Jump to content
Shipfriends

scaner

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

About scaner

  • Birthday 11/06/1958

Uncategorized

  • Location
    athens
  • Interests
    sailing
  • Occupation
    marine engineer

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Η εν λογω εταιρια εχει μια πολιτικη την οποία αλλος τηνν λεει σωστη ,αλλος την λεει λαθος. Το τριτον αγορασθηκε απο αυτην ονομασθηκε CORAL με διαχειριστρια εταιρια την Core Η οποία εδρευει στην Ελλαδα. Το πώς αγορασθηκε και τι διημηφθει μεταξυ του Ποταμιανου και του Λοιζου αυτοι το ξερουν και πολυ καλα κανουν αυτα εχουν οι μπιζινες. Για εναν ομως που ξερει ο Ποταμιανος αρπαξε την ευκαιρία να το πουλήση γιατι αν ηξερε ο Λοιζος το πλοίο τι τραβαει απο πλευρας μηχανης ουτε που θα το πλησιαζε. Με μηχανες τυπου STORK WERKSPOOR νυν (WARTSIA SW410) σε διαταξη "V" αν μπορέσει καποιος να βρει ακρη με τα κουζινετα βασεως και με αλλα τοσα διωστηρος κερδιζει γλυφιτζουρι. Θα μου πειτε οτι αυτα τον επιβατη ολιγον τον εδιαφερουν αφου οι ειλωτες του Μηχανοστασίου Ελληνες ,με χαρτογιακκαδες Φιλιππινεζους(ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΗΣ ΤΟ ΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΖΟΣ ΡΕ ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ) ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟΝ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ. Ωραια η κρουαζιερα και μαλιστα οταν την κανεις με το παλαι ποτέ Αυστραλις του Χανδρη και μαλιστα SOUTH PACIFIC ειναι το κατι αλλο, αλλα να επιτρεπεται σε πλοία με πρωτογενη μηχανικα προβλήματα και προβληματα εξικοιώσεως προσωπικού να κανουν κρουαζιερα αυτο ειναι απο τα αγραφτα. Ο ορος μηχανικα δεν αφορα μονο την μηχανη,οπως και η εξικοιωση του προσωπικου δέν μπορει να επιτευχθει με τις σχολες που βγαζουν και δινουν χαρτιά αλλα μονο με ναυτοσυνη και μελετη των προβληματων αλλα πάνω απο ολα ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ οι οποίοι συναμα θα πρεπει να καταλάβουν οτι το πλοίο δεν ειναι βεσπα. Οσο για VDR η το SVDR αν ποτέ κανεις απο τους αναυτους λιμενικους ,το επναλαμβανω μηπως και δεν το καταλαβατε καλα, θελει να μαθει τοτε ας φωνάξει εμας τους ηλιθίους που ανεχτηκαμε τουςε αναυτους να μας εποπτεύουν να εξηγησουμε τι πει τελους ειναι αυτό,γιατι αν θα βγαλουν ακρη απο το "κουτι" μετα την αποκρυπτογραφηση τοτε σφιρηξτε μου κλέφτικα οπως λέει και ο τσοπάνης .
  2. ΕΠΕΙΔΗ Ο ΧΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΑΡΚΕΤΩΝ ΒΑΡΕΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΑΣΕΛΓΗΣΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΑΝΔΑΡΙΝΟΙ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ Η ΑΣΕΛΕΓΕΙΑ ΑΥΤΗ ΔΙΝΕΙ ΤΡΟΦΗ ΣΕ ΑΔΑΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΠΑΪΟΝΤΑ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΣ ΠΑΜΕ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΦΙΛΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΕΚΑΙΓΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΑ ΚΑΨΕΙ Η ΚΑΘΕ ΜΗΧΑΝΗ ΑΠΛΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΒΑΡΟΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΕΥΚΟΛΩΤΕΡΑ) ΤΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΘΕΡΜΑΝΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΙΜΗ ΜΕΤΑΞΥ ΕΝΟΣ ΒΑΡΕΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ(HEAVY FUEL) ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΕΛΑΦΡΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΠΟΥ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΩς ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑ MARINE DIESEL OIL. ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΜΕ ΤΟ GAS OIL ΚΛΠ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙΤΕ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΚΟΥΝΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΟΡΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΙΞΩΔΕΣ (ΓΙΑ ΡΩΤΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΞΩΔΕΣ? ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΣΥΣΧΕΤΙΣΕΙ ΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΒΑΡΗ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΤΡΙΧΕΣ, ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΝΟΥΣΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΘΕΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΡΟΥΝ ΓΑΙΤΙ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ.) ΤΟ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΙΞΩΔΕΣ ΦΤΕΙΑΧΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΟΡΓΑΝΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΙΞΩΔΟΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΤΗΡΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΠΟΣΣΟΤΗΤΑ ΑΤΜΟΥ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΜΕΣΩ ΕΝΟΣ ΜΕΙΩΤΗΡΑ ΑΤΜΟΥ Η ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΡΕΥΜΑ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ ΟΤΑΝ Ο ΘΕΡΜΑΝΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΗΛΕΚ. ΡΕΥΜΑ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΩΕΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΕΝΑ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΙΞΩΔΕΣ ΤΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (ΑΝΤΛΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΕΩΣ-ΕΓΧΥΤΗΡΑΣ(ΜΠΕΚ) ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΤΥΧΟΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΗΧΑΝΗ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΗ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΜΒΟΛΑ-ΧΙΤΩΝΙΑ - ΚΑΠΑΚΙΑ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΜΒΟΛΟΧΙΤΩΝΙΑ ΑΝΤΛΙΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΡΗΤΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΒΑΡΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ Η ΕΛΑΦΡΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ. ΣΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΩΣΤΗΡΙΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΩΝ ΠΟΝΤΟΠΟΡΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΟΤΑΝ ΕΦΤΑΝΑΝ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕς ΕΠΟΧΕΣ ΓΙΝΟΤΑΝΕ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΣΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΝΤΗΖΕΛ. ΣΗΜΕΡΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΒΑΡΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙα ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΧΤΕς ΕΝΑ ΒΑΠΟΡΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΣΤΟ ΜΟΝΓΚΣΤΑΝΤ ΤΗΣ ΝΟΡΒΗΓΙΑΣ ΕΠΕΙΔΗ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΒΑΡΕΟΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΗΤΑΝ ΧΑΜΗΛΗ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΑΪΟΝ (ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ) ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΤΙΣ ΕΠΙΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΠΕΡΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΩς ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΕΩΣ ΤΟΥ ΒΑΡΕΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΩΣΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΝΤΗΖΕΛ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ Η ΜΗΧΑΝΗ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩΙΣΤΗΣ ΙΞΩΔΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΗ ΠΟΣΣΟΤΗΤΑ ΥΓΡΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΟΡΙΣΜΕΝΗ ΔΙΑΤΟΜΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΜΕΤΡΗΣΗΣ. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΙΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2007.
  3. Μη ψαχνεις φιλτατε για τετοιο βιβλιο . Απλα ψχνε τις περιπτωσεις ζημιων που ανατιθενται σε πραγματογνωμονες και υπαρχουν φωτογραφιες και επεξηγησεις. Οσο αφορα τις περιπτωσεις πιου εχεις δει και τοπυς προφανεις λογους των ζημιων φιλικα ψαξε λιγο παραπανω και θα δεις οτι οι λογοι δεν προφανεις.
  4. Ολοι οι εκλεκτοι φίλοι εδω μεσα εξεφρασαν τις αποψεις τους για το προβλημα του Θεόφιλος. Θα επιχειρησω να βάλω τέρμα στίς Διαδόσεις,τις φημες,και ολα εκείνα τα φαιδρά που το ΥΕΝ ανακοινωνει. Οι απανωτες καθυστερήσεις κατα 60% οφείΛονται στους λιμενικούς οι οποίοι μεσω καλοκαιριου προσπαθουν να εφαρμόσουν τον νομο ο οποίος ομως νομος ερμηνεύεται τελικά οχι απο τα τοπικά Λιμεναρχεία αλλα απο το ΥΕΝ. Για να ξεκαθαρισουμε και να μη ρωτατε περαιτερω τι εννοω ΣΑΣ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ. ΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ,ΤΡΑΚΑΡΟΥΝ,ΞΥΝΟΝΤΑΙ ΟΠΩς ΚΑΘΕ ΠΛΕΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΡΑΚΑΡΟΥΝ ΟΤΑΝ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ(ΕΠΙ ΕΤΕΛΟΥΣ ΦΥΓΕΤΕ ΟΙ ΑΝΑΥΤΟΙ) ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΩΝ ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΑΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΤΑΚΤΙΚΗ. ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΡΑΚΑΡΕ ΣΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΤΑ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ? ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΘΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕΠ ? ΟΠΩς ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙς ΑΠΟ ΑΥΤΟΥς ΤΟΥς ΚΥΡΙΟΥΣ ΔΕΝ ΒΟΥΤΑΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ.ΑΛΛΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΥΤΗ Ο ΟΠΟΊΟΣ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙ ΤΗ ΖΗΜΙΑ ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ. ΒΙΝΤΕΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙ ΤΥΧΟΝ ΡΗΓΜΑΤΩΣΕΙΣ Η ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙς ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ. ΑΝ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΝ ΠΛΩ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΠΙΠΛΕΕΙ ΤΟΤΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ? ΜΗΝ ΑΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΔΕΝ ΡΙΣΚΑΡΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΜΕ ΣΟΒΑΡΗ ΖΗΜΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΜΑΖΥ ΜΕ ΤΟΝ Α' ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΛΟΙΟΥ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΑΙΔΡΑ ΟΤΙ Η ΜΙΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΚΑΤΑΠΟΝΕΙΤΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΤΑΠΟΝΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ ΔΙΑΛΕΞΕΤΕ ΘΕΛΕΤΕ ΑΣΦΑΛΕς ΤΑΞΕΙΔΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ Η ΣΑς ΜΑΡΑΝΕ Η ΩΡΑ ΑΦΙΞΗΣ ΠΟΥ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟΙ.
  5. Δεν θα το ελεγα απαντηση φιλε μου απλα σχολιασμο θα κανω στο δικο σου μηξνυμα σχετικα με τα πετρελαια. Ας ξεκινησω απαντωντας μια μια τις ερωτησεις σου. Sampling k.l.p. Η νομοθεσία και οι κανονισμοί επιβάλουν στις εταιρίες προμηθείας καυσίμων την ληψη δειγματων και απο τα δυο πλοια δηλαδη το τροφοδοτουν πλοιο και το παραλαμβανον πλοιο και μαλιστα με ειδικες συσκευές προκειμενου να γινει σωστη δειγματολειψία ΑΛΛΑ Ποιός ειναι εκεινος που ακολουθεί κατα γραμμα την διαδικασία πετρελεύσεως οταν αυτη η διαδικασία περιέχει και την μετρηση του δεξαμενοπλοίου με σκοπο να επιβεβαιωθει η ποσσοτητα πράγμα που δεν υπαρχει μεγαλυτερη υποκρισια απο αυτήν την ενεργεια. Αν θελεις να μαθεις το γιατι ειναι διοτι μερικοι ξυπνιοι εχουν αλλαξει τους πινακες υπολογισμου του πλοίου που σε τροφοδοτει διότι η εκδοση των πινάκων γίνεται με βάση τούς προηγουμενους πινακες μονο θεωρητικά διότι για να εκδοθουν νεοι πίνακες επιβαλεται να γινει η καταμετρηση απο την αρχή και να επαναυπολογισθεί το σχήμα της γαστρας του πλοίου. Επομένως ποια εμπιστοσύνη εχω εγω στον υπολογισμο των δεξαμενων συμφωνα με τις μετρησεις που παιρνω με κορδελα κοινως αποδεκτη (το πηρες το μηνυμα νομιζω). Το δείγμα σαφως σαφεστατα θα βοηθησει αλλα πρεπει να λαμβανεται σε ανυποπτο χρόνο (διοτι μετα σου δινει το ακαταλληλο πετρελαιο και οχι στην αρχή) εδω ομως χρειάζεται παρουσία κρατικού οργάνου το οποίο απο το μισθο της ξεφτίλας που παίρνει θα μεταβληθεί σε λαμόγιο. Η μοναδικη λύση ειναι τα καυσιμα της ναυτιλίας να παραγονται σε ειδικο χωρο τών διυλυστηρίων με υπευθύνους που θα αμοίβονται υπερογκα και που θα ειναι σχετικοί με την θαλασσα εν παραλλήλω δε θα υπαρχει και το Γενικό χημείο του κρατους το οποίο θα ελεγχει τις παρτιδες οι οποίεςε θα παραγονται για αμεση χρηση και δεν θα αποθηκευονται για αποφυγουμε τυχον παρεμβασεις απο τα αλλα λαμογια. Οσα clauses και αν υπογραφουν θα βρουν την δικαιολογια τα λαμογια για να παρεκλινουν της νομοθεσιας εκτος και αν Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΕΣΠΙΣΕΙ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΑΜΕ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΨΕΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ. ΠΟΙΟΣ ΟΜΩς ΡΕ ΦΙΛΕ ΘΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΑΝ ΕΙΧΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ? Οταν οι λιμενικες αρκουνται σε μια δηλωση του πλοιάρχου "περι ποσσοτητων αφιξεως καυσιμων και λιπαντικων και γλυκεος υδατος" Ειναι τοσα πολλα που περιγράφονται στην μελετη μου που αν θελεις μπορουμε να τα αναλυσουμε πινοντας εναν καφε. Αν θελεις πεσ μου να σου δωσω το τηλεφωνο μου Νομιζω οτι εν μερει καλυψα τον σχολιασμο σου SCANER
  6. Η Ακτοπλοϊα θα παει καλυτερα οταν φυγει απο τη μεση το ΥΕΝ και οι Λιμενικοί Οσο Υπάρχει ΥΕΝ τοσο τα προβλήματα θα διογκωνονται. Τα πλοία δεν ταξιδεύουν με εισαγγελεα στον καταπέλτη ουτε με αναυτους Λιμενικούς οι οποίοι οφείλουν την υπαρξή τους στα επιβατηγά πλοία του Πειραιά. Δέν μπορει να γινει τιποτε με δηλωσεις ετοιμοτητας και τριχες κατσαρές. Μονο με σθεναρη αποφαση των εταιριών για εκτεταμένες επισκευές με ανταλλακικά τ5ων κατασκευαστων,η ελευθερια κινησεων των τεχνικων τμημάτων των εταιριών και ηστελεχωση τους με "μηχανικούς" και οχι πιτσιρικια της πληροφορικής και η βοηθεια της πολιτειας για αφορολογητο πετρελαιο ισως λυσει εν μερει το πρόβλημα. Οσο για το παλιά πλοία και τετοια φαιδρα ελεος ρε παιδια αν δεν ξερετε μη πιπιλατε την καραμελα που μας επιβάλουν μερικοι μη επαϊοντες. Τα πλοία δεν παθαίνουν βαβα ετσι στα καλα καθούμενα ολα ειναι αναμένομενα απο την αρχη τής θερινης περιόδου. Αλλου αναζητήσατε το προβλημα δηλαδη στην ποιότητα των πετρελαίων και στα μαιμού εμβολοχιτωνια των αντλιων υψηλής πιέσεως καυσίμου. Στις εταιρίες πετρελαιοειδων πεταξτε τιο ανάθεμα και οχι στα πλοία. Εχει μαθει ποτε κανεις οτι ολοκαινούργιο πλοίο ερριξε την ταχυτητα στο μισό εξ αιτίας ποιότητας πετρελαίου με καινούργιες αντλιες υψηλης πιεσεως καυσίμου? Κανείς δεν εμαθε τιποτε γιατι απλα οι μηχανικοί ητανε μαγκες και κράτησαν μια δεξαμενη ημερησιας καταναλώσεως με πετρέλαιο παλιό που δεν δημιουργουσε προβλημαστα εξ αιτιας των αχρηστων προσμιξεων(residue). Ετσι η ταχυτητα επεσε για δυο ωρες οσο χρειαστηκε μετα την σκαντζα των πετρελαιων να αποδοθεί η προβλεπομένη ταχυτητα ταξιδείου. Γιατι δεν βγαινει κανεις να μιληση για την παραγωγη του πετρελαιου Ναυτιλιας η οποία παραγωγη προερχεται απο την πυροκαταλιτικη διασπαση των υδρογοναναθρακων και την προσθηκη ακαυστων καταλοίπων(residue) για να αυξηθεί η ποσσότητα και να πληρωσουν οι πλοιοκτητες περισσοτερα χρηματα. Ειναι τοσα πολλα που αν μαθευτουν να ειστε σιγουροι οτι αλλους θα πάρετε με τις πετρες και οχι τα πλοία. Δεν συνεχιζω απο κανενα φοβο για κανενα κρατικο μανδαρίνο απλα ετοιμαζω μια μελετη προκειμενου να τα χωσω χοντρα πρωτα στην πολιτεια και μετα στούς πλοιοκτητες.
  7. Καλημερα φιλε Για να βοηθηθεις στην αναζητηση σου διευκρινησε γιατι πλοιο μιλας διοτι αν μιλας για μικρο πλοιο τοτε πεσμου τον τυπο της ελικας που εχεις για να σου πω αμεσως ποιος ειναι ο αντιπροσωπος. Η μεγαλυτερη αντιπροσωπεια στην Ελλαδα ειναι η KAMINCO στον Πειραια .το τλεφωνο δεν το εχω αυτη τη στιγμη αλλα αν το βρεις ζητησε τον κυριο Καμινη πατερα η γυιο.για περισσοτερα γραψε μου στο προσωπικο μου ε-μαιλ. scaner
  8. Η περιέργεια αρκετων φίλων για τα πλοια ειναι πάντα επικοδομητική διότι σαν ναυτικόςλαός δέν γνωρίζουμε τιποτε για τα πλεούμενα ακόμη και πως να συμπεριφερόμεθα επάνω αν θέλουμε να αποκαλούμεθα σωστοί επιβάτες. Ας πάμε λοιπον στο ψητό δηλαδη το πώς ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ "ΑΓΚΥΡΏΝ ΚΑΙ ΑΛΥΣΕΩΝ " Τό πλοίο κατα την κατασκευή του παιρνει ενα αριθμό κύτους HULL NUMBER του Ναυπηγείου οπου γινεται η κατασκευή του.οσο μεγαλυτερος ειναι αυτός ο αριθμός τόσο ανεβαινει η φημη του ναυπηγείου. Πράλληλα με το HULL NO το πλοίο οταν βρίσκεται προς το τέλος της κατασκευής του παίρνει ενα αλλον αριθμο που λέγεται EQUIPMENT NUMBER . ΒΑΣΕΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΑΓΚΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΛΥΣΕΩΝ. Υπάρχουν πίνακες οι οποίοι καθορίζουν ακριβώς βαρος αγκύρας και τυπο αλυσίδας μεχρι και τι στριφταρι θα μπει. Το πλοιο ειτε φορτηγο ειναι ειτε τανκερ ειτε επιβατηγό παιρνει ενα EQUIPMENT NUMBER ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΒΑΡΗ ΠΟΥ ΑΡΧΙΚΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΘΗΚΑΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΑΝ (HULL OUTFITTINGS) Οποιαδηποτε αλλη προσθεση αγκύρας πρυμα εξυπηρετει συγκεκριμενα γεωγραφικα πλατη και μηκη οπου η κατασταση των λιμανιων εχει ορισμενες ιδιαιτερότητες. Ελπιζω να βοηθησα και αν θελεις να σου δωσω τους πινακες.
  9. ΑΝΑΨΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΡΑΚΙ ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ, ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΛΑΨΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΜΑΝΝΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΦΩΝΆΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΛΕΤΗ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΣΩΣΤΙΚΏΝ ΜΕΣΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΠΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝ ΤΡΑΓΩΔΙΏΝ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΚΥΡΙΟ" ΠΟΥ ΕΠΙΝΟΗΣΕ ΤΙΣ ΤΣΟΥΛΗΘΡΕΣ ΑΥΤΟΣ ΝΟΜΙΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΒΑΤΕς ΕΙΝΑΙ 320 ΟΣΟΙ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΟΜΩς Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟ ΝΑΙ Η ΤΟ ΟΧΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΤΣΟΥΛΗΘΡΑΣ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΗΘΕΙ. ΜΗΠΩς ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΤΣΟΥΛΙΘΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ? ΣΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 45000 ΕΥΡΩ Η ΜΙΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΒΓΑΛΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ. η ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΛΕς ΣΩΣΣΙΒΙΕΣ ΣΧΕΔΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΑΡΚΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΜΙΑ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΤΩΝ 25 ΑΤΟΜΩΝ ΚΑΝΕΙ 6000 ΕΥΡΩ ΕΝΩ ΜΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΚΑΝΕΙ 25000. ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΡΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΔΕΙ ΑΝ Η ΣΧΕΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ.
  10. Καλύτερα η ιδεα να εγκαλειφθεί για το απλο λόγο οτι προκειται περι πλοιαρίου 40 μετρων Ο επιτυχημενος βολβός θα πρεπει να παντρευτει με το σχεδιο των ναυπηγικών γραμμων (lines plan) που μπορει να θεωρηθεί επιτυχημένος μια στις 100. Θωρητικά πιθανόν να δινει μια αυξηση της ταχύτητας που για μενα ειναι αμελητέα αφου οσο μικρότερο ειναι το σκαφος τεινει να γινει μηδενική. Ευσταθεια και πρωτοκολλο ξεχασε τα δεν εχουν καμια απολύτως σχεση με το βολβο, αλλου ειναι οι επεμβασεις (βυθισματα-κανονισμοί κ.λ.π.) Ενα ναυπηγικο γραφειο με κστος γυρω στα 4-5000 ευρω θα σου πει ποσο μπορεις να αυξησης την ταχυτητα με αλλαγη μηχανών και διορθωση βηματος της ελικος ΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΕΚΕΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΙς ΣΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ
  11. Η επισκεψη σου καλε μου φίλε σου αφησε τις εντυπωσεις εκεινες που ειναι απορροια του νοικοκυρεματος, σημαδι της ιδιωτικης πρωτοβουλίας. Ανεφερες οτι δεν εχεις δει αλλα ναυπηγεία. Αν ειχες την δυνατοτητα να επισκεφτεις Ναυπηγεία Ιαπωνιας ,Κορέας. Γερμανίας κ.λ.π. θα καταλαβαινες οτι εκει οι εντεταλμένοι θέλουν τα πάντα στην εντέλεια. Δεν σου αναφέρω την Κινα γιατι οποιος φτειάχνει πλοίο στην Κίνα κατα την αποψή μου πάντα πρεπει να ειναι μάλον ασχετος με την θάλασσα ενω ειναι πολύ σχετικός με τα οικονομικά. Ο νοων νοειτω, αλλα εκείνο πού με προβληματίζει εμενα ειναι γιατι οι Ελληνες δασκαλοι περι την ναυτιλία θεωρούν τον εαυτο τους μαθητάδες και επρεπε να ελθει το 2006 για να ανακοινώσει το Νεωριο την μελλοντική κατασκευή των πλοίων του Χατζηιωάννου. Μια αναγνωση της ιδέας του πλοιοκτητη ισως δώσει το μεγεθος της ποιότητας κατασκευής οχι απο παραβλέψεις του Ναυπηγειου αλλα απο τούς επιδοξους σχεδιαστές. Δεν θα συνεχίσω αλλα καλύτερα να πα΄ς στην Σελήνη παρα να μπλέξεις με το Ελληνικο κρατος προκειμένου να δρομολογηθούν τα πλοία εστω και για " τετραήμερες κρουαζιέρες". Λιγη σκέψη παρα πανω δεν βλαπτει χωρίς ιχνος πεσσιμισμου.
  12. Φίλτατε Ορεστη θα απαντήσω σε σενα και εις επηκοον ολων των αλλων φιλων που διατυπώνουν τα σχολια τους για το Συγκεκριμένο πλοίο. Ορισμενα νομοτελειακα. Οι μηχανες δεν παραδιδουν κανενα πνευμα επειδη εχουν χρονια στην πλατη τους αυτο το παραμυθάκι σας ικετευω ξεχαστε το γιατι ειναι η ευκολη δικαιολογια των χαρτογιακκάδων.Υπάρχει βιβλίο συντηρησεως και επισκευων ανοιξτε το και ξεστραβωθείτε.Αλλα η τηρηση των οδηγιών θελει ευλαβεια και καμμια παρέκλιση και λεφτα γιατι η Θάλασσα δεν ξερει απο φτωχεια. Τα τούρμπο δεν παθαινουν βαβα επειδη ετυχε.Βαβα εχει το κεφαλι ορισμενων που μπροστα στο δρομολγιο(βωμός του κέρδους) δεν λαμβάνουν υπ'οψιν και ορισμενες αλλες. παραμετρους............ Από τη στιγμή που τα πλοία δινουν λογαρισαμό στο ΥΕΝ για συντηρήσεις και βλαβες ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.Ειπαμε και το ξαναλεμε οι μηχανες δεν ξέρουν και δεν καταλαβαινουν απο νόμους διοτι οι νόμοι ειναι ανθρωπων εργα που δεν ξερουμε αν εγιναν απο επαϊοντες τεχνοκράτες, αλλα από αποφοίτους της Νομικής............εδω γελάνε πολύ. Οι μηχανές PIELSTIC 16PC 2,5 V δεν τραβανε πλαγκτόν (πολύ θα ηθελα να ηξερα αυτόν πού το ειπε) κατι αλλο συμβαινει που το μαθαινει ο σπουδαστης απο το δευτερο χρονο της φοιτησης του στις σχολές του τοτε,γιατι για το σημερα καιρός ειναι καποιος να τους μιλήσει για το Ρεξονα. Οταν Γυναίκα επι των Δημοσίων σχεσεων ζητα συγνωμην απο τους επιβατες για τεχνικα θεματα, μου θυμίζει τις σπουδάστριες των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού που καμια δεν κατεβηκε σε Μηχανοστάσιο. Το προβλημα του πλοίου μπορουσε να λυθει μεσα σε λίγες ωρες οσον αφορα το περιβόητο πλαγκτόν. Οσο ομως αφορά τα υπόλοιπα θελει αρετη και τόλμη να κανεις τον υπευθυνο σε ακτοπλοϊκη εταιρία ΓΙΑΤΊ καποτε ΠΡΕΠΕΙ να χτυπάς ΤΗΝ ΓΡΟΘΙΑ στο τραπέζι και οποιου αρέσει,γιατι οι επβατες δεν φταινε σε τιποτε και η εταιρία να δυσφημείται απο την νοοτροπία του 1950 και την πίεση του ΥΕΝ. ΟΠΟΙΟς ΘΕΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ
  13. Υπαρχει περιπτωση δυο επιλογών εαν μεν ειναι μονο για προωση τοτε θα πρεπει να ειναι ομοιες στη ιπποδυναμη.Το γιατί Εαν η κεντρικη μηχανη θα ηταν μεγαλυτερης ιπποδυναμεως απο τις δυο πλευρικές τοτε τι θα γινοτανε αν μια πλευρικη βγει εκτός λειτουργιας και δουλευει η κεντρικη και μια πλευρική τοτε το τιμόνι θα διορθωνε την αποκλιση της προωσεως απο το ομορο κυμα(ειναι εκεινα τα πιπινια που βλέπεις πισω στην πρυμη οταν φευγει καποιο πλοιο απο τον προβλήτα)η θα εκοβε η μηχανη στροφεςγια να πηγαινει τις ιδιες στροφες οπως και η αλλη. Εαν τοποθετηθει καποιος μηχανισμος στην κεντρικη μηχανη οπως γεννητρια,προπελακι κλπ τοτε η μηχανη θα ειναι μεν μεγαλυτερη σε ιπποδυναμη αλλα θα αποδιδει την ιδια ισχυ με τις αλλες και οτι περισσευει θα το δινει στην γεννητρια η το προπελακι (ΑΝ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΗ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΣΤΙς ΜΑΝΟΥΒΡΕΣ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ,ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΟΠΕΛΑΚΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ) Επαναλαμβανω οτι η τριτη προπελλα μπηκε αρχικα για να αυξηση την ιπποδυναμη και μονο, ασχετα αν μετα συνδυασθηκε και με αλλες βοηθητικες λειτουργιες. πχ το Βιτσεντζος Κορνάρος και το Σαμοθρακη(αδελφια) εχουν ΔΥΟ μηχανεs STORK 8TM410Β δηλαδη οκτακυλινδρος εν σειρα με διαμετρο εμβολου 410 χιλιοστα και μια κεντρικη STORK9ΤΜ410Β δηλαδη εννεακυλινδρος. Αυτη η διαφορα ενος κυλινδρου δινει καμια 450αρια ιππους παραπανω για την λειτουργία μιας γεννήτριας. Οσο πεφτει η μηχανη σε αποδοση τοσο αποφευγεται η χρηση(το κομπλαρισμα) της γεννητριας. ο τυπος της ιπποδυναμης μιας μηχανης ειναι το περιφημο P.L.A.N.που διαιρειται αναλογα αν θελεις ΙΠΠΟΥΣ η ΚΙΛΟΒΑΤ.ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ (το συνολο της ιπποδυναμης ειναι το αθροισμα των ιπποδυναμεων ενος εκαστου των κυλίνδρων) Το P ειναι η μεση πιεση του κυλινδρου που εξαρταται απο την πιεση συμπιεσεως(σωστα ελατηρια εμβολου) και την πιεση καυσεως (σωστός καυστηρας που ψεκαζει στη σωστή γωνία). Το L επι A ο ογκος του κυλινδρου (L=μηκος A=εμβαδον κυκλου) και το N ειναι ο αριθμός των στροφων στις οποίες η μηχανη σχεδιασθηκε για να αποδιδει την μεγιστη ιπποδυναμη με ασφαλεια. Τωρα δωσε προσοχη. Η μεση πίεση δυσκολο να αλλαξει θεαματικα Ο ογκος των κυλινδρων δεν συμφερει να αλλαξει λογω περιορισμου του υψους των μηχανοστασιων στα επιβατηγά εκεινο που μπορει να πειραχτει ειναι ο αριθμος των στροφων δηλαδη το Ν και ο αριθμος των κυλινδρων που οταν υπερβαιενι τους 12 ειναι σε διαταξη "V" ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝ ΣΕΙΡΑ γι'αυτο βλέπεις κατι μικρες μηχανες να αποδίδουν μεγαλες ιπποδυναμεις οταν εργαζονται στις 1200 1500 η ακομη και 1800 στροφές. Αρα για να αυξησουμε την ιπποδυναμη προσθετουμε κυλινδρους ,αρα περισσοτερα κινουμενα μερη ,αρα μεγαλη προσοχη για εξισωση των ιπποδυναμεων των κυλίνδρων,αρα εξειδικευμενο προσωπικο και ωρες ατελειωτες συντηρησεως για βαλβιδες εξαγωγης κλπ πραγμα που στις διχρονες αυτα ειναι ξεχασμενα. Οι τετραχρονες σαν προωστηριες βγήκαν απο την πρεμουρα ενος τεχνικου διευθυντου της ΜΑΝ το 1969 ο οποίος εδωσε την πατεντα στην SEMT PIELSTIC γιατι εφυγε απο την MAN επειδη δεν παραδεχτηκαν την ιδεα του Φυσικα μετα απο 20 χρονια και προκειμενου να τα κονομησουν βγαλανε τα μεγαλυτερα θεατρα στην ιστορια των μηχανων την ΜΑΝ 52/55 ΚΑΙ 48/52 Που να μη λαχαινει σε μηχανικο να τις δουλέψει. Τα επιβατηγα στην προωωση δουλευουν κατα πλειονοτητα στις 600 στροφες. Συμπερασμα μονο η διχρονη ειναι αξιοπιστη μηχανη εαν τηρουνται επακριβως οι οδηγιες συντηρησεως και επισκευων και ακολουθειται το προγραμμα επιθεωρησεως για αριθμο ωρων 4000-8000-12000-16000-20000-24000 ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΡΑΧΡΟΝΕΣ ΜΗ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΡΗΣΕΙς ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΩΣ ΔΙΟΤΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΣ ΑΝ ΟΜΩς ΤΟ ΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΠΡΥΤΑΝΕΥΟΥΝ ΑΦΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΘΡΗΝΗΤΟΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙς ΠΕΡΙ ΕΠΙΣΚΕΥΩΝ.ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ ΟΤΙ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕΣΠΕΣ.
  14. Οι μανδαρίνοι του Υπουργείου Ναυτιλίας αναυτοι κατα 99% αλλα και οι Τεχνικοί του απο τους οποίους περίμενε κανείς μεγαλύτερη σοβαροτητα στο θεμα του ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΑΞΙΔΕΙΟΥ(VDR) πήραν μια φυλλαδα του διεθνούς κανονισμού, τον οποίο οι Ελληνες ταγοι εκαναν νομο του κρατους, χωρίς να επεξεργασθουν την ουσια και το σκοπο της συσκευής(να μη ξεχναμε και την τεχνη του νομοθετειν) Τωρα τι παιζεται εκει μεσα στο κουτί αυτο (το οποίο φροντισαν οι ηλεκτρονικοι να πιανει μιση καμπίνα σε ογκο) ειναι μια πονεμενη ιστοριούλα για για μικρα παιδιά. Αφελεις και αξιοθρήνητες αντιλήψεις πρυτανεύουν στα κεφάλια των "αρμοδίων" διότι απλά μόνο αρμόδιοι δεν ειναι απλα ειναι νομοτηρητές. Επειδή ομως με νόμους δεν δουλευει το ερμο το κουτι οπως και με εισαγγελεα στον καταπέλτη δεν ταξιδεύει παπόρι ας βάλουμε τα πραγματα στην σωστή τους θέση. Μεχρι σήμερα εχουν υπολογισθεί οτι ενα επιβατηγό πλοίο εχει προς καταγραφη γυρω στα 4000 δεδομενα Ενα δεξαμενόπλοιο διπλου τοιχωματος μεταφορας αργου πετρελαιου 3000 δεδομενα. Ειδικα δεξαμενοπλοια μεταφορας παραγωγων,χημικα κλπ 3600 δεδομενα τα δε υγραεριοφορα γυρω στα 4500 δεδομενα. Αντιλαμβανεσθε οτι εαν δεν τοποθετηθει το συστημα απο κατασκευής του πλοίου ετσι που να εχει προβλεφθει οτι καθε ενδειξη(δεδομενο) θα εχει και τον καταλληλο αισθητηρα, ασχετα αν θα χρησιμοποιηθει η οχι,θα απαιτήσει πακτωλό χρημάτων προκειμένου να τοποθετηθει εκ των υστερων και ανυπολογιστες εργατωρες προκειμενου να καλυφθουν ολα τα δεδομένα. Τι σκέφθηκε λοιπόν ο αναυτος και ατεχνος εισηγητης για τον νομο να πάρει ορισμένα δεδομένα αυτα που βολεύουν αυτόν και να τα κάνει υποχρεωτικά ανα κατηγορία πλοίου ,λές και αυτοί που επιβαίνουν ως πλήρωμα ειναι ασχετοι και δεν ερωτώνται. Λεω για τα δεδομενα που βολεύουν αυτόν γιατι στην Ελλαδα οι επιθεωρητές εχουν συνηθίσει να βαζουν το πλήρωμα να τρεχει ενω κανονικά θα επρεπε να τρεχουν αυτοί. Τα πλοία που κατασκευαστηκαν απο το 1980 και μετά και μαλιστα στα Ιαπωνικά Ναυπηγεία ειχαν προβλέψει ειδικά στους πινακες ελεγχου του μηχανοστασιου κατασκευής της TERASSAKI και στην κονσολα της γεφύρας (DATA LOGGER) κατασκευής της SGINOMIYA και της OMRON να ειναι σε θεση να δεχθουν κεντρικο καταγραφεα κατα το 90% των ενδείξεων, με μονη την διαφορά οτι οι ηδη εγατεστημενοι ρουφιανοι τηλεγραφου και πορείας ησαν εκτος του συστηματος των πινάκων ελέγχου. Οσον αφορά τα Ρανταρ την εποχη εκεινη οι εγχρωμες οθονες ησαν πανακριβες και οι κανονισμοί πολυ ελαστικοί οσν αφορά την εμβελεια και τον αριθμό τους. Οσες συσκευές εχουν εγκατασταθεί μεχρι σήμερα και υπερβαίνουν σε διαστασεις το 40Χ20Χ30 εχουν κριθεί ακαταλληλες ο δε χώρος που πρεπει να εγκαθιστανται συμφωνα με τις αρχικές οδηγίες πρεπει να τους επιτρέπει την αυτοματη απόσπαση τους απο το πλοίο μόλις το βαθος υπερβεί τα 80 μέτρα Καταλαβαινετε τωρα οτι η φιλοσσοφια εγκαταστασης ηταν πανομοιοτυπη των αεροπλάνων αλλα το ελληνικό δαιμόνιο εβαζε οτιδηποτε αρκεί να καλύψουμε την απαιτηση του κανονισμού και οχι την ουσία δηλαδη ποια δεδομενα θα καταγράφουν και θα υπερβαίνουν το 45% των υπολογισθεντων. Ουδεις απο τους νομοθέτες δεν σκεφθηκε το υψηλο κοστος και τις δυσκολίες καλυψης των απαιτησεων του συστήματος που σαφως σαφεστατα θα εδινε πολλα δεδομενα του συμβαντος ασχετα αν οι ασφαλιστικες εταιρίες θα περιμεναν σαν τους καρχαρίες για να μη πληρώσουν ερμηνευοντας κατα το δοκούν τον παραγοντα ανθρωπινο λαθος Στο επομενο θα αναφερθούμε σε ορισμένες πρωτογενείς δυσκολίες εγκαταστάσης
  15. Στο θεμα για πλοια με τρεις προπελλες. Οι τρεις ελικες προωσεως εφαρμοσθηκαν σαν ιδεα απο το 1910 μάλιστα δε και ο Τιτανικος με τα αδελφα σκαφη Ολυμπια και Βρετανικος ειχαν τρεις προπελλες εκ των οποίων η μεσαια χρησιμοποιουσε την ισχυ τουσ τροβιλου εξατμισεων.Εκει λοιπον υπηρχε σκοπιμοτητα εγκαταστασης προκειμενου να εξοικονομηθει ενεργεια. Στα συγχρονα πλοια οι τρεις ελικες αντιπροσωπευουν και τρεις μηχανες προωσεως πανομοιοτυπες και της αυτης ισχυος. Ο σχεδιασμός δεν αποβλεπει σε τιποτε αλλο παρα στην αυξηση της ισχυος με δυνατοτητα κατανομης αυτης σε τρις μοναδες οι οποίες μπορουν να λειτουργήσουν ανεξαρτητα σε περιπτωση βλάβης μιας εξ αυτών. Φανταστειτε την ιπποδυναμη της μεσαιας μηχανης να την διναμε μιση και μιση στις δυο μηχανες δεξια και αριστερα με αποτελεσμα μεγαλυτερα σε διαμετρο εμβολα,ισχροτερα καπακια αλλα με το μειονεκτημα μια απλη βλάβη της μιας θα αφησει το πλοίο με μια μηχανη και οχι με δυο στην περιπτωση των τριων μοναδων. Φυσικα θα πρεπει να ληφθει υπ οψιν οτι τριες ελικες σημερα επιβαλουν την χρηση των τετραχρονων μεσοστροφων μηχανων οι οποίες εχουν και μικροτερο ογκο αασε που ειναι φθηνοτερες 295 ευρω το ΚΙΛΟΒΑΤΤ,αλλα ο ΘΕΌς ΝΑ ΣΕ ΦΥΛΆΕΙ απο τετραχρονη μηχανή σε επιβατηγό πλοίο διοτι ΕΔΩ μιλάμε για θεατρα και οχι για μηχανες. ΣΑΦΩΣ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ τα πλοία με τρεις ελικες εχουν καλυτερη συμπεριφορα στις μανουβρες, αλλα μη μπρεδευετε τα προπελακια(bow thrusters) χειρισμων παραβολης και απαρσεως, καποτε θα το εξηγησουμε και αυτο. Ακομη και στα καινούργια πλοία τα προβλήματα εχουν αρχισει πριν ακόμη κλείσουν χρονο 6000 ωρες λειτουργίας(ενα ετος εχει 365Χ24= 8760ωρες) ΡΙΧΝΩ ΤΗΝ ΙΔΕΑ σε καποιες συντροφιες μεταξυ μας να επεξηγουνται ορισμενα θεματα αν και ο χωρος μας εξυπηρετει εδω αρκει να εχουμε χρονο. Αυτα για τωρα
×
×
  • Create New...