enas chiotis Posted June 8, 2020 Posted June 8, 2020 9 hours ago, polmyt said: Βλεποντας το παντως σκεφτομουν οτι θα μπορουσε να γινει μια ωραια μετασκευη σε επιβατικο Εγώ βλεποντας το από αυτή τη γωνία μου θυμίζει το Θεσσαλονίκη.
Petros P Posted June 15, 2020 Author Posted June 15, 2020 On 5/22/2020 at 1:28 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Γύρω στα μέσα Ιουνίου εγώ το υπολογίζω να είναι έτοιμο. Να το περιμένουμε ή πήγε πιο μετά το ξεκίνημα?
Panagia Ekatontapiliani Posted June 21, 2020 Posted June 21, 2020 Το Αρμενιστης ολοκλήρωσε τις εργασίες του στο ναυπηγείο της Χαλκίδας και έφυγε σήμερα το πρωί από τη Χαλκίδα για να έρθει στο Πειραιά.
polmyt Posted June 22, 2020 Posted June 22, 2020 Στο πλοιο πηγε στον Νεο μωλο Δραπετσωνας με την ταχυτητα του σε ολο το ταξιδι να κυμαινεται μεταξυ 8.5 και 9.5 κομβων. Ελπιζω να μην ειναι αυτη η ταχυτητα του και οταν θα ξεκινησει τα δρομολογια
Champion Jet_2 Posted June 22, 2020 Posted June 22, 2020 Πάντως τα ωράρια είναι υπολογισμένα από 11,5 μίλια έως 13,5...
Samianshiplover Posted June 23, 2020 Posted June 23, 2020 Ξέρουμε πότε ξεκινάει δρομολόγια το πλοίο ?
Enas Samiotis Posted June 24, 2020 Posted June 24, 2020 (edited) Πάντως δεν έχει βγει κάποια ανακοίνωση από την εταιρεία.... Edited June 24, 2020 by Nick the Greek REPLY
enas chiotis Posted June 27, 2020 Posted June 27, 2020 (edited) Όπως φαίνεται περιμένει απόφαση ΣΑΣ ΘΕΜΑ 296 / ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ Φ/Γ-Ο/Γ΄΄ΑΡΜΕΝΙΣΤΗΣ΄΄ΑΠΟ 01-06-20 ΕΩΣ 31-05-21 Edited June 27, 2020 by proud_ionian link
Nick the Greek Posted June 28, 2020 Posted June 28, 2020 Ενάντια σε κάτι παλιοχαρακτήρες που ήδη έχουν σπεύσει να προσθέσουν τρία γράμματα μπροστά στο κανονικό όνομα του πλοίου, το πλοίο εξωτερικά είναι ομορφότατο, ίσως το αστέρι στην τσιμινιέρα να έπρεπε να είναι λίγο μεγαλύτερο. Ελπίζω να είναι η ίδια εικόνα και εσωτερικά. Ιδού στο Νέο Μώλο χτές.
Nick the Greek Posted June 30, 2020 Posted June 30, 2020 Ο Καλλιμασιάς δε συνηθίζει να αφήνει αναμμένα τα πλοία του στην επισκευαστική βάση. Για να είναι λοιπόν αναμμένος ο Αρμενιστής, ή δουλεύουν μέσα ή ετοιμάζεται να βγεί άμεσα. Νατος πρίν λίγο στη Δράτσα.
JohnR730 Posted June 30, 2020 Posted June 30, 2020 Πάντως από ότι έχω ακούσει κάνουν εργασίες επέκτασης του καταπέλτη.
enas chiotis Posted July 1, 2020 Posted July 1, 2020 Αναβολή πήρε η συζήτηση του θέματος στο ΣΑΣ, άρα πάμε μόνο για αντικατάσταση του Πελαγίτη;
Panagia Ekatontapiliani Posted July 7, 2020 Posted July 7, 2020 Το Αρμενιστής μεθόρμισε στο μωλο της ΔΕΗ. Υ.Γ:Μάλλον ο πλοιοκτήτης του είδε ότι το φωτογράφισε ο Nick The Greek και είπε κάτσε να το γλυτώσω από τίποτα περίεργα γεγονότα!!🤣
Nick the Greek Posted July 24, 2020 Posted July 24, 2020 Κυκλοφορεί στο ταράφι τις τελευταίες ημέρες, πως ο λόγος για τον οποίο δεν παίρνει δρομολόγια ο Αρμενιστής είναι πως η Blue Star Fer.... έεεεε το ΥΕΝ, ενοχλείται από την δρομολόγηση και φοβάται πως θα κοπεί κίνηση από ήδη δρομολογημένα πλοία.
hsw giorgos Posted July 25, 2020 Posted July 25, 2020 (edited) Το οτί ναυλώνει ένα πλοίο δεν πάει να πεί ότι η προσθήκη ενός άλλου πλοίου της είναι ευχάριστη ιδέα! Με την νάυλωση όπως και να το κάνουμε θα μπεί και κάτι στο πορτοφόλι! Edited July 25, 2020 by proud_ionian
express adonis Posted July 28, 2020 Posted July 28, 2020 το πλοιο αυτη την στιγμη που καθεται "γραφει"εξοδα η αμελητεα νουμερα??
margaritis24 Posted July 28, 2020 Posted July 28, 2020 Λιμανιατικα γραφει κ τα εξοδα του απο την επισκευη κ αγορα του θεωρητικα!κ το πληρωμα που ειναι μεσα
Annivas Posted July 28, 2020 Posted July 28, 2020 πέραν αυτών είναι οι ασφάλειες που τουλάχιστον για P&I Club (αστική ευθύνη) είναι υποχρεωτικό να είναι ασφαλισμένο, πρακτοριακές εργασίες αν δεν της κάνουν in house , Block Fee contract που έχει με την κλάση... Παράλληλα μετράει αντίστροφα ο χρόνος από τότε που έκανε τα annual στο σωστικό και πυροσβεστικό εξοπλισμό αλλά και στο radio στην γενέθλια ημερομηνία στην οποία θα πρέπει να τα ξανακάνει ασχέτως αν ταξίδεψε ή δεν ταξίδεψε ή πόσο καιρό έκανε ταξίδια.
Nick the Greek Posted August 26, 2020 Posted August 26, 2020 Σήμερα λοιπόν ο Αρμενιστής έκανε την έκπληξη και μεθόρμισε από το μώλο ΔΕΗ ανατολικά, σε θέση φόρτωσης στη Γ1 της Δραπετσώνας κατά τις 2000 νωρίτερα απόψε και αφού είχαν αποπλεύσει τα Πελαγίτης και Νέαρχος. Νάτος εδώ, όταν πια έπεσε το σκοτάδι γιατί με το σούρουπο θα έβγαινε μια μουτζούρα. Και πρυμνιά άποψη έχω, λέγετε. Φρεσκοβαμμένο το γκαράζ στο οποίο μπαίνουν οι τελευταίες πινελιές πρίν την έναρξη των δρομολογίων η οποία φαντάζομαι πως τοποθετείται αύριο το απόγευμα. Το κυρίως γκαράζ είναι νέτο χωρίς κολωνάκια και μετρά στο πλάτος 5 γραμμές φόρτωσης που στο μάτι φαίνονται αρκετά στενές για κάποιον λόγο. Αυτό που εγώ θεωρώ δυσκολία στο γκαράζ σε καταστάσεις πλήρους φόρτωσης(τις οποίες και του εύχομαι), είναι πως το ασανσέρ των φορτηγών βρίσκεται πλώρα και αριστερά. Παρόμοια θέση έχει και το ασανσέρ του Καπετάν Χρήσος μόνο που εκείνο είναι δεξιά. Όταν λοιπόν φορτώνει, το πλοίο πρέπει να φορτώσει πρώτα το πάνω γκαράζ ή τέλος πάντων να φροντίζει να υπάρχει πρόσβαση στο ασανσέρ, κάτι που όπως βλέπετε λόγω στενότητας δεν είναι εύκολο. Αντίστροφα, όταν αδειάζει σε ένα λιμάνι, πρέπει να ξεφορτώσει το μεγαλύτερο μέρος του κάτω γκαράζ μέχρι να αποκτήσει πρόσβαση στο ασανσέρ και να αρχίσει να ξεφορτώνει με πολύ αργούς ρυθμούς το πάνω, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ευστάθειά του. Να και το γκαράζ για να το περιεργαστείτε.
Shippihs Posted August 26, 2020 Posted August 26, 2020 Δε ξέρω αν είναι η γωνία της φωτογραφίας ή το υψος του ντόκου, αλλά αν όντως ο καταπελτης έχει τέτοια κλιση προς τα μεσα με το πλοιο ξεφορτωτο,μου φαίνεται πως θα έχουμε περιστατικά σαν αυτό του περασμένου Μάη στη Μύκονο με το καπεταν χρηστος οταν θα ειναι φορτωμένο
Nick the Greek Posted August 26, 2020 Posted August 26, 2020 Είναι η γωνία της φωτογραφίας. Όταν έφτασε στη θέση του ο καταπέλτης έστρωσε ωραία. Βέβαια θα το δούμε και γεμάτο αλλά ο καταπέλτης μου άρεσε, δεν είναι κοντός σαν του Καπετάν Χρήστος.
Nick the Greek Posted August 27, 2020 Posted August 27, 2020 Τελικά το πλοίο δεν έφυγε σήμερα, παρέμεινε δεμένο στο ντόκ της Δραπετσώνας. Κατά τις 1800 που πέρασα το βυτίο που βρισκόταν μέσα στο γκαράζ του, δεν ήταν φορτίο αλλά του έδινε καύσιμα. Ναι και μια πιο κοντινή άποψη με ωραίο ήλιο στο πλάι, έχω την εντύπωση πως το καλόγουστο σινιάλο της εταιρείας του θα έπρεπε να είναι λίγο μεγαλύτερο στο φουγάρο.
mikoud Posted August 28, 2020 Posted August 28, 2020 10 hours ago, Nick the Greek said: έχω την εντύπωση πως το καλόγουστο σινιάλο της εταιρείας του θα έπρεπε να είναι λίγο μεγαλύτερο στο φουγάρο. Αν ήταν και κόκκινο το αστεράκι θα ήταν ίδιο με τη σημαία την Βόρειας Κορέας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now