Ermenegildo Posted December 22, 2007 Share Posted December 22, 2007 paidia to akatsuki ti ginetai??? exoume kanena neo?????? i exo xasei kanena episodio? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 Έχει δώσει τη προκαταβολή, αλλά από και πέρα γιατί παραμένει στα νερά της Ιαπωνίας είναι όντως παράξενο. Θα μπορούσα να υποθέσω ότι έχει οικονομικές δυσκολίες μετά από τόσες αγορές και μετασκευές. Αλλά μετά από αυτό: Eνίσχυση του κεφαλαίου κίνησης. Εάν δεν έρθει στην Ελλάδα σύντομα ίσως συμβαίνει κάτι άλλο που δε ξέρουμε εμείς Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 1, 2008 Share Posted January 1, 2008 στο δημοσιευμα της "Ε" για το ΒΑ Αιγαιο, θυμηθηκαμε κατι ακομη για τον τιμονιερη της ΣΑΟΣ ferries. διατελεσε και ΓΓ του ΥΠΕΧΩΔΕ επι υπουργιας σωτηρη κουβελα. ετσι απο στελεχος του Δημου Θεσσαλονικης (επι κουβελα) και προεδρος της Δημοτικης Τηλεορασης (ΤV100), ακολουθησε τον Σωτηρη κουβελα και στο ΥΠΕΧΩΔΕ, ενω παραλληλλα η γυναικα του (του κ.Μανουση) ξεκιναγε το New Channel. επειδη ο Σωτηρης Κουβελας ειχε κανει και Υπουργος Πολιτισμου (τοτε που ειχε πει τους ποιητες λαπαδες) και Υπουργος Εσωτερικων, θυμαται κανεις αν ο κ.Μανουσης ειχε περασει και απο εκει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 14, 2008 Share Posted February 14, 2008 Σχεδιασμός θερινών δρομολογίων από τη «SAOS» Πηγή: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ Τον σχεδιασμό των δρομολογίων που προτίθεται η εταιρεία «SAOS FERRIES» να υλοποιήσει για τη θερινή περίοδο και που αφορά στα νησιά Λήμνος, Άγιος Ευστράτιος και Λέσβος, παρουσίασε στους φορείς των νησιών η διοίκηση της εταιρείας. Συγκεκριμένα για τη Λήμνο, έχουν σχεδιαστεί εννέα δρομολόγια από και προς Καβάλα για την εβδομάδα με καθημερινή σύνδεση με επιβατηγό και δύο επιπλέον δρομολόγια με οχηματαγωγό. Μέσα από τον σχεδιασμό της εταιρείας, υλοποιείται και ένα αίτημα των Λημνιών, που αφορά στην καλύτερη κατανομή των τεσσάρων δρομολογίων από και προς το Λαύριο. Θα υπάρχουν ακόμη τέσσερις συνδέσεις της Μυτιλήνης με Θεσσαλονίκη, οι τρεις με επιβατηγό και η μία με οχηματαγωγό πλοίο. Για το νησί του Αγίου Ευστρατίου, προβλέπεται για πρώτη φορά σύνδεση με Θεσσαλονίκη, αλλά και σύνδεση με το Σίγρι, ενώ προβλέφθηκε και καλύτερη κατανομή των τεσσάρων δρομολογίων από και προς Λαύριο. Ακόμη εξασφαλίζεται χρόνος στα πλοία προκειμένου να εκτελεσθεί, εάν κριθεί απαραίτητο και το επιπλέον δρομολόγιο από το Λαύριο για Άγιο Ευστράτιο-Λήμνο και το δρομολόγιο Λήμνος-Κύμη που εκκρεμεί. Σ’ ό,τι αφορά στη Λέσβο, προβλέπονται τέσσερις συνδέσεις με Καβάλα, δύο με επιβατηγό και δύο με οχηματαγωγό, τρεις συνδέσεις της Μυτιλήνης με Θεσσαλονίκη, οι δύο με επιβατηγό και η μία με οχηματαγωγό, τρεις συνδέσεις με οχηματαγωγό για Πειραιά, ενώ για πρώτη φορά προγραμματίστηκε σύνδεση του Σιγρίου με Θεσσαλονίκη σε συνδυασμό με το δρομολόγιο Λαύριο-Σίγρι. Ο πλοιοκτήτης της εταιρείας Φώτης Μανούσης, όπως επισημαίνει στο έγγραφο που έστειλε προς τους αρμόδιους φορείς των νησιών, αυτό έγινε «για την όσο το δυνατό πληρέστερη κάλυψη των συγκοινωνιακών αναγκών αλλά και την έγκαιρη ανακοίνωση και ενεργοποίηση των δρομολογίων», ενώ εξέφρασε και την άποψη για την κατάθεση των προτάσεων των φορέων «καθώς θα ήταν χρήσιμο να μας πληροφορήσετε για τις δικές σας σκέψεις, απόψεις ή τυχόν παρατηρήσεις επί των συγκεκριμένων δρομολογίων των επιβατηγών και οχηματαγωγών πλοίων». Η πρώτη αντίδραση από πλευράς των φορέων της Λήμνου καταγράφεται θετική, καθώς τους δίνεται η δυνατότητα να γνωρίζουν από τους πρώτους μήνες του χρόνου και πριν ακόμη μπει η άνοιξη τα θερινά δρομολόγια, λόγω του ότι τα τελευταία χρόνια υπήρχε μεγάλο πρόβλημα στο προγραμματισμό των δρομολογίων, καθώς ξεκινούσε η θερινή περίοδος και μετά υπήρχαν τα προγραμματισμένα δρομολόγια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Τα δρομολόγια που παρουσίασε ο Μανουσης μου φαίνεται ότι προϋποθέτει ότι θα υπάρχει και δεύτερο Ro-Ro δρομολογημένο το καλοκαίρι εκτός του Παναγία Κρημνιωτισσα. Ποιο θα είναι το δεύτερο?? Παναγία Αγιάσου (θα το δούμε ποτέ να ταξιδεύει??) ή τη δοκιμασμένη λύση του Θεσσαλονίκη?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 ΣΑΟΣ Α.Ν.Ε. ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ Ανακοίνωση Αλλων Σημαντικών Γεγονότων Ανακοινώνεται από την εταιρία ΣΑΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ σε συνέχεια της από 1/2/2008 ανακοίνωσή της, η υπογραφή, από τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, της απόφασης για την κατακύρωση του αποτελέσματος του Ανοιχτού Δημόσιου Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής ΛΑΥΡΙΟ- ΣΙΓΡΙ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ-ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ-ΛΗΜΝΟΣ και επιστροφή. Με την ανωτέρω απόφαση ανατίθεται αντί μισθώματος η εκτέλεση δημόσιας υπηρεσίας, με συχνότητα ενός δρoμολογίου εβδομαδιαίως, για τη συγκεκριμένη γραμμή στη θυγατρική εταιρεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Μ.Ν.Ε. Η υπογραφή της σύμβασης θα πραγματοποιηθεί με την ολοκλήρωση του ελέγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο. ποια ειναι η Θεσσαλονικη Μ.Ν.Ε.; τινος ειναι η πλοιοκτητρια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 Λογικά του Θεσσαλονίκη... Άρα για να συνεχίσω με τον ποιητή, τελικά δηλαδή δεν θα επιδοτείται για την γραμμή αυτή; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 Μέχρι στιγμής ξέραμε ότι γι' αυτή τη γραμμή προορίζεται το ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΟΣ ...και δεν νομίζω να άλλαξε κάτι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 Ναι έχεις δίκιο, τώρα που κοίταξα τα... βιβλία μου η εν λόγω εταιρεία είναι ιδιοκτήτρια το ΛΗΜΝΟΣ και όχι του ΘΕΣ/ΝΙΚΗ. Αλλά πάλι δεν κατάλαβα, δεν θα επιδοτείται για αυτή τη γραμμή; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 Φυσικά και υπάρχει επιδότηση, αλλιώς δεν θα υπήρχε ο μειοδοτικός διαγωνισμός! Η διατύπωση είναι σαφέστατη: Με την ανωτέρω απόφαση ανατίθεται αντί μισθώματος η εκτέλεση δημόσιας υπηρεσίας, με συχνότητα ενός δρoμολογίου εβδομαδιαίως, Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 Συμφωνα με δελτιο τυπου της εταιριας ' Η κα Μανούση Μαρία,πρόεδρος και διευθύνουσα συμβουλος της ΣΑΟΣ,υπέβαλε την παραίτηση της για προσωπικούς λογους'. Τωρα οσο γιαυτο που μας ειπε ο Earl (περι δρομολογησης του ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ στην θεση του Π.ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ),η εταιρια τι εχει και καθονται τα Π.ΑΓΙΑΣΟΥ και ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ... Μηπως σκεφτεται να αφησει το Χιος-Μυτιληνη...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted April 2, 2008 Share Posted April 2, 2008 Πόσο κόστισε η μετασκευή του ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΣΟΥ; Πότε θα δρομολογηθεί το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ; Πόσο στοίχησε στην εταιρεία η κόντρα με τον Αγούδημο; Οι απαντήσεις εδώ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted April 2, 2008 Share Posted April 2, 2008 Μάλιστα. Απλά να προσθέσω ότι το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι δεμένο σε παρακείμενο καρνάγιο του Περάματος με την μετασκευή άκρως ημιτελή (ούτε οι λαμαρινοδουλειές δεν έχουν τελειώσει). Τώρα πως θα προλάβει να ξεκινήσει κιόλας δρομολόγια τον προσεχή Ιούνιο είναι αποροίας άξιον. Επίσης το ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ σε τι μετασκευή υπέστει το Δ τρίμηνο του 2007? Από όσα ξέρω το πλοίο είχε υποστεί σε μετασκευή προ διετίας η οποία δεν ξέρω αν είχε ολοκληρωθεί πλήρως πάντως από τότε δεν δρομολογήθηκε ποτέ και περιφερόταν από ντόκο σε ντόκο για να ξεμουδιάζει. Μήπως ήθελαν να πουν συντήρηση? Γενικά πάντως η οικονομική στενότης που απορέει από την αανακοίνωση είναι δεδομένη. Το δυσάρεστο εκτός των άλλων είναι ότι και το ΑΡΣΙΝΟΗ πλοίο το οποίο εκτελεί επιδοτούμενη γραμμή παραμένει ακόμα στο Πέραμα κι έτσι η γραμμή του παραμένει ακάλυπτη εδώ και καιρό προς απόγνωση των κατοίκων της άγονης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Ο κ. Μανούσης μας είπε επίσης ότι το «Παναγία Κρημνιώτισσα» έφυγε από τη γραμμή διότι κατέγραφε ζημιές αντί για κέρδη. Εγώ νόμιζα ότι βρήκε ναύλο με 8500 ευρωπουλίδια τη μέρα. Αλλά μάλλον το ονειρεύτηκα Δυστυχώς, όμως, εκείνοι δεν ήταν ευχαριστημένοι με τις προσφορές που τους κάναμε και μας πλήρωναν με επιταγές επτά και οκτώ μηνών. Νόμιζα ότι το φαινόμενο είναι γενικότερο... Και τι τους κάνει να πιστεύουν ότι θα αλλάξουν τρόπο πληρωμής οι μεταφορικές στο μέλλον; Κάτω από αυτές τις συνθήκες δεν μπορούσε να σταθεί το πλοίο μας στη γραμμή, αφού, αντί να αποφέρει, κέρδη έφερνε ζημιές. Αν μία γραμμή που πηγαινοέρχεσαι γεμάτος εξακολουθεί να φέρνει ζημιές τότε την κόβεις, δεν δρομολογείς ένα ακόμα πιο πολυδάπανο πλοίο όπως το THESSALONIKI. Έχουμε προγραμματίσει τη δρομολόγηση του πλοίου “Παναγία Αγιάσου” αλλά καθυστερούμε την έναρξη των δρομολογίων μέχρι που να αυξηθεί λίγο η κίνηση» Γκούχου γκούχου! Μέχρι να αυξηθεί η κίνηση ή μέχρι να ετοιμαστεί επιτέλους το βαπόρι; Γιατί άμα είναι έτσι ας δέσουν και ΟΛΑ τα υπόλοιπα βαπόρια, τουλάχιστον τις καθημερινές, μέχρι να αυξηθεί λίγο η κίνηση, μην καίνε τσάμπα πετρέλαια. Δεν λέει... Προς το παρόν πάντως η μόνη κίνηση που αυξάνεται είναι αυτή τη HSW και της ΝΕΛ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxman Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 Εδώ και συγκεκριμένα στη σελίδα 12 http://www.galis.gr/images/site/1000/57_323_saos_anes_notes_31_12_2007_29_3_2008__ippo_.pdf φαίνεται ότι όλες οι εταιρίες της ΣΑΟΣ εκτός από τη ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ και την ΜΑΡΕ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ είναι ζημιογόνες. Άρα αλήθεια λέει ο κ. Μανούσης... Πάντως με τόσες επιδοτήσεις και να μπαίνει τόσο μέσα συνολικά είναι άξιο απορίας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mytilene Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 Eγώ πάντως αν και το έχω ξαναπεί νομίζω ότι μας δουλεύει κανονικά ο Μανούσης!! 1.Είναι δυνατόν να λέει για τις επιταγές οτι ήταν μακροπρόθεσμες όταν αυτός το πρότεινε στους οδηγούς-μεταφορικές εταιρείες? 2. Είναι δυνατον να λέει οτι δεν έβγαινε οικονομικά όταν αυτός ο ίδιος τα έβαζε με μισή τιμη μέσα? 3.Μη τρελλαθούμε mr Μανούση.:eek: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 21, 2008 Share Posted April 21, 2008 SAOS FERRIES-Ενδιαφέρον για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδουστη Σαμοθράκη Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Ενδιαφέρον για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδουΟΙ ΘΕΣΕΙΣ και οι απόψεις των φορέων του νησιού της Σαμοθράκης, φανερώνουν ότι σκοπεύουν να ενώσουν τις δυνάμεις τους προκειμένου και να επιμηκυνθεί η τουριστική περίοδος, πέρα από τους καλοκαιρινούς μήνες και ιδιαίτερα Ιούλιο-Αύγουστο, αλλά και να αλλάξει η οπτική των επισκεπτών σε σχέση με την χρονική περίοδο των διακοπών τους. Τα παραπάνω έδωσαν το έναυσμα στον ιδιοκτήτη της ακτοπλοϊκής εταιρείας SAOS FERRIES, που εκτελεί τις μετακινήσεις από και προς το νησί της Σαμοθράκης, Φώτη Μανούση, να καταθέσει πρόταση προς τους εμπλεκόμενους φορείς του νησιού, με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην πρότασή του, η Σαμοθράκη αποτελεί το λιγότερο προβεβλημένο νησί του Βορείου Αιγαίου, παρά τις τεράστιες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης που έχει. Τονίζει επίσης ότι επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου μπορεί να υλοποιηθεί τους μήνες Μάιο, Ιούνιο, Σεπτέμβριο και Οκτώβριο. Για την επίτευξη του συγκεκριμένου στόχου ο κ. Μανούσης προτείνει τη δημιουργία ενός πιλοτικού προγράμματος με σκοπό την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου που θα περιλαμβάνει την παροχή κινήτρων στους επισκέπτες τους συγκεκριμένους μήνες. Ως ονομασία του συγκεκριμένου προγράμματος προτείνεται το «Γνωρίστε τη Σαμοθράκη», ενώ θα υλοποιείται τους παραπάνω μήνες και θα συμπεριλαμβάνει κίνητρα προς τους επισκέπτες στο κομμάτι της διαμονής και της μεταφοράς. Σύμφωνα με τον κ. Μανούση οι εκπρόσωποι του Δήμου Σαμοθράκης και της νομαρχίας Έβρου, θα αναλάβουν το κομμάτι του συντονισμού των συμμετεχόντων στην υλοποίηση του προγράμματος και τη χρηματοδότηση της διαφημιστικής καμπάνιας. Η SAOS FERRIES από την πλευρά της, θα αναλάβει τη μετακίνηση των επισκεπτών που θα ενταχτούν στο πρόγραμμα, παρέχοντας τους σημαντική έκπτωση στο ναύλο, καθώς και προσφορές προς τους τουρίστες, όπως πχ. τη δωρεάν μετακίνηση του αυτοκινήτου. Επίσης, οι ξενοδόχοι και οι ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων δωματίων από την πλευρά τους θα πρέπει να προσφέρουν σημαντικές εκπτώσεις στις χρεώσεις διαμονής σε όλους συμμετέχουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 21, 2008 Share Posted April 21, 2008 Ενδιαφέρουσα πρόταση, δεν λέω...αλλά εάν ήμουνα "φορέας" θα ανταπαντούσα: "και εσείς πότε με το καλό σκοπεύετε να αντικαταστήσετε το 36χρονο πλοίο της γραμμής ή πιστεύετε ότι η αναβάθμιση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης είναι μια ασήμαντη παράμετρος?" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 11, 2008 Share Posted May 11, 2008 Υπάρχει κάποια πιθανότητα ότι εντός των προσεχών ημερών ίσως να υπάρξει κάποια εξέλιξη με το στόλο στη SAOS FERRIES. Διότι κυκλοφορεί πολύ έντονα μια φήμη ότι είναι κοντά στη πώληση ενός ή δυο πλοίων της. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 Μηπως το ενα απο τα 2 πλοια που ειναι προς πωληση ειναι σε επιδοτουμενη αγονη (που αλλου) και πιθανολογειται οτι θα αγοραστει απο ανταγωνιστη για να αντικαταστησει αλλο πλοιο αγονης; Πολυ απλα δεν τα ειπα Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 Η αλήθεια είναι ότι τα είπες τόσο απλά που είναι σαν να μας είπες το ΙΜΟ του πλοίου. Προφανώς εννοείς ένα από τα ΣΑΟΣ2, Σουμελά και Αρσινόη...γιατί μόνο αυτά "είναι" σε άγονη. Τα υπόλοιπα...δεν ταξιδεύουν. Απο εκεί και πέρα επειδή δεν νομίζω να πουλάει το ΣΑΟΣ2 και δεν πιστεύω κανένας ανταγωνιστής του λιμπίζεται την Σουμελά...μήπως εννοείς την Αρσινόη...ως αντικαταστάτη της Παναγίας Τήνου ή της Χοζοβιώτισσας? Πολύ απλά δεν τα σκέφτηκα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 Οντως πολυ απλη σκεψη... Ισως παρει και δωρο ενα απο τα παροπλισμενα του στολου. Παντως ας μην το δεσουμε και κομπο οτι θα τα αγορασει αυτος του οποιου το βαπορι θα αποσυρθει ΥΓ. Λεω να αλλαξω ψευδωνυμο σε Πυθεια Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEFTERIS68 Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 Υπάρχει κάποια πιθανότητα ότι εντός των προσεχών ημερών ίσως να υπάρξει κάποια εξέλιξη με το στόλο στη SAOS FERRIES. Διότι κυκλοφορεί πολύ έντονα μια φήμη ότι είναι κοντά στη πώληση ενός ή δυο πλοίων της. Φαίνετε πως η δουλειά χάλασε...Καλύτερα κατά την γνώμη μου αφού θα πήγαιναν μάλλον άδοξα.Αρκεί η απόφαση αυτή να είναι η απαρχή να ξεκινήσει κανένα βαποράκι της εταιρείας για δρομολόγια και να μπεί και λίγο μαλλί στα ταμεία... Πάντως δεν σημαίνει πως δεν θα πουληθεί και τίποτα...Ή μάλλον ένα είναι ήδη πουλημένο(????) Link to comment Share on other sites More sharing options...
wysiwid Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 http://www.saos.gr ανοιγω να διαβασω μπας και μαθουμε κανενα δρομολογιο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
captmimis Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Είναι αλήθεια ότι ο μέχρι τώρα πρακτοράς τους στην Χίο, αγανακτησμένος τους παράτησε ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now