Jump to content
Shipfriends

SeaStar 7 (IMO 9125932)


Recommended Posts

Ξερουμε μηπως ποτε προκειται να μας αφησει?

Ας το δουμε τελος και σε μια φωτο απο την περιοδο των Ολυμπιακων αγωνων χωρις τα σηματα της Vodafone

gallery_1819_212_227583.jpg

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

To Highspeed 1 σήμερα μεθόρμισε από το λιμάνι του Πειραιά στο μωλο της ΔΕΗ. Για να ελευθερωθεί θέση για το ταχύπλοα που θα ξεκινήσουν σύντομα αλλά και για να παραδοθεί στους αγοραστές του

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Καλό ταξίδι

Τίτλοι τέλους για το πλοίο, το οποίο αναχωρεί για μέρη μακρινά. Μπορεί να μην αγαπήθηκε όπως άλλα καράβια θρύλοι της ελληνικής ακτοπλοΐας, αλλά σίγουρα έγραψε τη δική του ιστορία. Η ταχύτητα και η άνεση που παρείχε στους επιβάτες του όταν ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στις Κυκλάδες έφεραν κάτι εντελώς νέο στα μέχρι τότε δεδομένα και πάνω σε αυτό το μοντέλο στηρίχτηκε ο σχεδιασμός των επόμενων Highspeed. Αν δεν με πρόδωσαν τα φτωχά μου κορεάτικα, νομίζω πως η επόμενη εταιρεία του θα είναι αυτή.

Link to comment
Share on other sites

ειναι πλοιο που σιγουρα εφερε "επανασταση" στο αιγαιο, αναλογη με αυτη των superfast στην αδριατικη

οταν θελει καποιος να πει γρηγορο ταχυπλοο λεει highspeed ακομη και αν προκειται για τα speedrunner (αναφερομαι σε μη καραβοπληκτους). για πολλους η λεξη highspeed σημαινει τυπο πλοιου και οχι ενα απλο brand name. (οπως για πολλους το γρηγορο συμβατικο ειναι ενα superfast).

ειχε πολλα στραβα ο βιος του: ατυχες ξεκινημα στην αδριατικη, δυο σαιζον με πολλες βλαβες στο ξεκινημα του στο αιγαιο, η δρομολογηση του στο αιγαιο, συνδεθηκε με την ιδρυση της αμφιλεγομενης minoan lines highspeed (που ηταν θυγατρικη των μινωικων, με συμμετοχη ομως πολλων αλλων "εκλεκτων", αλλα και παραλληλα το ιδιο brand ειχαν και τα νεοτευκτα συμβατικα) και βεβαια η διπλη πυρκαγια περσυ το καλοκαιρι, μνημειο πλημμελους συντηρησης και ανευθυνοτητας.

παρ'ολα αυτα, θα μου λειψει. χαρη σε αυτο (και τους ανθρωπους που το πρωτοδρομολογησαν) αλλαξαν πολλα πραγματα προς το καλυτερο: αριθμημενες θεσεις, πλοιοσυνοδοι, vip και πολλα αλλα που αναβαθμισαν το customer service στο αιγαιο.

παρα λιγο να το δουμε και στο ιονιο το καλοκαιρι του 2000 (πατρα σαμη κερκυρα), αλλα τελικα δεν εκατσε.

καλη συνεχεια

ΥΓ: το ταξιδεψα 2 φορες το καλοκαιρι του 1999

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μεταμφιεσμένος σήμερα σε ντηλιβερά(:P) κινέζικου το οποίο και παρέδωσα στο καινούριο πλήρωμα και με τα φτωχά μου Κορεάτικα, άκουσα πως η τιμή πώλησης έφτασε τα USD 4.5 mil

Link to comment
Share on other sites

€3,2 εκ δηλαδη. pas mal. για μετρο συγκρισης σκεφτειτε μονο οτι το superferry II πουληθηκε € 4,65 και το μεν τενεκεδακι πουληθηκε γι'αυτο που ειναι, ενω το ferry, για το ονομα του και το παρελθον του

Link to comment
Share on other sites

μιας που εκανες τον κοπο να πας, μηπως μας το εβγαλες και καμια φωτο, να το δουμε και εμεις που ειμαστε μακρυα;). (με το κινητο εστω)

Πάμε να δούμε το Orange 2 (πρώην Highspeed 1) εχει σβηστεί το παλιό όνομα πρυμα πλώρα και έχει γραφτεί το νέο όνομα του προσωρινά. Το παλιό όνομα βέβαια υπάρχει ακόμα στο πλάι του με τα μεγάλα γράμματα!!

Link to comment
Share on other sites

Στο πλοιο ακομα δεν εχουν βγαλει τις ελληνικες ταμπελες και το ονομα ισα που φαινεται γραμμενο στην πλωρη και στην πρυμη

Αν κατι ξεχωριζει στο πλοιο ειναι η σημαια της Νοτιας Κορεας

post-1819-0-85841300-1301907599_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

"Πού πας καραβάκι με τέτοιον καιρό;

Σε μάχεται η θάλασσα, δεν τη φοβάσαι;

Ανέμοι σφυρίζουν και πέφτει νερό,

πού πας καραβάκι με τέτοιον καιρό;"

_"Για χώρα πηγαίνω πολύ μακρινή

θα φέξουνε φάροι πολλοί να περάσω

βοριάδες, νοτιάδες θα βρω μα θα φτάσω

με πρίμο αγεράκι, μ' ακέριο πανί."

_"Κι αν οι κάβοι σου στήσουν τη νύχτα καρτέρι;

Απάνω σου αν πέσει το κύμα θεριό

και πάρει τους ναύτες και τον τιμονιέρη;

Πού πας καραβάκι με τέτοιον καιρό;"

_"Ψηλά στο εκκλησάκι του βράχου που ασπρίζει

για μένα έχουν κάμει κρυφή λειτουργία

ορθός ο Χριστός το τιμόνι μου αγγίζει

στην πλώρη μου στέκει η παρθένα Μαρία."

Καλο ταξιδι "ασσε"!

Link to comment
Share on other sites

Γύρω στις 18:30 τελείωσε με την πετρέλευση του. Στις 18:45 πήρε άδεια από το traffic για να ξεκινήσει τη διαδικασία απόπλου. Και ξεκίνησε για το μακρινό ταξίδι ως τη Κορέα στις 19:15, με πρώτο σταθμό το Port Said

Link to comment
Share on other sites

Τα ξημερωματα ειχε περασει τη μιση Ερυθρα και ειχε βαλει πλωρη για Τζιμπουτι...

Σε αντιθεση με αλλα βαπορια που φευγουν και ολο και καποιος τα ψαχνει για το ταλαιπωρο ΧΣ1 κανεις δε ξαναρωτησε.

Τυχαιο ??? :D

Link to comment
Share on other sites

Είχε γίνει μια ψιλο-συζήτηση προχτές κάπου αλλού, αλλά τελικά δε δόθηκε απάντηση για το πού βρίσκεται... Σ' ευχαριστούμε πολύ για την είδηση, φίλε μου! :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αναχώρησε από τη ράδα της Σιγκαπούρης τα ξημερώματα. Προορισμός του το Koahsiung (το έχουν γράψει λάθος στο ais) της Ταϊβάν. Μια απόσταση περίπου 1600 μιλίων και αναμένεται να φτάσει σε 3 μέρες.

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...