Jump to content
Shipfriends

Eλ. Βενιζέλος (ΙΜΟ 7907673)


Recommended Posts

On 11/27/2020 at 6:29 PM, Nikos_Chania said:

Με αφορμή αυτό το σχόλιο ας δούμε τι έχουμε ως τώρα για τον Μπενυ.

1. Πυρκαγιά το καλοκαίρι του 2018 το βγάζει εκτός δράσης για μεγάλο διάστημα. Στην πυρκαγιά καταστρέφονται τα κύρια και ανω γκαράζ καθώς και οι καμπίνες του ντεκ 5.

2. Παρά τις οικονομικές δυσκολίες της εταιρείας του, δέχεται επισκευές και ολική ανακαίνιση των καμπινών στο ντεκ 5 με νέα ανοίγματα τα φινιστρίνια. Πρόκειται χοντρικά για 70-80 καμπίνες

3. Το πλοίο επανέρχεται στην ενεργό δράση στα Χανιά αλλά οι καμπίνες του ντεκ 5 δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ έως και την ημέρα που βγήκε σε ακινησία στο Πέραμα.

4. Το πλοίο γενικότερα τα τελευταία χρόνια ανακαινίζεται σταδιακά και μέχρι τώρα μόνο τα αεροπορικά και μερικά τμήματα διαδρομων καμπινών δεν έχουν δεχθεί παρεμβάσεις.

Άρα το πλοίο είναι γενει έτοιμο και ανακαινισμένο. Μηχανικά δεν ξέρουμε πόσο καλά είναι, ωστόσο δεν πιστεύω οτι είναι πλοίο που θα συνέφερε να σταθεί στο Ηράκλειο, κυρίως λόγω του γκαράζ.

Και για να απαντήσω...

Όντως τα παράθυρα των καμπινων στο κατάστρωμα 5 άλλαξα κατά την επισκευή από τη  φωτια 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλα φανταζομαι οτι ο στοχος δεν ειναι τα 20 και τα 21 μιλια αλλα τα 19

Το οτι 20αριζει παντως τοσα χρονια μετα ειναι καλος οιωνος για τα κανονικα του δρομολογια

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, piraeus ships spotting said:

Με 20.4 τώρα.

 

2 hours ago, Alexander_88 said:

21,5kn

 

2 hours ago, polmyt said:

Το οτι 20αριζει παντως τοσα χρονια μετα ειναι καλος οιωνος για τα κανονικα του δρομολογια

Από ότι είδα στο MarineTraffic κάπου ανατολικά της Σαλαμίνας η ταχύτητά του έπεσε σε μονοψήφιο αριθμό κόμβων και τρόμαξα. Βέβαια στο past track είδα ότι έκανε μια μίνι-αναστροφή. Οπότε δικαιολογημένα. 

Πάντως το ότι ήταν 3 χρόνια στους ντόκους και τώρα εικοσαρίζει μάλλον σημαίνει ότι στην επισκευή του έγινε καλή δουλεία. Μπράβο στα παλικάρια! 

ΥΓ Δεν νομίζω να είχε εικοσαρίσει τελευταία, αλλά μπορεί και να σφάλω.

Edited by JTEDimandix
Link to comment
Share on other sites

Έδειξε τα δόντια του το θηρίο και υπενθύμισε σε ορισμένους τις δυνατότητες του.

Και σίγουρα θα ανοίγει η όρεξη της Άττικα για να το αξιοποιήσει οπουδήποτε.

Δε πιστεύω να το επισκευάσανε και νς το επαναφέρανε στη δράση για τους λίγους μήνες του θέρους.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες είναι σα να έχεις ένα Navarra με καρότσα και θέλεις να το αντικαταστήσεις με Vito, βανάκι μεταφοράς προσωπικού. Τα χαρακτηριστικά και τα δυνατά σημεία των δύο πλοίων είναι διαφορετικά, δεν μπορεί το ένα να αντικαταστήσει το άλλο. 

Link to comment
Share on other sites

Τα μεγέθη δεν είναι συγκρίσιμα, το γεγονός όμως ότι ένα Κρήτη ΙΙ χαλάει κάθε δεύτερο Σάββατο αφήνει στο περιθώριο σκέψεις για σύγκριση - αντίθεση - βανάκια και ναβάρα.

φιλικά.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Nick the Greek said:

Αυτό που λες είναι σα να έχεις ένα Navarra με καρότσα και θέλεις να το αντικαταστήσεις με Vito, βανάκι μεταφοράς προσωπικού. Τα χαρακτηριστικά και τα δυνατά σημεία των δύο πλοίων είναι διαφορετικά, δεν μπορεί το ένα να αντικαταστήσει το άλλο. 

Φορτηγά χωράει και το Ελ. Βεν. 

Διαφορά η δυσκολία φόρτωσης σε σχέση με το άλλο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, fourtounakis said:

Τα μεγέθη δεν είναι συγκρίσιμα, το γεγονός όμως ότι ένα Κρήτη ΙΙ χαλάει κάθε δεύτερο Σάββατο αφήνει στο περιθώριο σκέψεις για σύγκριση - αντίθεση - βανάκια και ναβάρα.

φιλικά.

 

Βρε κι εγώ με το Βενιζέλο είμαι, και χαίρομαι ιδιαιτέρως που επανέρχεται. Απλά δεν είναι το σωστό πλοίο για να αντικαταστήσεις τα Κρήτη Ι και ΙΙ, αυτή είναι η ένστασή μου. Και λόγω μικρότερου γκαράζ αλλά και λόγω επιβατικής χωρητικότητας που για 10 μήνες το χρόνο δεν χρειάζεται. Τέλος πάντων ας ξεκινήσει με το καλό να δούμε πως θα πάει διότι αν θυμάσαι το τελευταίο του καλοκαίρι και αυτός είχε ανάλογα θέματα.  

Link to comment
Share on other sites

Κατά κύριο λόγο έκανε δρομολόγια για Τεργέστη. Η εταιρία άλλαξε την Τεργέστη με την Βενετία κάπου το 2003 νομιζω. Σιγουρα έχει πάει στην Βενετία για κρουαζιέρες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...