Jump to content
Shipfriends

Εξπρές Σαντορίνη (IMO 7330040)


Recommended Posts

  • Replies 960
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μαλλον δεν θα χρειαστει να αλλαξει σινιαλα γιατι μαλλον αλλαξε κατι στη πορεια, οπως εμαθα πριν απο λιγο!!!! Οποτε φαινεται οτι θα συνεχισει να ανηκει στην HSW το πλοιο!! 

Θα κρατησει τα ιδια σινιαλα και μετα την αγορα;Εντυπωση μου κανει,εκτος και αν αλλαξε κατι στην πορεια

 

Το πλοιο αναμενεται να φυγει γυρω στις 10 Απριλιου για τις Αζορες

Link to comment
Share on other sites

ηταν πρφανες οτι κατι αλλαξε, απο τη στιγμη που δεν σβηστηκαν τα σινιαλα οταν βαφτηκε στην ελευσινα.

 

σκεφτειτε οτι στο νησος χιος εχει ηδη σβηστει το hellenic seaways

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Από ότι άκουσα τα προβλήματα που εμπόδισαν την πώληση του πλοίου τον χειμώνα ξεπεράστηκαν και έτσι μας αφήνει. Μάλιστα αν επιβεβαιωθεί αυτό, η 10η Απριλίου ήταν και η τελευταία μέρα που έπλευσε σε Ελληνικά νερά. Όλα αυτά απομένει να επαληθευθούν ή να αποδειχθούν και πάλι ράδιο αρβύλα. Αν γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω ας μας πει αλλιώς αναμένουμε προσεχώς τις εξελήξεις.

Link to comment
Share on other sites

Απο την Παρασκευη το πλοιο αποτελει παρελθον για την HSW. Για φετος θα συνεχισει κανονικα τη ναυλωση του.
 

Edited by proud_ionian
διπλο ποστ
Link to comment
Share on other sites

Επειδή ουδέν κρυπτόν για τους πορτογαλομαθείς :rolleyes: , μάθαμε ότι αγοράστρια είναι η Portucalence Shipping SA με έδρα τον...Πειραιά! Ήδη φόρεσε στη τσιμινιέρα τα νέα του σινιαλα και σβήστηκε το Seaways για να αντικατασταθεί από το Shipping

 

Απομένει μόνο να μάθουμε και το τίμημα

 

O navio ferry, "Express Santorini", que opera nos Açores ao serviço da Atlânticoline, foi vendido pelo seu armador a, Hellenic Seaways, à empresa grega, Portucalence Shipping, SA, com sede em Piraeus, sendo operado pela, Hellenic Shipping Transporte, com registo na Madeira, nome que ostentará futuramente no costado. Entretanto os simpáticos golfinhos da chaminé já deram lugar ao novo logo do armador.
Esta mudança de armador não irá alterar aquilo que está contratualizado com a Atlânticoline, ou seja a operação de 2014, com mais  um ano de opção 2015.

 

 

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Πορτογαλική εταιρία Ελληνικών συμφερόντων..

 

Η παγκοσμιοποίηση στο απόγειό της.

 

Πάντως είναι ευχάριστο το γεγονός ότι δέν απολύθηκαν οι Ελληνες ναυτικοί του γιά ν'αντικατασταθούν με ξένους.

 

Γιά να δούμε,θα επανέλθη κάποτε στα νερά μας;

Link to comment
Share on other sites

Όταν τελειώσουν τα δρομολόγια στις Αζόρες το πλοίο λογικά δεν θα ξανά επιστρέψει στην Ελλάδα. Το πλοίο πιο πιθανόν είναι θα πάει σε ναυπηγείο στην Πορτογαλία που έχουν σχέση οι νέοι πλοιοκτήτες του πλοίου! Τον Μάρτιο είχε ακουστεί ίσως να θελήσουν να εκμεταλλευτουν το πλοίο το χειμώνα σε κάποια άλλη γραμμή

Link to comment
Share on other sites

Σε ποιά άλλη γραμμή όμως;Απ'τα λίγα που ξέρω,δεν βλέπω να υπάρχη άλλη Ευρωπαϊκή γραμμή που να μπορή να δραστηριοποιηθή ένα τόσο παλιό πλοίο (διότι,άς μήν ξεχνάμε,κι'αυτό έκλεισε φέτος τα 40...)

 

ΥΓ.Αυτός ο Αλέξανδρος Παναγόπουλος έχει καμμιά σχέση με τον γνωστό Περικλή;

Link to comment
Share on other sites

Είχε ακουστεί τον χειμώνα ένα, λίγο κουφό, δρομολόγιο που θα συνέδεε την Πορτογαλία με χώρα της Αφρικής. Δεν ξέρω κατά πόσο ευσταθεί ή μπορεί να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο δεδομένου και της τεράστιας απόστασης.

Από κει και πέρα, η νέα εταιρία δεν έχει σχέση με τον Αλέξανδρο Παναγόπουλο. Μου είχαν πει το όνομα, αλλά ειλικρινά δεν το θυμάμαι. Νομίζω όμως είχε κάποια σχέση με τις μέχρι τώρα ναυλώσεις του πλοίου από τη HSW στην Atlanticoline.

Link to comment
Share on other sites

Το τιμημα ηταν κοντα στα 3,5εκ... Μετα που θα τελειωσει η ναυλωση θα παει περιπατο εκτος και βρεθει αλλη, πραμα δυσκολο... Οσο για την αποφαση, απο το να μεινουν απληρωτοι ολοι, ολο το καλοκαιρι, καλυτερα να πληρωθουν!

Link to comment
Share on other sites

Το Εξπρες Σαντορινη δεν εχει μονο φετος συμφωνια για ναυλωση στην Atlanticoline αλλα και για του χρονου.

 

Για 2+1 χρονιές ακόμα στις Αζόρες, με γενναίο κούρεμα στο τίμημα. Πάλι καλά που υπάρχουν και αυτά τα λεφτά ακόμα...έστω και κουρεμένα.

 

 

Και φέτος θα το δείχνει και του χρόνου, μιας και έχει δυο χρόνια ναύλωση ακόμα στην Atlanticoline

 

 

Minoan, τι εννοεις με αυτο??

 

Οσο για την αποφαση, απο το να μεινουν απληρωτοι ολοι, ολο το καλοκαιρι, καλυτερα να πληρωθουν!

Link to comment
Share on other sites

Δεν εννοω κατι διαφορετικο απ αυτο που λεει η προταση... Αν δεν το πουλουσαν δεν υπηρχαν λεφτα για να πληρωθει το προσωπικο φετος το καλοκαιρι... Οσο για το τι υπαρχει για ναυλωση, μακαρι, αλλα αμφιβαλλω

Link to comment
Share on other sites

Το τιμημα ηταν κοντα στα 3,5εκ...

3,5 εκ Ευρω ή δολαρια??? Λιγακι υψηλο μου φαινεται το τιμημα ειδικα εαν ειναι σε ευρω!! Γιατι την Ανοιξη ειχε ακουστει για πολυ χαμηλοτερο τιμημα. Θα δουμε στα οικονομικα αποτελεσματα της επομενης χρονιας το ακριβες ποσο!!

 

 

Μήπως ακούστηκε και ποιοι είναι οι αγοραστές?

 

 

Μου είχαν πει το όνομα, αλλά ειλικρινά δεν το θυμάμαι. Νομίζω όμως είχε κάποια σχέση με τις μέχρι τώρα ναυλώσεις του πλοίου από τη HSW στην Atlanticoline.

 

Ο αγοραστης εχει σχεση με τις ναυλωσεις των πλοιων της HSW στην Atlanticoline αλλα με εκεινα τα σεναρια περι ναυπηγησης πλοιων της HSW στην Πορτογαλια πριν καποια χρονια. Φαινεται οτι ο νεος πλοιοκτητης του Εξπρες Σαντορινη ειναι ο ιδιοκτητης της Decon, που απο μια αναζητηση στο internet φαινονται να ειναι ο κ. Αντωνης Κιουκης και ο κ. Παυλος Ζαμπελης

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...