Jump to content
Shipfriends

Eλ. Βενιζέλος (ΙΜΟ 7907673)


Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

We are jumping to conclusions 😉.

Ακόμη δεν ξέρουμε πόσα θα βάλουν φέτος scrubbers και με ποια σειρά θα δέσουν, βγάλαμε τον Βενιζέλο σε δρομολόγια επειδή άναψε το AIS.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι υπάρχει ρόλος για το πλοίο  στην Ελλάδα ,είτε Αιγαίο είτε Αδριατική . Επίσης όσον αφορά την σκαντζα στη γραμμή του Μπαρι πιστεύω ότι θα πάει το Αριάδνη . Καλώς ή κακώς αν δεν υπάρξει ναύλωση το πλοίο μετράει αντίστροφα για το τέλος του .

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Kaptennemo said:

Δεν νομίζω ότι υπάρχει ρόλος για το πλοίο  στην Ελλάδα 

Γιατί το πιστεύεις αυτό; 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Petros P said:

Το να το κοιτάνε αγοραστές δεν πέρασε απο το μυαλό σας? Ουτως η άλλως στην ....AtticAnek δεν θα εχει θέση.

Το καλύτερο σενάριο νομίζω είναι αυτό 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, HS_4 said:

Γιατί το πιστεύεις αυτό; 

Υψηλή κατανάλωση , πολλά έξοδα συντήρησης (από όσο γνωρίζω είναι πολύ παραμελημένο αυτή την στιγμή) , δύσκολο γκαράζ σε σχέση με αλλα γιαπωνέζικα , χαμηλή ταχύτητα και μεγάλη ηλικία με ότι αυτό συνεπάγεται 

Link to comment
Share on other sites

Το Βενιζέλος δεν είναι από τα προσωπικά μου αγαπημένα σκαριά, αλλά:

1. Δεν είναι και "τόσο πάλιο". Το πλοίο μπορεί το 84 να είχε "ετοιμαστεί", αλλά ήταν ένα σκέτο κουφάρι, μη-πλεύσιμο και χωρίς ξενοδοχειακό. Η Stena δυστυχώς δεν μπόρεσε να το αξιοποιήσει, ούτε η Fred Olsen (που το έβγαλε "Bonanza".). Ουσιαστικά η παλιά ΑΝΕΚ το ολοκλήρωσε κι αν δεν το έπαιρνε, πολύ φοβάμαι πως θα κατέληγε σαν το Regent Sky. Κατά κάποιον τρόπο, ήταν το πρώτο "νεότευκτο" της χώρας μας (night ferry κι όχι παντόφλες ή ημερόπλοια τύπου Κεφαλληνία, Λήμνος, κλπ.), πριν καν έρθουν τα πρώτα Superfast και τα Fossenάκια των Μινωικών. Κάτι σαν τα μικρά Superfast (1 και 2) που οπτικά είναι πανομοιότυπα με πλοία του Grimaldi όπως Corragio, Forza, κλπ... που τελικά κατέληξαν στην Attica. Και μάλιστα είναι ακόμη στα νερά μας, ενώ όλα τα μεγάλα νεότευκτα των 90s έχουν φύγει.

2. Αν και ασχημόπαπο κατ' εμέ, είναι μέσα στα 5 μεγαλύτερα της Ελλάδας. Μπορεί να πάει παντού. Το κακό είναι πως έχει σχετικά μικρό γκαράζ σε σχέση με την χωρητικότητα σε επιβάτες αλλά κι αυτό αντιμετωπίζεται αν "θυσιάσεις" για γκαράζ. 

3. 22 κόμβοι ταχύτητα δεν είναι και λίγο (According to Faktaomfartyg), και το Έλυρος με τόσους πάει, ενώ αντικειμενικά είναι κλάσεις ανώτερο.  

Και ναι, η εμφάνισή του το προδίδει, αλλά εδώ τα τρένα που πάνε Φλώρινα ήρθαν το 2006... και μοιάζουν λες και είναι του 1980.

Αλλά το πρόβλημα είναι μετά από 2 χρόνια ακινησίας, θα είναι λειτουργικό, ή έστω επισκευάσιμο; Εδω αυτοκίνητα δεν παίρνουν μπρος στις 2 εβδομάδες.

Edited by JTEDimandix
Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς !!! Απο την εποχή που αυξήθηκαν οι ταχύτητες στην Αδριατικη με τα νεότευκτα των 90s , έμεινε απο ρόλο . Απο τότε και μέχρι σήμερα , την έχει βγάλει είτε σε σκαντζες , είτε σε ναυλώσεις ,είτε σε κρουαζιέρες ,  είτε σε μακρες ακινησίες , είτε σε εφήμερες δρομολογήσεις στα Χανιά . 
 

Ήταν και είναι ένα άκρως επιβλητικό  πλοίο , με βαρύ όνομα, στοιχεία  που του δίνουν ένα ιδιαίτερο κύρος . 

Ομως  όταν αποπερατώθηκε και δρομολογήθηκε το 1992 αν θυμάμαι καλά , ήταν μεν σαν νεότευκτο  αλλά με προδιαγραφές της περασμένης δεκαετίας , όταν δηλαδή σχεδιάστηκε το πλοίο και ξεκίνησε η ναυπήγηση του στην Πολωνία . Για του λόγου του αληθές , 3-4 χρόνια μετά την πρώτο δρομολόγηση του στην Αδριατικη , ήρθαν τα δυο πρώτα Superfast , τα οποία απο θέμα ταχύτητας , design, garage , τεχνολογίας  ήταν πολύ πιο μπροστά απο τον Μπενυ κι ετσι παρά την επιβλητικότητα του και την εντυπωσιακή λόγω μεγέθους παρουσία του, ξεπεράστηκε σε πολυ σύντομο χρονικό διάστημα .

Link to comment
Share on other sites

Ο Βενιζέλος μια χαρά καραβάρα είναι.Απλά δε ταιριάζει στη φιλοσοφία των πλοίων που καθιέρωσε ο Στρίντζης και η Άττικα.Τη φιλοσοφία των αεροπορικών,των φαστφουντάδικων της ψυχρής δήθεν πολυτέλειας που ο επιβάτης κοιτάει την ώρα και περιμένει να φτάσει σαρδελοποιημένος στο προορισμό του.Είτε ταξιδεύει με Superfast είτε με μικρό Blue Star..

Ο Βενιζέλος είναι το βαπόρι που εκφράζει τη φιλοσοφία πως το ταξίδι είναι μία κρουαζιέρα,που ο επιβάτης θα αισθανθεί τη ζεστή φιλοξενία,που θα γευματίσει με άνεση στο εστιατόριο ή στο self service και όχι στους διαδρόμους.

Το 1ο είδος πλοίων που περιέγραψα φέρνει κέρδη στις εταιρείες για αυτό καθιερώνεται,το 2ο όπως ο Βενιζέλος είναι βαπόρια για τον επιβάτη.

Και ξαναγράφω.Στη Βόρεια Ευρώπη τα αδέλφια του Βενιζέλου γιατί δουλεύουν;Γιατί πολύ απλά σε αυτά τα μέρη κάποιες μεγάλες εταιρείες σέβονται τον επιβάτη και δεν τον στοιβάζουν όπως καθιερώθηκε εδώ!!

Link to comment
Share on other sites

Ποσό κατανάλωση έχει το συγκεκριμένο πλοίο που το καθιστά τόσο πιο αντιοικονομικό σε σχέση με αλλά πλοία του ομίλου;Να υποθέσω διπλάσια του Galaxy;Μέσα πάντως μετά τις τελευταίες μετασκευές το 2018/19, το πλοίο είχε γίνει πολύ όμορφο και μοντέρνο.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον @nomikos γιατί έθεσε μια πολύ εύστοχη απορία: Πως γίνεται τα αδερφά του Benny να δουλεύουν κανονικά; 

Η αλήθεια είναι πως η τεχνολογία παίζει ρόλο, αλλά είναι σχετικό. Η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης - Φλώρινας ας πούμε γίνεται τα τελευταία 16 χρόνια με τα MAN2000, καινούργια δε, αλλά under the hood είναι τρένα δεκαετίας του 80, κι αυτό επειδή το design τους πάτησε πάνω σε αυτό των MAN 2. Αλλά ας φέρω κι ένα παράδειγμα με πλοία: Όταν ήρθε το παλιό Κρήτη (Σούπερ Ναϊάς), γιατί συνέχισαν οι Χανιώτες και ταξίδευαν με το Κύδων; Γιατί οι Λέσβιοι συνέχισαν με το Σαπφώ, όταν είχαν το Μυτιλήνη;

Στο δια ταύτα, δεν ξέρω τι θα γίνει εάν και όταν η ΑΝΕΚ μπει στην ΑΤΤΙΚΑ, πόσο μάλλον πως θα αξιοποιηθεί το παπόρο τότε, πάντως εάν πιστεύουν ότι δεν τους βγαίνει ας το δώσουν στην Stena να τελειώνουν.

Link to comment
Share on other sites

Ο μόνος τρόπος να δουλέψει το βαπόρι και να βγάλει κέρδος είναι να πάει σε κάποια εταιρία της Ιταλίας. Κατεβασμένα πατάρια, γεμάτο ΙΧ και επιβάτες. Έχει και η moby ένα otta και drea που είναι αρκετά χειρότερα του...

Link to comment
Share on other sites

Στα αδερφακια της stena επισης φαινεται στο παρακτω βιντεο πως εχει γινει μετασκευη στο ανω γκαραζ και εχουν ξηλωθει οι καμπινες που υπηρχαν  και πλεον διατίθεται ολο το επανω γκαραζ για φορτηγα σε αντιθεση με τον βενιζελο που το πανω γκαραζ ειναι αρκετα περιορισμενο για φορτηγα. 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...