Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
On 5/22/2020 at 1:28 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Γύρω στα μέσα Ιουνίου εγώ το υπολογίζω να είναι έτοιμο. 

Να το περιμένουμε ή πήγε πιο μετά το ξεκίνημα?

Posted

Στο πλοιο πηγε στον Νεο μωλο Δραπετσωνας με την ταχυτητα του σε ολο το ταξιδι να κυμαινεται μεταξυ 8.5 και 9.5 κομβων.

Ελπιζω να μην ειναι αυτη η ταχυτητα του και οταν θα ξεκινησει τα δρομολογια

Posted (edited)

Πάντως δεν έχει βγει κάποια ανακοίνωση από την εταιρεία....

Edited by Nick the Greek
REPLY
Posted

Ενάντια σε κάτι παλιοχαρακτήρες που ήδη έχουν σπεύσει να προσθέσουν τρία γράμματα μπροστά στο κανονικό όνομα του πλοίου:D, το πλοίο εξωτερικά είναι ομορφότατο, ίσως το αστέρι στην τσιμινιέρα να έπρεπε να είναι λίγο μεγαλύτερο. Ελπίζω να είναι η ίδια εικόνα και εσωτερικά. Ιδού στο Νέο Μώλο χτές.

 

Posted

Ο Καλλιμασιάς δε συνηθίζει να αφήνει αναμμένα τα πλοία του στην επισκευαστική βάση. Για να είναι λοιπόν αναμμένος ο Αρμενιστής, ή δουλεύουν μέσα ή ετοιμάζεται να βγεί άμεσα. Νατος πρίν λίγο στη Δράτσα.

 

Posted

Πάντως από ότι έχω ακούσει κάνουν εργασίες επέκτασης του καταπέλτη. 

Posted

Το Αρμενιστής μεθόρμισε στο μωλο της ΔΕΗ.

Υ.Γ:Μάλλον ο πλοιοκτήτης του είδε ότι το φωτογράφισε ο Nick The Greek και είπε κάτσε να το γλυτώσω από τίποτα περίεργα γεγονότα!!🤣

  • 3 weeks later...
Posted

Κυκλοφορεί στο ταράφι τις τελευταίες ημέρες, πως ο λόγος για τον οποίο δεν παίρνει δρομολόγια ο Αρμενιστής είναι πως η Blue Star Fer.... έεεεε το ΥΕΝ, ενοχλείται από την δρομολόγηση και φοβάται πως θα κοπεί κίνηση από ήδη δρομολογημένα πλοία:rolleyes:.

Posted (edited)

Το οτί ναυλώνει ένα πλοίο δεν πάει να πεί ότι η προσθήκη ενός άλλου πλοίου της είναι ευχάριστη ιδέα! Με την νάυλωση όπως και να το κάνουμε θα μπεί και κάτι στο πορτοφόλι!

Edited by proud_ionian
Posted

Λιμανιατικα γραφει κ τα εξοδα του απο την επισκευη κ αγορα του θεωρητικα!κ το πληρωμα που ειναι μεσα

Posted

πέραν αυτών είναι οι ασφάλειες  που τουλάχιστον για P&I Club (αστική ευθύνη) είναι υποχρεωτικό να είναι ασφαλισμένο, πρακτοριακές εργασίες αν δεν της κάνουν in house , Block Fee contract που έχει με την κλάση...

Παράλληλα μετράει αντίστροφα ο χρόνος από τότε που έκανε τα annual στο σωστικό και πυροσβεστικό εξοπλισμό αλλά και στο radio  στην γενέθλια ημερομηνία στην οποία θα πρέπει να τα ξανακάνει ασχέτως αν ταξίδεψε ή δεν ταξίδεψε ή πόσο καιρό έκανε ταξίδια.

  • 5 weeks later...
Posted

Σήμερα λοιπόν ο Αρμενιστής έκανε την έκπληξη και μεθόρμισε από το μώλο ΔΕΗ ανατολικά, σε θέση φόρτωσης στη Γ1 της Δραπετσώνας κατά τις 2000 νωρίτερα απόψε και αφού είχαν αποπλεύσει τα Πελαγίτης και Νέαρχος. Νάτος εδώ, όταν πια έπεσε το σκοτάδι γιατί με το σούρουπο θα έβγαινε μια μουτζούρα. Και πρυμνιά άποψη έχω, λέγετε. Φρεσκοβαμμένο το γκαράζ στο οποίο μπαίνουν οι τελευταίες πινελιές πρίν την έναρξη των δρομολογίων η οποία φαντάζομαι πως τοποθετείται αύριο το απόγευμα. 

 

Το κυρίως γκαράζ είναι νέτο χωρίς κολωνάκια και μετρά στο πλάτος 5 γραμμές φόρτωσης που στο μάτι φαίνονται αρκετά στενές για κάποιον λόγο. Αυτό που εγώ θεωρώ δυσκολία στο γκαράζ σε καταστάσεις πλήρους φόρτωσης(τις οποίες και του εύχομαι), είναι πως το ασανσέρ των φορτηγών βρίσκεται πλώρα και αριστερά. Παρόμοια θέση έχει και το ασανσέρ του Καπετάν Χρήσος μόνο που εκείνο είναι δεξιά. Όταν λοιπόν φορτώνει, το πλοίο πρέπει να φορτώσει πρώτα το πάνω γκαράζ ή τέλος πάντων να φροντίζει να υπάρχει πρόσβαση στο ασανσέρ, κάτι που όπως βλέπετε λόγω στενότητας δεν είναι εύκολο. Αντίστροφα, όταν αδειάζει σε ένα λιμάνι, πρέπει να ξεφορτώσει το μεγαλύτερο μέρος του κάτω γκαράζ μέχρι να αποκτήσει πρόσβαση στο ασανσέρ και να αρχίσει να ξεφορτώνει με πολύ αργούς ρυθμούς το πάνω, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ευστάθειά του. Να και το γκαράζ για να το περιεργαστείτε.

Posted

Δε ξέρω αν είναι η γωνία της φωτογραφίας ή το υψος του ντόκου, αλλά αν όντως ο καταπελτης έχει τέτοια κλιση προς τα μεσα με το πλοιο ξεφορτωτο,μου φαίνεται πως θα έχουμε περιστατικά σαν αυτό του περασμένου Μάη στη Μύκονο με το καπεταν χρηστος οταν θα ειναι φορτωμένο 

Posted

Είναι η γωνία της φωτογραφίας. Όταν έφτασε στη θέση του ο καταπέλτης έστρωσε ωραία. Βέβαια θα το δούμε και γεμάτο αλλά ο καταπέλτης μου άρεσε, δεν είναι κοντός σαν του Καπετάν Χρήστος.

Posted

Τελικά το πλοίο δεν έφυγε σήμερα, παρέμεινε δεμένο στο ντόκ της Δραπετσώνας. Κατά τις 1800 που πέρασα το βυτίο που βρισκόταν μέσα στο γκαράζ του, δεν ήταν φορτίο αλλά του έδινε καύσιμα. Ναι και μια πιο κοντινή άποψη με ωραίο ήλιο στο πλάι, έχω την εντύπωση πως το καλόγουστο σινιάλο της εταιρείας του θα έπρεπε να είναι λίγο μεγαλύτερο στο φουγάρο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...