Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

η ζημια στο πλοιο δεν ειναι τοσο σοβαρη οσο υποδουλωνει η ταχυτητα με την οποια ερχεται το πλοιο.
Η σοβαρότητα της βλάβης υποδηλώνεται από την μέχρις στιγμής 4ήμερη διακοπή των δρομολογίων του πλοίου. Μια οποιαδήποτε βλάβη που ακινητοποιεί ένα πλοίο για τουλάχιστον 4 ημέρες, δεν μπορεί παρά να χαρακτηρισθεί σοβαρή.

Πέρα από όλα αυτά τα δευτερεύοντα τεχνικής φύσεως περί Ινδών κλπ...βρέθηκε αντικαταστάτης του πλοίου για τις ημέρες απουσίας του?

Link to comment
Share on other sites

Η λογική λέει ο Ταξιάρχης να κάνει καμιά προσθήκη έξτρα στα δρομολόγια του η ακόμα να μπεί στην άγονη και το European Exprees χωρίς να είναι σίγουρο κάτι ακόμα.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Νεα εχουμε για την βλαβη? Η εταιρια στην ανακοινωση της ειχε πει οτι θα κανει update σχετικα με το τι θα γινει αλλα μετα απο 7 μερες ουτε φωνη ουτε ακροαση...

Link to comment
Share on other sites

Μα το ωραίο είναι ότι όχι μόνο δεν είδα να αντικαθίσταται το πλοίο, αλλά δεν είδα (μπορεί να υπήρξε και να μην την είδα) και καμιά διαμαρτυρία νησιωτών για την διακοπή των δρομολογίων. Μα σε κανέναν δεν λείπουν αυτά τα δρομολόγια?

Link to comment
Share on other sites

Δελτιο τυπου της ΝΕΛ για την επιστροφη του ΤΕΟ στα δρομολογια του

24/6/2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ "ΝΕΛ ΑΕ" - 24.06.2010

Ε/Γ-Ο/Γ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ»

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ ανακοινώνει στο επιβατικό κοινό τα ακόλουθα:

Σας ενημερώνουμε ότι μετά την ολοκλήρωση εργασιών αποκατάστασης της χαμηλής πίεσης ελαίου δεξιάς κύριας μηχανής του πλοίου της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ, το πλοίο θα αναχωρήσει αύριο Παρασκευή 25/06/2010 από Πειραιά προς Καβάλα κενό φορτίου και επιβατών, ώστε να ενταχθεί στα δρομολόγια του.

Το δρομολόγιο της Παρασκευής 25/06/2010 θα εκτελεστεί το Σάββατο 26/06/2010 από Καβάλα στις 14:00' για Λήμνο αφ. 18:30' αν. 19:00', Μυτιλήνη αφ. 01:00' Κυριακή 27/06/10 αν. 01:50', Χίο αφ. 05:05' αν. 05:30', Βαθύ άφιξη 09:00' 27/06/10.

Το δρομολόγιο της Κυριακής 27/06/10 από Βαθύ θα εκτελεστεί κανονικά στις 10:00'.

Οι επιβάτες ενημερώνονται από την εταιρεία και τα πρακτορεία τους.

Link to comment
Share on other sites

:D

Μπαρμπας is back!!!!άντε με το καλό, και να μην μας ξαναπάθει τίποτα μέχρι το τέλος της καριέρας του...

Link to comment
Share on other sites

η ζημια στο πλοιο δεν ειναι τοσο σοβαρη οσο υποδουλωνει η ταχυτητα με την οποια ερχεται το πλοιο.απλως επειδη η αποκατασταση της βλαβης δεν μπορεσε να γινει με επιτυχια στο Καρλοβασι,ερχεται στο Πειραια που παρεχονται ολα τα μεσα για την αποκατασταση της ζημιας.

ΘΕΟΦΙΛΕ εσυ εισαι η απαντηση σε οσους σε αμφισβητησαν........δεν πειραζει .......keep walking!!!!

Link to comment
Share on other sites

Επιμένεις δηλαδή να χαρακτηρίζεις ασήμαντη μια βλάβη που έχει αφήσει ένα πλοίο εκτός δρομολογίων...οκτώ ημέρες? Δηλαδή, για τα δικά σου κριτήρια, στις πόσες ημέρες ακινησίας θεωρείται σοβαρή η βλάβη? Στον 1 μήνα, στο 1 εξάμηνο ή στον 1 χρόνο?

Link to comment
Share on other sites

Η σοβαροτητα της βλαβης δεν ειναι απαραιτητο οτι συνοδευεται απο τις μερες ακινησιας. Οχι οτι δε μετραει κι αυτο. Αλλα αν περιμενεις ενα απλο σωληνακι ενα μηνα δε σημαινει οτι ειναι σοβαρη βλαβη. Σε μια βδομαδα επισκευαστηκε ο Ταξιαρχης οταν εσπασε το μπλοκ της μηχανης και βγηκε το εμβολο στο γκαραζ ;) μια βδομαδα και ο Θεοφιλος τωρα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Επιμένεις δηλαδή να χαρακτηρίζεις ασήμαντη μια βλάβη που έχει αφήσει ένα πλοίο εκτός δρομολογίων...οκτώ ημέρες? Δηλαδή, για τα δικά σου κριτήρια, στις πόσες ημέρες ακινησίας θεωρείται σοβαρή η βλάβη? Στον 1 μήνα, στο 1 εξάμηνο ή στον 1 χρόνο?

εγω θα σου πω ενα πραγμα μονο.τη παραμονη του εκτος δρομολογιων,μετα τη προσκρουση στις Οινουσες, εσυ τι την θεωρεις, εαν το συγκεκριμενο προβλημα το θεωρεις σοβαρο?μηπως ναυαγιο?

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι δεν μπορω να καταλαβω γιατι μερικοι πανυγηριζουν..με φρασεις του στυλ....αθαντο,γερο σκαρι ο μπαρμπας, τους διεψευσε ολους κλπ.Συγνωμη δηλαδη ρε παιδια για να καταλαβω οποιοδηποτε πλοιο και να ηταν και παθαινε ζημια δεν θα φτιαχνοταν?Δηλαδη οσα πλοια βγαζουν προβληματα και φτιαχνονται ειναι παληκαρια?Μερικοι θα απαντησουν μα ο Θεοφιλος εχει περασει πολλα, οκ θα συμφωνησω αλλα καλο ειναι να μην χανουμε το μετρο.Με την λογικη που εχουν μερικοι και το sea jet παληκαρι ειναι γιατι ταξιδευει ακομα μετα απο τοσα προβληματα που ειχε...............

Link to comment
Share on other sites

Αλλα αν περιμενεις ενα απλο σωληνακι ενα μηνα δε σημαινει οτι ειναι σοβαρη βλαβη.

Λυπάμαι, Ποσειδώνα μου, αλλά θα διαφωνήσω. Εδώ δεν μιλάμε για ένα ιδιωτικό κότερο που και να μείνει 1 μήνα δεμένο για ένα σωληνάκ... δεν τρέχει τίποτε. Ναι εκεί οι μέρες ακινησίας δεν έχουν να κάνουν με τη σοβαρότητα της βλάβης. Όταν όμως η βλάβη αφορά δημόσιο μέσο μεταφοράς και το οποίο μάλιστα εκτελεί δρομολόγια δημόσιας υπηρεσίας...η σοβαρότητα της βλάβης έχει να κάνει αποκλειστικά με τις μέρες ακινησίας.

Όταν ένα πλοίο μείνει εκτός δρομολογίων για 1 μήνα...για τον επιβάτη...είναι αδιάφορο εάν οφείλεται στο πιστόνι που βγήκε στο sun deck ή σε μια ροδέλλα του ενός ευρώ που δεν μπορεί να βρεθεί στην αγορά.

ΥΓ Η ίδια ακριβώς βλάβη θα μπορούσε να συμβεί στα Blue Star ή στα ΝΗΣΟΣ?

Και εάν τυχόν συνέβαινε...θα έμεναν τα πλοία εκτός δρομολογίων...για ένα σωληνάκι... για οκτώ ημέρες?

Link to comment
Share on other sites

Βασικά ξεχνάμε ότι ήταν 3-4 μέρες Σάμο όπου λογικά προσπαθούσαν με ιδία μέσα να βελτιώσουν την όποια βλάβη. Υποθέτω ότι ο λόγος που το προσπαθούσαν εκεί, είναι για να μην αναγκαζόταν να πάνε Πειραιά. Τελικα πήγανε Πειραιά και εκεί έκατσε άλλες 2 μέρες. Δεν είναι και τόσο μεγάλο το διάστημα των 2 ημερών για να φιάξεις μια βλάβη σε πλοίο. Δεν είναι μηχανάκι.

Τα υπόλοιπα πλοία που αναφέρεις ΝΗΡΕΑ πολύ πιθανόν να είχαν αποπλεύσει αμέσως για Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι δεν μπορω να καταλαβω γιατι μερικοι πανυγηριζουν..με φρασεις του στυλ....αθαντο,γερο σκαρι ο μπαρμπας, τους διεψευσε ολους κλπ.Συγνωμη δηλαδη ρε παιδια για να καταλαβω οποιοδηποτε πλοιο και να ηταν και παθαινε ζημια δεν θα φτιαχνοταν?Δηλαδη οσα πλοια βγαζουν προβληματα και φτιαχνονται ειναι παληκαρια?Μερικοι θα απαντησουν μα ο Θεοφιλος εχει περασει πολλα, οκ θα συμφωνησω αλλα καλο ειναι να μην χανουμε το μετρο.Με την λογικη που εχουν μερικοι και το sea jet παληκαρι ειναι γιατι ταξιδευει ακομα μετα απο τοσα προβληματα που ειχε...............

Νομίζω οι "πανηγυρισμοί" είχαν περισσότερο να κάνουν με τι γεγονός ότι μόλις έφυγε από Σάμο, για να έρθει Πειραιά ξεκίνησαν να κυκλοφορούν φήμες ότι δεν θα ξαναταξιδέψει, ότι πάει για ακινησία και τα γνωστά διάφορα. Βεβαίως όποια φήμη κυκλοφορεί δεν την πιστεύεις και τυφλά ακριβώς επειδή είναι φήμη. Απλά ήταν ενδιαφέρον το γεγονός ότι ενώ καλά καλά δεν ξέραμε και ούτε και τώρα ξέρουμε εδώ που τα λέμε ΠΟΣΗ ήταν η εκταση της ζημιάς (πχ ήταν μόνο η lube oil, ή έπαθε ζημιά ο στροφαλος; ) έπαιζε το σενάριο απόσυρσης του πλοίου και μάλιστα εν μεσω καλοκαιρινής περιόδου, που όπως και να το δει κανείς, ακούγεται κάπως εκτός πια και αν η ζημιά ήταν τέτοια που δεν θα επέτρεπε στο βαπόρι να ταξιδέψει για πολύ καιρό, ή και καθόλου.

Από όλη αυτή την ιστορία πάντως εμενα μου έμεινε άλλο. Ο Μπάρμπας όντως εφτάψυχος κλπ, αλλά η ΝΕΛ ένα ρημάδι βαπόρι για να καλύψει την επισκευή του Τεο δεν μπορούσε να βάλει;εντάξει μπορεί να μην είναι ότι πιο εύκολο, αλλά από την άλλη έτσι χτιζεις ένα προφιλ σωστό...Για μένα εδώ είναι φάουλ...:mad:

Τέλος, με πρόλαβε ο φίλος πιο πάνω, το βαπόρι τώρα επιστρέφει από το δοκιμαστικό του, (μέχρι 16,1 πιάσαμε και πολύ σας είναι!!:D) οπότε αναμένουμε πια αναχώρηση για Καβάλα...

Link to comment
Share on other sites

Απο την ωρα που ξεκινησε η Θεοφιλαρα δεν εχει περασει τα 15. Ας μη βιαστω ομως να βγαλω συμπερασμα. Ας το αφησω να ταξιδεψει μια βδομαδα να δω αν επανελθει και αν δεν επανελθει τοτε θα μπορω να βγαλω ασφαλεστερα συμπερασματα σχετικα με τη ζημια και την επισκευη που του εγινε ;):rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Καποτε 'χλευαζαμε' τα Αγουδημοπλοια και τα Σαοπλοια για τις ταχυτητες τους...Μετα την 'επισκευη' λοιπον,ο ΤΕΟ αποτελει τιτανοτεραστια αναβαθμιση στις αγονες:rolleyes: Δεν φταιει ομως η ΝΕΛ η το πλοιο αλλα το κρατος που υπογραφει συμβασεις με αυτα τα πλοια και αφηνει να εκτελουν τα δρομολογια με οτι ταχυτητες τους συμφερει η μπορουν να 'πιασουν'...

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει δεν ειναι θεμα συμπαθειας προς ενα πλοιο αλλα θεμα αντικειμενικοτητας.;)

Αυτο που καταλαβαινω εγω ειναι οτι μαλλον η βλαβη επισκευαστικε οπως οπως με σκοπο να βγαλει το καλοκαιρι και πιο πολλα θα δουμε με το που θα τελειωσει η καλοκαιρινη σαιζον.Αν συνεχισει ετσι παντως τα δρομολογια θα πρεπει να τα αλλαξουν γιατι νομιζω να προλαβαινει τους χρονους

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αυτή τη στιγμή έχει δρόμο 16,5 ολόκληρους κόμβους! :D Που εδώ που τα λέμε δεν έχει και διαφορά από τα προηγούμενά του μεγέθη....Για να δούμε πως θα τη βγάλει ο Μπάρμπας!

EDIT:Οκ, με τον αποπάνω μου είχαμε την ίδια παρατήρηση, οπότε με κάλυψε!!:D

Link to comment
Share on other sites

Με ολο τον σεβασμο που εχω για το πλοιο και τους θαυμαστες του, και ξεροντας ποσο εχει προσφερει και αυτο στην ακτοπλοια μας,νομιζω τετοια πλοια πρεπει να τα στειλουν για κοψιμο(οχι μονο ο Θεοφιλος και αλλα).Δεν νομιζω τετοια πλοια πλεον σαν το Θεοφιλο να εχουν να προσφερουν κατι,οτι κανανε το κανανε και με το παραπανω.Ειδικα ο Θεοφιλος ειναι ταλαιπρωρημενο και εχει πλεον ξεφτυλιστει το ονομα του και ειναι πραγματικα κριμα να διασυρετε συνεχως μετα απο τοσα χρονια παρουσιας και προσφορας.Γνωμη μου αυτη ειναι παιδια.:o

Link to comment
Share on other sites

Μα πολύ σωστά τα λες...πέρα από την πλάκα μας, ή την αγάπη μας για το βαπόρι, δεν νομίζω ότι μπορεί κανείς να αμφισβητήσει το γεγονός ότι εκεί που είναι είναι μόνο για να τσεπώνει τα λεφτά, και πάει στο ρελαντί σε όλους τους τομείς. Και πάντως αν δεν είναι να το αποσύρουν ΤΩΡΑ αυτό πρέπει να γινει σε (πολύ) σύντομο χρονικό διάστημα. Και αυτο ισχύει πριν ήδη από την τελευταία βλάβη του, για την οποία μόνο εικάζουμε αν ήταν σοβαρή ή όχι ή αν του άφησε κουσούρια η όχι. Αυτό που προσφέρει ο Τεό σ αυτή τη γραμμή και τώρα πια, είναι το ταξίδεμά του, το μέγεθός του το οποίο εν πολλοίς δεν νομίζω ότι αξιοποιείται στο έπακρον στα δρομολόγια που κάνει και ειδικά χειμώνα, αν κάνω λάθος διορθωστε με) και η αξιοπιστία των ωραρίων του(ε αυτό με μια εβδομάδα που βγήκε εκτός κλονίστηκε λιγουλάκι αλλά θα δούμε στη συνέχεια)!:P

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ γιορτάζει σήμερα μαζί με τον Άγιο και γι'αυτό ταλαιπωρεί once again επιβάτες και πληρώματα

6/12/2010

Βλάβη Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ σας ενημερώνει ότι, σήμερα Δευτέρα 06 Δεκεμβρίου 2010 το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ λόγω βλάβης της δεξιάς κύριας μηχανής, κατέπλευσε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης στις 12:00' αντί στις 10:00' προερχόμενο από Λήμνο, όπου δόθηκε απαγόρευση απόπλου από το λιμεναρχείο.

Για να γίνει η πληρέστερη αποκατάσταση του προβλήματος, το πλοίο αναχωρήσει κενό φορτίο και επιβατών για την επισκευαστική ζώνη Πειραιά μέχρι αποκατάστασης της βλάβης.

Όσοι επιβάτες έχουν εισιτήρια, ενημερώνονται από την εταιρεία μας ώστε να προωθηθούν με άλλους τρόπους στους προορισμούς τους ή να ακυρώσουν τα εισιτήρια τους παραλαμβάνοντας το αντίτιμο του εισιτηρίου τους στο ακέραιο. Για την αποκατάσταση του προβλήματος θα ενημερώσουμε με νέο δελτίο τύπου.

Από το site της ΝΕΛ η είδηση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...