Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

O polman exi apolyto dikio stin prokimeni periptosi. Safos ke den gnorizoume akrivos ti provlima exi to ploio ke tha prepi na imaste prosektikoi stis diatiposis, alla i kathara elliniki logiki tou 'asto ki oso pai' ine -epanalamvano- eglimatiki!!Ligo perisoteri ipefthinotita ke sevasmos stin asfalia ton epivaton den vlapti.

Link to comment
Share on other sites

Φίλτατε Ορεστη θα απαντήσω σε σενα και εις επηκοον ολων των αλλων φιλων που διατυπώνουν τα σχολια τους για το Συγκεκριμένο πλοίο.

Ορισμενα νομοτελειακα.

Οι μηχανες δεν παραδιδουν κανενα πνευμα επειδη εχουν χρονια στην πλατη τους αυτο το παραμυθάκι σας ικετευω ξεχαστε το γιατι ειναι η ευκολη δικαιολογια των χαρτογιακκάδων.Υπάρχει βιβλίο συντηρησεως και επισκευων ανοιξτε το και ξεστραβωθείτε.Αλλα η τηρηση των οδηγιών θελει ευλαβεια και καμμια παρέκλιση και λεφτα γιατι η Θάλασσα δεν ξερει απο φτωχεια.

Τα τούρμπο δεν παθαινουν βαβα επειδη ετυχε.Βαβα εχει το κεφαλι ορισμενων που μπροστα στο δρομολγιο(βωμός του κέρδους) δεν λαμβάνουν υπ'οψιν και ορισμενες αλλες. παραμετρους............

Από τη στιγμή που τα πλοία δινουν λογαρισαμό στο ΥΕΝ για συντηρήσεις και βλαβες ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.Ειπαμε και το ξαναλεμε οι μηχανες δεν ξέρουν και δεν καταλαβαινουν απο νόμους διοτι οι νόμοι ειναι ανθρωπων εργα που δεν ξερουμε αν εγιναν απο επαϊοντες τεχνοκράτες, αλλα από αποφοίτους της Νομικής............εδω γελάνε πολύ.

Οι μηχανές PIELSTIC 16PC 2,5 V δεν τραβανε πλαγκτόν (πολύ θα ηθελα να ηξερα αυτόν πού το ειπε) κατι αλλο συμβαινει που το μαθαινει ο σπουδαστης απο το δευτερο χρονο της φοιτησης του στις σχολές του τοτε,γιατι για το σημερα καιρός ειναι καποιος να τους μιλήσει για το Ρεξονα.

Οταν Γυναίκα επι των Δημοσίων σχεσεων ζητα συγνωμην απο τους επιβατες για τεχνικα θεματα, μου θυμίζει τις σπουδάστριες των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού που καμια δεν κατεβηκε σε Μηχανοστάσιο.

Το προβλημα του πλοίου μπορουσε να λυθει μεσα σε λίγες ωρες οσον αφορα το περιβόητο πλαγκτόν.

Οσο ομως αφορά τα υπόλοιπα θελει αρετη και τόλμη να κανεις τον υπευθυνο σε ακτοπλοϊκη εταιρία ΓΙΑΤΊ καποτε ΠΡΕΠΕΙ να χτυπάς ΤΗΝ ΓΡΟΘΙΑ στο τραπέζι και οποιου αρέσει,γιατι οι επβατες δεν φταινε σε τιποτε και η εταιρία να δυσφημείται απο την νοοτροπία του 1950 και την πίεση του ΥΕΝ.

ΟΠΟΙΟς ΘΕΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ

Δηλαδή για να καταλάβω κι εγώ που δεν γνωρίζω από μηχανές: Το πλοίο είχε πρόβλημα εδώ και 4-5 ημέρες, το πρόβλημα μπορούσε να λυθεί μέσα σε λίγες ώρες αλλά αυτό δεν έγινε μέχρι το πλοίο να τα φτύσει οριστικά χθες βράδυ στη Χίο?
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Καλά, βρε ιερόσυλοι, σήμερα βρήκατε να κακολογήσετε το βαπόρι, που έχει την ονομαστική του εορτή?

Του Οσίου Θεοφίλου, μυροβλήτου, του εκ Ζίχνης είναι σήμερα. Αντίχριστοι!

Εμείς εορτάζουμε την μνήμη του άλλη μέρα (γιατί έχουμε άλλο όσιο). Θεόφιλος εκ Ζακύνθου, αν δεν κάνω λάθος 24 Ιουλίου.

Δεν του έκαναν και τόσο καλό φαίνετε οι εορτές του πλοίου! :D Αφού κατάφερε να φτάσει Θεσσαλονίκη, είναι εκεί με βλάβη. Τι βλάβη, άγνωστο. Κάποιοι λένε η μηχανή του εσπρέσσο :D Ώρα αναχώρησης προβλέπετε στις 11:30. Είδωμεν.

Μπορεί η εταιρεία να λέει ότι φταίει η αυξημένη κίνηση :P αλλά πληροφορίες λένε για πιθανή βλάβη

Link to comment
Share on other sites

Είναι δυνατόν να βγάλει δρομολόγιο Μυτιλήνη-Λήμνο-Θεσ/νίκη-Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο-Πειραιά με μία μηχανή?

Δεν είμαι ειδικός, αλλά με τα λίγα που ξέρω, αυτό μου λέει η λογική μου.

Βέβαια, η πολύωρη καθυστέρηση δεν αμφισβητείται. Την μετέδωσε και επισήμως το ΑΠΕ στις 09/07/2006 15:55

Πολύωρη ταλαιπωρία ανέμενε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης τους επιβάτες του πλοίου «Θεόφιλος» το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο Λήμνο - Μυτιλήνη - Χίο - Πειραιά.

Το πλοίο ήταν προγραμματισμένο να αφιχθεί στο λιμάνι της πόλης το βράδυ του Σαββάτου στις 11.45 και να αναχωρήσει στη 1.00 τα ξημερώματα της Κυριακής.

Εντούτοις, το πλοίο κατέπλευσε στις 4.30 τα ξημερώματα και, αφού υποβλήθηκε σε τεχνικό έλεγχο, απέπλευσε τελικά, γύρω στις 11.00 το πρωί της Κυριακής.

Αγανακτισμένοι οι επιβάτες του πλοίου που βρισκόταν αγκυροβολημένο στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης ζητούσαν επίμονα να κατέβουν και προκλήθηκε ένταση.

Σύμφωνα, με ανακοίνωση της πλοιοκτήτριας εταιρείας, η καθυστέρηση οφείλονταν στις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν καθώς και στην αυξημένη κίνηση στα κατά τόπους λιμάνια.

news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Νηρέα, με τις μικρές μου γνώσεις αυτό που κατάλαβα είναι το εξής. Υπήρχε πρόβλημα μιας μηχανής. Αυτό τους οδήγησε στο να την λειτουργούν με ελαφρός χαμηλότερες στροφές. Ακούστικε ότι είναι δύσκολο να επισκευαστεί πλήρως καθώς δεν βρίσκουν ανταλλακτικά!

Τα παραπάνω μου τα είπε γνωστός.... Πάντως σιγά την κίνηση! Μυτιλήνη έκατσε 50 λεπτά και Λήμνο 45... Απλά δεν νομίζω η εταιρεία να ήθελε να της βγει το όνομα αρχής γενομένης της περιόδου γιαυτό και είπε τις γνωστές μπαρούφες που ακούγοντε κάθε φορά.

Υ.Γ. Διαφορά πάντως στην προβολή της βλάβης Θεόφιλου σε σχέση με το Highspeed 3....ε??

Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ. Διαφορά πάντως στην προβολή της βλάβης Θεόφιλου σε σχέση με το Highspeed 3....ε??

Πάντως, το ΥΕΝ έπαιξε το παιχνίδι στα ίσα :rolleyes: Μούγκα και στον ένα, μούγκα και στον άλλον. :o Το σωστό να λέγεται :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως για την προβολή της εκάστοτε βλάβης από τα ΜΜΕ σημαντικότερο ρόλο παίζει το που εμφανίζετε (εννοώ τόπο).Άλλη προβολή έχει μια βλάβη στον Πειραιά και άλλη στη Λέρο για παράδειγμα.Που να τρέχουν τώρα οι δημοσιογράφοι τόσο μακριά για να βγάλουν το ψωμί τους.

Link to comment
Share on other sites

μηπως αν δεν ειμαστε σιγουροι για κατι θα πρεπει να προσεχουμε τι λεμε;

εχουμε κατι χειροπιαστο οτι ειναι βλαβη

μηπως ειναι απλα καθυστερηση λογω καιρου και κινησης οπως ανακοινωσε η εταιρεια;

Link to comment
Share on other sites

μηπως αν δεν ειμαστε σιγουροι για κατι θα πρεπει να προσεχουμε τι λεμε;

εγώ είμαι αρκετά σίγουρος απλά όπως καταλαβαίνετε δεν μπορώ να πω ποιος μου το είπε! Και αν αυτό που λέω εγώ δεν είναι αρκετό ρωτήστε κάποιον από τους επιβάτες του πλοίου όπου παρατηρούσαν το πλοίο ακόμα και να σταματάει μεσοπέλαγα.

εχουμε κάτι χειροπιαστο οτι ειναι βλαβη

μηπως ειναι απλα καθυστερηση λογω καιρου και κινησης οπως ανακοινωσε η εταιρεια;

για μένα το χειροπιαστό είναι ότι το πλοίο έκανε 8:15 (αντί για 6:30) Μυτιληνη - Λήμνο και 10:30 Λήμνο - Θεσσαλονίκη (αντί για 7:45). Ο καιρός ήταν μέτριος χτες στο β. αιγαίο και δεν νομίζω ότι σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογούντε 4,5 ώρες καθυστέριση σε ένα ταξίδι (καθαρού χρόνου) 14,5 ωρών βάση του καιρού. (οι χρόνοι είναι 100% σίγουροι καθώς μου τους είπε και συγγενικό πρόσωπο που ήταν μέσα στο καράβι)

Link to comment
Share on other sites

Χρειάζεται προσοχή από όλους όταν γίνεται αναφορά σε βλάβες.

Από τη στιγμή που κάποιο μέλος δεν είναι αυτήκοος/αυτόπτης μάρτυρας ενός συμβάντος καλό θα ήταν να μην αναπαράγει λόγια τρίτων.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση μια καθυστέρηση δεν επιβεβαιώνει το είδος της βλάβης.

μηπως αν δεν ειμαστε σιγουροι για κατι θα πρεπει να προσεχουμε τι λεμε;

Όλοι πρέπει να προσέχουν πως εκφράζονται ώστε να μην προσβάλουν τους συνομηλητές τους.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Polman, κάπου πρέπει να έχασες τον λογαριασμό.

πριν 10 λεπτά (20:10) πήγε Λήμνο! Δλδ Μυτιλήνη - Λήμνο σε 8 ώρες
Μυτιλήνη έκατσε 50 λεπτά και Λήμνο 45
Άρα από Λήμνο έφυγε γύρω στις 21.00.
το πλοίο κατέπλευσε στις 4.30 τα ξημερώματα
Συνεπώς, έκανε Λήμνο-Θεσ/νίκη 7.30'. Σωστά?
το πλοίο έκανε 8:15 (αντί για 6:30) Μυτιληνη - Λήμνο και 10:30 Λήμνο - Θεσσαλονίκη (αντί για 7:45)
Το 10.30 από Λήμνο για Θεσ/νίκη από που προκύπτει?
Link to comment
Share on other sites

Θα φανώ κολλημένος τώρα αλλά το ΑΠΕ κάνει λάθος... Το πλοίο έφτασε 7:30 Θεσσαλονίκη. Μου το είπε ο ξαδερφός μου που ήταν μέσα. Τώρα τι να σας πω! Ψέμματα θα μου λέει? :o

Ούτε εγώ κανένα λόγο να πω ψέμματα, ούτε θέλω να βλάψω το πλοίο. Ίσα ίσα επειδή είναι το αγαπημένο μου, το "πονώ" να το βλέπω να σέρνετε ώρες ώρες. Τέλος πάντων, ας το λήξουμε εδώ. Δεν έχει νόιμα νομίζω...!

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ polman, μάλλον, πρέπει να έχεις δίκαιο ή περίπου δίκαιο. Το σημερινό Έθνος μιλάει όχι για 04.30, αλλά για άργότερα :

[...]Aρχικά η διαβεβαίωση ήταν ότι θα φτάσει στη Θεσσαλονίκη στις 3 το πρωί και στη συνέχεια στις 4, αλλά το «Θεόφιλος» φάνηκε στον Θερμαϊκό μόλις στις 6 το πρωί. Kι εκεί που οι επιβάτες περίμεναν πως η ταλαιπωρία τους θα λάβει τέλος, διαψεύστηκαν αμέσως. Xωρίς κανένας να τους λέει γιατί, επιβιβάστηκαν στο πλοίο στις 8, με πρώτη διαβεβαίωση ότι θα έφευγαν στις 8.30, η οποία διαψεύστηκε, όπως και η δεύτερη, με προβλεπόμενη ώρα αναχώρησης στις 10.30. Tελικά το πλοίο αναχώρησε λίγα λεπτά πριν από τις 12 χθες το μεσημέρι...

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=5348&subid=2&pubid=52807

Άτιμο ΑΠΕ, με πήρες στο λαιμό σου:o

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω τι έγινε μέχρι την Σαλονίκη, αλλά το openseas δίνει ώρα άφιξης στον Πειραιά 17:00 με αναχώρηση από Χίο 06:00, που σημαίνει 11 ώρες ταξίδι.

Δεν νομίζω ένα μέλος να γράφει ότι του κατεβαίνει, ιδιαίτερα όταν έχει και πληροφόρηση μέσα από το πλοίο και καλό είναι να τους ακούμε όλους. Εξάλλου ο polman μας ενημέρωσε πρώτος για το πιθανό πρόβλημα πολύ πριν το μάθουμε από κάπου αλλού.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ένα μέλος να γράφει ότι του κατεβαίνει, ιδιαίτερα όταν έχει και πληροφόρηση μέσα από το πλοίο και καλό είναι να τους ακούμε όλους.
Αγαπητέ μου Χιώτη θα διαφωνήσω μαζί σου και θα σου πω κάποια πράγματα, τα οποία ίσως δεν γνωρίζεις.

Μιά είδηση είναι έγκυρη ή έχει κάποια έγκυρη βάση όταν διασταυρώνεται από 2 τουλάχιστον ανεξάρτητες (μεταξύ τους) πηγές ή μεταδίδεται από έγκυρο πρακτορείο ειδήσεων (AP, REUTERS, AFP, αλλά και ΑΠΕ) το οποίο υποτίθεται ότι έχει έχει κάνει διασταύρωση της πληροφορίας.

Στην περίπτωσή μας είχαμε τον ξάδελφο του polman (που εκ των υστέρων αποδείχθηκε αξιόπιστη πηγή) και από την άλλη είχαμε το ΑΠΕ και όλα τα ΜΜΕ τα οποία αναμετέδιδαν την είδηση.

Εσύ τι θα θεωρούσες πιό αξιόπιστο? :o

Link to comment
Share on other sites

Το γεγονός ότι υπήρχε πάνω στο πλοίο άνθρωπος που ανέφερε στον polman όλο το γεγονός από πρώτο χέρι και διαπίστωσε ότι τα ωράρια μεταξύ των λιμανιών έχουν πάει περίπατο για εμένα είναι αρκετό σαν απόδειξη του ότι κάτι δεν πήγε καλά. Τα ΜΜΕ έχουν αποδείξει ουκ ολίγες φορές ότι αργούν να μεταδώσουν μια ναυτιλιακή είδηση στην σωστή της διάσταση.

Τώρα για το αν είναι βλάβη ή στρείδια Θεσσαλονίκης ή ο καιρός το γνωρίζει ΜΟΝΟ το πλήρωμα του πλοίου και ενδεχομένως να μην το μάθει ούτε το Υπουργείο (σε ορισμένες περιπτώσεις).

Link to comment
Share on other sites

Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη 19:50 το Σάββατο 8/7 δυο μίλια νοτια έξω από το λιμάνι της Μυρινας.Μου έκανε εντύπωση η αρκετά χαμηλή ταχύτητα του Θεόφιλος.Στη Λήμνο ούτε καιρό είχε ούτε κίνηση

post-358-128326958373_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

μηπως αν δεν ειμαστε σιγουροι για κατι θα πρεπει να προσεχουμε τι λεμε;

εχουμε κατι χειροπιαστο οτι ειναι βλαβη

μηπως ειναι απλα καθυστερηση λογω καιρου και κινησης οπως ανακοινωσε η εταιρεια;

:confused: μια συγνωμη απο μενα στον polman. ισως ημουν λιγο αποτομος αλλα επιρρεαστηκα απο την αρχικη διατυπωση του.:o

Δεν νομίζω ένα μέλος να γράφει ότι του κατεβαίνει, ιδιαίτερα όταν έχει και πληροφόρηση μέσα από το πλοίο και καλό είναι να τους ακούμε όλους.
Τώρα για το αν είναι βλάβη ή στρείδια Θεσσαλονίκης ή ο καιρός το γνωρίζει ΜΟΝΟ το πλήρωμα του πλοίου και ενδεχομένως να μην το μάθει ούτε το Υπουργείο (σε ορισμένες περιπτώσεις)
Μιά είδηση είναι έγκυρη ή έχει κάποια έγκυρη βάση όταν διασταυρώνεται από 2 τουλάχιστον ανεξάρτητες (μεταξύ τους) πηγές ή μεταδίδεται από έγκυρο πρακτορείο ειδήσεων (AP, REUTERS, AFP, αλλά και ΑΠΕ) το οποίο υποτίθεται ότι έχει έχει κάνει διασταύρωση της πληροφορίας.

δε νομιζω οτι για να πουμε οτι ενα πλοιο εχει βλαβη πρεπει να περιμενουμε να το πει το ΑΠΕ. ελεος! αν ειναι δικος μας ανθρωπος μεσα και το πλοιο σερνεται λεμε ειναι ενας δικος μου μεσα και το βαπορι σερνεται ή οτι αλλο κανει. χρειαζεται βεβαια πολλη προσοχη στη... διαγνωση. εχει δικιο ο χιωτης σε αυτο. ας αφηνουμε να την κανουν αλλοι.

και για να επανελθουμε στο θεμα, το βαπορι τελικα αποψε ξαναφυγε; εγινε τελικα επισημως απο την εταιρεια κουβεντα για τη βλαβη;

Link to comment
Share on other sites

δε νομιζω οτι για να πουμε οτι ενα πλοιο εχει βλαβη πρεπει να περιμενουμε να το πει το ΑΠΕ. ελεος!
'Οποιος διάβασε προσεκτικά όσα εγραψα θα είδε ότι δεν περίμενα από το ΑΠΕ να πεί για βλάβη.

Ειρήσθω εν παρόδω και απαντώ στο τελευταίο σου ερώτημα: επισήμως, δεν υπάρχει βλάβη. Ούτε το ΥΕΝ ούτε και η ΝΕΛ έχουν μιλήσει για βλάβη.

Εγώ απλώς επέμεινα στην ώρα άφιξης στην νύφη του Θερμαϊκού, γιατί υπήρχε διαφορά με την ώρα που έδινε το ΑΠΕ.

Και όπως θα είδατε δεν αμφισβήτησα τις άλλες ώρες που έδωσε ο polman. Τις θεώρησα αξιόπιστες και δεδομένες από την στιγμή που δεν υπήρχε κάτι διαφορετικό.

Όμως η ώρα άφιξης στη συμπρωτεύουσα ήταν και παραμένει κομβικό σημείο της μυστηριώδους υπόθεσης.

Η απόσταση Λήμνος -Θεσ/νίκη είναι περίπου 125-130 νμ.

Εάν δεχόμασταν σαν ώρα άφιξης την ώρα του ΑΠΕ (04.30) η διάρκεια ταξιδιού θα ήταν 7,30, δηλ μέση ταχύτητα 16.5-17.5 κόμβους. Ταχύτητα σχετικά φυσιολογική για το πλοίο και η οποία δεν προδίδει κάποια βλάβη.

Αντιθέτως, εάν δεχθούμε σαν διάρκεια αυτή που αναφέρει ο polman (10.30), αυτό σημαίνει μέση ταχύτητα γύρω στους 12 κόμβους, το οποίο σημαίνει ότι το πλοίο σερνόταν και σίγουρα κάτι έτρεχε και δεν ήταν όλα καλά και άγια.

Ταύτα και μένω, γιατί πλέον κινδυνεύω να χαρακτηρισθώ εκπρόσωπος τύπου της ΝΕΛ...και δεν μου πρέπει του έρμου:confused:

ΥΓ Εάν πράγματι το πλοίο έκανε 10.30 από Λήμνο για Θεσ/νίκη υπάρχει μείζον ζήτημα για την ΝΕΛ,

αλλά και για το ΥΕΝ...όσο και να μη θέλει να ανακατεύεται σε τέτοια θέματα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Νηρέα κατα εμέ το πλοίο έφτασε 100% 7:30. Τέλος πάντων

Τα παρακάτω είναι καθαρά προσωπική μου πληροφόριση. Δεν ζητάω από κανέναν σας να τα πιστέψει αλλά ούτε και να τα επιβεβαιώση. Μια απλή πληροφόριση είναι από τον polman και μόνο.

Δυστυχώς αυτός που ήταν μέσα στο πλοίο δεν είχε φωτογραφική μαζί του για να τραβήξει τα απόνερα.

Επαναλαμβάνω ότι είναι καθαρά δική μου πληροφόριση. Τα παραθέτω απλά γιατί θεωρώ ότι είναι κοροιδία να μας λένε ότι έφταιξε ο καιρός για 4,5 ώρες καθυστέριση. Απλά ας μας εξηγήσει η εταιρεία την εξής καθυστέριση στο openseas (το είπε και ο ένα Χιώτης παραπάνω)

10/07/2006 ΛΕΣΒΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ N E L ΘΕΟΦΙΛΟΣ 02:00 - 17:00

Δλδ 15 ώρες το Λέσβος - Πειραιάς και 11 το Χίος - Πειραιάς)

(σύμφωνα με το δελτίου το ΑΝΤ1 το πλοίο κατέφτασε στις 19:00 στον Πειραιά)

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση: είμαστε σχεδόν στην μέση της θερινή περιόδου και τα ζόρια της υψηλής κίνησης ακόμα δεν έχουν έρθει..

Που παέι το Θεόφιλος τραυματισμένο να βγάλει όλο αυτό το βαρύ δρομολογιακό πρόγραμα???

Οι "ειδικοί" του Βεντούρη δεν το προετοίμασαν σωστά, να την βγάλει και φέτος?

Γιατί με τους μηχανικούς της ΝΕΛ το καράβι πήγαινε 10 χρόνια τώρα κοντά στους χρόνους του?

Και να σημειωθει ότι τα προβλήματα το ακολουθούν από τότε που άνηκε στην Ventouris Ferries ως POLLUX..

Και τι μέλει γενέσθαι από δω και πέρα, η εταιρία ειναι εδώ και καιρό με την πλάτη στον τοίχο, δεν πρέπει να πληγεί και άλλο το κύρος της και στο κάτω κάτω τι φταίει ο κόσμος που επέλεξε το συγκεκριμένο πλοίο για τις διακοπές του να ταλαιπωρηθεί και να...τιμωρηθεί για την επιλογή του?

Μεταξυ των οποίων και εγώ..:D

Link to comment
Share on other sites

Εγω απ οτι εμαθα το μονο που κανανε στο βαπορι ητανε μετα τη Χιο να καθαρισουν τα Τουρμπο. Αυτο δεν εχει να κανει με ειδικους και ανειδικευτους αλλα με αυτους που δινουν χωμα αντι για πετρελαιο στα βαπορια. Με αυτη τη ’’ζημια’’ περα απο το 2ωρο που η μια μηχανη ηταν κομμενη για να καθαριστει το τουρμπο βαλτε και το χρονο που δε μπορουσαν αναγκαστικα να την ανοιξουν και να η καθυστερηση. Ε μη βαλω και αντιγραφο ημερολογιου τωρα και εκτεθουμε εδω μεσα :D

Link to comment
Share on other sites

με αυτους που δινουν χωμα αντι για πετρελαιο στα βαπορια.
Ακούστηκε και αυτή η εκδοχή στα ΜΜΕ, αλλά δεν είδα κανέναν πετρελαιά κρεμασμένο ανάποδα στο ρολόϊ του ΟΛΠ!!!
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...