Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 3/29/2023 at 4:54 PM, Petros P said:

Εκεί που εχουν πάει οι τιμές,οχι μια χαρά είναι. Μην ξεχνάμε οτι ειναι γιαπωνέζικο, με αρκετά Lanemeters.

Συγκρίνοντας το bc1 καθώς και τις τιμές αγοράς ρόλο το πρόσφατο διάστημα η τιμή φαίνεται λογική και δίκαιη... θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε πόσο αγόρασε το αδελφό του η kiwi...

Το μόνο που μ ανησυχεί είναι η κατανάλωση του... είναι μακράν το ρορο  με τη μεγαλύτερη υποδυναμη στα νερά του Αιγαίου... και φυσικά με την αντίστοιχη κατανάλωση. Δεν λέω ότι φτάνει το aegean heaven... αλλά όπως το βλέπω μάλλον μιλάμε για τη διπλάσια κατανάλωση σε σχέση με το επόμενο πλησιέστερο...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Υπομον'η;)

On 3/29/2023 at 11:09 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Τέλος του καλοκαιριού θα είναι η παράδοση (έχω ακούσει τον Σεπτέμβριο) οπότε δεν θα είναι εδώ για τη καλοκαιρινή σεζόν.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Απ' ότι φαίνεται ολοκληρώθηκε η αγορά του πλοίου από την Attica Group,όμως μάλλον θα αργήσουμε να το δούμε στα νερά μας καθώς όπως αναφέρει και το δημοσίευμα,ναυλώθηκε στην CLdN FERRIES NV μέχρι το τέλος του χρόνου!

Link to comment
Share on other sites

On 6/21/2023 at 12:32 AM, marioskef said:

Είμαι περίεργος τι ναύλο (lease) πλήρωνε η kiwirail για να υο αγοράσει μόνο για 5εκ (όταν το αδελφό η ΕΠΑΤΤ το αγορασε 13εκ)

Άραγε πως δικαιολογειται τέτοια διαφορά τιμής;

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, marioskef said:

Άραγε πως δικαιολογειται τέτοια διαφορά τιμής;

 

Ένα δικαιολογητικό είναι η χρονική διαφορά στις δύο συναλλαγές, άλλη αγορά τη μία χρονική στιγμή, άλλη στην άλλη. Επίσης κάτι που μπορεί να έχει παίξει ρόλο μπορεί να είναι το ότι το ένα πλοίο να έχει περάσει special survey και το άλλο όχι, οπότε αυτό που έχει περάσει δικαιούται ένα premium. Και φυσικά μπορεί να παίζει ρόλο και η ανάγκη του πωλητή για μετρητά τη στιγμή που έγινε η πώληση. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Kaptennemo said:

Έχει πλήρωμα του ομίλου το βαπόρι πλέον ή παραμένει το πλήρωμα που είχε με την προηγούμενη πλοιοκτήτρια ;

Πρέπει να είναι σε Bareboat Charter, άρα πλήρωμα και Management της προηγούμενης εταιρίας 

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, marioskef said:

Αναποδα τα λες αν ισχυει αυτο

Γιατί ανάποδα? Η ιδιοκτησία είναι στην Attica, και η προηγούμενη εταιρία είναι πλέον bareboat charterer (disponent owner), με πλήρη έλεγχο του βαποριού και πλήρωμα δικό της. 

Link to comment
Share on other sites

On 7/20/2023 at 9:54 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ακόμα δεν υπάρχει ελληνικό πλήρωμα. Κάποια στιγμή το Φθινόπωρο θα πάνε κάποια άτομα για εξοικείωση με το πλοίο πριν τελειώσει η ναύλωση του.

Θα το δούμε Ελλάδα και θα πάει ελληνικό πλήρωμα ή απλώς σιγά σιγά θα μπουν πληρώματα της εταιρείας ;

Link to comment
Share on other sites

Το λογικό είναι ότι θα πάει Ελληνικό πλήρωμα όταν θα είναι να έρθει στην Ελλάδα. Τώρα 2-3 άτομα θα πάνε κάποια στιγμή προς το τέλος της ναύλωσης για να το δουν σε operation για να το μάθουν πριν το φέρουν στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Μέχρι να το δούμε να μπλεδίζει (μπορεί και άσπρο ποτε δε ξέρεις 😅 ) δίνει άφιξη Πειραιά 09/11 και ώρα 12.00 ο ΟΛΠ για λογαριασμό MINOAN , δηλαδή Grimaldi δηλαδή για την Ford

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...