Jump to content
Shipfriends

Αίολος Κεντέρης (IMO 9244350)


Recommended Posts

Red Sea I τέλος, ζήτω ξανά το Αίολος Κεντερης:rolleyes:

Έτσι το πλοίο χθες έδεσε στο Πέραμα δίπλα από ένα γνώριμο του στη Safaga, δηλαδή το Red Sea II. Τι παιχνίδια παίζει η μοίρα. Μαζί σχεδόν πουληθήκαν σε Αραβικά συμφέροντα, και τα δυο επιστραφήκαν στη ΝΕΛ επειδή τα νέα αφεντικά δεν ήταν πολύ φερέγγυα. Ενώ με λίγες ημέρες διαφορά επέστρεψαν στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 612
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πάντως από ότι έμαθα είναι σε αρκετά άσχημη κατάσταση το καράβι μέσα..

Να σημειώσω επίσης ότι ένας από τους λόγους επιστροφής είναι η απαγόρευση προσκυνήματος στη Μέκκα λόγω της γρίπης..

(για τους άλλους λόγους, pm :P)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

:rolleyesΠάντως για τον ΚΕΝΤΕΡΗ βρέθηκε ρόλος. Θα σκατζάρει στις ετήσιες τους τα ΜΥΤΙΛΗΝΗ, ΘΕΟΦΙΛΟΣ και ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ (ένας Θεός ξέρει πως θα μπαίνει στον Αΐ-Στράτη), και μετά βλέπουμε.........:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Στον Αι Στρατη δεν νομιζω να εχει προβλημα.Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ που μπαινει ειναι στο μεγεθος του ΚΕΝΤΕΡΗ,λιγοτερο ευελικτος και με μικροτερο βυθισμα.Αρα λογικα θα ειναι οκ.Τωρα αν εχει καιρος θα κανει οτι και το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ,δεν θα πηγαινει:P

Η προσθηκη καμπινων που λεγανε θα γινει ή θα δρομολογηθει οπως ειναι?

Και το αλλο ερωτημα ειναι με τι ταχυτητες θα ταξιδευει και τι εισητηριο θα εχει.Διοτι αν ειναι να πηγαινει με 21-22 μιλια και να εχει τιμη ταχυπλοου αστο να πανε

Link to comment
Share on other sites

Η προσθηκη καμπινων που λεγανε θα γινει ή θα δρομολογηθει οπως ειναι?

Έχει ήδη εγκριθεί η προσθήκη 36 4κλινων καμπινών στο 6ο ντεκ, πίσω από το μπαρ της διακεκριμένης θέσης. πάντως προς το παρόν το΄πλοίο ειναι σβηστό στο πέραμα χωρίς να γίνεται καμία εργασία.

.Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ που μπαινει ειναι στο μεγεθος του ΚΕΝΤΕΡΗ

Ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ είναι μακρύτερος και ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ δένει δύσκολα στον Αι Στρατη.

ΥΓ: Πιθανώς το πλοίο τη θερινή σεζον θα δρομολογηθεί είτε Κυκλάδες, ή Χιο-Μυτιλήνη.

Link to comment
Share on other sites

Βεβαια ο Κεντερης με τις 4 η ακομα και με τις 3 μηχανες και τα 2 προπελακια ειναι απειρως ποιο ευελικτος απο τον Ταξιαρχη. ;)

Δεν εχω βεβαια εικονα του λιμανιου αλλα η πολυ μικρη μου εμπειρια, μου εχει διδαξει οτι τα βαπορια μπαινουν οπου θελουν να μπουν οι εταιριες. Αμα θελει η ΝΕΛ θα βρει τροπο να χωρεσει τον Κεντερη.

Τοσα χρονια η Hellas Ferries δεν ηθελε να μεταφερει τον Πηγασο στην Ικαροσαμια και ελεγαν οτι δεν χωραει. Μολις αποφασισε να παει το βαπορι εκει χωρεσε και παραχωρεσε. Οταν αποφασισανε μαλιστα οτι πρεπει να παει στην αγονη χωρεσε ακομα και στα Αντικυθηρα. Για να μην μιλησω για τη Χιο. Το 1995 βαζαμε το Θεοφιλο με το ζορι και το 2009 μπηκε ολοκληρο Κρητη. Γι αυτο οταν μια εταιρια θελει κανει το βαπορι να χωραει :D:D

Link to comment
Share on other sites

Νά σημειώσω εδώ οτι τά ταχύπλοα είναι γενικώς πιό ευέλικτα και λόγω τού οτι έχουν waterjets καί όχι προπέλες.Κι'αυτό γιατί τά waterjets τά γυρνάς όπου θέλεις (όπως καί τίς εξωλέμβιες) ενώ οι άξονες τών προπελών είναι ακίνητοι.Τόν ΚΕΝΤΕΡΗ τόν έχω δεί,ενώ ήταν δεμένος μέ την πλώρη πρός τά μέσα (πρός την στεριά δηλαδή) να βγαίνη από την προβλήτα στόν Πειραιά παραμένοντας παράλληλος πρός αυτήν και να κάνη στροφή 180 μοίρες σέ 2 λεπτά περίπου γιά να βάλη πλώρη πρός την έξοδο.Ανάλογα έχω δεί να κάνουν καί τά υπόλοιπα αδερφάκια του.

Από κεί και πέρα,βέβαια,παίζει ρόλο και το μέγεθος τού λιμανιού (άλλο Πειραιάς,άλλο Αϊ-Στράτης...),οι άνεμοι καί άλλα πολλά.

Από την άλλη όμως,μήν ξεχνάμε οτι αυτό που λέμε "τά βαπόρια μπαίνουν όπου θέλουν οι εταιρείες να μπούνε" έχει κάποιο κόστος στήν υγεία τών καπετάνιων που τα βάζουν.Τό οτι μπήκε στη Χίο τό Κρήτη και το Βενιζέλος δέν σημαίνει οτι μπήκαν άνετα.Και γιά τόν αείμνηστο Κουρούση είχα διαβάσει οτι έβαζε τόν πρώτο ΑΙΟΛΟ σέ κάτι νησιά μέ πέντε μέτρα μώλο αλλά τό άγχος που έτρωγε μέχρι να τελειώση η μανούβρα μήν τυχόν και κοπανήση στη γωνιά τού μώλου τό σκέφτηκε ποτέ κανένας;

Εν πάσει περιπτώσει,καλώς τον ξαναδεχτήκαμε τον ΚΕΝΤΕΡΗ καί άς ελπίσουμε οτι η δεύτερη ευκαιρία του στην Ελλάδα θα είναι καλύτερη από την πρώτη (άν καί προσωπικά δέν έχω κακές εντυπώσεις από την επιστροφή μου εκ Σαντορίνης-άν εξαιρέσουμε τό απαράδεκτο service στό Flocafe του,μιά χαρά πήγαινε το βαπόρι.Αλλο άν μάς τά χάλασε τό separation στό τέλος).

Link to comment
Share on other sites

θα γυρναει απεξω κ μπαινει με αναποδα μεσα!βεβαια με τετοιυς καιρους ουτε γραμμα δεν θα στελνει..

κ επειδη το εχει φερει η κουβεντα τωρα τελευταια αν κ off topic SORRY πιστευω οτι ο χαρης τσουκαλας ο καπτεν του αιολου μπορει να παει κ να το βαλει ΠΑΝΤΟΥ!ο καλυτερος στα ταχυπλοα κ απο τους πρωτους που ξεκινησαν...

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς άν πρόκειται ο ΚΙΝΤΕΡ'Σ να μπαίνη σέ τέτοια δύσκολα λιμάνια (δηλαδή εμείς τά λέμε λιμάνια,στην πραγματικότητα άλλη είναι η λέξη που τά περιγράφει...),θά πρέπη η ΝΕΛ να επιλέξη γιά καπετάνιο κάποιον που ήδη ξέρει το πλοίο.

Δέν γνωρίζω άν ο Τσουκαλάς ήταν καπετάνιος όταν το πλοίο λεγόταν RED SEA,είναι αναμφισβήτητο όμως οτι τόσο αυτός όσο και ο Παπαγεωργίου τό ξέρουν πολύ καλά.Δεδομένου δέ οτι ο δεύτερος εξ αυτών είναι στό ΛΙΣΣΟΣ,φαντάζομαι οτι ο καπτα-Χάρης θά είναι το φαβορί τών "εκλογών".

Τώρα,τό να γυρνάς ένα τέτοιο πλοίο (είπαμε,180 μοίρες στροφή είναι αυτή) μέ καιρό απ'έξω από τόν Αϊ-Στράτη γιά να μπής μέσα μέ ανάποδα,άν κρίνω από την φωτό που έχει παραθέσει ο ΝΗΡΕΑΣ πιό πάνω,δέν είναι και άσκηση γιά μικρά παιδία...

Link to comment
Share on other sites

Τωρα αν εχει καιρο θα κανει οτι και το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ,δεν θα πηγαινει:P
Φαντασου ο Κεντερης τι ζορια εχει να τραβηξει...,οχι καταχρηση δραμαμινης αλλα ουτε η ζωνη ασφαλειας δεν θα σε σωζει:D
καλα εχουμε ξεφυγει τελειως. ταχυπλοα να αλωνιζουν το χειμωνα το αιγαιο σε γραμμες κορμου.

Περα απο τα water jets και τους αξιους καπετανιους,αναρωτηθηκατε αν μπορει ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ να ανταπεξελθει στις γραμμες που το προοριζουν?Ποσο μαλλον,μετα την μετασκευη που θα φαει για την προσθηκη καμπινων...Εγω εχω και την προσωπικη

'>εμπειρια απο παλιοτερα.Εχουμε φτασει σε αστειες καταστασεις πιαB) Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Ερωτησουλα: Ο θρυλος του Αιγαιου και του ισολογισμου της ΝΕΛ:D, ποσα φορτηγα μπορει να φορτωσει? Μπορει να γεμισει το γκαραζ ας πουμε? Γιατι αν αντικαταστησει το Μυτιληνη δεν πρεπει να ειναι σε θεση να παρει αρκετα φορτηγα?

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με την ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ, μας ενημερώνει ότι όλο και πληθαίνουν οι πληροφορίες που θέλουν το πλοίο «Κεντέρης» να έρχεται στο βόρειο Αιγαίο για να εκτελεί δρομολόγια στις άγονες γραμμές Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη και Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη. Δηλαδή σε γραμμές όπου τώρα είναι δρομολογημένο το πλοίο «Θεόφιλος». Η πιο πρόσφατη πληροφόρηση που έχουμε είναι ότι το πλοίο θα κινείται με ταχύτητα συμβατικού, δηλαδή 24 μίλια την ώρα. Το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Μυτιλήνη θα πραγματοποιείται σε 9,5 ώρες και το δρομολόγιο προς Καβάλα σε οκτώ ώρες. Παράλληλα, το πλοίο θα εκτελεί και ένα δρομολόγιο την εβδομάδα από Μυτιλήνη για Χίο και Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

φιλε nick μπορει να παρει φορτηγα 9μετρα η 12μετρα αλλα οχι επικαθυμενα γιατι ειναι πολυ πιο βαρια κ ζοριζονται οι μηχανες!!!αυτα κανανε καποτε κ οποτε βαζανε επικαθυμενα πανηγυριζανε κ ετσι τις σπασανε πριν 4 χρονια στους μικρους αιολους

Link to comment
Share on other sites

Αυτην την εντυπωση εχω κι εγω Μαργαριτη, ηθελα να το επιβεβαιωσω. Κι επειδη απ' οσο γνωριζω η μεγαλη πλειοψηφια των φορτηγων της γραμμης ειναι επικαθημενα, αναρωτιεμαι ποσο πρακτικη ειναι η αντικατασταση του Μυτιληνη στο γνωστο δρομολογιο απο τον Eleos Kontreos(που λενε και στη Safaga:D)

Link to comment
Share on other sites

αυτο που με ανησυχει ειναι η 13τονοι marine/gas που καταναλωνει την ωρα!!!ποσο θα πρεπει να παει για πεσει στους 7 που πιστευω ειναι καλη καταναλωση για το δρομολογιο,οσο παει κ το χιος δηλαδη...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Έχει ήδη εγκριθεί η προσθήκη 36 4κλινων καμπινών στο 6ο ντεκ, πίσω από το μπαρ της διακεκριμένης θέσης. πάντως προς το παρόν το΄πλοίο ειναι σβηστό στο πέραμα χωρίς να γίνεται καμία εργασία..

ΥΓ: Πιθανώς το πλοίο τη θερινή σεζον θα δρομολογηθεί είτε Κυκλάδες, ή Χιο-Μυτιλήνη.

Τελικα γινεται καμια εργασια στο πλοιο η ολα τα σχεδια περι δρομολογησης και μετασκευης πηγαν περιπατο με την αλλαγη μεγαλομετοχου?

Link to comment
Share on other sites

Την Κυριακη επικρατουσε απολυτη ησυχια μεσα και εξω απο το βαπορι.Ουτε εξωτερικα υπαρχει καμια αλλαγη.

Τωρα για το αν θα πραγματοποιηθει η μετασκευη μπορει να μην το ξερουν ουτε οι ιδιοι

Link to comment
Share on other sites

η ολα τα σχεδια περι δρομολογησης και μετασκευης πηγαν περιπατο με την αλλαγη μεγαλομετοχου?
τωρα η αλλαγη μεγαλομετοχου ειναι, η πιθανολογουμενη αλλαγη κυβερνησης ειναι, μονο ο υψιστος γνωριζει.
Link to comment
Share on other sites

αν θα πραγματοποιηθει η μετασκευη μπορει να μην το ξερουν ουτε οι ιδιοι

Tα σχέδια έχουν εγκριθεί, αλλά το αν θα γίνει ή όχι η δουλεια ήταν αβέβαιο πριν την αλλαγη μεγαλομετοχου .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...