Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 599
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αναχώρησε από τον Πειραιά όπως μας είπε ο Valencay λίγο παραπάνω για Μύκονο, Τήνο, Άνδρο και Ραφήνα. Περάστηκαν και τα δρομολόγιά του στο openseas. Αύριο το πρώτο στις 06:55. Καλοτάξιδο στη νέα του γραμμή και καλότυχο :)

Link to comment
Share on other sites

Για να δούμε, θα πάει Μύκονο, Τήνο, Άνδρο και Ραφήνα; Σύμφωνα με το ΑΙΣ το πλοίο πρέπει να αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα στο στενό μεταξύ Κεας και Κύθνου. Εδώ και λίγη ώρα είναι σχεδόν σταματημένο...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Δοκιμές μέσα στο στενό; Και κάπου ένα μισάωρο ακινητοποιημένο να το ξεσέρνει ο καιρός στα βράχια; Περίεργο μου φαίνεται, αλλά δε το αποκλείω... μπορεί να έχεις και δίκιο.

Πάντως απο το συμβάν και μετά έχει κόψει ταχύτητα. Αντι για 18,5-19 που πήγαινε τώρα συντηριτικά με 16,5-17.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως τα καινούργια "μαγουλάκια" του κοπανάνε περισσότερο απ'όσο υπολόγιζαν οι κατασκευαστές τής νέας πλώρης;

Πάντως κι'εμένα μού φαίνεται περίεργο να κάνη δοκιμές μέσα στο στενό-υποτίθεται πως στα δοκιμαστικά που έκανε μετά την μετασκευή θα είχαν εντοπιστεί και λυθεί όλα τα προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά να ψάχνουμε να βρούμε τι είχε (σώνει και καλά πρέπει κάτι να είχε ???) ή να μην ψάχνουμε (όπως πχ. προτείνεται στην περίπτωση του Superferry) ??? :wacko:

Ακόμα, αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει παρακαλώ. Για ποιό στενό ακριβώς μεταξύ Κέας και Κύθνου μιλάμε ??? Ψάχνω εδώ και ώρα στους χάρτες να βρω στενό (αρκετά ...στενό βέβαια ώστε να δικαιολογούνται οι απορίες που εκφράστηκαν) και στενό δεν βρίσκω. :huh: Τέλος από που συνάγεται το συμπέρασμα ότι το πλοίο "το ξέσερνε ο καιρός στα βράχια" ??? Από κάποιον αυτόπτη μάρτυρα, από κάποια επισταμένη μελέτη πάνω στην πορεία του πλοίου από το σύστημα AIS, ή έτσι απλά γουστάρουμε "να το ξέσερνε ο καιρός" ??? :mad:

Καλοτάξιδο να 'ναι το καραβάκι, όπως και όλα τα άλλα της γραμμής, και μακάρι να υπάρχει ψωμί για όλα. Και μιά πανέμορφη φωτό χθεσινή από το λιμάνι του Γαυρίου στην Άνδρο (μπας και χαλαρώσουμε λίγο).

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

απο ταχυτητα δεν παει ασχημα παντως. το 19ρι το εχει.

οσον αφορα το τι εγινε στην κυθνο, απο οτι μαθαινω στο fb στο group του Αρχιπελαγος αναρτηθηκε φωτο με το πλοιο σταματημενο να βγαζει λευκο καπνο. μπορει να ηταν μικροαρρυθμια (ο πατερας μου ελεγε οτι παντα μετα απο επισκευη ολο και καποιο μικροσυμβαν θα προεκυπτε) μπορει να ηταν και κατι προγραμματισμενο εντος του δοκιμαστικου πλου. (δοκιμαστικο δεν ειναι μονο τα 5 μιλια στο σαρωνικο μολις δεθουν οι μηχανες. συνηθως χρειαζονται αρκετες δεκαδες μιλια, που συνδυαζονται με το ταξιδι προς το homeport. η βολτα στο σαρωνικο ειναι για να μη σκασει κατι χοντρο)

παντως ουτε τα μαγουλα του ανοιξαν, ουτε στα βραχια τσακιστηκε, ουτε ηταν παγιδευμενο σε ηλεκτρομαγνητικο πεδιο στο χωροχρονο

Link to comment
Share on other sites

Τελικά να ψάχνουμε να βρούμε τι είχε (σώνει και καλά πρέπει κάτι να είχε ???) ή να μην ψάχνουμε (όπως πχ. προτείνεται στην περίπτωση του Superferry) ??? :wacko:

Ακόμα, αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει παρακαλώ. Για ποιό στενό ακριβώς μεταξύ Κέας και Κύθνου μιλάμε ??? Ψάχνω εδώ και ώρα στους χάρτες να βρω στενό (αρκετά ...στενό βέβαια ώστε να δικαιολογούνται οι απορίες που εκφράστηκαν) και στενό δεν βρίσκω. :huh: Τέλος από που συνάγεται το συμπέρασμα ότι το πλοίο "το ξέσερνε ο καιρός στα βράχια" ??? Από κάποιον αυτόπτη μάρτυρα, από κάποια επισταμένη μελέτη πάνω στην πορεία του πλοίου από το σύστημα AIS, ή έτσι απλά γουστάρουμε "να το ξέσερνε ο καιρός" ??? :mad:

Καλοτάξιδο να 'ναι το καραβάκι, όπως και όλα τα άλλα της γραμμής, και μακάρι να υπάρχει ψωμί για όλα. Και μιά πανέμορφη φωτό χθεσινή από το λιμάνι του Γαυρίου στην Άνδρο (μπας και χαλαρώσουμε λίγο).

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την αντίδραση σου. Μια απορία κατέθεσα, αν γνώριζε(ι)ς κάτι για το συμβάν θα μπορούσες να το αναφέρεις.

Παρακολουθούσα την πορεία του στο AIS, όταν το είδα να σταματάει στο στενό (γιατί και ο χάρτης έτσι το αναφέρει!) για αρκετά μεγάλο διάστημα. Ούτε πόρισμα έβγαλα, ούτε τίποτα. Ρώτησα αν ξέρει κάποιος κάτι. Εν τέλη τα γραφόμενα του proud_ionian λοιπόν επιβεβαιώνουν πως μάλλον κάτι συνέβει.

Η εξήγηση του George πως πρόκειτω για κάποιο δοκιμαστικό, δε μου φάνηκε λογική. Οι κάποιες γνώσεις μου πάνω στο αντικείμενο μου επιτρέπουν κάποια πράγματα να τα κρίνω και αν χρειαστεί να τα θέσω υπο αμφισβήτηση. Αυτο έκανα, χωρίς όμως και να επιμείνω.

Επειδή δεν έχω καμία προκατάληψη ή σχέση με το καράβι ή την εταιρία του, να ευχηθώ σε αμφότερους καλή επιτυχία, καλά ταξίδια και καλές δουλειές στην αξιέπαινη προσπάθεια που καταβάλουν. Απ΄ότι μαθαίνω στο πρώτο ταξίδι του άφησε καλές εντυπώσεις!

Καλή συνέχεια...

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Παρθενικό ταξίδι χθες με το Κατερινιώ από Ραφήνα προς Τήνο (χωρίς φωτορεπορτάζ), όπου μου άφησε γενικά πολύ καλές εντυπώσεις.

Αν και πιο στενό από το Θεολογος, μπορώ να πω πως η διαμόρφωση των εσωτερικών χώρων μου άρεσε περισσότερο, μιας και δεν αποτελείται απο μεγάλα αχανή σαλόνια αλλά από 5 πιο μαζεμένους χώρους. Όπως ανεβαίνουμε από τις κυλιόμενες στην πρύμνη πρώτα συναντάμε το πρυμνιό μπαρ με πολυθρόνες και καναπέδες. Στη συνέχεια βρίσκεται το 2ο μπαρ που διαθέτει τραπεζάκια με καρέκλες, ενώ μετά ακολουθεί το 3ο μπαρ όπου στα πλάγια βρίσκονται τα αεροπορικά καθίσματα (στη μέση έχουμε τραπεζάκια με καρέκλες) ενώ πριν από αυτό βρίσκεται η σκάλα που ανεβάζει στο σαλόνι αεροπορικών του πάνω καταστρώματος. Τέλος, στην πλώρη βρίσκεται το 4ο και τελευταίο μπαρ που έχει πολυθρόνες και καναπέδες, όπου απ' ότι κατάλαβα από τους καταλόγους πάνω στα τραπέζια φαντάζομαι πως θα λειτουργεί ως σερβιριζόμενο στο τραπέζι από το πλήρωμα, φυσικά με την υπέροχη θέα στην πλώρη και τον ορίζοντα.

Αυτό που έδινε ένα φυσικό χρώμα στους χώρους του πλοίο ήταν τα πολλά και μεγάλα παράθυρα στα πλάγια (και την πλώρη) συνδιαζόμενο ειδικά με το μικρότερο από τα συνηθισμένα πλάτος του. Οι χρωματισμοί ήταν απαλοί με βασικό χρώμα το κρεμ/μπεζ (πλην των πλάγιων αεροπορικών που ήταν σκούρα προς το μαύρο).

Πίσω από το πρυμνιό σαλόνι έχει έναν χώρο κλειστό μέχρι τη μέση των πλαϊνών (και σκεπασμένο από το πάνω κατάστρωμα), που φυσικά στη συνέχεια έχει τα συνηθισμένα κάγκελα (λίγο ψηλότερα απ' ότι συνήθως) με βιδωμένα σετ από πλαστικές καρέκλες και τραπεζάκια (σημείο που θα εξελιχθεί σε must για ταξίδι). Στο πάνω κατάστρωμα έχει πάλι τις ίδιες καρέκλες μόνο που βρίσκονται κυρίως σε σειρά κοιτώντας την πλώρη και χωρίς κάποιο σκέπαστρο και λίγο πιο μπροστά από τα φουγάρα βρίσκεται το μπαρ του καταστρώματος.

Η μεγάλη μας απορία (κατά το παρελθόν): το ταξίδεμά του. Ο καιρός ήταν ένα γεμάτο 7άρι βοριά (και όταν λεμε "γεμάτο" το εννοούμε γεμάτο). Ρε παιδιά, είμαστε σίγουροι πως δεν έχει stabilizer; Το πλοίο είχε μια μικρή μόνιμη κλίση και το κυρίως κούνημα ήταν στον άξονα πρύμνη-πλώρη (με μικρό σχετικά παίξιμο αριστερά-δεξιά). Στο καβο-ντόρο φάγαμε την κούνια μας, όχι όμως κάτι περισσότερο από τα συνηθισμένα. Και όσον αφορά το "κοπάνημα" που αναμέναμε όλοι μας, ναι κοπάνησε μία (1) φορά (που νομίζω για τα 20 λεπτά του καβο-ντόρου είναι τίποτα - άλλωστε συμβαίνει και στα καλύτερα σπίτια). Σημείωση: σκόπευα να ταξιδέψω με τη Ποπίτσα (λόγω καιρού) αλλά κάτι το ότι ήμουν νωρίτερα στη Ραφήνα, κάτι ότι άκουσα πως και την προηγούμενη μέρα στο 8άρι το Κατερινάκι ήταν αξιοπρεπέστατο πείστηκα - και τελικά δεν είχε άδικο. (εδώ να σημειώσουμε πως δεν είναι Ποπάρα στο ταξίδεμα - αλλά είναι αξιοπρεπέστατη και πιθανότατα καλύτερη από άλλους ανταγωνιστές, πιθανότατα να παίζει ρόλο το χαμηλό ύψος του).

Στα ρεμέντζα του είχαμε τα άκρα. Ένα ταχύτατο (ίσως το γρηγορότερο που έχω δει) πανεύκολο δέσιμο στην Άνδρο (απ όπου όμως καθυστερήσαμε να φύγουμε μέχρι να βιράρουμε) και μία 20λεπτη προσπάθεια να δέσουμε στην Τήνο (σε σημείο όπου βγαίνοντας από το καράβι παρατηρούσαμε την ποπάρα να μπαίνει στο λιμάνι).

Για τους χομπίστες με την κυκλαδίτικη γεωλογία/βραχολογία, πλησιάσαμε αρκετά αλλά μόνο όπου χρειαζόταν στην πορεία μας, χωρίς να δείχνουμε πως το φοβόμαστε.

Από κίνηση λίγα πράγματα. Με το μάτι το έκοψα για καμμια 150αριά επιβάτες, καμμια 30αριά ΙΧ και καμμια 10αριά φορτηγά (ασυνόδευτα και κανονικά).

Από ταχύτητα, σταθερά 18.5-19.5 μίλια. Και από vibration ανεπαίσθητο (σχεδόν ανύπαρκτο ακόμα και στα ρεμέτζα).

Απολογισμός: Το πλοίο μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, με μόνο μελανό σημείο αυτή την κυκλοθυμικότητα στα ρεμέντζα.. Και επειδή προβλέπω για το χειμώνα να το έχουμε πολύ καιρό κοντά μας (αν δεν τρέξει να καλύψει άλλο κενό), έχει τα φόντα να βάλει ασπροπρόσωπη τη γραμμή.

υγ: μένει τώρα να το δούμε σε καμμια καλή χειμωνιάτικη σοροκάδα, για να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη για το ταξίδεμα.

υγ2: Επίσης, μήπως η εταιρεία του να το προσθέσει και στο site της; (όπου προς το παρόν βλέπουμε μόνο το Θεολόγο).

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

Για να κανω το μιζερο ποστ της ημερας.. Δε θα ηταν πιο ομορφουλι το πλοιο αν ειχαν βαψει και το μπλε ζωναρι οπως στο θεολογο? Και λιγο πιο φαρδυ να φαινεται να ξεχωριζει βρε αδερφε. Παντως να πω, πως με εχει εντυπωσιασει η ταχυτητα του. Οκ, καθαρο απο επισκευη, δεξαμενισμο, αδειο το γκαραζ κτλ αλλα και 18,5-19 δεν τα περιμενα να πω την αληθεια.

Link to comment
Share on other sites

Ουτε εγω τα περιμενα δεδομενου οτι η ταχυτητα του ηταν πολυ πιο κατω στην προηγουμενη γραμμη που δουλευε.Παντως κατ'εμε ειναι πολυ πιο ομορφο απο το ομοσταυλο του,που ποτε δεν με κερδισε εμφανισιακα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το πλοίο παρά το νωθρό του ξεκίνημα, το βλέπω βελτιωμένο στην κίνηση τις τελευταίες μέρες. Βέβαια, πίσω από τα υπόλοιπα, αλλά η κίνησή του είναι αξιοπρεπής. Και τα σχόλια των ταξιδιωτών που ακούω, είναι θετικά (μελανό του σημείο το κούνημα, που όμως δεν αξιολογείται ως τρομερό).

Η εταιρεία του σίγουρα πλήρωσε την καθυστερημένη είσοδο στη γραμμή μέχρι να το μάθουν οι επιβάτες.

Επίσης κυκλοφορεί μια φήμη πως το χειμώνα θα προστεθεί καταπέλτης επιβατών πράγμα σχετικά πιθανό , αλλά ακούγεται και το πιο εξωφρενικό: stabilizers.

Link to comment
Share on other sites

μου φαίνεται εξωφρενικό λόγω πολυπλοκότητας και κόστους.

Α, να προσθέσω επίσης και κάποια μικρορετουσαρίσματα στον καταπέλτη οχημάτων του άνω γκαράζ (να φαγωθεί λίγο η απόληξη) μιας και τα ΙΧ δυσκολεύονται λίγο..

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα με μια σωστή μελέτη/τοποθέτηση το ταξίδεμά του θα γινόταν καλό/πολύ καλό (από "μέτριο/αποδεκτό" που το έκρινα όταν το ταξίδεψα).

Το θέμα είναι τι σκοπούς έχει για το πλοίο η εταιρεία του, που αποφασίζει να ρίξει κιάλλα χρήματα πάνω του. (όταν για παράδειγμα ο 3ος καταπέλτης του Θεολόγου για ανεξάρτητη φόρτωση του άνω γκαράζ βρίσκεται στις καλένδες).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...