Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ένα δημοσίευμα και μια διάψευση, σχετικά με την παραπάνω καθυστέρηση ή βλάβη του Θεόφιλου.

Εγώ προσωπικά, επειδή δεν ταξίδευα σε εκείνο το δρομολόγιο, ούτε έχω δεί τα «ημερολόγια» και τις εκθέσεις του νηογνώμονα, δεν μπορώ να πάρω θέση. Απλώς, τα παραθέτω και ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματά του.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι πριν 10 λεπτά το ΘΕΟΦΙΛΟΣ επιθεωρείτο έξω από το λιμάνι της Μυτιλήνης μετά από καταγγελία για πρόσκρουση του πλοίου στο λιμενοβραχίονα.

Link to comment
Share on other sites

Και η επίσημη, πλήρης, επιβεβαίωση των λεγομένων του ELANTA05:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ / Σάββατο, 29 Ιουλίου 2006

Επαφή του Ε/Γ-Ο/Γ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» στο λιμενοβραχίονα Μυτιλήνης

Κατά την διαδικασία χειρισμών απόπλου του Ε/Γ - Ο/Γ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» Ν.Μυτ. 35, σήμερα το μεσημέρι, στο λιμάνι της Μυτιλήνης, το πλοίο ήρθε σε επαφή με τον κυματοθραύστη εξωτερικού λιμένα λόγω των καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου προκειμένου να πραγματοποιηθεί έλεγχος από επιθεωρητή και προσκομιστεί πιστοποιητικό διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο Νηογνώμονα.

Το πλοίο απέπλευσε τελικά, την 13:30 για Λήμνο - Θεσσαλονίκη με 730 επιβάτες.

Από το ΑΠΕ. Κυριακή 30/07/2006
Link to comment
Share on other sites

Οι επιβάτες της επιστροφής θα πρέπει ήδη να πληροφορούνται την καθυστέρηση τηλεφωνικώς ένας-ένας, από τα ΜΜΕ όλοι μαζί κτλ, έτσι? Από χθές η εταιρεία γνωρίζει για παράδειγμα ότι οι επιβάτες της Χίου σήμερα το βράδυ δεν πρόκειται να φύγουν πριν τις 3-4 το πρωί αύριο.

Αυτό το δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης έχει καταντήσει μαρτύριο για το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, το ατύχημα ήταν κάτι το απρόοπτο και ίσως να οφείλονταν στην κακιά στιγμή. Αλλά το βρίσκω άδικο απο την εταίρεια να υπάρχει τέτοια συμπεριφορά απένταντι στους επιβάτες της "μητρικής" γραμμής της. Δεν είναι δυνατόν για το Κεντέρης να μεταφέρεις τους επιβάτες τζάμπα και να βγάζεις ανακοινώσεις και για το Θεόφιλος να μην υπάρχει ούτε μια απλή ενημέρωση...

Link to comment
Share on other sites

[...]Το επιβατηγο-οχηματαγωγό πλοίο «Θεόφιλος» της ΝΕΛ άργησε και χθες κατά 4 ώρες να καταπλεύσει στο λιμάνι του Πειραιά, με αποτέλεσμα τη δικαιολογημένη αγανάκτηση των περίπου 800 επιβατών που είχαν επιβιβαστεί από τη Θεσσαλονίκη για τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου, ενώ στον Πειραιά όπου και κατέπλευσε αγανακτισμένοι ήταν και οι 719 επιβάτες που επέστρεφαν από την καλοκαιρινή τους άδεια.

[...]Στέλεχος της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου υποστήριξε, αναφερόμενο στις καθυστερήσεις του «Θεόφιλος», είτε ότι υπεύθυνο είναι το ΥΕΝ που, στηριζόμενο σε ανώνυμη καταγγελία για πρόσκρουση του πλοίου στον κυματοθραύστη του λιμανιού της Μυτιλήνης, του απαγόρευσε τον απόπλου και το επιθεώρησε για πάνω από 3 ώρες, με αποτέλεσμα την πρόκληση των καθυστερήσεων στα λιμάνια του δρομολογίου του.

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=17379420

Η ΝΕΛ τα ρίχνει στο ΥΕΝ και μιλάει για "ανώνυμη καταγγελία", όμως το ΥΕΝ στην ανακοίνωσή του δεν μιλάει για ανώνυμη καταγγελία που αποδείχθηκε ψευδής, αλλά για γεγονός. Μιλάει για "Επαφή του Ε/Γ-Ο/Γ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» στο λιμενοβραχίονα Μυτιλήνης".

Δεν έχει βέβαια και καμιά ιδιαίτερη σημασία, αλλά είναι ενδεικτικό της κατάστασης που διαμορφώνεται και στην οποία ο καθένας λέει τα δικά του και ο πολίτης αυτού του κράτους πιστεύει όποιον θέλει. Εάν τελικά πιστεύει και κανέναν!

Link to comment
Share on other sites

Ολοι οι εκλεκτοι φίλοι εδω μεσα εξεφρασαν τις αποψεις τους για το προβλημα του Θεόφιλος.

Θα επιχειρησω να βάλω τέρμα στίς Διαδόσεις,τις φημες,και ολα εκείνα τα φαιδρά που το ΥΕΝ ανακοινωνει.

Οι απανωτες καθυστερήσεις κατα 60% οφείΛονται στους λιμενικούς οι οποίοι μεσω καλοκαιριου προσπαθουν να εφαρμόσουν τον νομο ο οποίος ομως νομος ερμηνεύεται τελικά οχι απο τα τοπικά Λιμεναρχεία αλλα απο το ΥΕΝ.

Για να ξεκαθαρισουμε και να μη ρωτατε περαιτερω τι εννοω ΣΑΣ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ.

ΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ,ΤΡΑΚΑΡΟΥΝ,ΞΥΝΟΝΤΑΙ ΟΠΩς ΚΑΘΕ ΠΛΕΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΡΑΚΑΡΟΥΝ ΟΤΑΝ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ(ΕΠΙ ΕΤΕΛΟΥΣ ΦΥΓΕΤΕ ΟΙ ΑΝΑΥΤΟΙ) ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΩΝ ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΑΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΤΑΚΤΙΚΗ.

ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΡΑΚΑΡΕ ΣΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΤΑ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ? ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΘΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕΠ ?

ΟΠΩς ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙς ΑΠΟ ΑΥΤΟΥς ΤΟΥς ΚΥΡΙΟΥΣ ΔΕΝ ΒΟΥΤΑΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ.ΑΛΛΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΥΤΗ Ο ΟΠΟΊΟΣ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙ ΤΗ ΖΗΜΙΑ ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ. ΒΙΝΤΕΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙ ΤΥΧΟΝ ΡΗΓΜΑΤΩΣΕΙΣ Η ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙς ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ.

ΑΝ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΝ ΠΛΩ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΠΙΠΛΕΕΙ ΤΟΤΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ?

ΜΗΝ ΑΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΔΕΝ ΡΙΣΚΑΡΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΜΕ ΣΟΒΑΡΗ ΖΗΜΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΜΑΖΥ ΜΕ ΤΟΝ Α' ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΛΟΙΟΥ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΑΙΔΡΑ ΟΤΙ Η ΜΙΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΚΑΤΑΠΟΝΕΙΤΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ

ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΤΑΠΟΝΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ

ΔΙΑΛΕΞΕΤΕ ΘΕΛΕΤΕ ΑΣΦΑΛΕς ΤΑΞΕΙΔΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ Η ΣΑς ΜΑΡΑΝΕ Η ΩΡΑ ΑΦΙΞΗΣ ΠΟΥ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟΙ.

Link to comment
Share on other sites

Εχτές το δρομολογιο από Χίο γαι Πειραιά..10 ώρες και 15 λεπτά.

Επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες για μία επιπλέον ώρα στο δρομολόγιο.

Το πλήρωμα που ρώτησα..σιγήν ιχθύος.

Το παρακολούθω 11 συναπτά έτη,από τότε που ήρθε στην γραμμή,τέτειο χάλη στους χρόνους..ποτέ!(και είμαι και φαν του!).

Σιγουρα υπάρχει κάποιο πρόβλημα αλλά δεν το γνωρίζω.

Τα απόνερα της δεξιας μηχανής μου φαίνονται κάπως υποτονικά.

Μηχανικός βεβαίως δεν είμαι,απλά ταξιδιώτης..

Εσωτερικά τώρα όντως υπάρχουν μικρές βελτιώσεις στου χώρους του.

Περιμένω από Σεπτέμβρη καλύτερη επισκευή αυτή τη φορά.

Είδωμεν..!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι βλαβη του πλοιου. Βλαβη της "βαρδιας" ειναι μαλλον αν κρινω απο το οτι Δευτερα και Τεταρτη φυγανε 2 απο τους αξιωματικους μηχανης (Β και Γ)...

Για να δουμε θα επανελθει τωρα στα ωραρια του.

Στρατο μπορει να μην εισαι μηχανικος αλλα οντως η δεξια ειναι που εχει αρρυθμιες :confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ / Σάββατο, 29 Ιουλίου 2006

Επαφή του Ε/Γ-Ο/Γ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» στο λιμενοβραχίονα Μυτιλήνης

Κατά την διαδικασία χειρισμών απόπλου του Ε/Γ - Ο/Γ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» Ν.Μυτ. 35, σήμερα το μεσημέρι, στο λιμάνι της Μυτιλήνης, το πλοίο ήρθε σε επαφή με τον κυματοθραύστη εξωτερικού λιμένα λόγω των καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν.

Ρωτάω εγώ, μόνο οι καιρικές συνθήκες φταίγανε? Μόνο απλή επαφή είχε το πλοίο?

Έχουν έρθει πολλά στα αυτιά μου. Δεν θα ήθελα να τα αναφέρω για να μην φανεί ότι κατηγορώ το πλοίο άδικα και χωρίς στοιχεία. (καλά εγώ δεν έχω πρόβλημα να τα πω, αλλά θα έχουν οι αγαπητοί mod :D). Για περαιτέρω pm.

Link to comment
Share on other sites

Δεν αντεξε αλλο ο Θεοφιλος.Σημερα καταπλεει Μυτιληνη στης 0200 (2140 ΚΑΝΟΝΙΚΑ) με βλαβη (εντονοι κραδασμοι κλπ στην αριστερη).Τους επιβατες του θα παρει μαλλον το Μυτιληνη που χανει την διανυκτερευση του ενω τους επιβατες της Λημνου που δεν μπορεσε να αποβιβασει θα παραλαβει αυριο ο Ταξιαρχης !!!!

Link to comment
Share on other sites

Ελπιζω τωρα να καταλαβει η ΝΕΛ πως η κατασταση εχει φτασει στο απροχωρητο.Το πλοιο πρεπει να δεσει αμεσα για γερη επισκευη.ΜΥΤΙΛΗΝΗ και ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ μαζι με το ΜΥΚΟΝΟΣ θα καλυψουν μια χαρα τη γραμμη, τετοια εποχη.:P

Link to comment
Share on other sites

Οι κραδασμοι μου φερνουν στο μυαλο χτυπημα. Τωρα σε αξονα ειναι? σε προπελα ειναι? και στα δυο ειναι? νομιζω οτι εφτασε ο καιρος να μας λυθουν οι αποριες. Το οτι θα γινει γερη επισκευη ειναι το μονο σιγουρο παντως

Link to comment
Share on other sites

Ρωτάω εγώ, μόνο οι καιρικές συνθήκες φταίγανε? Μόνο απλή επαφή είχε το πλοίο?

Έχουν έρθει πολλά στα αυτιά μου. Δεν θα ήθελα να τα αναφέρω

Τώρα αρχίζω και καταλαβαίνω το νόημα του post σου.Anyway σε λίγο καιρό θα ξέρουμε τι πραγματικά έχει φταίξει στο Θεόφιλο.

θεόφιλε εισαι βαπόραρος!!!!

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το ΑΙΠΕ (13/9/2006), επιβεβαιώνονται εν πολλοίς τα παραπάνω:

“Στρέβλωση και θραύση πτερυγίων αριστερής προπέλας”! Aυτό έδειξε η αιφνιδιαστική επιθεώρηση, που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Kυριακής στα ύφαλα του “ΘEOΦIΛOΣ” με πρωτοβουλία του Λιμεναρχείου Mυτιλήνης, μετά από τα επανειλημμένα κρούσματα καθυστερήσεων στα δρομολόγιά του.

Ύστερα απ’ αυτό, όπως ενημερώνει το Γρ. Eπικοινωνίας MME του YEN, ο νηογνώμονας που παρακολουθεί τα πλοία της NEΛ, έδωσε εντολή να οδηγηθεί το “ΘEOΦIΛOΣ” επειγόντως στον Πειραιά, με δρομολόγιο άνευ επιβατών, κάτι που έγινε το πρωί της Δευτέρας.

Aπό ‘κεί και πέρα μάλλον το επόμενο δρομολόγιό του θα γίνει στα ναυπηγεία... αφού εκτός της επισκευής, ύστερα από δικογραφία που σχηματίστηκε από την Eισαγγελέα Πρωτοδικών Mυτιλήνης, θα πρέπει να δωθούν εξηγήσεις για τυχόν πρόσκρουση, η οποία δεν αναφέρθηκε ποτέ και προκάλεσε τη στρέβλωση και τη θραύση των πτερυγίων της αριστερής του προπέλας.

Link to comment
Share on other sites

Η επιθεωρηση στην Μυτιληνη εγινε μετα απο ειδοποιηση του πλοιου για προβλημα και αυξημενους κραδασμους στην αριστερη ΚΜ μετα τον αποπλου απο Λημνο.Την εξελιξη αυτη (το οτι δηλαδη το θεοφιλος μετα τον αποπλου απο Λημνο θα δηλωσει βλαβη )γνωριζαν πολλοι στο Λιμανι ηδη απο το πρωι του Σαββατου μεταξυ αυτων και πολλοι απο το πληρωμα του Μυτιληνη οι οποιοι γνωριζαν οτι θα παει χαμενη η διανυκτερευση τους.Κατα την γνωμη μου αλλα και πολλων αλλων απλως η εταιρια αποφασισε οτι την συγκεκριμενη περιοδο την βολευε να γνωστοποιησει πλεον το προβλημα το οποιο ειχε το πλοιο αρκετο καιρο τωρα αλλιως το θεοφιλος ακομα θα ταξιδευε με την μια προπελα κουρεμενη και ολοι θα εκαναν τους ανηξερους . :D .ΤΡΕΛΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ :P

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ !!!

Link to comment
Share on other sites

με πρωτοβουλία του Λιμεναρχείου Mυτιλήνης, μετά από τα επανειλημμένα κρούσματα καθυστερήσεων στα δρομολόγιά του.

Τι λες βρε παιδι μου, για κοιτα ευαισθησιες μετα απο ενα τουλαχιστον μηνα που αυτην την κατασταση την βλεπουν καθημερινα! Αξιοι!

Link to comment
Share on other sites

Παντως αν εχει βρει η προπελα (δεν το ειδα στη δεξαμενη αλλα για το δει το λιμεναρχειο δεν εχω λογους να αμφιβαλω) τοτε δυσκολα θα τη γλιτωσουν μονο με φτερα. Φοβαμαι τον αξονα και το μειωτηρα (ακριβως οτι επαθε και ο Ταξιαρχης περυσι. Τελικα στη Μυτιληνη την επαθε στο λιμενοβραχιονα ή στη Λημνο ?

Μπερδεμενα πραματα. Επισης δεν ξερω αν αξιζε τοσο καιρο να δυσφημιζεται το βαπορι με τις καθυστερησεις και να χασει τοσους πελατες η εταιρια. Και δεν ξερω το γεγονος οτι ταξιδευε τοσο καιρο με προβλημα αν εχει επιβαρυνει κι αλλο την κατασταση.

Επισης παλαιοτερα ειχε αναφερθει οτι τα απονερα της δεξιας ειναι αναιμικα.

Ας μου εξηγησει καποιος πως παει με κομμενη την αριστερη (οπως λεει το λιμεναρχειο) και να μην κανει απονερα η δεξια :confused:

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με αυτά που ξέρω εγώ...

Το πλοίο είχε πάθει δύο ζημιές. Η μια ήταν σε μια μηχανή (νομίζω την δεξιά). Κάτι με τούρμπο αν κατάλαβα καλά. Αυτή η ζημιά δεν μπορούσα να διορθωθεί πλήρως και την έφτιαξαν μερικώς. Αυτή η ζημιά είχε γίνει στις 9/7 όταν πήγαινε για Λήμνο - Θεσσαλονίκη. Αυτή επιδιορθώθηκε εν μέρη.

Το πλοίο μετά είχε σύγκρουση στο λιμενοβραχίονα Μυτιλήνης. (Αυτόν που είναι στο κέντρο, με τα βράχια). Ο λόγος που το έπαθε ήταν γιατί το πλοίο δεν υπάκουγε και ίσα ίσα προλάβανε χειρότερα.

Γιατί ταξίδευε τόσο καιρό? Ο λόγος προφανής: Τα κλεισμένα εισιτήρια. (το δρομολόγια για Θεσσαλονίκη είχε πάντα 90% πληρότητα τουλάχιστον όταν έφευγε για Μυτιλήνη) Η εταιρεία προφανώς θεώρησε ότι η ζημιά στη φήμη της θα ήταν μικρότερη από ότι αν έφτανε 6 ώρες αργότερα. Και πλάκα πλάκα σκεφτείτε 1500 άτομα, να θέλουν γυρίσουν βόρεια Ελλάδα μετά τις διακοπές τους και να μην υπάρχει άλλος τρόπος!

Γιατί το αφήνανε να ταξιδεύει? Ο λόγος προφανής: Στην Ελλάδα ζούμε.

Ξαναλέω σύμφωνα με αυτά που έχω ακούσει εγώ. (για μένα είναι έμπιστη πηγή)

Link to comment
Share on other sites

Να σημειώσω ότι η παραπάνω: «αιφνιδιαστική επιθεώρηση, που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Kυριακής (10/9/06) στα ύφαλα του “ΘEOΦIΛOΣ” με πρωτοβουλία του Λιμεναρχείου Mυτιλήνης» πραγματοποιήθηκε αφού, στις 5/9/06, η βουλευτής Χίου (ΠΑΣΟΚ) κα Τσουρή κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή προς τον Υπ.ΕΝ για το πρόβλημα με τον Θεόφιλο και ήταν φανερό ότι το ζήτημα θα αποκτούσε και πολιτικές διαστάσεις.

Επίσης, έχω και μία απορία:

Το πρόβλημα στην προπέλα οφείλεται στην «επαφή» με τον λιμενοβραχίονα της Μυτιλήνης στις 29 Ιουλίου 2006 ή αλλού?

Εάν ναι, γιατί δεν διαπιστώθηκαν –τότε- οι ζημιές στην αριστερή προπέλα?

Ο δύτης, που κατέβηκε τότε, τι κατέβηκε να δεί, μήπως είχε κανένα ρήγμα (πλώρα-πρύμα) σαν του Τιτανικού ή του Σαμίνα?

ΥΓ Αγαπητέ scaner, ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι, πλέον, ότι ήταν λάθος σου, όσα σχετικά έγραψες παραπάνω ,

και μάλιστα σε επιτιμητικό –προς άπαντες- ύφος.

ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΡΑΚΑΡΕ ΣΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΤΑ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ? ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΘΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕΠ ?

ΟΠΩς ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙς ΑΠΟ ΑΥΤΟΥς ΤΟΥς ΚΥΡΙΟΥΣ ΔΕΝ ΒΟΥΤΑΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ.ΑΛΛΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΥΤΗ Ο ΟΠΟΊΟΣ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙ ΤΗ ΖΗΜΙΑ ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ. ΒΙΝΤΕΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙ ΤΥΧΟΝ ΡΗΓΜΑΤΩΣΕΙΣ Η ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙς ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ.

ΜΗΝ ΑΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΔΕΝ ΡΙΣΚΑΡΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΜΕ ΣΟΒΑΡΗ ΖΗΜΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΜΑΖΥ ΜΕ ΤΟΝ Α' ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ.

Πιστεύω, αγαπητέ μου scaner, ότι εάν κάποια υπηρεσία του Δημοσίου δεν λειτουργεί σωστά, ας μην ζητάμε –ελαφρά τη καρδία- την κατάργησή της, αλλά να απαιτούμε την στελέχωσή της με εξειδικευμένο, καλά καταρτισμένο και εξοπλισμένο προσωπικό, το οποίο θα κάνει σωστά την δουλειά για την οποία πληρώνεται.
Link to comment
Share on other sites

Είναι εντελώς αστείο για να μην το χαρακτηρίσω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ το γεγονός ότι ο ελέγχος έγινε μετά το τέλος της θερινής περιόδου και όταν είχε πια δρομολογηθεί η επισκευή του.

Τέλος, ήταν γνωστό της πάσει ότι ο Θεόφιλος θα δηλώσει τώρα την βλάβη ενώ ταξίδευε όλο το καλοκαίρι με το πρόβλημα.

Μέχρι και η θείτσα μου από το χωριό στο νησί το΄ξερε, δεν αστειεύομαι..

Αλλά ας είναι καλά το λιμεναρχείο Μυτιλήνης με την έγκαιρη πρωτοβουλία του..

Link to comment
Share on other sites

Στράτο πολύ σωστά αυτά που λες και δεν διαφωνώ καθόλου. Αν το δούμε όμως από την άλλη πλευρά δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα. Ας υποθέσουμε ότι η ΝΕΛ έβγαζε το πλοίο και το επιδιόρθωνε. Ας πούμε ότι έκανε 1 βδομάδα. Επίσης ας πούμε ότι δεν λαμβάνουμε καθόλου τα διαφυγόντα κέρδη της ΝΕΛ. (σιγά στην τσέπη μας θα πήγαιναν? :D )

Σκεφτόμαστε τι θα γινόταν καταμεσής της θερινής περιόδου με τους επιβάτες που θα ταξείδευαν με το Θεόφιλος? Πολλοί από αυτούς είναι τουρίστες. Δεν είναι δυνατόν να κάτσουν μια βδομάδα παραπάνω. Επίσης δεν υπήρχε τρόπος να πάνε με άλλα πλοία στον προορισμό τους. Όλα τα πλοία ήταν γεμάτα ή σχεδόν γεμάτα. Εντάξει δεν ξέρω αν συμφωνείς με την λογική μου αλλά εγώ θα προτιμούσα να πήγαινα σε 11 ή 16 ωρές στο σπίτι μου αντί να κάτσω άλλη μια βδομάδα σε διακοπές με πολλά έξοδα. Συν ότι πολλοί είχαν και δουλειές. Ελπίζω να με ποιάνεις :confused:. Τέλος, ναυπηγός δεν είμαι, αλλά δεν νομίζω ότι υπήρχε πρόβλημα για την ασφάλεια του πλοίου αν πήγαινε με χαλασμένη προπέλα. Το πολύ πολύ να χτυπούσε σε κανένα λιμενοβραχίονα :mad::D !

Εφημερίδα Εμπρος ΝΕΤ: Με σπασμένη προπέλα για μήνες;

Εντάξει τρεις μήνες δεν ήταν :D Το σημαντικότερο σημείο του άρθου είναι σε δηλώσεις του λιμενάρχη Μυτιλήνης

Σε επικοινωνία που είχαμε με το Λιμενάρχη Μυτιλήνη, κ. Μικρομάστορα, μας ανέφερε πως το πλοίο στο τελευταίο ταξίδι του (πριν πάει για ετήσια επιθεώρηση) από τη Λήμνο προς τη Μυτιλήνη κι ενώ βρισκόταν ανοιχτά στη θάλασσα, παρουσίασε μια έντονη δόνηση. Στελέχη της ΝΕΛ επικοινώνησαν με το Λιμεναρχείο Μυτιλήνης και ζήτησαν να γίνει έλεγχος ώστε να διαπιστωθεί πού οφείλεται το συγκεκριμένο πρόβλημα. Ο έλεγχος έγινε από δύτη και διαπιστώθηκε το πρόβλημα που αποκάλυψε η εφημερίδα της Χίου. Ο κ. Μικρομάστορας απέφυγε να συνδέσει τις καθυστερήσεις στην εκτέλεση των δρομολογίων του πλοίου με το πρόβλημα στην αριστερή του προπέλα. Το μόνο που μας είπε είναι ότι γίνεται προανάκριση, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη.

Τα σχόλια δικά σας.

Link to comment
Share on other sites

Σαν ενας απο τους επιβατες του ΘΕΟΦΙΛΟΥ που κανανε φετος το δρομολογιο αυτο δυο φορες κι ολας μπορω να πω οτι εχω κανει και εγω παρα πολες φορες ιδιες σκεψεις με τον polman.Παρολαυτα εμενα δεν με νιαζει πως θα εβρισκε τροπο η ΝΕΛ ή η οποιαδηποτε ΝΕΛ να αντικαταστησει το βαπορι.Αν το ηξερε οτι υπηρχε προβλημα ηταν υποχρεωμενη να το βγαλει για επισκευη.Δεν ξερω αν υπηρχε προβλημα ασφαλειας άλλα εγω λεω οτι την μερα που ταξιδευα ειχε ενα εφταρι γεματο και δεν θελω σε καμια περιπτωση να σκεφτω τι θα γινοταν αν χαλαγε πχ η αλλη μηχανη απο αυτη που ειχε το προβλημα και θα μεναμε με μιση μηχανη και μιση προπελα.

Το κακο ειναι οτι η ιστορια με τα πλοια να ταξιδευουν χαλασμενα ξεκινησε με την HSW που εκανε την αρχη με τα HIGHSPEED και συνεχιστικε με το SPEEDRUNNER,με την ΡΟΜΙΛΝΤΑ αλλα και με το ΘΕΟΦΙΛΟ και εχουμε φτασει σε σημειο να λεμε οτι δεν πειραζει καλυτερα ετσι και οπως παει σε λιγο θα το θεωρουμε και λογικο.

Εν πασει περιπτωσει σταματαω εδω γιατι ξεφυγα κι ολας

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...