυξήσουν το Amax (την ευστάθεια του σε περίπτωση κατακλυσμού με νερό στο γκαράζ του) που απαιτούν οι κανονισμοί της Συνθήκης της Στοκχόλμης

Link to comment
Share on other sites

τελικα κανει ή δεν κανει;

με ποσα μπορει να παει το κατινακι αν επιτρεπεται

Λοιπόν.......Επειδή το μπέρδεψα λίγο με τα πολλά λόγια,και φαινεται λες και αλληλοσυγκρουονται αυτα που λεω, θέλω να πω ότι όπως είναι δεν κάνει, ειδικα για τη ραφήνα......Αλλά έχει καλό μήκος και γκαράζ για μια μετασκευή, και θα γίνει ότι πρέπει για τη γραμμή σε αυτή την περίπτωση με μια διαφορετική πλώρη τύπου ανθή μαρίνα και τα πρυμνια ντεκ 10 μετρα πίσω τουλάχιστον.....Όσο για ταχύτητα που λες φτάνει μέχρι τα 20 από όσο ξέρω στο συνολικό, ίσως και κάτι παραπάνω, φέρει 2 daihatsu δε θυμαμαι ποσα kW...Όσο για τις βάρκες και τα MES, μάλλον MES θα έχει γιατί οι βάρκες δίνουν βύθισμα και κόβουν ταχύτητα, βλ εξπρές χαρούλα........

EDIT: Ερώτηση - Πότε βγαίνει για ακινησία το πλοίο; Γιατί αφου υπάρχουν τέτοιες βλέψεις, πρέπει να σταματήσει 2 μήνες νωρίτερα από την Κέρκυρα τουλάχιστον για να κάνει ότι είναι να κάνει......

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Και με το που ηρθε απολυθηκε η πλειοψηφια του πληρωματος και των αξιωματικων. Για να δουμε και μια λιστα με εργασιουλες για τους επομενους μηνες:

Τοποθετηση Emergency ηλεκτρομηχανης

Τοποθετηση συστηματος πυρανιχνευσης

Τοποθετηση συστηματος πυροσβεσης

Καταπελτακι επιβατων

Αλλαγη πλωρης απο τα οκια και μπροστα

Προεκταση του πρυμνιου μπαρ προς τα πρυμα

Γενικη ανακαινιση εσωτερικου

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που ουσιαστικά θα γλυτώσει είναι το εργολαβικό κέρδος, αναλαμβάνοντας τη μετασκευή το ναυπηγείο του πλοιοκτήτη του!! Γιατί τα μεροκάματα και τα υλικά θα τα πληρώσει, όπως θα τα πλήρωνε εάν έκανε κάπου αλλού την μετασκευή!!

Τοποθετηση Emergency ηλεκτρομηχανης

Απορία το πλοίο δεν είχε ήδη emergency γεννήτρια??? Ή απλώς εννοείς ότι θα αλλάξει τη παλιά με κάποια άλλη??

Link to comment
Share on other sites

Τα πλοια κατηγοριας Γ δεν ειναι υποχρεωμενα να εχουν emergency γεννητρια που παιρνει αυτοματα με το black out. Εχουν μια βοηθητικη που δινει παροχη σε συγκεκριμενα μηχανηματα η οποια ξεκιναει χειροκινητα οταν χρειαστει.

Link to comment
Share on other sites

Και με το που ηρθε απολυθηκε η πλειοψηφια του πληρωματος και των αξιωματικων. Για να δουμε και μια λιστα με εργασιουλες για τους επομενους μηνες:

Τοποθετηση Emergency ηλεκτρομηχανης

Τοποθετηση συστηματος πυρανιχνευσης

Τοποθετηση συστηματος πυροσβεσης

Καταπελτακι επιβατων

Αλλαγη πλωρης απο τα οκια και μπροστα

Προεκταση του πρυμνιου μπαρ προς τα πρυμα

Γενικη ανακαινιση εσωτερικου

Σιγουρα το κοστος μιας τετοιας μετασκευης ειναι μεγαλο (δικια μου εκτιμηση γυρω στα 4μυρια) ΑΛΛΑ δεν ειναι πολλα σε σχεση με την αγορα ενως αλλου πλοιου κ την εναρμονιση του σε συνθηκες αιγαιοπελαγιτικου ανταγωνισμου

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο πήγε στο Αμπελάκι της Σαλαμίνος, στο ναυπηγείο του πλοιοκτήτη του.

Όχι ακριβώς. Στα Αμπελάκια μεν, αλλά λίγο πιό δίπλα από του Παναγιωτάκη, στα ναυπηγεία Σαλαμίς. Και επειδή δεν φαίνεται προς το παρόν κάτι "να κινείται" επί του πλοίου, τουλάχιστον δια γυμνού οφθαλμού, ας περιμένουμε για να δούμε που τελικά θα πραγματοποιηθεί η μετασκευή του.

gallery_2102_62_149994.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τα εσωτερικα ξηλωματα που εχουν ξεκινησει απο το ταξιδι της καθοδου ειναι λιγο δυσκολο να τα δεις απ εξω. Αμα δε γκρεμισεις πως θα χτισεις :)

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα έλεγα απλά "λίγο δύσκολο" αλλά ακατόρθωτο, εκτός πια και αν έχεις πολύ ....διεισδυτικό οφθαλμό. Γι αυτό ακριβώς και κράτησα τις επιφυλάξεις μου (διά γυμνού οφθαλμού κλπ). :)

Εξ' άλλου μην γελιόμαστε, το σκέλος της μετασκευής που προσελκύει χωρίς συζήτηση το ενδιαφέρον των -συντριπτικά- περισσοτέρων, είναι η αλλαγή - προσθήκη πλώρης, ή αν θέλεις ακόμα, γενικότερα οι εξωτερικές αλλαγές.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...