Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Θυμάμαι πως κάποια στιγμή είχα ακουσει για δρομολόγια εντός Αττικής απο Ζέα . Η αυτο που παίζει επειδή μεχρι πρόσφατα είχαμε πλεούμενο Ζέα απο το 93 , να έφευγε προς Σποραδες (;) και εμεις γυρνώντας απο τη μάντρα στη Γλυφάδα που το βγαζαμε να το ειδα ανοιχτα κάπου .. αλλα θυμάμαι πάντως για δρομολόγια εντός Αττικής 

  • 1 month later...
Posted

 Ερώτηση που δεν ξέρω αν έχει ήδη απαντηθεί: όταν ήρθαν τα υδροπτέρυγα από τη Ρωσία, είχαν ήδη κινητήρες MTU ή αλλάχθηκαν η κινητήρες τους σε επόμενη φάση;

Posted

Εάν δεν κάνω λάθος τα πρώτα σίγουρα είχαν τους Zvezda M400 και Μ417 V12 1000 ίππων σαν αυτον

 

IMG_20170225_153022.jpg

Posted

Μάλιστα, ευχαριστώ πολύ. Δεδομένου ότι αρκετά ήρθαν καινούργια στην Ελλάδα, να υποθέσω ότι αλλάχθηκαν σε επόμενη φάση κι όχι αμέσως μόλις ήρθαν; 

Posted

Αυτό δεν μπορώ να το απαντήσω σίγουρα για το πότε και σε ποια έγινε. Σίγουρα ξέρω ότι στα περισσότερα άλλαξαν μηχανές και έλικες (και στα πρώτα που είχε φέρει ο Λίβανος και έσπασε τη φάμπρικα που υπήρχε στο Σαρωνικό) 

Ίσως κανένας μαθουσαλας εδώ μέσα να βοηθήσει περισσότερο.. Εγώ είμαι μικρό παιδι😁

  • 1 year later...
Posted (edited)
On 5/24/2020 at 8:50 PM, Petros P said:

Θυμάται κανείς ποια λιμάνια του αργοσαρωνικου έπιαναν τα δελφίνια ; Πχ Επιδαυρος (σε παραστάσεις ) Αναβυσσο, Τολο ;

Εκτος των άλλων που προαναφέρθησαν απο προλαλήσαντες, να προσθέσω και Ερμιόνη, Πόρτο Χέλι, Μέθανα, Λεωνίδιο, Ναύπλιο (από στεριά) και Αγκίστρι, Αίγινα, Πόρο, Ύδρα και Σπέτσες απο τα νησιά. Θυμάμαι μάλιστα στο γυμνάσιο, οι καθηγητές μας είχαν ναυλώσει κάποια δελφίνια και μας είχαν πάει μονοήμερη εκδρομή στην Ύδρα. Τρελη φάση, ένα ολόκληρο σχολείο να μαζέυεται στη Ζέα νωρίς το πρωϊ, όλο χαρά και προσμονή να πάει "ιπτάμενο" ταξίδι!

Edited by ΟΡΙΩΝ
  • 4 months later...
  • 1 month later...
Posted

Να δούμε και ένα δελφινάκι του εξωτερικού και πιο συγκεκριμένα ένα που βρίσκεται στη Napoli. Πρόκειται για το Vetor 944 (IMO 8137811) που βλέπουμε στα βάζα στην επισκευαστική βάση της Napoli. Είναι ναυπήγηση της χρονιάς της Αλλαγής, το 1981 για τους νεότερους:D, στην ΕΣΣΔ και το ναυπηγείο Feodosiyskoye Sudostroitelnoye Obyedineniye More της Θεοδοσίας, στην Κριμαία. Δε ναυπηγήθηκε για το Σοβιετικό καθεστώς όμως αλλά για Ιταλούς πλοιοκτήτες παίρνοντας το όνομα Isola di Palmarola. Αυτό το όνομα κράτησε μόνο έναν χρόνο και το 1982 πήρε το τωρινό του όνομα. Η φωτογραφία που βλέπετε είναι του 2018, έχω και άλλες από προηγούμενα έτη στο ίδιο ακριβώς σημείο. Οπότε φαίνεται πως μάλλον είχε χρόνια να ταξιδέψει αν και φέτος νομίζω πως είδε δράση ανάμεσα στην Formia και την Gaeta.

  • 3 months later...
Posted

Εδω βλέπουμε μια φωτογραφια που ειχε τραβηξει ο πατερας μου απο την Σαντορινη το 1999. Το δελφινι XXX η ΚΥΚΛΩΝΑΣ στην φωτο ξεφορτώνει επιβάτες μέσω του Δημητρουλα καθως τοτε το Δημητρουλα καθοταν πολλες ωρες στο τοτε κακο λιμανι και δεν ειχε χωρο για το δελφινι. Ετσι...εδενε πανω του και ξεφορτωνε μεσο αυτου.  Το δελφινι Κυκλωνας δεν ειχε και την καλυτερη καταληξη καθως μια μερα που ταξιδευε με ταχυτητα 45 κομβων προσεκρουσε πανω σε εναν κορμο με αποτελεσμα να καταστραφει ολοσχερως.

  • 1 month later...
Posted

Υπάρχει κάποιος λόγος που όλα αυτά τα χρόνια, παρότι τα υδροπτερυγα αποδείχτηκαν πολύ επιτυχημένα, πότε δεν ήρθε κάποιο καινούργιο στα νερά μας;

Posted

ετσι από περιέργεια, πόσο δύσκολο θα ήταν να χτιστούν εδώ τέτοια πλοία ; (σαν αυτά που κυκλοφορούν ήδη εννοώ)

 

  • 2 months later...
Posted

Εκεί που γράφει πως απέκτησε τα δύο πρώτα υδροπτέρυγα ο Λιβανός, μήπως έχει σκαρφαλώσει και κατοικεί κανένας πίθηκος με ουρά;

  • 4 weeks later...
Posted
45 minutes ago, Petros P said:

Αν ειναι το 19 που ανακαινιστηκε,εχω μάθει οτι αυτο θα μείνει λειτουργικο για αμοιβό.

Πόσα δελφινια έχει η εταιρεία σε λειτουργία; 3; 
Υπάρχει κάποιος νόμος που θα απαγορεύει να κυκλοφορούν; Ή απλά δεν θα χρειάζονται λόγω της άφιξης των aero?

Posted

Η HSW έχει τρία ενεργά δελφίνια, το 17, το 19 και το 29. Δεν υπάρχει κάποιος νόμος που να απογορευει να ταξιδεύουν, εξάλλου η AFD θα συνεχίσει να έχει τα τρία δελφίνια της να ταξιδεύουν. Υποτίθεται ότι τα Aero Highspeed είναι οι αντικαταστάτες των τριών δελφινιών.

  • 2 weeks later...
Posted

H HSW δε θα μπορούσε να στείλει κάποιο δελφίνι στις Σποράδες αντί του Flyingcat ειδικά τη περίοδο που πέφτει η μεγάλη κίνηση; 

Posted

Τα τελευταία χρόνια έχει δείξει ότι δεν την πολύ ενδιαφέρει η γραμμή το χειμώνα για να έχει κάποιο επιβατηγό στις Σποράδες. Οι αρχές των Σποράδων ζητάνε το χειμώνα τη παρουσία του Flying Cat, γιατί ταξιδεύει με περισσότερα μποφόρ σε σχέση με τα δελφίνια.

Posted

Στη σελιδα της Ρωσικής Βικιπαίδειας για τις Κολχιδες, αναφέρεται ως μια υποκατηγορία της σειράς ο τύπος "albatross", με μονο ένα πρωτότυπο να κατασκευάζεται το 1988.Αναφέρει επίσης πως ήταν ικανό για πλευσεις μεγαλύτερων αποστάσεων και εξοπλισμένο με high-speed diesel engines. Αυτό δούλεψε με βάση του την Οδησσό μέχρι το 1996, όπου πωλήθηκε σε κάποια εταιρία για δρομολόγια μεταξύ Κύπρου- Λιβάνου με το όνομα flying star. Γνωρίζει κάποιος περισσότερα για το εγχείρημα και το τι απέγινε το πλοιο;

Posted

Πρέπει να αναφέρεσαι στο ΙΜΟ 8723608, ναυπηγηθέν όπως είπες το 1988 στο Zavod im. Ordzhonikidze(301) στο Poti της Γεωργίας, πατρίδας του Ιωσήφ Στάλιν. Δύο μηχανές Zvezda M412 με 12 κυλίνδρους για υπηρεσιακή ταχύτητα 34 κόμβων. Ολικό μήκος 34.5 μέτρα. Χτίστηκε σαν Albatros αλλά έγινε Flying Star το 2002. Οι εταιρείες που φαίνονται συνδεδεμένες με το πλοίο είναι η Caven Shipping και η Yazbeck Shipping Co Ltd, και οι δύο με έδρα τη Λευκωσία. Τα ονόματα των εμπλεκομένων είναι όντως Αραβικά στη δεύτερη εταιρεία και ελληνικά στην πρώτη. Σημειωτέον πως η πρώτη εταιρεία έκλεισε το 2006. 

 

Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι δεν βλέπω να έχει πάθει κάποιο ατύχημα ή κάτι τέτοιο το πλοίο. Δεν κατέστη δυνατό να βρώ κάτι άλλο για το πλοίο πέρα από μια αναφορά στο tripadvisor που επιβεβαιώνει πως μέχρι και το καλοκαίρι του 2004 μια τέτοια σύνδεση υπήρχε. Μια και το πλοίο δεν φαίνεται έκτοτε να έχει βγεί στην επιφάνεια κάπου, υποθέτω πως και εδώ είχαμε τη γνωστή κατάληξη: εμπορική αποτυχία – χρεοκοπία εταιρείας – παροπλισμός σε κάποιο καρνάγιο.

 

  • 7 months later...
  • 7 months later...
Posted

Για το EGE PRENSES (ΙΜΟ 8931633) περιεργως δεν εχουμε καποια αναφορα στο φορουμ με εξαιρεση μια βλαβη που ειχε

Να πουμε λοιπον οτι συνεδεε τη Κω με την Αλικαρνασσο μεχρι περιπου το 2012, χρονια κατα την οποια ειναι και η τελευταια που δινει σημα το AIS του ,στην Αλικαρνασσο.

Ηταν χτισμενο το 1979 με ονομα ΚΟΜΕΤΑ 44.Το πλοιο φαινεται στις βασεις σαν total loss απο το 2015

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...