Jump to content
Shipfriends

Αίολος Κεντέρης (IMO 9244350)


Recommended Posts

  • Replies 605
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 months later...

Εγω παλι πιστευω οτι αν δεν βρεθει κανα θυμα απο το εξωτερικο να τον αγορασει ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ θα εχει την τυχη του TAURUS.Ειλικρινα δεν πιστευω οτι μπορει να δουλεψει σε οποιαδηποτε γραμμη στην Ελλαδα αυτο το πλοιο και να πετυχει.Για την τουρκια υπαρχουν και οι μικροι οι ΑΙΟΛΟΙ αν θελουν να βαλουν ταχυπλοο

Link to comment
Share on other sites

Εάν και με αυτά που έχουμε δει από τη τωρινή διοίκηση της ΝΕΛ, δε μπορείς να αποκλείσεις τίποτα!!! Και εμένα η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι πολύ δύσκολα θα δραστηριοποιηθεί στο Αιγαίο ο Αίολος Κεντερης.

Να αναφέρουμε ότι το κόστος για την αντικατάσταση των δυο προοστηριων μηχανών του Αιολος Κεντερης πισω στο 2006 κόστισε στην εταιρεία το πόσο των 6,02 εκ. Ευρώ. Από τότε ταξιδέψε 40-50 ημέρες στη γραμμή της Πάρου Νάξου Σαντορίνης και από τότε δεν έχει ταξιδέψει στο Αιγαίο. Το 2007 έκανε κάποια δρομολόγια μόνο στην Αίγυπτο όταν είχε πουληθεί από την εταιρεία του στην Αίγυπτο. Από τότε που επέστρεψε στην Ελλάδα το μόνο δρομολόγια που έχει κάνει είναι ανάμεσα στο Πέραμα και την Κυνόσουρα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν βγαίνει το Κεντέρης βόρειο Αιγαίο με τίποτα. Πουθενά δεν βγαίνει δηλαδή αλλά τεσπα.
Πώς δεν βγαίνει ???Έστω με 28 μίλια να πηγαίνει και με προσθήκη την Σύρο-Τήνο-Μύκονο θα βόλευε πάρα πολλούς μιάς και δεν υπάρχει άλλο πλοίο να συνδέει την Λέσβο και την Χίο με τις Κυκλάδες, θα το προτιμήσει αρκετά ο κόσμος διότι οι Κυκλάδες είναι και φθηνές και ωραίος καλοκαιρινός προορισμός και μπορείς ανα πάσα στιγμή να πεταχτείς έστω για ένα Σαβββατοκύριακο να ξεσκάσεις άνετα γρήγορα και οικονομικά !! Edited by proud_ionian
quote/move
Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο δεν βγαίνει πουθενά, δεν έβγαινε ούτε τα παλιά τα χρόνια, πόσο μάλλον τώρα που το πετρέλαιο είναι στα ύψη και οι μισθοί στα βάθη. Ας μην επανερχόμαστε σε συζητήσεις που έχουμε κάνει διεξοδικά στο παρελθόν. Η εταιρεία του που εδώ και χρόνια δεν έχει καταφέρει να του βρει εκμετάλλευση αν και προσπάθησε σε όλα τα πλάτη και τα μήκη της γης, κάτι περισσότερο θα ξέρει από όσους κάνουν απλά εικασίες.

Link to comment
Share on other sites

Μπλε να ναι κι οτι να ναι και ας κανει και το γυρο του Αιγαιου :D:D

Ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ δεν στεριωσε ποτε και σε καμια γραμμη και ουτε προκειται να στεριωσει τωρα.Στο Β.Αιγαιο εχει ηδη δοκιμαστε πριν 6-7 χρονια με τεραστια αποτυχια.Με την προσθηκη των Κυκλαδων δεν τα πηγε καλα ουτε το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ,γιατι να τα παει καλα ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ?Γιατι να το προτιμησει ο κοσμος ενω δεν προτιμησε ουτε το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ,αλλα ουτε και οποιο αλλο μπηκε τοσα χρονια?Ο κοσμος που ταξιδευει μεταξυ των του Β.Αιγαιου και των Κυκλαδων ειναι λιγος για να δικαιολογησει την παραουσια του ΚΕΝΤΕΡΗ και μαλιστα με ταχυτητες αναλογες του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ.Και αν το παρεις για Μυτιληνη γιατι να κανεις 9 ωρες παλουκωμενος σε μια καρεκλα χωρις να βγεις εξω?Επειδη θα ειναι μπλε και θα γραφει ΝΕΛ μονο?

Ας ειμαστε ρεαλιστες και ας το παρουμε αποφαση.Το πλοιο δεν βγαινει οπου και να μπει.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Eγώ μίλησα μόνο για τους καλοκαιρινούς μήνες να μπεί και όχι για όλη την χρονιά να κάνει αυτό το δρομολόγιο έστω για δύο μήνες το καλοκαίρι Ιούλιο και Αύγουστο μια χαρά θα είναι ,και μια φορά την εβδομάδα προέκταση πρός Λήμνο -θεσσαλονίκη !!!Θα το προτιμήσουν σίγουρα από το Πηνελόπη που είναι φωτιά και λαύρα η τιμή του εισητηρίου για τις κάκιστες συνθήκες ταξιδιού που προσφέρει !!!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό καταλάβαμε κι εμείς, αλλιώς θα μιλάγαμε για ανέκδοτο. Εκτός από το γεγονός πως κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό λόγω νομοθεσίας, το συγκεκριμένο πλοίο έχει τέτοια έξοδα που ακόμα και αυτούς τους δύο μήνες θα είχε πρόβλημα επιβίωσης.

Link to comment
Share on other sites

Τι νομοθεσία δηλ υπάρχει και τι λέει :unsure: ??Δεν επιτρέπει δηλ την σύνδεση του Βορείου Αιγαίου με τις Κυκλάδες ??Από πότε ισχύει αυτό?

Επίσης θα ήθελα να προσθέσω κάτι όσον αφορά τις φήμες για το Ν.Χίος ότι θα αποχωρήσει από την γραμμή έχω να πώ τα εξής :Ε μα τώρα τα πιστέυετε αυτά που ακούγονται?Πώς είναι δυνατόν και πέρυσι και πρόπερσι τα ίδια ακριβώς σενάρια ακούγαμε και τίποτα απολύτως δεν έγινε,πώς γίνεται να την παίρνετε τόσο σοβαρά την ίδια φήμη ??Έχουν καταντήσει πραγματικά ψέυτες βοσκοί όσοι διαδίδουν αυτό κάθε χρόνο τέτοια εποχή !! ΄΄Οπως λοιπόν και πέρυσι ετσι και φέτος έτσι και του χρόνου πρώτα ο Θεός γεροί να ήμαστε θα το βλέπουμε στα λιμάνια μας δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να φύγει το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ απο την γραμμή ΧΙΟΥ-ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ!!!!

Edited by opelmanos
Link to comment
Share on other sites

Τι νομοθεσία δηλ υπάρχει και τι λέει :unsure: ??Δεν επιτρέπει δηλ την σύνδεση του Βορείου Αιγαίου με τις Κυκλάδες ??Από πότε ισχύει αυτό?

Δεν επιτρέπει τη δίμηνη δρομολόγηση ενός πλοίου, αλλά όπως έγραψα και παραπάνω, δεν θα ήταν αυτό το μοναδικό πρόβλημα της συγκεκριμένης δρομολόγησης.

Link to comment
Share on other sites

Γι αυτό σου είπα πως το έχουμε αναλύσει διεξοδικά το θέμα, ρίξε μια ματιά στα αντίστοιχα θέματα και θα καταλάβεις τι και πως είχε γίνει (επίσης ακόμα και τότε το πείραμα απέτυχε και γι αυτό δεν επαναλήφθηκε).

Link to comment
Share on other sites

Δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα προς το παρον δεν εχουμε νεα και συμφωνα με αυτα που μαθαινω δυσκολα θα εχουμε θετικα νεα.

Τωρα βεβαια ΝΕΛ ειναι αυτη και ποτε δεν ξερεις αλλα οπως εχω ξαναπει δεν βλεπω φως

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

tο κεντερησ φιλε μια χαρα ειχε δουλεψει πριν 6 7 χρονια...αλλα δεν θυμασαι καλα...εγω εκανα 6 ωρεσ μυτιληνη πειραιασ ..το ανοιγανε πολυ το πλοιο και δεν συμφερε...μια χαρα θα μπορουσε και τωρα να σταθει.....για χιο μυτιληνη...κανενα πλοιο δεν ειναι αχριστο και κυριωσ οταν ειναι νεο και υπερσυγχονο

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι να ειναι και κερδοφορο.

αν για να ειναι κερδοφορο πρεπει να εχει πληροτητες ανω του 80% και να μειωσει την ταχυτητα του (που ειναι υποτιθεται το ανταγωνιστικο του πλεονεκτημα), τοτε δεν θα ειναι κερδοφορο ποτε. ειδικα ο κεντερης αφου δεν μπορεσε να σταθει εκει πανω που υπαρχει και το τοπικιστικο στοιχειο, τοτε δεν θα σταθει πουθενα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν είναι Πρωταπριλιά...

Την πρόθεση της ΝΕΛ να δρομολογήσει τον Θεόφιλο και τον Αίολο Κεντέρη (τον αυθεντικό, όχι τους imitation), στη γραμμή Ηγουμενίτσα – Μπρίντεζι, αναφέρει το shippax.se σε χθεσινό του δημοσίευμα.

Κοιτα που θα τα μαθαινουμε μεσω Σουηδιας τα νεα... Η προθεση της ΝΕΛ ειναι να μπει ο Κεντεραρος :D Ηγουμενιτσα-Κερκυρα-Μπριντιζι με μια ταχυτητα γυρω στους 30 κομβους (μαλλον οσα πιανει με 3 μηχανες δηλαδη 28-30) Και οντως δεν ειναι πρωταπριλια. Σε αντιθεση με την υφεση στην Ελλαδα και στην υπολοιπη Ευρωπη η ΝΕΛ συνεχιζει τις εκπληξεις.

Αξιοι.

Link to comment
Share on other sites

Παντως ειναι πρωτοποριακη ιδεα αυτη η δρομολογηση,επιασε ας πουμε στον υπνο τους Ιταλους που εχουν σχεδον ιδια ταχυπλοα να σαπιζουν και δεν ειχαν σκεφτει να τα βαλουν σε αυτη την γραμμη :rolleyes::lol:

Για να δουμε αν επαναληφθει η ιστορια,τοτε που ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ ετρωγε σε πετρελαια οτι εβγαζε ΜΥΤΙΛΗΝΗ και ΘΕΟΦΙΛΟΣ σε μια ολοκληρη χρονια :D (ναι ξερω εχει αλλαξει μηχανες ο κιντερς αλλα εχουν αλλαξει και οι τιμες πετρελαιου απο τοτε...)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...