Jump to content
Shipfriends

Αίολος Κεντέρης (IMO 9244350)


Recommended Posts

Τότε στα οικονομικά αποτελέσματα γιατί το αναφέρουν ως Αίολος Κεντερης και όχι ως Red Sea I??

Η μόνη αλλαγή στο πλοίο είναι που το ξανάβαψαν στα χρώματα της ΝΕΛ.

Στα χρώματα της ΝΕΛ?? Γιατί είχε αλλάξει χρώματα?? Οι μπάντες του Red Sea I ήταν βαμμένες μπλε χωρίς το NEL LINES, ενώ στη τσιμινιέρα υπήρχε η τριήρης:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 612
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κι όμως ο φίλος coyote έχει δίκιο. Λίγο πριν φύγει το πλοίο φόρεσε τα σινιάλα της ΝΕL ξανά.

Είχε πάρει το αυτί μου ότι το πλοίο είχε κατασχεθεί και ότι εξετάζεται και πάλι η μετονομασία σε κάτι σχετικό με το αρχικό του όνομα και αλλαγή σημαίας. Από κει και πέρα το χάος...

post-17-128326981374_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ

με τα σινιαλα ΤΕΤΕΛΕΣΤΕ:PΤοτε για τους Χιωτες το δρομολογιο ηταν λουκουμι,4ωρες μονο κι ας ειχε το εισητηριο κοντα στα 50ευρω:oΕπισης ενα απο τα χαρακτηριστικα του πλοιου που το εκαναν να διαφερει και να 'προκαλει' απο τα αλλα ταχυπλοα η απλα ΕΓ/ΟΓ,ηταν ο πορτοκαλι 'φαρος' πανω απο την γεφυρα που γυριζε αλα πυροσβεστικη:DΤον ιδιο 'φαρο' τον εχουν και τα αιολακια(για τα highspeed δεν γνωριζω).
Link to comment
Share on other sites

Επισης ενα απο τα χαρακτηριστικα του πλοιου που το εκαναν να διαφερει και να 'προκαλει' απο τα αλλα ταχυπλοα η απλα ΕΓ/ΟΓ,ηταν ο πορτοκαλι 'φαρος' πανω απο την γεφυρα που γυριζε αλα πυροσβεστικη:DΤον ιδιο 'φαρο' τον εχουν και τα αιολακια(για τα highspeed δεν γνωριζω).

Στα Highspeed και στα Flying Cat υπάρχει αυτός ο φάρος. Άλλα νομίζω ότι υπάρχει γενικά σε όλα τα ταχύπλοα

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω και εγω πως ολα τα ταχυπλοα εχουν αυτο τον φαρο(για να υποδηλωνει την νυχτα την αυξημενη ταχυτητα τους),απλα στον ΚΕΝΤΕΡΗ το ειχα παρατηρησει για πρωτη φορα.

Το καλύτερο όμως ήταν οι ώρες άφιξης, και ας κόστιζε παραπάνω.

Φυσικα τα δρομολογια του τοτε βολευαν την Χιο 100% αφου αν τα θυμαμαι καλα ηταν αναχωρηση απο Πειραια 4.30 τ απογευμα,αφιξη Χιο μεχρι της 9 παρα και ακολουθως Μυτιληνη γυρω στις 11.30 το βραδυ.Την επιστροφη απο τα νησια δεν θυμαμαι,ηταν πρωι της επομενης μερας η απογευμα:confused:

Παντως ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ,σε αναλογια με τα γρηγορα συμβατικα(ΝΗΣΟΣ)παλι δεν στηριχτηκε απο τους Μυτιληνιους αλλα εδω που τα λεμε,ισως και η ΝΕΛ τοτε δεν ειχε φροντισει να το προτιμουν οι επιβατες,αφου παντα ειχαν την φτηνη λυση του καμπινατου συμβατικου στις 7 τ απογευμα.Και φυσικα το πλοιο,δεν μπορουσε να γεμιζει μονο με Χιωτες:o

Link to comment
Share on other sites

Το Αίολος Κεντερης το καλοκαίρι αναχωρούσε από τη Μυτιλήνη το πρωί στις 08:00 και έφτανε στο Πειραιά γύρω στις 14:30. Στη χαμηλή περίοδο έκανε τα ίδιο δρομολόγιο από Πειραιά και από Μυτιληνη. Δηλαδή αναχωρούσε γύρω στις 17:00 και έφτανε τα μεσάνυχτα στο τελικό προορισμό του.

Link to comment
Share on other sites

Ειδα στον υπνο μου το RED SEA I αλλα ηταν λιγο αλλαγμενο. Ειχε καμπινες και κρεβατια και ταξιδευε λιγακι αργουτσικα σε αγονη του βορειου Αιγαιου. Το μονο που δεν ειδα στον υπνο μου ειναι αν τη διαχειριση ειχε η ΝΕΛ Egypt :D

Χωρις να θελω να στεναχωρησω καποιους δεν ειδα το Θεοφιλο στον υπνο μου :o Μαλλον πρεπει να κοψω τον απογευματινο :P

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα από όλα η ΝΕΛ που ζητάει τις άγονες γραμμές με το Ταξιάρχη και το Παναγία Θαλασσινή, θα μπορέσει να αντικαταστήσει με νέα πλοία μέσα σε 3 χρόνια?? Γιατί μη ξεχνάμε πρέπει να αντικαταστήσει και το Θεόφιλος που πήρε την άγονη για 12 χρόνια. Πως θα τα καταφέρει να βρει όλα τα απαιτούμενα κεφάλαια για αγορά 3 νέων πλοίων. Φαντάζομαι με τα σίγουρα χρήματα των επιδοτήσεων, που δε ξέρω εάν φτάνουν για τέτοιες επενδύσεις από τη ΝΕΛ:confused:

Τα όνειρα του Neptune με οδηγούν στο συμπέρασμα ότι βρέθηκε το ένα πλοίο που θα αντικαταστήσει κάποιο από τα 3 πλοία που θα πάρουν μια άγονη γραμμή για 12 χρόνια. Στη συγκεκριμένη περίπτωση το Red Sea I (Αίολος Κεντερης) θα αντικαταστήσει το Θεόφιλος??

Link to comment
Share on other sites

Στη συγκεκριμένη περίπτωση το Red Sea I (Αίολος Κεντερης) θα αντικαταστήσει το Θεόφιλος??

Μαγος εισαι? Το σεναριο ειναι αυτο. Το ποτε θα υλοποιηθει και πως θα ειναι τοτε τα σχηματα δεν το γνωριζω ουτε εγω ουτε κανενας αλλος. Τα πραγματα αλλαζουν πολυ γρηγορα.

Link to comment
Share on other sites

Καλά και πες ότι το πήραν απόφαση να βάλουνε την απόφαση, γεννούνται τα απλά ερωτήματα..

1) Θα πρέπει να του βάλουν έξτρα καμπίνες μέσα και πόσες?

2) Το πλοίο με τη ταχύτητα πρέπει να ταξιδεύει στην άγονη? Λογικά πρέπει να το λέει η προκήρυξη. Θα δούμε το "γρηγορότερο :p" πλοίο του αιγαίου να πηγαίνει με την “τρομακτική” ταχύτητα των 16-18 του Τέο? Ή γύρω στα 20-24 όπως το Παναγιά Θαλασσινή? (άμα το δούμε με παραπάνω από 24 εγώ δεν ξαναμπαίνω σε καράβι :D)

3) Μπορούν να ρυθμίσουν τις μηχανές ώστε να πηγαίνει με αυτή την ταχύτητα έχοντας ικανοποιητική κατανάλωση? Π.χ. θα πηγαίνει και με τις τέσσερις και σε ποιο λίγες στροφές? Με τις δύο μηχανές?

4) Τα εισιτήρια θα πάρουν την άγουσα και θα φτάσουν στις (εξωφρενικές) τιμές του Παναγιά Θαλασσινή και των μικρών Κεντέρη?

Τεσπα πιστεύω πως άμα το δούμε να κάνει αυτή την άγονη θα είναι μια σημαντική αναβάθμιση για τα νησιά του Β. Αιγαίου και θα βοηθήσει αρκετά. Αρκεί να μην χρειάζεσαι μισό μηνιάτικο για να πάρεις εισιτήριο και να είναι αξιόπιστο.

Link to comment
Share on other sites

γιατι καηκαμε, αληθεια με ποση ταχυτητα το συγκεκριμενο πλοιο πληρει τις προδιαγραφες ταχυπλοου;

Με τις 2 mtu τι ταχυτητα αναπτυσει;

Εαν βαλει καμπινες η πυροπροστασια του θα ειναι η ιδια ή χρειαζεται αλλαγη; (mfz subdivision);

Κριτηρια ευσταθειας και προδιαγραφες ταχυπλοου με ποια ταχυτητα;

Αντοχη γκαραζ για ποσα τετραγωνικα μετρα και ποσο ανα αξονα;

Μαλον η τοτε διοικηση της ΝΕΛ ειχε δει πολλα ετη μπροστα και το εφτιαξε για να παρει την αγονη το 2009

Link to comment
Share on other sites

Με 2 MTU θα πηγαινει θεωρητικα 17-18 knots αλλα δε θα μπορει σιγουρα να δουλεψει το MDI ;)

Αν βαλει καμπινες σιγουρα θα πρεπει στο υπαρχον συστημα να προστεθουν ζωνες. Ειτε με καινουριο συστημα ειτε με επεκταση του ηδη υπαρχοντος.

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινάει απόψει από το λιμάνι της safaga το RED SEA II (κοινώς Παναγία Πάρου) για τον επαναπατρισμό του. Και σε λίγες μέρες θα ακολουθήσει και ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ.

Εάν εμπιστευτώ τον ΟΛΠ το Αίολος Κεντερης θα είναι στο Πειραιά στις 10/08. Μου κάνει εντύπωση ότι δε λέει για Red Sea I (ειχα την ιδια απορια πριν κανενα διμηνο)

Link to comment
Share on other sites

Εάν εμπιστευτώ τον ΟΛΠ το Αίολος Κεντερης θα είναι στο Πειραιά στις 10/08. Μου κάνει εντύπωση ότι δε λέει για Red Sea I (ειχα την ιδια απορια πριν κανενα διμηνο)

Μα φίλε μου αφού έβαλε ελληνική σημαία και άλλαξε και όνομα. Γύρισε στο παλιό του γνώριμο σε όλους μας. ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ.

Link to comment
Share on other sites

Μα φιλε NONTA στο παρον thread και για το συγκεκριμενο πλοιο,δεν καταλαβαμε ποτε τι εγινε:confused:Σε ποιον ανηκε,πουληθηκε δεν πουληθηκε,στην Ερυθρα δουλεψε,δουλευει η το ειχαν απλα κρυμμενο...Ολα ειναι στο φλου υπο την Βεντουρο-ομιχλη;)Βεβαια,αν και οι περισσοτεροι ειμαστε ασχετοι με τα παρασκηνια και τα συναφη κολπακια,κατι εχουμε παρει πρεφα για το το εγινε και το τι ετοιμαζουν για το συγκεκριμενο πλοιο...Ας ερθει οποτε θελει,ας το βαλουν σε οποια γραμμη γουσταρουν,εμεις(οι εχοντες ενα αλφα IQ)θα 'γελαμε' παντα με την ιστορια του ΑΙΟΛΟΥ ΚΕΝΤΕΡΗ;)

Link to comment
Share on other sites

Ας ερθει οποτε θελει,ας το βαλουν σε οποια γραμμη γουσταρουν,εμεις(οι εχοντες ενα αλφα IQ)θα 'γελαμε' παντα με την ιστορια του ΑΙΟΛΟΥ ΚΕΝΤΕΡΗ;)

υπάρχει όμως και ένα ρητό που λέει πως γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος B)

Link to comment
Share on other sites

υπάρχει όμως και ένα ρητό που λέει πως γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος B)

Με συγχωρείς δηλαδή, αλλά πιστεύεις πως θα μπορούσε ποτέ η ΝΕΛ να γελάσει με το συγκεκριμένο πλοίο?!?!?

Εννοώ να γελάσει από χαρά και φυσικά δεν αναφέρομαι στις δυνατότητες του πλοίου, αλλά στην εκμετάλευσή του!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Το εχω πει και παλιοτερα οτι το καλυτερο για την ΝΕΛ θα ηταν να καταφερνε να ξεφορτωνοταν οχι μονο τον ΚΕΝΤΕΡΗ αλλα και ολα τα ταχυπλοα.Το θεμα ειναι οτι αφ'ενος μεν υπαρχουν λογιστικοι λογοι τους οποιους δεν τους καταλαβαινω,αφ εταιρου δε δεν τους περνει και κανενας.

Ελικρινα πολυ θα χαιρομουν να εβλεπα να ΝΕΛ να καταφερνει να διαχειριζεται σωστα τον ΚΕΝΤΕΡΗ εστω και μετα απο τοσα χρονια και να βγει αληθινος ο Stefanos.Οπως και να χει ειναι ενα πλοιο νεας τεχνολογιας που θα μπορουσε να προσφερει λυσεις.Παρολαυτα εξ ακολουθω να το βρισκω πολυ δυσκολο.Λιγο το κακο ονομα που εχει σε σχεση με τα αλλα ταχυπλοα,λιγο οτι οσο και να κοψουν ταχυτητα καιει σαφως περισσοτερο απο οποιοδηποτε συμβατικο καθιστουν δυσκολη την εκμεταλευση του

Επειδη ομως ποτε μην λες ποτε ας το δουμε με το καλο να ταξιδευει και τοτε βλεπουμε;)

Link to comment
Share on other sites

Στο Χιωτικο ραδιοφωνο ακουσα πως η ΝΕΛ διεψευσε τις φημες περι δρομολογησης του kinder bueno στην θεση του ΤΕΟ...Τωρα το τι θα γινει στην πραγματικοτητα ειναι αλλη υποθεση...

Link to comment
Share on other sites

Ο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ όπως ονομάστηκε ξανά το πλοίο έρχεται προς Πειραιά (προγραμματισμένη ώρα άφιξης 18:00) αφού σύμφωνα με το AIS το πρωί περνούσε δυτικά από τη Μήλο. Ποιος να το φανταζόταν ότι το πλοίο θα επέστρεφε Ελλάδα και θα ξανάρχιζε δρομολόγια. Άντε να δουμε που θα δρομολογηθεί κσι πότε...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...