Jump to content
Shipfriends

Thessaloniki (IMO 9120085)


Recommended Posts

  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Παντως , απο τη φωτο του proud_ionian , αυτο που βλεπω για Φ/Γ μου κανει για Ε/Γ - Ο/Γ χλωμο .....

Το αλλο , εαν ειναι σαν το ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ , ανετα μπορει να το παιξει Ε/Γ - Ο/Γ ...

Πολυ κουβεντα , γενικοτερα , γυρω απο τα νεοτευκτα :eek: της ΣΑΟΣ εχει γινει...

Link to comment
Share on other sites

Και γω μολις ειδα το σχεδιο εβαλα τα γελια.. Μην πω οτι δε μ αρεσει κιολας.

Παντως κοιταχτε να δειτε.. Με ενα δανειακι το φτιαχνει ανετα το βαπορι... Δεν ειναι ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος που θα δανειστει για να κανει αυτη τη δουλεια.. Ολοι χρωστανε καπου κανενας δεν ειναι τελειως καθαρος.. Αλλα και παλι αμα μπαινει καινουριο ετος σε λιγο και δεν εχουν αρχισει εστω και μερικα ξηλωματα δυσκολα προλαβαινει τον Αυγουστο.. Κατα τα αλλα με στεναχωρησε που βαπορι του 1995 ΔΕΝ ΕΧΕΙ PITCH :P:mad: :mad:. Καποια πραματα παραμενουν ιδια εκει στην Ιαπωνια.. Γι αυτο μια ζωη ειναι κοντοι αυτοι οι ανθρωποι.. Παντως τους βγαζω το καπελο που εχουν τουλαχιστον διπλα πηδαλια

Link to comment
Share on other sites

Η πλώρη στο σχέδιο θυμίζει ΕΥΤΥΧΙΑ (αν και ο καταπέλτης θα μείνει), και οι τσιμινιέρες κάτι μεταξύ ΣΑΟΣ 2 + ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ.

Και επανέρχομαι. Τί θα τον κάνουν τον πλωριό καταπέλτη αριστερά? Πού μπορεί να δέσει το πλοίο με την αριστερή του πλευρά?

α) Στον Πειραιά στην θέση που δένει ο Κεντέρης το καλοκαίρι, μπροστά από το νέο ΥΕΝ και πουθενά αλλού.

β) Στη Χίο πουθενά.

γ) Στη Μυτιλήνη πουθενά.

δ) Στη Ρόδο πουθενά.

Άρα τι θα τον κάνει τόσους τόννους σίδερο? Γιατί δεν τον κόβει να πάρει 2-3-4 μίλια? :P

Link to comment
Share on other sites

Παιδια "το μακετο" που ελεγε και καποια ψυχη ειναι απιστευτο πραγματικα...Ειναι μεν ψιλοεντυποσιακο το ολο του σχηματος δε λεω αλλα κατι σε...Ruffles τα κυματιστα μου κανει.

Απο την αλλη μεχρι να γινει ολο αυτο παμε 2007 και βλεπουμε.Οσο για λεφτα?Οπως ειπε και ο Ντινος ολοι καπου χρωστανε...Να μη πουμε οτι καποιοι κανανε εταιρειες με ενα βρακι στον (μ)ωλο μονο απο δανεια...

Link to comment
Share on other sites

Μπορει να ειναι απλα μια μακετα αλλα τιποτα δεν ειναι οριστικο!! Το να σχεδιαζεις πανω σε ενα χαρτι ειναι ευκολο αλλα το κοστος ειναι που θα κανει φτερα!! Ολα αρχιζουν απο την λεξη ΚΟΣΤΟΣ!!! Εγω θα περιμενω κατα ποσο τοις εκατο θα ανταποκρινεται το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ μετα την μετασκευη του...

Θυμαστε οταν οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ειχαν βγαλει την πρωτη μακετα των ΙΚΑΡΟΣ και ΠΑΣΙΦΑΗ που δειχναν στρογγυλεμενες μασκες πανω απο την πλωρη και πως ειναι τωρα?

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη κι όλας αλλά είναι σύγκριση αυτή τώρα; Η ΠΑΣΙΦΑΗ και ο ΙΚΑΡΟΣ παραγγέλθηκαν και ήρθανε. Κι ας έχουν διαφορετικές μάσκες ή μη έχοντας φτερά αλά ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ στα φουγάρα. Αλλά εδώ αμφιβάλουμε κατά πόσο η ΣΑΟΣ θα κάνει τα στοιχειώδη στο βαπόρι. Υπάρχει τεράστια διαφορά. Είμαι βέβαιος ότι από αυτή τη μετασκευή το πλοίο θα θυμίζει περισσότερο το FERRY TOKYO παρά το ΘΕΣΣΑΛΟΒΙΚΗ της μακέτας.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Εγώ είμαι περίεργος να μάθω πόσες είναι πια αυτές οι νταλίκες της Χίου Μυτιλήνης που υπάρχουν 4 βαπόρια το ένα ημιro/ro ενα άλλο ro/ro και θέλουν να βάλουν άλλα δύο.

Και το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ στην υπάρχουσα κατάσταση παίρνει καμια 90αρα νταλίκες χαλαρά.

Link to comment
Share on other sites

ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΣΤΗ ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΤΑ RORO ΦΕΡΝΟΥΝ ΜΕ ΒΥΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ 90% ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΜΑΜΙΔΑΚΗ.ΟΠΟΤΕ Η ΠΙΤΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ.

Link to comment
Share on other sites

Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες φέρουν το πλοίο αφού δεν ξεκινά σύντομα την μετασκευή του, να ξεκινάει σαν ro-ro Χίο-Μυτιλήνη.

Έχεις νταλίκα? Τζάμπα.;)

Ena Chioti μάλλον οι πληροφορίες σου θα βγουν αληθινές!!! Γιατί ζητάνε να δρομολογηθεί σαν Ro-Ro στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνη στο αυριανό ΣΑΣ!!,

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι περίεργος να μάθω πόσες είναι πια αυτές οι νταλίκες της Χίου Μυτιλήνης που υπάρχουν 4 βαπόρια το ένα ημιro/ro ενα άλλο ro/ro και θέλουν να βάλουν άλλα δύο.

Και το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ στην υπάρχουσα κατάσταση παίρνει καμια 90αρα νταλίκες χαλαρά.

βασικά δεν υπάρχουν 4 αλλά 5!!!

Παγανιά Κρυμνιώτισσα ro/ro

ταξιάρχης

Θεόφιλος

Μυτιλήνη

Ν. Μύκονος (το οποίο παίρνει ένα 15% της γραμμής)

τώρα τι θα το κάνουν και το έκτο δεν ξέρω! βασικά για φορτηγά είναι το καλύτερο της γραμμής καθώς εξυπηρετεί δυο από τα μεγαλύτερα νησιά του Αιγαίου. (η Λέσβος είναι δεύτερο (η Έβοια δεν μας ενδιαφέρει B) ) και η Χίος τέταρτο ή τρίτο) Συνολικά κόσμος πάνω από 200.000 ανθρώπους, που θέλει πολλά προιόντα, καύσιμα κλπ....

Link to comment
Share on other sites

Μα κι εγώ φίλε polman δεν είπα κάτι διαφορετικό.Είπα 4 βαπόρια ένα από αυτά ημιro/ro( εννοώντας τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ) και ένα ro/ro(εννοώντας το ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ).5 είπα κι εγώ.B)

Ανεξάρτητα από αυτά όμως και για να επανέλθουμε στο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ακόμα και ro/ro να δρομολογηθεί θέλει δουλειά.

Σαφώς πάρα πολύ λιγότερη από το να γίνει ΕΓ/ΟΓ αλλά και πάλι πρέπει να κάνει κάποια πραγματα να συμορφωθεί με τις υπάρχοντες νομοθεσίες και με το ρυθμό που ποροοδευουν οι εργασίες στο ΣΟΥΜΕΛΑ πάλι είναι ζόρικα τα πράγματα για καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

Τη πήρε την άδεια για Ro-Ro, θα αλλάξουν σημαία και θα ξεκινήσει όπως ως έχει από θέμα μετασκευών!! Για να μη κάθετε άπραγες το πλοίο!! Από το χρόνου βλέπουμε εάν θα μετασκευαστεί σαν Ε/Γ-Ο/Γ!!

Link to comment
Share on other sites

Κατά τη γνώμη μου αυτή η άδεια στο πλοίο σαν Ro/Ro είναι και η ταφόπλακα στις όποιες ελπίδες για μετασκευή. Και όντως από την αρχή έτσι φαινότανε ότι θα γίνει. Από τη στιγμή μάλιστα που το ΑΓΙΑΣΟΥ δηλώθηκε ως Ε/Γ Ο/Γ και αγοράστηκε και το ΑΜΑΜΙ.

Καλοτάξιδο να είναι και πιστεύω να σταθεί στη γραμμή όπως και το ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ.

Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημα που θα θέσω εγώ είναι το εξής; θα βαφτεί το πλοίο ολόκληρο για μόνο ο καταπέλτης και το υπόλοιπο θα διατηρήσει αυτό το πορτοκαλί κατά την πάγια τακτική της ΣΑΟΣ (βλ. ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ όταν το πήρε από την HFD).

Link to comment
Share on other sites

Η έκπληξη που λέγαμε στο topic του δελτίο Περάματος, λένε οι πληροφορίες ότι σήμερα το πλοίο θα φύγει!! Γιατί???

Επειδή ναυλώθηκε για να κάνει μια γραμμή Ισπανία Αλγερία!! Δε ξέρω για πόσο καιρό!! Από το να περιμένει το επόμενο ΣΑΣ, δε το ναυλώνουμε καλύτερα θα είπαν!! Από ότι άκουσα η συμφωνία έκλεισε τη Παρασκευή, και για αυτό δούλευαν το Σάββατο Κυριάκο εντατικά!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...