Hastaroth Posted April 24, 2011 Posted April 24, 2011 Θυμάμαι την πρώτη φορά που το είδα στον Πειραιά,να πλημμυρίζη τον ντόκο με τά νερά από τα waterjets του και ο κόσμος που περίμενε να ταξιδέψη,να τρέχη να προφυλαχτή από το...λούσιμο.Λίγες μέρες μετά,ήταν η σειρά μου να ταξιδέψω μ'αυτό στην Σύρο.Δέν μπορώ να πώ ότι ήταν καραβολατρικό πλοίο-ειδικά μάλιστα αφού,έχοντας βγάλει εισιτήριο τελευταία στιγμή,μού είχαν δώσει θέση σε διάδρομο (με αποτέλεσμα,φυσικά,να βγάλω όλο το ταξίδι όρθιος σε κάποιο παράθυρο πρός πρύμα μεριά).Με βόλεψε όμως περίφημα γιατί έπρεπε να πάω γρήγορα στην Σύρο και κυριολεκτικά "ξεφύτρωσε σάν μανιτάρι μπροστά μου"-δέν είχα κάν πάρει είδηση ότι είχε δρομολογηθεί τέτοιο πλοίο,μέχρι την στιγμή που το είδα. Καπετάνιος παραλαβής του,άν θυμάμαι καλά,ήταν ο Σπύρος Βατίστας (που νομίζω δυστυχώς δέν ζεί πλέον). Καλά ταξίδια να έχη εκεί κάτω στάς Κορέας,άν και,όπως έγραψε ένας προλαλήσας,δέν θα μάς λείψη ιδιαίτερα σάν πλοίο-τώρα πιά έχουν μαζευτεί στην Ελλάδα ούκ ολίγα από δαύτα.....
George Posted April 28, 2011 Posted April 28, 2011 Με κατεύθυνση το Pohang της Κορέας πλέον το σκάφος όπου υποθέτω πως θα είναι και ο τελικός του προορισμός.
sasha Posted May 12, 2011 Posted May 12, 2011 Μια χαρά θα του πηγαίνει το κοστούμι με το νέο σινιάλο, αρκεί να μην το πάρουν με τις πορτοκαλόκουπες. Το ομόσταυλο Incat της Jang Heung Ferry ήδη φοράει την πορτοκαλόκουπα της εταιρείας στις μπάντες και δουλεύει επιτυχημένα στη γραμμή Noryuk, Jangheung-Seongsan, Jeju.
DimitrisM. Posted May 12, 2011 Posted May 12, 2011 (edited) Και εδω αλλη μια φωτο που αλιευσα ψαχνοντας στο διαδικτυο για τη νεα του εταιρεια ( http://www.jejuweekly.com/news/articleView.html?idxno=913) EDIT: Φωτογραφιες και απο το site της incat (http://www.incat.com.au/domino/incat/incatweb.nsf/0/C4B4B38F404915ACCA2571A9001EC6D6?OpenDocument&hull=%22NF08%22) Edited May 12, 2011 by DimitrisD.Manolis
proud_ionian Posted May 12, 2011 Posted May 12, 2011 μην πηγαινετε μακρυα συναδελφοι. φρεσκο στην ανατολή
Neptune Posted June 7, 2011 Posted June 7, 2011 Οι παρακατω φωτογραφιες ειναι του χρηστη jwhan0422 και ανεβηκαν στη γκαλλερυ καθως δεν ξερει ελληνικα για να διαβασει τους κανονες λειτουργιας. Κατοπιν συνενοησης μαζι του ανεβαινουν στο φορουμ μιας και στη γκαλλερυ αποφευγουμε το copyright πανω στη φωτογραφια. Εμεις τον ευχαριστουμε και περιμενουμε κι αλλες
proud_ionian Posted July 30, 2011 Posted July 30, 2011 ειναι πλοιο που σιγουρα εφερε "επανασταση" στο αιγαιο, αναλογη με αυτη των superfast στην αδριατικη οταν θελει καποιος να πει γρηγορο ταχυπλοο λεει highspeed ακομη και αν προκειται για τα speedrunner (αναφερομαι σε μη καραβοπληκτους). για πολλους η λεξη highspeed σημαινει τυπο πλοιου και οχι ενα απλο brand name. (οπως για πολλους το γρηγορο συμβατικο ειναι ενα superfast). ειχε πολλα στραβα ο βιος του: ατυχες ξεκινημα στην αδριατικη, δυο σαιζον με πολλες βλαβες στο ξεκινημα του στο αιγαιο, η δρομολογηση του στο αιγαιο, συνδεθηκε με την ιδρυση της αμφιλεγομενης minoan lines highspeed (που ηταν θυγατρικη των μινωικων, με συμμετοχη ομως πολλων αλλων "εκλεκτων", αλλα και παραλληλα το ιδιο brand ειχαν και τα νεοτευκτα συμβατικα) και βεβαια η διπλη πυρκαγια περσυ το καλοκαιρι, μνημειο πλημμελους συντηρησης και ανευθυνοτητας. παρ'ολα αυτα, θα μου λειψει. χαρη σε αυτο (και τους ανθρωπους που το πρωτοδρομολογησαν) αλλαξαν πολλα πραγματα προς το καλυτερο: αριθμημενες θεσεις, πλοιοσυνοδοι, vip και πολλα αλλα που αναβαθμισαν το customer service στο αιγαιο. παρα λιγο να το δουμε και στο ιονιο το καλοκαιρι του 2000 (πατρα σαμη κερκυρα), αλλα τελικα δεν εκατσε. καλη συνεχεια ΥΓ: το ταξιδεψα 2 φορες το καλοκαιρι του 1999 ας κανουμε και μια φωτο γραγικη αναδρομη στο καμαρι. 1999, 2000, 2010
Panagia Ekatontapiliani Posted August 11, 2011 Author Posted August 11, 2011 Το πλοίο δεν έχει καταφέρει να πιάσει ακόμα τις ταχύτητες που έκανε κατά το δοκιμαστικό πριν αγοραστεί το πλοίο!!! Έτσι η νέα εταιρεία ζήτησε τη συνδρομή της πρώην πλοιοκτήτριας εταιρείας. Έτσι η HSW απέστειλε έναν A’ μηχανικό και ένα μηχανοδηγό για να δώσουν κάποια βοήθεια στο νέο πλήρωμα του. Ενώ οι ναυτικοί ξεκίνησαν για την Κορέα, τελικά δεν χρειάστηκαν γιατί το πλοίο υπέστη μηχανική βλάβη (σοβαρή)
miko mission Posted August 11, 2011 Posted August 11, 2011 To πλοιο αν δεν ειχε την MINOAN HIGHSPEED, C&M ,MINOAN FLYING DOLPHINS etc να το υποστηριζουν σωστα θα ειχε φυγει νυχτα.Δεν ξερω τι εκαναν οι caterpilar που ειχε αλλα σαν σκαφος ηταν ενα πειραμα που ειχε κανει το ολλανδικο ναυπηγειο χωρις να εχει πειρα σε τετοιου ειδους πλοια.Τι να πεις για ενα πλοιο που ηταν το πρωτο που αρχισε την καταστροφη της ακτοπλοιας με την συνδρομη σχηματος επιχειρηματιων και της πολιτικης ηγεσιας της εποχης.Τελικα το σουπερ μαρκετ που το διαχειριζοταν,με τα 80 βαπορια και βαλε, κατεληξε στα χερια της αντιπαλης εταιρειας(ΑΝΕΚ)
DimitrisM. Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 Στο site http://blog.naver.com/jwhan0422, το καραβακι μετονομαστηκε σε sunflower2 και αλλαξε τα σινιαλα και τα χρωματα του?
NHSOS XIOS Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 Οντως και στο aislive ετσι πια φαινεται ενω τελευταιο στιγμα δινει στις 28/2 εξω απο το Busan με πορεια προς τον βορρα.
giorgos_249 Posted May 25, 2012 Posted May 25, 2012 Το πλοιο εκανε μια μικρη μετασκευη και προστεθηκε πλαινος καταπελτης τυπου ελλενικ γουιντ κατω απο τη γεφυρα απο τη δεξια πλευρα.......http://blog.naver.com/PostView.nhn?blogId=jwhan0422&logNo=110137979505&redirect=Dlog&fb_source=message
rafina-lines Posted May 26, 2012 Posted May 26, 2012 Νομίζω όμως ότι αυτό το πράγμα εκεί δεν είναι ακριβώς καταπέλτης... Σα να προέρχεται από το λιμάνι κι όχι από το πλοίο. Διακρίνω και κάτι σα στηρίγματα από κάτω του... Μήπως στα πλάγια του πλοίου άνοιξαν μόνο μία πρόσθετη είσοδο χωρίς καταπέλτη??
proud_ionian Posted May 27, 2012 Posted May 27, 2012 οπως το λες ειναι. ραμπα του λιμανιου πρεπει να ειναι. η "πορτα" του πλοιου ειναι μαζεμενη προς τα μεσα
pantelis2009 Posted May 28, 2012 Posted May 28, 2012 Σαν Highspeed 1 στις 05/04/2011 κάνοντας δοκιμαστικό με τους Κορεάτες ανοικτά απο την Σαλαμίνα
pie Posted May 28, 2012 Posted May 28, 2012 Τελικά τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισε λύθηκαν και ταξιδεύει με κανονικές ταχύτητες??
jwhan0422 Posted October 1, 2012 Posted October 1, 2012 Average Service 32~34 knots. Day Average 1,500 pax and 100 Cars.
Petros P Posted October 24, 2012 Posted October 24, 2012 Οσο μαθαινω..ουτε στην Ανατολη το θελουνε...εχει βγει προς πωληση..
DimitrisM. Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Δηλαδη πουλιεται για δευτερη φορα απο τοτε που πηγε Κορεα? Εχει κρατησει πανω απο 3μηνο σε κορεατικη εταιρια? Απ' οτι ειδα σε φωτογραφιες του jwhan, το εχουν περιποιηθει εσωτερικα και το παλαι ποτε everest, εχει γινει dunkin donuts.
Petros P Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Προσωπικα εμενα μ ρθε email/circular στο γραφειο στο οποιο ελεγε πως πωλειται...
jwhan0422 Posted November 20, 2012 Posted November 20, 2012 Sun Flower 2 History 2011 ~ 2012 year Name : Orange 2 Nation(Flag) : South Korea Owner : Dae A Express Shipping Operator : Jang Heung Ferry (Dae-A Express Shipping Affiliates) Route : Jang Heung - jeju 2012 year ~ Name : Sun Flower 2 Nation(Flag) : South Korea Owner : Dae A Express Shipping Operator : Dae A Express Shipping Route : Mukho - Ulleung
Petros P Posted April 5, 2015 Posted April 5, 2015 SeaStar 7 πια λέγεται το πλοίο ,απο οτι φαίνεται πουλήθηκε..
express skiathos Posted April 3, 2016 Posted April 3, 2016 Παλιές όμορφες αναμνήσεις στο λιμάνι της Σκιάθου.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 17, 2017 Author Posted December 17, 2017 Στη σελίδα Supreme Marintek Services υπάρχει φωτογραφία του Seastar 7 με αυτό το όνομα, μιας και διατίθεται ξανά προς πώληση!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now