Jump to content
Shipfriends

Thessaloniki (IMO 9120085)


Recommended Posts

  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kι εγώ εχτές στην τηλεόραση άκουσα ότι θα επιχειρήσει να σπάσει την απέργια και θα δρομολογηθεί Κρήτη χωρίς ακόμα να είναι έτοιμο από πλευράς κανονισμών κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το Ρ/Σ Flash 960, το πλοίο έφυγε με ξένη σημαία, χωρίς να έχει γίνει γνωστό το crew list και πιθανά δίχως τα κατάλληλα πιστοποιητικά. Από ότι έγινε γνωστό, θερμή υποδοχή περιμένει το πλοίο στο Ηράκλειο ή τα Χανιά (καθώς είναι άγνωστος ο προορισμός του).

Link to comment
Share on other sites

Μα σοβαρολογούμε τώρα?Είναι δυνατόν να επιτρέψουν σε αυτό το πλοίο να κάνει ταξίδια και μάλιστα να βάλει και 12 οδηγούς μέσα?

Πιστοποιητικά έχει?Ναυτολόγιο έχει?

Όλα είναι εντάξει?Επιθεώρηση πέρασε?

Ποιός θα πάρει την ευθύνη σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος?

Εγώ ξέρω ότι για ενα αλιευτικό σου αλλάζουν τα φώτα για να το περάσεις επιθεώρηση που στο κάτω κάτω κουβαλάς μόνο το τομάρι σου και τίποτα άλλο κι εδώ εν μία νυκτί βαπόρι το οποίο προοριζόταν για μετασκευή,παροπλισμένο για πολλούς μήνες και προερχόμενο από ανατολή (κάτι που σημαίνει ότι με τα ευρωπαικά δεδομένα δεν είναι συμορφωμένο)ξεκινάει να πάει να φέρει νταλικες από Κρήτη και οδηγούςΑυτούς πρέπει να τους πιάσουν όλους και να πάνε μέσα όσοι ανακατεύθηκαν με αυτή την ιστορία.Τότε γιατί δεν πήρε την άδεια από το ΣΑΣ και είχε πρόβλημα με τα χαρτιά του.

Είπαμε είναι γνωστές οι γαλάζιες σχέσεις του συγκεκριμένου εφοπλιστή αλλά να μην ξεβρακωνόμαστε κιόλας.;)

Ελπίζω τελικά να μην πραγματοποιηθεί το όλο εγχείρημα διότι όλοι οι κύριοι υπευθυνοι πρέπει να ξέρουν ότι ο διάολος έχει πολλά ποδάρια.

Link to comment
Share on other sites

Αν όντως πάει προς Κρήτη μεριά τότε αυτή τη στιγμή γράφεται Ιστορία.

"2006: Οι πειρατές επιστρέφουν στο Αιγαίο"

Θα εκτελέσει ακτοπλοικό ταξίδι πλοίο με σημαία Αγ. Βικεντίου???

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη το οτι ναυλωθηκε στην Ισπανια ηταν η προφαση για να φυγει?

Παντως ετσι και κανει κανενα αστειο και εμφανιστει στην Κρητη θα χουμε γλεντια πολλα...

Ωρε μπαλωθιες :D

Link to comment
Share on other sites

Σύντεκνοι για Κρήτη πάει, στείλτε καμια κάμερα γιατί αναμένεται θερμή υποδοχή αντάξια της Κρητικής παράδοσης (και μη αντάξια της Κρητικής φιλοξενίας :D )

Απο το Πέραμα εφυγε, για Κρήτη θε να πάει

μα σαν ζυγώσει πιο καλά και ντουφεκιές θα φάει

Link to comment
Share on other sites

Τέρμα η πειρατεία στο χώρο της ακτοπλοίας.

Η εισαγγελία Πειραιά διέταξε κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση, καθώς τρία τουλάχιστον ναυτεργατικά σωματεία, μέλη της ΠΝΟ κατήγγειλαν εγγράφως ότι το υπό ξένη σημαία φορτηγό-οχηματαγωγό πλοίο «Θεσσαλονίκη» απέπλευσε με ελλιπή σύνθεση πληρώματος για την Κρήτη, ενώ δεν διαθέτει τα απαραίτητα σωστικά μέτρα. Το πλοίο απέπλευσε με άδεια που έλαβε από το Λιμεναρχείο Πειραιά.

http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/02/21/1157357.htm

Link to comment
Share on other sites

Οι Κρητικές κομπανίες πάντως ήδη περιμένουν σε Ηράκλειο και Χανιά ενώ δεν ξέρω αν έχουν στείλει και στα άλλα λιμάνια. Τις απόψεις μου για την συγκεκριμένη εταιρία και την τακτική της τις ξέρετε και δεν τις επαναλαμβάνω. Ο σύντεκνος ΗΛΙΑΣ - ΙΚΑΡΙΑ με κάλυψε πλήρως αλλά δυστυχώς φοβάμαι πως αν το πλοίο φτάσει στην Κρήτη θα βγουν τα μαχαίρια.

Και μια ερώτηση ακόμα: Πέρα από το ανατολίτικο πλήρωμα, το πλοίο λογικά έχει μέσα Έλληνες αξιωματικούς και καπετάνιο. Αυτοί ξέρουν τι τους περιμένει μόλις γυρίσουν πίσω από τους συναδέλφους τους που παλεύουν τόσες μέρες για κάτι καλύτερο;

Υ.Γ.: Μάλλον θα το επειδοτήσανε καλά κι αυτό το δρομολόγιο αλλιώς δεν μπορεί να κουνήθηκε το πλοίο:D:mad: :mad:

Link to comment
Share on other sites

Τώρα γελάμε, θα ανέβουν οι επιθεωρητές του port state control στο Ηράκλειο και τρεχάτε ποδαράκια μου.

Aπορώ εαν είναι σύννομο με τους ευρωπαικούς κανονισμούς και κάτω από ποιο καθεστώς του δόθηκε άδεια απόπλου προς ελληνικό λιμάνι

Ομως, αλήθεια, έδωσε άδεια απόπλου για πού?? Αν έδωσε για Κρήτη τότε μαλλον καποιος καημένος λιμενικός είχε τηλεφώνημα "απο πάνω" για να το επιτρέψει. Αν έδωσε για αλλού....

Ακουσα στην TV πως το πλοίο ναυλώθηκε (!) απο δημόσιο φορέα (Νομαρχία) της Κρήτης για να μεταφέρει φορτηγά, οπότε πέφτει κ το χρήμα που έλεγες George :D

Link to comment
Share on other sites

Εμένα η γνώμη μου είναι πως αν τελικά το πλοίο κατεβαίνει Κρήτη για να μεταφέρει φορτηγά δεν το κάνει για το ναύλο αλλά για να ξεπληρώσει παλιά γραμμάτια....

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχην οσον αφορα τον αποπλου να ξεκαθαρισουμε οτι:

α) Μονο απο το Κεντρικο Λιμεναρχειο Πειραια θα μπορουσε να παρει αποπλου κι οχι απο καπου αλλου.

β) Εφ' οσον ειναι με ξενη σημαια δεν εμπιπτει στη δικαιοδοσια της Επιθεωρησης προς ελεγχο, ασχετως αν εχει Ελληνα(ες) ναυτικο(ους) επανω.

γ) Το αν επαρκουν τα σωστικα φαινεται απο ενα πιστοποιητικο που λεγεται Safety Equipment Certificate(Ασφαλειας Εξαρτισμου στα ελληνικα αν δεν κανω λαθος) και δειχνει τον συνολικο αριθμο ατομων που μπορουν να επιβιβαστουν στα υπαρχοντα σωστικα μεσα επι του πλοιου(βαρκες, βαρελακια η ο,τι αλλο). Πρεπει δηλαδη ο αριθμος επιβαινοντων πληρωματος + επιβατων να ειναι μικροτερος η ισος του αριθμου ατομων που αναγραφεται στο πιστοποιητικο, ποτε μεγαλυτερος.

δ) Για να δωθει αδεια αποπλου(ξενη σημαια) γινεται απλως ελεγχος των πιστοποιητικων της σημαιας και του Νηογνωμονα αλλα και των διπλωματων των αξιωματικων στο Λιμεναρχειο κι οχι επι του πλοιου.

Αν υποθεσουμε οτι εχει παρει πιστοποιητικα σαν ρο-ρο και εχει ενα πληρωμα 12 ατομα και σαν ρο-ρο μπορει να παρει αλλους 15 οδηγους, τοτε πρεπει να υπαρχουν σωστικα μεσα για συνολικα 27 ατομα. Παιρνοντας την περιπτωση οτι παει και φορτωνει στην Κρητη και υπολογιζοντας χοντρικα οτι λογω μεγεθους θα μπορει να βαλει τουλαχιστον 100 9-μετρα φορτηγα, το βλεπετε πιθανο οτι απο τα 100 αυτα φορτηγα θα ειναι μονο τα 15 συνοδευομενα, και οοοολα τα υπολοιπα ασυνοδευτα? Πλακα κανουμε τωρα?

Και σκεφτεται τωρα ο φαιδρος-εγκαθετος οτι αν χτυπα ξυλο γινει καποιο συμβαν κατα τη διαρκεια του ταξιδιου, ποιος θα εχει την ευθυνη? Το Λιμεναρχειο που εδωσε απολου? Η σημαια και ο νηογνωμονας που εδωσαν πιστοποιητικα? Το Κρατος (ας μην κρυβομαστε) που το ναυλωσε? Ο Μανουσης? Ο ΥΕΝ Κεφαλογιαννης που σιγουρα υπο την γνωση/ανοχη του γινονται ολες αυτες οι κινησεις? Ο πλοιαρχος και το πληρωμα που τους εστειλαν ταξιδι?

Link to comment
Share on other sites

Μονο το ονομα του πλοιαρχου που το εφερε ξερουμε. Αλλα επειδη δεν ειμαι σιγουρος οτι ητανε ακομα στο πλοιο δεν το αναφερω για να μην εχουμε παρεξηγησεις και δημιουργηθουν λαθος εντυπωσεις..

Για την ιστορια το πλοιο στα πρωτα μιλια στον κατηφορο τα εκανε με 19.8 κομβους.. Ε να βαλουμε και τιποτα στην τσεπη :D:mad:

Link to comment
Share on other sites

Αυτή η κίνηση σίγουρα έχει υπόβαθρο την κυβέρνηση αλλά κι ο Μανούσης θα την επιζητούσε διακαώς.

Διότι μην ξεχνάμε ότι η εταιρία του βασίζεται στις επιδοτήσεις κι όχι στο μεγάλο μεταφορικό έργο οπότε όσο τα βαπόρια του είναι δεμένα τα λεφτά της επιδότησεις δεν πέφτουν στο παντελόνι.

Κι επειδή το μεταφορικό του έργο είναι μικρό και δεν είναι σαν άλλες εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε γόνιμες γραμμές και που λένε ότι αν λήξει για μια εβδομάδα θα πηγαινοέρχομαι καργαρισμένος με φορτηγά σίγουρα θα κάνει ότι περνάει το χέρι του να σπάσει η απεργία.

Επειδή τώρα έχει ξένη σημαία θα χρειαστεί να πάρει πλοηγό στο Ηράκλειο ή όχι?

Διότι αν χρειαστεί να πάει πλοηγός δεν νομίζω να τολμήσει κανείς διότι αναμένεται να μαζέψει ξύλο για όλη του την ζωή.

Κι επειδή αναμένονται επεισόδια τα οποία πιθανότατα να είναι σοβαρά ποιός θα αναλάβει την ευθήνη αν υπάρξουν τραυματίες και γίνει το λιμάνι πεδίο μάχης?

Link to comment
Share on other sites

Ηράκλειο δεν νομίζω να πάει. Εκεί είναι ήδη "φτιαγμένοι" και το περιμένουν. Εδώ άκουσα μέχρι και το ακραίο σενάριο να φέρουν το ΦΑΙΣΤΟΣ (το οποίο είναι στη ράδα λόγω των γνψστών επεισοδίων) όσο πιο κοντά στη μπούκα γίνεται ωστε να την φράξει κατά κάποιο τρόπο και να μη μπορεί να περάσει το THESSALONIKI (ξένη σημαία, λατινικοί χαρακτήρες). Τώρα και στη Σούδα λίγο πολύ το ίδιο μπαρουτιασμένο κλίμα επικρατεί αλλά για να μην κοροϊδευόμαστε εγώ νομίζω πως το πλοίο θα γυρίσει όπως έφυγε. Εκτάκτως δηλαδή!! Και δεν σας κρύβω ότι φοβάμαι πως θα έχουμε επεισόδια κι εδώ όταν θα επιχειρήσει να ξαναδέσει στο Πέραμα.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως κύκλοι του Λιμενικού Σώματος όπως και της πλοιοκτήτριας εταιρείας ΣΑΟΣ ανέφεραν στη «Ν» ότι το πλοίο διαθέτει όλα τα απαραίτητα έγγραφα, καθώς και ότι είναι ναυλωμένο από τους Αγροτικούς Συλλόγους Ιεράπετρας και Ηρακλείου για δύο δρομολόγια μεταφοράς οπωροκηπευτικών.

Ιδου και η απαντηση της εταιριας... Αντε να βγαλουμε ακρη.

Link to comment
Share on other sites

Είδατε πάντως, καιρό τώρα ψάχνουμε όλοι να δούμε πώς θα το μετασκευάσει αυτό το πράμα, πού θα το δρομολογήσει, αν θα το δρομολογήσει φέτος σαν ρο-ρο και για που..και ξάφνου ο κυρ Φώτης άδραξε την ευκαιρία και να το Θεσσαλονίκη εκεί που δεν "πάτησε" Σούπερφαστ και άλλες εταιρίες στον παρελθόν.

Η μάχη της Κρήτης νο 2,δεν έγινε τελικά.

Για μένα αυτό που σημειώνω ακόμα μια φορά είναι η σκανδαλώδης κυβερνητική εύνοια στον Μανούση, η πολιτικάντικη(και όχι πολιτική) συμπεριφορά του υπουργού καθώς και σε σχέση με ανάλογες απόπειρες δρομολόγησης για Κρήτη παλιότερα, ξαφνικά ..που είναι οι Κρητίκαροι ,οεο??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...