ΝΗΡΕΑΣ Posted October 1, 2012 Posted October 1, 2012 Στο νέο πρόγραμμα δρομολογίων η BSF είχε κόψει τις προσεγγίσεις στη Σύρο στην επιστροφή από Ρόδο, αλλά με τις διαμαρτυρίες τελικά θα διατηρήσει μόνο την προσέγγιση ξημερώματα Δευτέρας. Σημάδια των καιρών να κόβεται ακόμα και μια μάλλον επιτυχημένη προσέγγιση, εάν κρίνω από τα χρόνια που διήρκησε αυτή. ΥΓ Και με την ευκαιρία και για να κατανοήσουμε καλύτερα το μέγεθος των περικοπών προσεγγίσεων και δρομολογίων....γνωρίζει κάποιος (με στοιχεία) πόσο παραπάνω περίπου κοστίζει να προσεγγίσει την Σύρο ένα BS που περνάει ανοικτά από το νησί?
margaritis24 Posted October 1, 2012 Posted October 1, 2012 περιπου την 1 ωρα που θα εκανε η προσεγγιση το standbay η φορτωση κ ολα τα σχετικα μεχρι να βγει στη πορεια του παλι!τι κερδιζεις απο αυτο την μειωμενη ταχυτητα αφου θα φτασεις στον πειραια απο την ροδο στην ιδια ωρα κομμενος
gpap2006 Posted October 1, 2012 Posted October 1, 2012 Ίσως απλά να θέλουν να ενισχύσουν τις χαμηλές πληρότητες του ΙΘΑΚΗ.
polmyt Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Εκτακτη προσεγγιση στη Συρο θα κανει σημερα το BLUE STAR 2 στο δρομολογιο απο Ροδο για Πειραια.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 (edited) Όμιλος Αttica: Ανακοίνωση διαμαρτυρίας και διακοπή της δρομολόγησης του ε/γ-ο/γ Διαγόρας «Με μεγάλη έκπληξη πληροφορηθήκαμε τα αποτελέσματα του μειοδοτικού διαγωνισμού του ΥΝΑ για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31.10.2013 (αρ. Πρωτ. 3327.1/56/12), σύμφωνα με τα οποία η Επιτροπή διεξαγωγής του διαγωνισμού απέρριψε τη συμμετοχή της εταιρείας μας, κατά τρόπο που θίγει την κοινή λογική και δημιουργεί ερωτηματικά για την άσκηση της Δημόσιας Διοίκησης στη Χώρα μας. Ειδικότερα, η Επιτροπή σε μία πρωτοφανή προσπάθεια εξεύρεσης λόγων αποκλεισμού μας, και μη δυνάμενη να εντοπίσει πραγματικό λόγο για το σκοπό αυτό, «εφηύρε» καινοφανείς και άκρως πρωτότυπους τυπικούς λόγους αποκλεισμού μας από το διαγωνισμό. Δεδομένου λοιπόν, ότι βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα σύστημα το οποίο επιλέγει να αφήσει τα νησιά μας χωρίς συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, γιατί δήθεν λείπει μία λέξη από μία πρόταση ή γιατί δεν έχει προσκομισθεί μια σφραγίδα που όχι μόνο δεν απαιτείται από την προκήρυξη αλλά έχει και δια νόμου καταργηθεί, η εταιρεία μας δεν έχει άλλη επιλογή παρά να ενημερώσει το επιβατικό κοινό και τους νησιώτες μας ότι είναι υποχρεωμένη να σταματήσει τη δρομολόγηση του πλοίου της ΔΙΑΓΟΡΑΣ από τις γραμμές Πειραιάς-Πάτμος-Λειψοί-Λέρος-Κάλυμνος-Κως-Σύμη-Ρόδος και επιστροφή και Πειραιάς-Αστυπάλαια-Κάλυμνος-Κως-Νίσυρος-Τήλος-Ρόδος και επιστροφή από 01.11.2012. Εκφράζουμε τη βαθύτατη θλίψη μας για την εξέλιξη αυτή που δείχνει ότι δυστυχώς η πορεία της Χώρας μας προς την αποκατάσταση ενός ευνομούμενου και λειτουργικού Ευρωπαϊκού Κράτους είναι ακόμα μακρά». Edited October 25, 2012 by proud_ionian
Orestis Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 ΛΟΓΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ 1) Στην από 18-01-2012 επιβεβαίωση εγγραφής P&I, δεν αναγράφεται ρητά η συμμόρφωση με τις διατάξεις του εδαφίου ιστ του προοιμίου της προκήρυξης (ΠΔ 06/12, ΦΕΚ 07Α/20-01-12), όπως προβλέπεται στην παρ. 3β του Παραρτήματος Ι της προκήρυξης και δεν προκύπτει παρεχόμενη κάλυψη για αστική ευθύνη του πλοιοκτήτη, από απαιτήσεις που έχουν αιτία την απώλεια ζωής ή σωματική βλάβη των μελών του πληρώματος που έλαβε χώρα πάνω σε πλοίο (αρ. 3 παρ. 2 εδάφιο ε ν.2932/2001). 2) Στην υπ’ αριθμ. 2850540939 εγγυητική επιστολή συμμετοχής Τράπεζας Πειραιώς, αναγράφεται η δρομολογιακή γραμμή, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται η φράση «και επιστροφή», όπως προβλέπεται στην παρ. 6 β) του Παρατήματος Ι της προκήρυξης, σε συνδυασμό με το υπόδειγμα Α του Παραρτήματος ΙΙΙ αυτής. 3) Δεν έχει προσκομιστεί ΦΕΚ ανακοίνωσης τελευταίου Δ.Σ. (επικυρωμένο), όπως προβλέπεται στο Παράρτημα ΙΙ της προκήρυξης. 4) Έχει προσκομιστεί ελλιπές ακριβές φωτοτυπικό αντίγραφο του βιβλίου μετόχων καθότι δεν συμπεριλαμβάνεται η σελίδα με την πράξη θεώρησης από την αρμόδια Δ.Ο.Υ. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ 1. Το πιστοποιητικό P&I Club που προσκόμισε η εταιρεία μας είναι απολύτως σύμφωνο με την ισχύουσα νομοθεσία και την πάγια πρακτική έκδοσης των διεθνών αυτών πιστοποιητικών. Το ίδιο ακριβώς έγγραφο είχαμε άλλωστε καταθέσει και στους προηγούμενους διαγωνισμούς χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. 2. Δεν θεωρούμε ότι είναι άξιο σχολιασμού. 3. Η εταιρεία μας υπέβαλλε Ανακοίνωση της αρμόδιας Περιφέρειας για την καταχώρηση στο ΜΑΕ των νέων στοιχείων που αφορούν το νέο Δ.Σ. της εταιρείας, καθώς κατά το χρόνο προετοιμασίας του φακέλου το σχετικό ΦΕΚ δεν είχε ακόμα εκδοθεί. Την ίδια πρακτική έχουμε ακολουθήσει και στο παρελθόν χωρίς ουδέποτε να έχει υπάρξει το παραμικρό πρόβλημα. 4. Το φωτοτυπικό αντίγραφο του βιβλίου μετόχων που προσκόμισε η εταιρεία μας είναι καθ' όλα πλήρες, καθώς πουθενά στην προκήρυξη δεν αναφέρεται ότι πρέπει να περιλαμβάνεται σελίδα με την πράξη θεώρησης από την αρμόδια Δ.Ο.Υ.
Petros P Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Δικαιολογιες της οπισθιας περιοχης του διποδου που λεγεται ανθρωπος...
GeorgeSt Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι προφανώς για κάποιο λόγο το καράβι ΔΕΝ πρέπει να κάνει την γραμμή το χειμώνα. Τώρα είτε ο λόγος είναι ότι θέλουν απ'το ΥΝΑ να κόψουν το Διαγόρας (είτε για να τιμωρήσουν για κάτι την εταιρεία, είτε για να τη δώσουν αλλού), είτε η εταιρεία πήγε για να κοπεί και να μπορεί πχ να βάλει αλλού το καράβι, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Η γραμμή δεν θα έχει καράβι και ο κόσμος θα ταλαιπωρείται. Από την άλλη δίνει χώρο στο Κάλυμνος και στον Πρωτέα και ίσως και στο Παναγία Σκιαδενή χώρο να δουλέψουν καλύτερα με ανταποκρίσεις πάνω στον βασικό κορμό. Για να δούμε, απ'ότι φαίνεται θα έχουμε να πούμε πολλά σ'αυτό το τόπικ
MILTIADIS Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Συντομα θα δουμε πλοιο της ΝΕΛ στη γραμμη..Γι αυτο και οι τοσες αντιδρασεις.
gpap2006 Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Μα το ΔΙΑΓΟΡΑΣ ηταν το μονο που συνεδεε Καλυμνο με Πειραια. Αν δούμε να μπαίνει το 40χρονο ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν βλεπω να το δεχονται τοσο χαλαρα στο νησί.
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Από την στιγμή που η εταιρεία πιστεύει ότι αδικήθηκε και κακώς απορρίφθηκε η προσφορά της, μου κάνει εντύπωση που αντί να προσφύγει νομικά κατά του αποτελέσματος του διαγωνισμού, προτιμάει να βγάλει ανακοινώσεις διαμαρτυρίας και να αποσύρει το πλοίο της από 1/11.
Nikos_Chania Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Δεν το αποσύρει. Συνεχίζει αλλά μόνο με προσεγγίσεις σε Κάλυμνο, Κω και Ρόδο.
polmyt Posted October 31, 2012 Posted October 31, 2012 Απο το Σαββατο που μας περασε η Blue Star εκοψε το δρομολογιο του Σαββατου απο Πειραια για Δωδεκανησα και απο Δωδεκανησα για Πειραια.
sg3 Posted November 1, 2012 Posted November 1, 2012 ο διαγορας συνεχιζει τα δρομολογια της αγονης μεχρι 7-11 (δεν συμπεριλαμβανεται η αστυπαλαια αλλα πιανει τηνο) λογικα τα δρομολογια τα εκτελει απο μονη της η εταιρεια χωρις επιδοτηση! αν το κρατησει αυτο , ειναι πολυ καλη κινηση της εταιρειας! http://www.bluestarferries.gr/site/content.asp?sel=624&loc=1
express skiathos Posted November 7, 2012 Posted November 7, 2012 Στα πλάνα της BLUE STAR ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ φαίνεται να συνεχίζει τα δρομολόγια που μέχρι τώρα ξέρουμε. Μόνη αλλαγή το δρομολόγιο της Κυριακής που θα εκτελείται το Σάββατο στις 19:00 από Πειραιά.
gpap2006 Posted January 21, 2013 Posted January 21, 2013 Για αύριο το πρωί στις 07.00 μετατέθηκε το αποψινό δρομολόγιο του BLUE STAR 2.
speedrunner Posted February 12, 2013 Posted February 12, 2013 Η Blue star ανακοίνωσε στην σελίδα της τα δρομολόγια του Διαγόρας για την σεζόν και όπως φαίνεται την άγονη των Δωδεκανήσων την κέρδισε η ΝΕΛ αφού απο 01/03 το Διαγόρας θα πιάνει μόνο Κάλυμνο - Κω - Ρόδο!!!!
gtogias Posted February 12, 2013 Posted February 12, 2013 Και με ποιο πλοίο θα δουλεύει τη γραμμή αφού είτε είναι σε άλλη (επιδοτούμενη) γραμμή είτε τελούν υπό επίσχεση?
ToSofoPaidi Posted February 12, 2013 Posted February 12, 2013 Η Blue star ανακοίνωσε στην σελίδα της τα δρομολόγια του Διαγόρας για την σεζόν και όπως φαίνεται την άγονη των Δωδεκανήσων την κέρδισε η ΝΕΛ αφού απο 01/03 το Διαγόρας θα πιάνει μόνο Κάλυμνο - Κω - Ρόδο!!!! Αν παρατηρησετε ομως, οι ωρες αφιξης και αναχωρησης ειναι οι ιδιες σα να πιανε κανονικα ολο το δρομολογιο της αγονης ο Διαγορας. Κατα συνεπεια, προφανως για καθαρα τυπικους λογους δεν ανακοινωνεται το συνολο της αγονης.
George Posted February 13, 2013 Posted February 13, 2013 Αν δεν με απατά η μνήμη μου αυτό είχε ξαναγίνει κάποια χρονιά που πάλι υπήρχαν εκκρεμότητες με την άγονη. Η εταιρία είχε βγάλει μόνο τα τις ώρες προς Κάλυμνο, Κω και Ρόδο οι οποίες όμως ήταν αυτές που ίσχυαν έτσι κι αλλιώς και όταν ξεκαθάρισε το θέμα απλά εμφανίστηκαν και τα υπόλοιπα νησιά.
GeorgeSt Posted February 13, 2013 Posted February 13, 2013 (edited) Έτσι ακριβώς έγινε και πέρυσι, όπως φαίνεται η Blue Star απλά κινείται πιο γρήγορα απ'το Ελληνικό Δημόσιο (όχι κάτι δύσκολο άλλωστε) Edited February 13, 2013 by proud_ionian quote
express skiathos Posted February 22, 2013 Posted February 22, 2013 H παραμονή του ΔΙΑΓΟΡΑ στην Λέρο έφερε αλλαγή στα δρομολόγιά του. Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας: ΣΑΒΒΑΤΟ 23/02/13: από ΡΟΔΟ 03:00 για ΣΥΜΗ (04:25-04:40), ΤΗΛΟ (06:10-06:30), ΝΙΣΥΡΟ (07:40-08:00), ΚΩ (09:20-09:50), ΚΑΛΥΜΝΟ (10:50-11:10), ΠΕΙΡΑΙΑ 21:10. ΣΑΒΒΑΤΟ 23/02/13: από ΠΕΙΡΑΙΑ 23:59 για ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ (08:30-08:50), ΚΑΛΥΜΝΟ (11:10-11:40), ΚΩ (12:40-13:00), ΝΙΣΥΡΟ (14:20-14:40), ΤΗΛΟ (15:50-16:10), ΡΟΔΟ 18:15.
express skiathos Posted February 27, 2013 Posted February 27, 2013 (edited) Ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ συνεχίζει κανονικά τα δρομολόγιά του στην άγονη Δωδεκανήσων μέχρι 31-3-2013. Υ.Γ. Και απ ότι φαίνεται δε θα τα σταματήσει. Edited February 27, 2013 by express skiathos
express skiathos Posted April 2, 2013 Posted April 2, 2013 Μικροαλλαγή στο δρομολόγιο του ΔΙΑΓΟΡΑ από Ρόδο για Πειραιά την Τετάρτη 03-04, με την προσθήκη της Νισύρου, όπως φαίνεται και από το site της blue star. - ΤΕΤΑΡΤΗ 03/04/13: από ΡΟΔΟ 15:00 για ΣΥΜΗ (16:25-16:40), ΝΙΣΥΡΟ (18:40-18:55), ΚΩ (20:15-20:45), ΚΑΛΥΜΝΟ (21:45-22:05), ΛΕΡΟ (23:50-00:10 επομένης), ΛΕΙΨΟΥΣ (01:05-01:20), ΠΑΤΜΟ (02:10-02:30), ΠΕΙΡΑΙΑ 11:10.
.voyager Posted April 8, 2013 Posted April 8, 2013 Φορτωνε φορτωνε το πλοιο... εφυγαν ολα γεματα απο φορτηγα ειδικα..και αρκετα ικανοποιητικα απο επιβατες! Όπως και το προηγούμενο Σάββατο, το BS2 επιβίβαζε στον Πειραιά για έκτακτο δρομολόγιο προς Δωδεκάνησα με περίπου 100 φορτηγά, 7 λεωφορεία, 80 ΙΧ και 340 επιβάτες (δρομολόγιο για το οποίο απέπλευσε τελικά στις 10 το πρωί της Κυριακής λόγω απαγορευτικού).
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now