Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Δωδεκάνησα


Recommended Posts

Στο νέο πρόγραμμα δρομολογίων η BSF είχε κόψει τις προσεγγίσεις στη Σύρο στην επιστροφή από Ρόδο, αλλά με τις διαμαρτυρίες τελικά θα διατηρήσει μόνο την προσέγγιση ξημερώματα Δευτέρας. Σημάδια των καιρών να κόβεται ακόμα και μια μάλλον επιτυχημένη προσέγγιση, εάν κρίνω από τα χρόνια που διήρκησε αυτή.

ΥΓ Και με την ευκαιρία και για να κατανοήσουμε καλύτερα το μέγεθος των περικοπών προσεγγίσεων και δρομολογίων....γνωρίζει κάποιος (με στοιχεία) πόσο παραπάνω περίπου κοστίζει να προσεγγίσει την Σύρο ένα BS που περνάει ανοικτά από το νησί?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

περιπου την 1 ωρα που θα εκανε η προσεγγιση το standbay η φορτωση κ ολα τα σχετικα μεχρι να βγει στη πορεια του παλι!τι κερδιζεις απο αυτο την μειωμενη ταχυτητα αφου θα φτασεις στον πειραια απο την ροδο στην ιδια ωρα κομμενος ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Όμιλος Αttica: Ανακοίνωση διαμαρτυρίας και διακοπή της δρομολόγησης του ε/γ-ο/γ Διαγόρας

«Με μεγάλη έκπληξη πληροφορηθήκαμε τα αποτελέσματα του μειοδοτικού διαγωνισμού του ΥΝΑ για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31.10.2013 (αρ. Πρωτ. 3327.1/56/12), σύμφωνα με τα οποία η Επιτροπή διεξαγωγής του διαγωνισμού απέρριψε τη συμμετοχή της εταιρείας μας, κατά τρόπο που θίγει την κοινή λογική και δημιουργεί ερωτηματικά για την άσκηση της Δημόσιας Διοίκησης στη Χώρα μας.

Ειδικότερα, η Επιτροπή σε μία πρωτοφανή προσπάθεια εξεύρεσης λόγων αποκλεισμού μας, και μη δυνάμενη να εντοπίσει πραγματικό λόγο για το σκοπό αυτό, «εφηύρε» καινοφανείς και άκρως πρωτότυπους τυπικούς λόγους αποκλεισμού μας από το διαγωνισμό.

Δεδομένου λοιπόν, ότι βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα σύστημα το οποίο επιλέγει να αφήσει τα νησιά μας χωρίς συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, γιατί δήθεν λείπει μία λέξη από μία πρόταση ή γιατί δεν έχει προσκομισθεί μια σφραγίδα που όχι μόνο δεν απαιτείται από την προκήρυξη αλλά έχει και δια νόμου καταργηθεί, η εταιρεία μας δεν έχει άλλη επιλογή παρά να ενημερώσει το επιβατικό κοινό και τους νησιώτες μας ότι είναι υποχρεωμένη να σταματήσει τη δρομολόγηση του πλοίου της ΔΙΑΓΟΡΑΣ από τις γραμμές Πειραιάς-Πάτμος-Λειψοί-Λέρος-Κάλυμνος-Κως-Σύμη-Ρόδος και επιστροφή και Πειραιάς-Αστυπάλαια-Κάλυμνος-Κως-Νίσυρος-Τήλος-Ρόδος και επιστροφή από 01.11.2012.

Εκφράζουμε τη βαθύτατη θλίψη μας για την εξέλιξη αυτή που δείχνει ότι δυστυχώς η πορεία της Χώρας μας προς την αποκατάσταση ενός ευνομούμενου και λειτουργικού Ευρωπαϊκού Κράτους είναι ακόμα μακρά».

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

ΛΟΓΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ

1) Στην από 18-01-2012 επιβεβαίωση εγγραφής P&I, δεν αναγράφεται ρητά η συμμόρφωση με τις διατάξεις του εδαφίου ιστ του προοιμίου της προκήρυξης (ΠΔ 06/12, ΦΕΚ 07Α/20-01-12), όπως προβλέπεται στην παρ. 3β του Παραρτήματος Ι της προκήρυξης και δεν προκύπτει παρεχόμενη κάλυψη για αστική ευθύνη του πλοιοκτήτη, από απαιτήσεις που έχουν αιτία την απώλεια ζωής ή σωματική βλάβη των μελών του πληρώματος που έλαβε χώρα πάνω σε πλοίο (αρ. 3 παρ. 2 εδάφιο ε ν.2932/2001).

2) Στην υπ’ αριθμ. 2850540939 εγγυητική επιστολή συμμετοχής Τράπεζας Πειραιώς, αναγράφεται η δρομολογιακή γραμμή, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται η φράση «και επιστροφή», όπως προβλέπεται στην παρ. 6 β) του Παρατήματος Ι της προκήρυξης, σε συνδυασμό με το υπόδειγμα Α του Παραρτήματος ΙΙΙ αυτής.

3) Δεν έχει προσκομιστεί ΦΕΚ ανακοίνωσης τελευταίου Δ.Σ. (επικυρωμένο), όπως προβλέπεται στο Παράρτημα ΙΙ της προκήρυξης.

4) Έχει προσκομιστεί ελλιπές ακριβές φωτοτυπικό αντίγραφο του βιβλίου μετόχων καθότι δεν συμπεριλαμβάνεται η σελίδα με την πράξη θεώρησης από την αρμόδια Δ.Ο.Υ.

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

1. Το πιστοποιητικό P&I Club που προσκόμισε η εταιρεία μας είναι απολύτως σύμφωνο με την ισχύουσα νομοθεσία και την πάγια πρακτική έκδοσης των διεθνών αυτών πιστοποιητικών. Το ίδιο ακριβώς έγγραφο είχαμε άλλωστε καταθέσει και στους προηγούμενους διαγωνισμούς χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.

2. Δεν θεωρούμε ότι είναι άξιο σχολιασμού.

3. Η εταιρεία μας υπέβαλλε Ανακοίνωση της αρμόδιας Περιφέρειας για την καταχώρηση στο ΜΑΕ των νέων στοιχείων που αφορούν το νέο Δ.Σ. της εταιρείας, καθώς κατά το χρόνο προετοιμασίας του φακέλου το σχετικό ΦΕΚ δεν είχε ακόμα εκδοθεί. Την ίδια πρακτική έχουμε ακολουθήσει και στο παρελθόν χωρίς ουδέποτε να έχει υπάρξει το παραμικρό πρόβλημα.

4. Το φωτοτυπικό αντίγραφο του βιβλίου μετόχων που προσκόμισε η εταιρεία μας είναι καθ' όλα πλήρες, καθώς πουθενά στην προκήρυξη δεν αναφέρεται ότι πρέπει να περιλαμβάνεται σελίδα με την πράξη θεώρησης από την αρμόδια Δ.Ο.Υ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι προφανώς για κάποιο λόγο το καράβι ΔΕΝ πρέπει να κάνει την γραμμή το χειμώνα. Τώρα είτε ο λόγος είναι ότι θέλουν απ'το ΥΝΑ να κόψουν το Διαγόρας (είτε για να τιμωρήσουν για κάτι την εταιρεία, είτε για να τη δώσουν αλλού), είτε η εταιρεία πήγε για να κοπεί και να μπορεί πχ να βάλει αλλού το καράβι, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Η γραμμή δεν θα έχει καράβι και ο κόσμος θα ταλαιπωρείται.

Από την άλλη δίνει χώρο στο Κάλυμνος και στον Πρωτέα και ίσως και στο Παναγία Σκιαδενή χώρο να δουλέψουν καλύτερα με ανταποκρίσεις πάνω στον βασικό κορμό.

Για να δούμε, απ'ότι φαίνεται θα έχουμε να πούμε πολλά σ'αυτό το τόπικ

Link to comment
Share on other sites

Μα το ΔΙΑΓΟΡΑΣ ηταν το μονο που συνεδεε Καλυμνο με Πειραια. Αν δούμε να μπαίνει το 40χρονο ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν βλεπω να το δεχονται τοσο χαλαρα στο νησί.

Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που η εταιρεία πιστεύει ότι αδικήθηκε και κακώς απορρίφθηκε η προσφορά της, μου κάνει εντύπωση που αντί να προσφύγει νομικά κατά του αποτελέσματος του διαγωνισμού, προτιμάει να βγάλει ανακοινώσεις διαμαρτυρίας και να αποσύρει το πλοίο της από 1/11.

Link to comment
Share on other sites

Απο το Σαββατο που μας περασε η Blue Star εκοψε το δρομολογιο του Σαββατου απο Πειραια για Δωδεκανησα και απο Δωδεκανησα για Πειραια.

Link to comment
Share on other sites

ο διαγορας συνεχιζει τα δρομολογια της αγονης μεχρι 7-11 (δεν συμπεριλαμβανεται η αστυπαλαια αλλα πιανει τηνο) λογικα τα δρομολογια τα εκτελει απο μονη της η εταιρεια χωρις επιδοτηση! αν το κρατησει αυτο , ειναι πολυ καλη κινηση της εταιρειας!

http://www.bluestarferries.gr/site/content.asp?sel=624&loc=1

Link to comment
Share on other sites

Στα πλάνα της BLUE STAR ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ φαίνεται να συνεχίζει τα δρομολόγια που μέχρι τώρα ξέρουμε. Μόνη αλλαγή το δρομολόγιο της Κυριακής που θα εκτελείται το Σάββατο στις 19:00 από Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Η Blue star ανακοίνωσε στην σελίδα της τα δρομολόγια του Διαγόρας για την σεζόν και όπως φαίνεται την άγονη των Δωδεκανήσων την κέρδισε η ΝΕΛ αφού απο 01/03 το Διαγόρας θα πιάνει μόνο Κάλυμνο - Κω - Ρόδο!!!!

Link to comment
Share on other sites

Η Blue star ανακοίνωσε στην σελίδα της τα δρομολόγια του Διαγόρας για την σεζόν και όπως φαίνεται την άγονη των Δωδεκανήσων την κέρδισε η ΝΕΛ αφού απο 01/03 το Διαγόρας θα πιάνει μόνο Κάλυμνο - Κω - Ρόδο!!!!

 

Αν παρατηρησετε ομως, οι ωρες αφιξης και αναχωρησης ειναι οι ιδιες σα να πιανε κανονικα ολο το δρομολογιο της αγονης ο Διαγορας. Κατα συνεπεια, προφανως για καθαρα τυπικους λογους δεν ανακοινωνεται το συνολο της αγονης.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν με απατά η μνήμη μου αυτό είχε ξαναγίνει κάποια χρονιά που πάλι υπήρχαν εκκρεμότητες με την άγονη. Η εταιρία είχε βγάλει μόνο τα τις ώρες προς Κάλυμνο, Κω και Ρόδο οι οποίες όμως ήταν αυτές που ίσχυαν έτσι κι αλλιώς και όταν ξεκαθάρισε το θέμα απλά εμφανίστηκαν και τα υπόλοιπα νησιά.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς έγινε και πέρυσι, όπως φαίνεται η Blue Star απλά κινείται πιο γρήγορα απ'το Ελληνικό Δημόσιο (όχι κάτι δύσκολο άλλωστε)

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

H παραμονή του ΔΙΑΓΟΡΑ στην Λέρο έφερε αλλαγή στα δρομολόγιά του. Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας:

 

 

ΣΑΒΒΑΤΟ 23/02/13: από ΡΟΔΟ 03:00 για ΣΥΜΗ (04:25-04:40), ΤΗΛΟ (06:10-06:30), ΝΙΣΥΡΟ (07:40-08:00), ΚΩ (09:20-09:50), ΚΑΛΥΜΝΟ (10:50-11:10), ΠΕΙΡΑΙΑ 21:10.

ΣΑΒΒΑΤΟ 23/02/13: από ΠΕΙΡΑΙΑ 23:59 για ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ (08:30-08:50), ΚΑΛΥΜΝΟ (11:10-11:40), ΚΩ (12:40-13:00), ΝΙΣΥΡΟ (14:20-14:40), ΤΗΛΟ (15:50-16:10), ΡΟΔΟ 18:15.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μικροαλλαγή στο δρομολόγιο του ΔΙΑΓΟΡΑ από Ρόδο για Πειραιά την Τετάρτη 03-04, με την προσθήκη της Νισύρου, όπως φαίνεται και από το site της blue star.

 

 

- ΤΕΤΑΡΤΗ 03/04/13: από ΡΟΔΟ 15:00 για ΣΥΜΗ (16:25-16:40), ΝΙΣΥΡΟ (18:40-18:55), ΚΩ (20:15-20:45), ΚΑΛΥΜΝΟ (21:45-22:05), ΛΕΡΟ (23:50-00:10 επομένης), ΛΕΙΨΟΥΣ (01:05-01:20), ΠΑΤΜΟ (02:10-02:30), ΠΕΙΡΑΙΑ 11:10.

Link to comment
Share on other sites

Φορτωνε φορτωνε το πλοιο... εφυγαν ολα γεματα απο φορτηγα ειδικα..και αρκετα ικανοποιητικα απο επιβατες!

Όπως και το προηγούμενο Σάββατο, το  BS2 επιβίβαζε στον Πειραιά για έκτακτο δρομολόγιο προς Δωδεκάνησα με περίπου 100 φορτηγά, 7 λεωφορεία, 80 ΙΧ και 340 επιβάτες (δρομολόγιο για το οποίο απέπλευσε τελικά στις 10 το πρωί της Κυριακής λόγω απαγορευτικού).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...