Jump to content
Shipfriends

Αίολος Κεντέρης (IMO 9244350)


Recommended Posts

Το θέμα είναι πως σε περίπτωση που πουληθεί για scrap δεν θα υπάρχει καμία απόσβεση του πλοίου στην ουσία τα χρήματα της κατασκευής θα έχουν πεταχτεί στα σκουπίδια.Πόσο είναι η τιμή του scrap?απο την άλλη υπάρχει ενδεχόμενο μεταπώλησης των μηχανών και λοιπών μηχανημάτων και εξοπλισμού του πλοίου?γιατί αν όχι.........

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 612
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και μαζί με την αύξηση της τιμής των καυσίμων, πέφτει και η ζήτηση (κατά συνέπεια και η τιμή) των "πετρελαιοβόρων" ταχύπλοων. Πχ για σκεφτείτε σήμερα ή σε ένα χρόνο, οι ιδιοκτήτες των Rea Sea I & II, πόσα θα πιάσουν εάν πουλήσουν τα πλοία...σε σχέση με τα 85 εκ ευρώ που έδωσαν μόλις πριν ένα χρόνο.

ΥΓ Όπου νάναι έρχεται και η σειρά όλων των άλλων...προϊόντων αλουμινίου. :)

Όπως πάει τα βλέπω όλα παροπλισμένα και να ταξιδεύει μόνο...η Σουπερφεράκλα και το Σαντορινάκι.:D

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν το βλέπω πουθενά γραμμένο (ε κι αν είναι τι τους έχουμε τους mod :P ) το πλοίο έχει υψώσει σημαία Παναμά και με τελείως χειρόγραφα γράμματα έχει γραφτεί το νηολόγιο κάτω από όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Απο το ΑΙΠΕ

ΑΘΩΟ έκρινε το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Χίου τον πλοίαρχο του «Κεντέρης» κ. Τσουκαλά για τον τραυματισμό του επισκέπτη του νησιού μας Ντίνου Κουτσιμπού από τα απόνερα του πλοίου τον Αύγουστο του 2005. Συγκεκριμένα ο παραθεριστής από τη Ρόδο, ενώ βρισκόταν σε φουσκωτό μεταξύ Καρφά και Αγ. Ερμιόνης πλησίασε για να επιβιβάσει τη σύζυγό του και τότε χτυπήθηκε από τα απόνερα του πλοίου.

Όπως δήλωσε στην «ΑΛΗΘΕΙΑ» ο κ. Κουτσιμπός λίγο πριν αναχωρήσει για την Αθήνα το Δικαστήριο στο οποίο προσκόμισε φωτογραφίες και όλα τα στοιχεία που τεκμηριώνουν τον τραυματισμό του δε θεώρησε ότι πρέπει να αποζημιωθεί από την πλοιοκτήτρια εταιρεία για την ταλαιπωρία που υπέστη. Το σκεπτικό της αθωωτικής απόφασης του πλοιάρχου, όπως μας το μετέφερε, ήταν ότι δεν αποδεικνύεται ότι ο «ΚΕΝΤΕΡΗΣ» έτρεχε τη στιγμή εκείνη με ταχύτητα μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη από το Λιμεναρχείο.

Τελικα τον πρωην ΚΕΝΤΕΡΗ,δεν τον 'εφαγαν' τα απονερα που σηκωνε αλλα η τιμη του πετρελαιου;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και οσο μενει η σημαια Παναμα δε νομιζω οι ετοιμασιες να ειναι για δρομολογηση εντος Ελλαδας. Παντως θελει και ενα δεξαμενισμο το βαπορι. Οχι τιποτα αλλο να πεσει λιγο και η καταναλωση.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Το Red Sea I στη παγόδα.

Πριν λιγο την εκανε με συνοδεια ρυμουλκων για το Νεο μωλο.Πολλα τα πηγαινελα παντως απο το Νεο μωλο στο Κεντρικο λιμανι και νομιζω οτι δεν ειναι τυχαια

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει περίπτωση να τον δούμε ξανά έστω και προσωρινά από τα μέρη μας;

Η λογική λέει ότι το κόστος της ναύλωσης ενός συμβατικού πλοίου που όμως είναι αξιοποιήσιμο σε πολλές γραμμές μπορεί να είναι υψηλότερο από ό,τι το κόστος του θρύλου, όσα και αν κάψει, ειδικά αν κάνει μόνο λίγα δρομολόγια - μπαλώματα (και παράλληλα δεν τον θέλει κανείς αλλού).

Ή φεύγει πάλι για κάτω;

Υποθέτω και με όλα αυτά τα πηγαινέλα, επιχειρησιακά είναι ετοιμοπόλεμος; Έχει πλήρη σύνθεση πληρώματος;

Όσο για τη σημαία, αυτή αλλάζει σε μία νύχτα (ημέρα εννοώ, μην υπονοηθεί τίποτα ύποπτο :P)

Πριν λιγο την εκανε με συνοδεια ρυμουλκων για το Νεο μωλο.Πολλα τα πηγαινελα παντως απο το Νεο μωλο στο Κεντρικο λιμανι και νομιζω οτι δεν ειναι τυχαια

Φίλε polmyt, μοιράσου μαζί μας την υποψία σου :)

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως ενδιαφέρει την εταιρεία η γραμμή της μυτιλήνης,ούτε γενικά ούτε ειδικά για να βάλει το μεγάλο κεντέρη το πιθανότερο είναι ότι θα πάει κάτω μιας και εκεί το πετρέλαιο κοστίζει τα μισά λεφτά

Link to comment
Share on other sites

Οτι σιγα σιγα ετοιμαζεται να κατηφορησει προς Ερυθρα εννοουσα.Τοσες ετοιμασιες σε περιοδο που τα χρηματα ειναι ετσι κι αλλιως λιγοστα δεν ειναι τυχαιες.

Ετσι κι αλλιως δεν νομιζω οτι υπηρχε περιπτωση να δρομολογηθει στην Ελλαδα το βαπορι με τις τιμες που εχει παει το πετρελαιο ακομα και με μειωμενη ταχυτητα

Link to comment
Share on other sites

Το Red Sea I χθες στο λιμάνι του Πειραιά, τοποθετουσε τα σωστικά του στην αριστερή πλευρά. Την άλλη φορά που ήταν στο προλιμένα έβαζε τα σωστικά από τη δεξιά πλευρά.

Το θέμα είναι να έβαζε σωστικά και να μην έβγαζε, γιατί σήμερα ανέβαζε βαρελάκια και ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ.

Δεν νομίζω να τα πήραν από τον μεγάλο (που μπορεί και να μην ταξιδέψει) για να τα βάλουν στον μικρό, ε;

Link to comment
Share on other sites

Οι γλαροι του Νεου μωλου παντως σιγοψυθιριζουν οτι οι MTU δεν ειναι και πολυ συνεργασιμες τωρα τελευταια

Ούτε αυτές; Είναι δυνατόν; Κάποιος το έχει ματιάσει!

Μπα, μάλλον η ΝΕΛ στα έσοδα του ετήσιου προϋπολογισμού της, για κάθε ευρώ από ναύλα, εγγράφει άλλο ένα ευρώ από αποζημιώσεις των ναυπηγείων... τώρα που μάθαμε τον τρόπο, γιατί όχι;

Edited by iason
Link to comment
Share on other sites

το πιθανότερο είναι ότι θα πάει κάτω μιας και εκεί το πετρέλαιο κοστίζει τα μισά λεφτά

Δε νομιζω φιλε Στεφανε, τουλαχιστον οχι ακριβως. Επειδη μου εκανε εντυπωση αυτο που ειπες το εψαξα σε κατι γνωστους μου bunker brokers. Πριν 3 ημερες λοιπον η τιμη του MGO στον Πειραια ηταν ακριβως στα ιδια με το Suez/Port Said. Βεβαια το πλοιο θα παει στη Safaga και δεν ξερω σε ποιο αλλο λιμανι στη Σαουδικη Αραβια και για εκει δεν ειδα τιμες αλλα οπως εχει παει το πραγμα σημερα, δεν μπορω να φανταστω οτι εχει θεαματικη διαφορα στο τελικο αποτελεσμα.

Και το λεω αυτο διοτι ακομα και μιση τιμη να ειναι οπως λες, οταν στο Ροττερνταμ το IFO 380 εχει καβαλησει τις τελευταιες μερες τα 700 δολλαρια/ΜΤ, οι απολυτες τιμες ειναι αυτες καθαυτες απαγορευτικες ακομα και στην πιο φθηνη τους εκδοση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μπορει να χρωσταει στις αρχες. Λιμανιατικα κλπ.

Αλλα νομιζω μονο διαχειριση δε μας ειπε η Νελ οτι εκανε εκει κατω; Οχι οτι ηταν δικα της τα βαπορια :D:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Στα οικονομικά αποτελέσματα της ΝΕΛ εμφανίζει ένα πλοίο με το όνομα Αίολος Κεντερης, φαντάζομαι ότι πρόκειται για το Red Sea I πρώην Αίολος Κεντερης. Άραγε έχει γίνει η μετονομασία του πλοίου στη πραγματικότητα??

Link to comment
Share on other sites

Οχι. Η μόνη αλλαγή στο πλοίο είναι που το ξανάβαψαν στα χρώματα της ΝΕΛ. Το όνομα παραμένει ίδιο και το νηολόγιο είναι PANAMA

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...