Nick the Greek Posted June 7, 2022 Share Posted June 7, 2022 (edited) On 2/5/2021 at 10:24 PM, Nick the Greek said: Ένα μέλος του στόλου της Cobelfret είναι και το Celestine (IMO 9125372). Αποτελεί μέλος μιας σειράς 6 αδελφών πλοίων που παρήγγειλε η Cobelfret στην Kawasaki του Sakaide(1465) και μάλιστα αποτελεί το πρώτο πλοίο της κλάσης που παραδόθηκε το 1996. Έχουμε ξαναδεί ένα μέλος της, την Βαλεντίνη, και πρέπει να αξιωθώ να ανεβάσω και τα υπόλοιπα. Έχουν 2 μηχανές -μαντέψτε- Kawasaki που τους δίνουν υπηρεσιακή 17.8 κόμβους με κατανάλωση 43 τόνους το 24ωρο. Το μήκος τους είναι 162 μέτρα με 2,300 γραμμικά μέτρα και χωρητικότητα 157 φορτηγών(χωρίς οι πηγές να διευκρινίζουν μήκος φορτηγών, το αναφέρω ενδεικτικά) σε 3 ντέκ φορτίου. Χαρακτηριστικό γνώρισμα της σειράς φυσικά, οι άγκυρες-μουστάκια που βρίσκονται και ψηλά και σε πολύ μικρή απόσταση μεταξύ τους. Απόψε βλέπουμε το δεύτερο πλοίο της πορτάδας αυτής, είναι το Clementine που εκείνη την ημέρα είχε ημέρευση στο Rotterdam. Χαρακτηριστικά ως άνω, αυτή την εποχή δουλεύει ανάμεσα σε Killingholme και Rotterdam. Edited January 19 by Nick the Greek μεταφορα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 29, 2022 Share Posted November 29, 2022 Το Clementine βρίσκεται πλέον στη Μεσόγειο και βλέπουμε ότι κάνει κάποια δρομολόγια μεταξύ Τουρκίας και Βενετίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 30, 2022 Author Share Posted November 30, 2022 Και πάλι για την εγκατάσταση της Ford στο Βόσπορο πλέει το πλοίο, έχει πέσει πολλή δουλειά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted December 10, 2022 Author Share Posted December 10, 2022 Εν πλώ για το Sete της Γαλλίας, έχοντας περάσει και από τον Αστακό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqua_blue Posted December 18, 2022 Share Posted December 18, 2022 Στη ράδα του Πειραιά για πετρέλαια το πλοίο ,προερχόμενο από τις εγκαταστάσεις της Ford στη Τουρκία Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 18, 2022 Share Posted December 18, 2022 Μπορεί να κάνει καμία πρόβα για το μέλλον του!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqua_blue Posted December 18, 2022 Share Posted December 18, 2022 Μισά μας τα λες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 18, 2022 Share Posted December 18, 2022 Ακούγεται ότι υπάρχει ενδιαφέρον από Ελληνική εταιρεία για την αγορά του. Απλώς κρατάω καμία πισινή😇, εάν θα προχωρήσει το ενδιαφέρον σε πρόταση αγοράς του.😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike18 Posted December 18, 2022 Share Posted December 18, 2022 (edited) Blue star ferries? Edited December 18, 2022 by polmyt quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaptennemo Posted December 18, 2022 Share Posted December 18, 2022 (edited) ΝΟΜΙΖΩ ότι η seajets κοιτάει Roro Edited December 18, 2022 by polmyt quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted December 18, 2022 Share Posted December 18, 2022 Ωραιο και καλο βαπορι αν και νομιζω εχει ταλαιπωρηθει μηχανικα. πλωρη πιο ασχημη απο γιαπωνεζικες των 70s 🤭 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 18, 2022 Share Posted December 18, 2022 Το πλοίο φοράει δυο κύριες μηχανές Kawasaki MAN B&W 7L40/54. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqua_blue Posted January 8, 2023 Share Posted January 8, 2023 On 12/18/2022 at 9:18 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Ακούγεται ότι υπάρχει ενδιαφέρον από Ελληνική εταιρεία για την αγορά του. Απλώς κρατάω καμία πισινή😇, εάν θα προχωρήσει το ενδιαφέρον σε πρόταση αγοράς του.😉 Να φανταστώ δεν προχώρησε το ενδιαφέρον; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 8, 2023 Share Posted January 8, 2023 Ακόμα δεν έχουμε κάποια εξέλιξη, αλλά το ενδιαφέρον δεν έχει ατονισει Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted January 8, 2023 Share Posted January 8, 2023 (edited) Στο παρελθόν (πριν κάνα χρόνο και κάτι) ενδιαφέρθηκε μία ελληνική εταιρεία για το συγκεκριμένο ρο/ρο. Αν υπονοείται η ίδια εταιρεία ή άλλη από τις δύο που γραφτήκαν πιο πάνω, αυτό θα φανεί στο μέλλον... Edited January 8, 2023 by SuperRunner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 9, 2023 Share Posted January 9, 2023 Εγώ λέω για φρέσκο ενδιαφέρον όπου επισκέφτηκαν το πλοίο στελέχη εταιρείας για την επιθεώρηση του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted March 11, 2023 Share Posted March 11, 2023 Μέχρι να δούμε τι θα γινει με τη Κλεμεντίνα, παει και αυτο Αστακό οπως είχε πάει το Melusine, άραγε καποιος ναυλος η πετρέλαια με βυτίο γιατι ειδαν και απο είδαν στη ράδα (ομορφιές Πειραιώτικες ?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takisg Posted March 29, 2023 Share Posted March 29, 2023 (edited) Το πλοίο φαίνεται από το καλοκαίρι πως περνά στην Attica ενώ η απόκτηση του θα γίνει τοις μετρητοίς από την εταιρία CldN Ferries NV. Η τιμή πώλησης είναι 13,4 εκ. € (ψιλό αλμυρό μου φαίνεται για RO-RO) Edited March 29, 2023 by Takisg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 29, 2023 Share Posted March 29, 2023 Τέλος του καλοκαιριού θα είναι η παράδοση (έχω ακούσει τον Σεπτέμβριο) οπότε δεν θα είναι εδώ για τη καλοκαιρινή σεζόν. Το νέο του όνομα θα είναι Blue Carrier 2 και προορίζεται για τα Δωδεκάνησα, έτσι ώστε να αντικαταστήσει το Blue Carrier 1 On 12/18/2022 at 9:18 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Ακούγεται ότι υπάρχει ενδιαφέρον από Ελληνική εταιρεία για την αγορά του. Απλώς κρατάω καμία πισινή😇, εάν θα προχωρήσει το ενδιαφέρον σε πρόταση αγοράς του.😉 Η ανακοίνωση της εταιρείας για την απόκτηση του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marittimo Posted March 29, 2023 Share Posted March 29, 2023 58 minutes ago, Takisg said: Το πλοίο φαίνεται από το καλοκαίρι πως περνά στην Attica ενώ η απόκτηση του θα γίνει τοις μετρητοίς από την εταιρία CldN Ferries NV. Η τιμή πώλησης είναι 13,4 εκ. € (ψιλό αλμυρό μου φαίνεται για RO-RO) Ένα ασχημόπλοιο στις Ελληνικές θάλασσες! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted March 29, 2023 Share Posted March 29, 2023 εκτος απο την τραγικη πλωρη το υπολοιπο δεν ειναι κακο. η πλωρη ομως με τα οκια ειναι σαν να μην πω 🤣 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z.Gk. Posted March 29, 2023 Share Posted March 29, 2023 Τολμώ να πω ότι η πλώρη είναι λίγο "αστεία" και, ταυτόχρονα, "χαριτωμένη", με τον τρόπο της... Φαίνεται, πάντως, καλή προσθήκη για την Blue Star, ούτως ή άλλως είχε γραφτεί και παλαιότερα στο φόρουμ ότι η εταιρεία έψαχνε και για δεύτερο ΦΓ/ΟΓ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted March 29, 2023 Share Posted March 29, 2023 Έτσι για το τυπικό ας βάλουμε και τα στοιχεία του πλοίου οπως κυκλοφορούσαν μεταξυ των brokerάδικων Quote Abt 9,677 mdwt on 6.52m Blt 02/1997 Kawasaki Heavy Industries ltd - Sakaide, Japan LR +100a1, Ice 1C GRT 23,986 / NRT 7,195 loa 162.49m / breadth (mld) 25.4m Abt 2307 lm Ramps: Stern ramp Lightweight: 8.411 Machineries: ME : 2 x MAN B&W L40/54 4920kw each 1 Shaft gen of 1600 kW 2 x Cpp Bow thrusters, 2 x 800 kW (All abt and wog) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnR730 Posted March 29, 2023 Share Posted March 29, 2023 Αρκετά άσχημο η αλήθεια είναι αλλά τουλάχιστον έρχεται από καλή εταιρεία. Φαντάζομαι πως θα έρθει αρκετά προσεγμένο. Πάντως απ' ότι καταλαβαίνω η Cobelfret θέλει να αρχίσει να ξεφορτώνεται τη συγκεκριμένη κλάση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αναερόβιος Posted March 29, 2023 Share Posted March 29, 2023 4 hours ago, Takisg said: Το πλοίο φαίνεται από το καλοκαίρι πως περνά στην Attica ενώ η απόκτηση του θα γίνει τοις μετρητοίς από την εταιρία CldN Ferries NV. Η τιμή πώλησης είναι 13,4 εκ. € (ψιλό αλμυρό μου φαίνεται για RO-RO) Και εμένα ακριβό μου φαίνεται το ντιλ συνυπολογίζοντας την ηλικία του πλοίου (κατασκευής 1997) Αλλά μπορεί να είναι προσεγμένο και καλοσυντηρημένο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now