Jump to content
Shipfriends

Αίολος Κεντέρης (IMO 9244350)


Recommended Posts

Μονάχα σε σύγκριση με πέρυσι που κρίηκε ασύμφορος για να ταξιδέψει έχει ανέβει το πετρέλαιο 40%.

Για να βγει το βαπόρι θα πρέπει σε κάθε δρομολόγιο να είναι φουλαρισμένο και να έχει το εισιτήριο καμια 300αρια ευρώ πράγματα που δεν γίνονται με την καμία.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 605
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οι Ιταλοι του Πριντεζι μου θυμιζουν τους Χιωτες με την αφιξη των Azamara :P Ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ λοιπον θα απογειωσει την πολη στο διεθνες τουριστικο τζετ σετ :D

Ο επικεφαλής του Τουρισμού του Δήμου του Μπρίντιζι Teodoro Titi έχει θετική άποψη για την πιθανή άφιξη του πλοίου της NEL LINES στον λιμένα του Πρίντεζι,που από την 1η Ιουλιου έως 1η Σεπτεμβριου θα φτανει σε μόλις τέσσερις ώρες στο νησί της Κέρκυρας και στη συνέχεια θα προσεγγιζει την Ηγουμενίτσα,την Κεφαλονιά και τη Ζάκυνθο.

Οι συζητησεις με τους Ελληνες πλοιοκτητες διαρκουν καποιους μηνες τωρα και αν ολα πανε καλα το πλοιο θα πρακτορευεται απο το τουριστικο γραφειο Euro Mare με καθημερινες προσεγγισεις στο Πριντεζι εκτος Κυριακης τον Αυγουστο.

'Ενα πλοιο τετοιου τυπου μπορει να οδηγησει στην τουριστικη αναπτυξη του τοπου μας-δηλωσε ο Titi-με θετικα οφελη σε ξενοδοχεια,τοπικες επιχειρησεις και μαγαζια λιανικης πωλησης.Τις επομενες μερες θα καθησουμε σε ενα τραπεζι με το Λιμεναρχειο,την τοπικη αυτοδιοικηση και τον εμπορικο συλλογο της πολης ωστε να συζητησουμε πως θα εκμεταλευτουμε καλυτερα την ελευση του ΚΕΝΤΕΡΗΣ.'

Μια λεπτομερια που θα πρεπει να ρυθμιστει,ειναι η θεση προσδεσης του πλοιου,αφου ειτε θα πηγαινει εκει που δενουν τα αλλα Ελληνικα ferries(εξωτερικο λιμανι)ειτε στο μωλο που πιανουν τα κρουαζιεροπλοια(εσωτερικο λιμανι).

Εδω το αυθεντικο αρθρο.

1/7 φαινεται στο openseas δρομολογιο απο Ιτσα στις 12 το βραδυ και αφιξη(μεσω Κερκυρας)στο Μπριντεζι στις 6 το πρωι,με 25-26μιλια δηλαδη μεση ταχυτητα.

Μεχρι να το δουμε να γινεται παντως,θα ηθελα να πω,οτι πανω απο την Κερκυρα εχω φαει τρελλο κουνημα με τα 200μετρα ferries της Αδριατικης,το πως θα πηγαινει ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ εκει,ειναι νομιζω ενα θεματακι :blink:

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Απο Πριντεζι θα φευγει κατα τις 3 το μεσημερι που ειδα λιγο στο openseas.Σιγουρα παντως ταιριαζει περισσοτερο ενα συμβατικο τυπου ΝΗΣΟΣ/ΠΑΡΟΣ/ΙΘΑΚΗ για τετοιο δρομολογιο παρα ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ απο οποια πλευρα κι αν το παρουμε(καταναλωσεις,ελλειψη καμπινων κλπ).Επισης απο Κερκυρα μεχρι Ηγουμενιτσα(και το αναποδο)δεν θα μπορει να πηγαινει πανω απο 22-23 μιλια λογω του περιορισμου που υπαρχει στην περιοχη.

Οι Ιταλοι παντως αρχισαν να πλακωνονται :D ποιος θα το πρακτορευσει.Οπως γραφει το αρθρο,το δρομολογιο σχεδιαστηκε και οργανωνεται απο Perla Lines/Ventouris Ferries τις οποιες εκπροσωπει η Euromare.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Πάντως αγαπητέ Νήσε στο openseas σαν εταιρεία εμφανίζεται η VENTOURIS FERRIES...

ΥΓ: (εκτός θέματος) παρά τον περιορισμό ταχύτητας, την περασμένη βδομάδα πέτυχα το SPIRIT με 27,1 μεταξύ Κέρκυρας και Νίτσας...

Link to comment
Share on other sites

Να πούμε ότι ο Αίολος Κεντερηςαπό τότε που επέστρεψε από το δεξαμενισμό του στην Ελευσίνα, έχει νέο χρώμα στα ύφαλα του!! Από μπλε που ήταν πριν έχουν γίνει κεραμιδί (το ίδιο συνέβη και με το Αλκυόνη). Επίσης έχουν αφαιρεθεί όλοι σταθμοί των MES από το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ασχημο το καινουργιο χρωμα στα υφαλα,δεν ταιριαζει καθολου στο ματι :blink: Τα δρομολογια παντως εχουν αρχισει και διαφημιζονται απο διαφορα ιταλικα τουριστικα γραφεια

post-2049-0-23984200-1304590966_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

δεν ειναι η καταλληλοτερη στιγμη αλλα με φορμη το post του φιλου TAXMAN θα ήθελα να συμπληρώσω οτι βλέπω πολύ σύντομα η NEL ν ακολουθεί την πορεία της GA FERRIES...μακάρι να βγω ψεύτης αλλά δεν την βλέπω να βγάζει το καλοκαίρι....

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω αν εχει γραφτει καπου αλλου αλλα ο big Κεντερης έχει μεταφερθεί και αυτός στην Σαλαμίνα :rolleyes:
sthn ntana tis nel kai ayto meta ton kenteri 1 kai kyklades expres gia oikonomia sta limaniatika lene..............dysthxos krima gia thn nel
δεν ειναι η καταλληλοτερη στιγμη αλλα με φορμη το post του φιλου TAXMAN θα ήθελα να συμπληρώσω οτι βλέπω πολύ σύντομα η NEL ν ακολουθεί την πορεία της GA FERRIES...μακάρι να βγω ψεύτης αλλά δεν την βλέπω να βγάζει το καλοκαίρι....
Εάν κατάλαβα καλά αυτά που λέτε, ματαιώνεται το Μπρίντεζι?

Μάλλον δεν κατάλαβα καλά, γιατί σύμφωνα με το (πάντα καλά πληροφορημένο σε ζητήματα ΝΕΛ) ellinikiaktoploia.net το πλοίο θα ξεκινήσει δρομολόγια στην Αδριατική. Ούτε για ντάνες μιλάει, ούτε για "καλοκαίρια"…

Στην Κυνόσουρα της Σαλαμίνας, βρίσκεται δεμένο το ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ, περιμένοντας να ξεκινήσει τα δρομολόγια του, στο Ιόνιο και στην Αδριατική. Να θυμίσουμε, οτι στον ίδιο χώρο βρίσκονται δεμένα το ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι και το ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΕΞΠΡΕΣ.

http://www.ellinikiaktoploia.net/index.php?option=com_content&view=article&id=2146:2011-05-27-20-03-23&catid=1:blog&Itemid=1

Link to comment
Share on other sites

τα πάντα φίλε μου αλλάζουν μέσα σε ώρες.αυτό που έγραφε το ellinikiaktoploia.net Πράγματι ίσχυε μέχρι και που γύρισε από την δεξαμενή.ξαφνικά όλα άλλαξαν..αυτό έχω να πω....πάντως το πλοίο συνεχίζει να βρισκεται στην Κυνόσουρα με την παρουσία βατσιμάνη..όλες οι εργασίες έχουν παύσει

Link to comment
Share on other sites

το προβλημα του πλοιου ειναι οτι δεν μπορει να γινει ποτε κερδοφορο, λογω του οτι εχει μεγαλη καταναλωση σε καυσιμα και απαιτει υψηλες πληροτητες για να βγαλει τα εξοδα του και μονον. ακομη και τη χρονια που ταξιδεψε χιο μυτιληνη (μια χρονια εναλλακτικα με δωδεκανησα και μια μονο για πανω αν δεν κανω λαθος) ειναι ερωτημα αν εβγαλε καν τα εξοδα του.

επι διοικησεως ΑΚΒ εγινε αλλαγη καποιων απο τις μηχανες στην ιταλια (μπηκαν MTU), μειωθηκε ελαφρα η καταναλωση, αλλα παλι υπηρχε προβλημα. (στις σελιδες 1-6 του thread υπαρχουν πολλες λεπτομερειες;) ). δρομολογηθηκε για 40 μερες στην παροναξια το 2006, αλλα παλι δεν εβγαλε λειτουργικα κερδη. μετα ειχαμε την εξορια στην ερυθρα, που τελος παντων ας μη τη συζητησουμε τωρα και μετα ξανα παροπλισμος εδω.

μπορει η καθε νεα διοικηση της ΝΕΛ να εξαγγελλει δρομολογησεις οπουδηποτε ανα τον πλανητη, μπορει να διαφημιζει τον κεντερη σαν θρυλο του αιγαιου, αλλα η συγκεκριμενη πορταδα ταχυπλοοων γενικως και ο μεγαλος κεντερης ειδικοτερα λογω κακου, προχειρου και κοντοφθαλμου (θεωρουσαν δεδομενες τις χαμηλες τιμες καυσιμων) σχεδιασμου εξ αρχης, εχουν απιστευτα υψηλο λειτουργικο κοστος. η θεση τους ειναι παρεα με το taurus και οποιαδηποτε αλλη εξαγγελια δεν πρεπει να αντιμετωπιζεται σοβαρα απο κανεναν μας.

οσο για τη φετεινη εξαγγελια για δρομολογηση ιονιαν νησια - ηγουμενιτσα - brindisi, ειναι δυνατο να ειναι κερδοφορο ενα τετοιο πλοιο, οταν δεν μπορουν να βγαλουν αξιολογο χαρτζηλικι ετοιμοθανατοι οπως ο απολλωνας και η πηνελοπη;

Link to comment
Share on other sites

STHN DIAXEIRISH TIS NEL KAI PALI APO AYRIO O MPARPA TEO PITHANI DROMOLOGEISEI SE 20 MERES TO POLY H XIO MYT

H STHN GRAMH POY EITANE B AIGAIO

Δε θα μου κανει καμια απολυτως εκπληξη αν στη θεση του δω τον Κεντεραρο biggrin.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ ειναι δεμενος αναμεσα στα PRINCESS T και ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΕΞΠΡΕΣ.Απο οτι φαινεται παντως οι ηλεκτομηχανες λειτουργουσαν.

gallery_1819_204_148621.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...