George Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 Το πλοίο ενώ στις 2 πρώτες του αφίξεις στη Μύκονο έφτασε με αρκετή καθυστέρηση, την Δευτέρα έφτασε ακριβώς στις 11:55 με αναχώρηση από Ραφήνα στις 07:20.Καθόλου άσχημα!! Θέλω όμως να επισημάνω μερικά πράγματα που είδα: Πρώτα απ'όλα το πλοίο είναι πολύ ομορφότερο με τα νέα του χρώματα και τα νέα του σινιάλα. Επίσης έχει αποκτήσει ηλεκτρονικό πίνακα αλλά BS πάνω από τον καταπέλτη. Κάθε μέρα πέφτει βάψιμο και περιποίηση-μαζέματα από το πλήρωμα. Όμως αυτό που παρατήρησα είναι ότι δεν υπάρχει καθόλου καλή συννενόηση μεταξύ κεντρικού πράκτορα και πλοιάρχου.Ενώ όλοι οι επιβάτες ενημερώθηκαν την Κυριακή ότι το πλοίο θα φορτώσει το παλιό λιμάνι, αυτό παρέμεινε στην προβλήτα 3 του έξω λιμανιού με αποτέλεσμα οι επιβάτες να τρέχουν σαν τρελοί. Επίσης σε μια "επιθεώρησή" είδα ότι στο γκαράζ δεν υπάρχει πάλι χώρος για φορτηγά μιας και τα χαμηλά πατάρια εξακολουθούν να υπάρχουν και μάλιστα στη φόρτωση της Δευτέρας (αναχώρηση στις 13:00) με ένα λεωφορείο γλεμισε το γκαράζ!!!! Τέλος σε όλες του τις αναχωρήσεις που είδα εγώ από το έξω της Μυκόνου, δυνοπάθησε να βυράρει τις άγκυρές του με αποτέλεσμα να φτάσει σε σημείο να φέρει μια ολόκληρη βόλτα γύρω από τον εαυτό του και να χάσει πολλή χρόνο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 Το πλοίο όντως έχει γίνει πολύ ομορφότερο και πρέπει να έχει στρώσει αρκετά το ταξίδεμα του. Τώρα για τις αγκυρες εξαρτάαται ποσα κλειδιά είχε φουντάρει.αν είχε φουνταρει πολλα λογικό είναι να καθυστερήσει να τα παρει επάνω. Βέβαια δεν έχει και τις πιο δυνατες μπομπες. Πάντως το πλοίο με τα νέα δεδομένα βάζει σοβααρή υποιψηφιότητα να πάρει αρκετό μεριδιο της κίνησης της γραμμής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Xτές η Τήνος είχε πολύ αέρα και το AQUA JEWEL ζορίστηκε πολύ να δέσει. Εδεσε με την τρίτη προσπάθεια στο έξω λιμάνι αφού ήδη είχε μπει και είχε δέσει το ΠΗΝΕΛΟΠΗ και του έκανε απάγκιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elybero Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 YEN γραφείο Τύπου 28/06/2005 Σήμερα, περί ώρα 19:00, το Ε/Γ-Ο/Γ «AQUA JEWEL» Ν.Π. 11045, ενώ εκτελούσε χειρισμούς απόπλου από το λιμάνι του Γαυρίου, ήρθε σε πλευρική επαφή με το πρυμνοδετημένο Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ» Ν.Π. 10126. Προκλήθηκαν μόνο υλικές ζημιές ενώ δε σημειώθηκε τραυματισμός επιβαινόντων. Ακολούθησε επιθεώρηση των ανωτέρω πλοίων από Τ.Κ.Ε.Π. λιμένα και αφού διαπιστώθηκε η αξιοπλοϊα τους, επετράπη ο απόπλους για συνέχιση των δρομολογίων τους. Το Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ» απέπλευσε την 20:03 για Τήνο-Μύκονο, ενώ το Ε/Γ-Ο/Γ «AQUA JEWEL» απέπλευσε την 20:40 για Ραφήνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted June 29, 2005 Author Share Posted June 29, 2005 Ωραια ξεκινησε η χρονια... Παντως ο πλοιαρχος του Ακουα και περυσι στην ιδια γραμμη εφερνε το πλοιο του πολυ κοντα στα αλλα... Λογικο ειναι με ενα αερακι να παρασυρθει κιολας... Αλλα κι αυτο το Ακουα ρε γαμωτο φτερο στον ανεμο ειναι.. Τι επιμηκυνσεις τι προπελακια τι,τι,τι... Τιποτα δε γινετε με την περιπτωση του. Αν δεν ειχε τη χαρη του νεοτευκτου??? θα πηγαινε ακλαφτο στη Ραφηνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Προχτές στην Τήνο το ΠΗΝΕΛΟΠΗ μπήκε σαν κυρία μεσα στην Τήνο και το AQUA JEWEL είδε κι έπαθε να δέσει με τον αέρα. Επηρεάζεται πάρα πολύ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 katarxas persi itan allos kapetanios sto vapori kai 2on to neo propelaki den to exoun sindesei akoma....pote perimenoun ?? agnosto.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted June 29, 2005 Author Share Posted June 29, 2005 katarxas persi itan allos kapetanios sto vapori Ισως δεν το διατυπωσα σωστα. Ηθελα λοιπον να πω οτι ο καπετανιος που ειναι φετος στο Ακουα περυσι ηταν στην ιδια γραμμη αλλα σε αλλο βαπορι.. ΟΚ τωρα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 mi varas ok ,ok, ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Χαζευα σημερα το γκαραζ του Ακουα στη Ραφηνα και μου εκανε εντυπωση απο την αποψη οτι η κατασταση μου φαινεται λιγο "μπρος γκρεμος και πισω ρεμα". Και αναφερομαι στο γεγονος οτι οταν οι ραμπες και τα παταρια ειναι κατεβασμενα(οπως συνηθως συμβαινει το καλοκαιρι για να παιρνει ΙΧ), τοτε εξακολουθει να μη χωρα παραπανω απο 2 φορτηγα. Οταν παρθουν επανω οι ραμπες τοτε αυξανεται μεν η χωρητικοτητα σε φορτηγα(που και παλι μανουβραρουν στενοχωρα μεσα στο πλοιο), αλλα δεν περισσευει και πολυς χωρος για ΙΧ. Δεν ξερω αν εχει κανεις δει φορτωση του πλοιου ωστε να εχουμε πιο εγκυρα σχολια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Όχι κύριε ύπαρχε!! Δεν έχουμε τύχη σε φόρτωση του Aqua Jewel, αλλά άμα τύχουμε θα σας ενημερώσουμε για τα καθέκαστα!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Κι όμως έτυχα εγώ στην πρώτη του φόρτωση από Μύκονο για Ραφήνα Είναι όπως τα λέει ο Nick. Έβαζαν τα ΙΧ στις ράμπες με αποτέλεσμα όταν μπήκε ένα λεωφορείο (το μόνο μεγάλο όχημα) το γκαράζ σχεδόν έφραξε. Το έβαλαν ακριβως στην ευθεία του καταπέλτη με αποτέλεσμα να έχει μείνει ελάχιστος χώρος απ'όπου πέρναγαν τα υπόλοιπα ΙΧ για να μπουν στα πατάρια. Γενικότερα κι εμένα μου έδωσε την εντύπωση ότι αν δεν έχουν βρει κάποιες πατέντες στη φόρτωση, πολύ δύσκολα θα μπουν παραπάνω από δύο φορτηγά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 Νεο προβλημα , στο λιμανι της ΑΝΔΡΟΥ , με το AQUA JEWEL , μπλεξαν οι αγκυρες με πλοιο φορτηγο και απο οτι ακουσα παραλιγο να τσουγκρισουν ...... Αναμονη οι επιβατες του και νεωτερα αργοτερα !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 Απο εκεινο το ανακεινοθεν , ουδενα νεωτερο , να υποθεσουμε οτι το θεμα εληξε καλως και τα δρομολογια του AQUA JEWEL συνεχιζονται κανονικα ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 Τα τελευταία που άκουσα είναι ότι έχασε τις άγκυρες του στο Γαύριο και είχε μείνει ανοιχτά του λιμανιού μέχρι να δεί τι θα γίνει. Τελικά αργά το βράδυ έφυγε για Τήνο όπου έφτασε και απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου. Από εκεί και πέρα δεν ξέρω τι απέγινε με το πλοίο και τα δρομολόγιά του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 Πουθενα (σε οτι σχετιζεται με ναυτιλια) δεν υπαρχει καμια ανακοινωση για το AQUA JEWEL .. Γιατι ετσι , με τα αλλα λεγαν παντου και για αυτο τιποτα ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpan Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 Οι ανταποκριτές μας το δίνουν να είναι δεμένο στην Τήνο καταλαμβάνοντας τη μια θέση στη έξω λιμάνι και προκαλώντας κυκλοφοριακό πρόβλημα. Επίσης δεν έχει άγκυρες ούτε για δείγμα και όπως είναι λογικό έχει δώσει κάβους γυρω γύρω μιας κ φυσάει ο γνωστός βοριάς της Τήνου. Στο δελτίο της ΕΡΤ άκουσα για σύγκρουση με μικρό φορτηγό πλοίο αλλα μου ακούγεται σαν δημοσιογραφική μπούρδα, πιο πιθανό είναι να τις έμπλεξε πουθενά. Είναι θλιβερό να χάνει δρομολόγια αυτό τον καιρό γιατί κατα τα άλλα είναι πολύ ωραίο βαποράκι, εσωτερικά είναι ότι καλύτερο υπάρχει στη γραμμή, όλα τα καταστρώματα ανοιχτά και εξωτερικά έχει γίνει πολύ ομορφότερο. Το μόνο που του λείπει ειναι το "καλό όνομα" που έχουν οι ανταγωνιστές του αλλα ελπίζω πως με τον καιρό θα έρθει κ αυτό (αρκεί να λυθούν αυτα τα αστεία προβλήματα). Δείτε κ μια φωτο απο τις συγχωρεμένες. Το μέγεθος της καδένας θυμίζει κότερο κ όχι καράβι 110 μέτρων, κ εδώ έρχεται κ μια απορία: μήπως όταν μεγαλώνει ενα βαπόρι πρέπει να αποκτά πιο δυνατές μπόμπες κ πιο δυνατές άγκυρες?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ / ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥΚυριακή, 31 Ιουλίου 2005 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Απώλεια αγκύρων Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου Το Ε/Γ - Ο/Γ «AQUA JEWEL» Ν.Π. 11045 κατά τη διαδικασία απόπλου του, χθες το βράδυ, από το λιμάνι της Άνδρου για λιμένα Τήνου με 622 επιβάτες, είχε πλευρική επαφή με το Φ/Γ «SUPER ΓΕΩΡΓΙΑ» Ν.Π. 10437 ενώ ταυτόχρονα μπλέχτηκαν και οι άγκυρές του με συνέπεια την απώλεια τους, στην περιοχή έπνεαν άνεμοι Β-ΒΑ 7 bf. Από την επαφή προκλήθηκαν ελαφρές υλικές ζημιές και στα δύο πλοία ενώ δεν σημειώθηκε τραυματισμός επιβατών και πληρωμάτων. Το πλοίο συνεχίζει το δρομολόγιο του για Τήνο όπου θα του απαγορευτεί ο απόπλους προκειμένου να επιθεωρηθεί. Από το ΑΠΕ. (Τα κόκκινα είναι δικά μου, το "αγκύρων" του ΥΕΝ)Αγαπητέ gpan θα πρέπει να έχεις μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στην Δημόσια Τηλεόραση Και βεβαίως όλοι μας να έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στους απανταχού ανταποκριτές μας, καλή τους ώρα όπου και αν βρίσκονται Τέλος, μου αρέσει το πως παρουσιάζεται το θέμα στην ανακοίνωση! Σαν να χάθηκε ένα πορτοφόλι ή ένα σκυλάκι! Το "ο ευρών αμειφθήσεται" μόνο έλειπε Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Και για να μην αφήνουμε εκκρεμότητες, να πούμε ότι όλα, πλέον, βαίνουν καλώς για το πλοίο. Από το ΥΕΝ (1/8/2005) 01-08-2005 Από τη Λιμενική Αρχή Λαυρίου επετράπη πρώτες πρωινές ώρες σήμερα η συνέχεια πλόων του Ε/Γ-Ο/Γ «AQUA JEWEL» Ν.Π. 11045 μετά από προσκόμιση πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα και τον έλεγχο λειτουργίας των αγκύρων του από Τ.Κ.Ε.Π. λιμένα Λαυρίου. Ανωτέρω πλοίο κατέπλευσε κενό επιβατών στο λιμάνι της Ραφήνας από όπου απέπλευσε 07.20 σήμερα για την εκτέλεση του προγραμματισμένου δρομολογίου του προς Άνδρο – Τήνο – Μύκονο- Πάρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 Θα γυρίσω λίγο πίσω από τη βλάβη του πλοίου και θα αναφερθώ στο ταξίδι που έκανα. Θέλω να σταθώ κυρίως στην ταχύτητά του: Το πλοίο ξεκινώντας από Ραφήνα πήγαινε με 17,8. Γύρω στη 1 ώρα μετά ξαφνικά έτριψα τα μάτια μου γιατί η ταχύτητα του πλοίο ήταν σταθερά στους 16,8 κόμβους. Αυτή η ταχύτητα παρέμεινε μέχρι 10 λεπτά πριν την Άνδρο όπου το πλοίο άνοιξε στα 18,2 . Δεν καταλαβαίνω τι γίνεται ειλικρινά. Το μόνο που μπορώ να βρω σαν δικαιολογία για το ξαφνικό άνοιγμα 5 λεπτά πριν την Άνδρο είναι για να έχει δρόμο το πλοίο και να στρίψει. Από κει και πέρα κατά τη γνώμη μου δεν έχουν αλλάξει και πολλά πράγματα. Δεν είχε καιρό αλλά στα απόνερα των ΠΗΝΕΛΟΠΗ και ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ το πλοίο πήγε και ήρθε. Τέλος παρατήρησα ότι το κατάστρωμα στο πρόσθετο κομμάτι έχει μια ελαφρά κλίση προς τις μπάντες του πλοίου. Τέλος αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι οι ανακοινώσεις για την άφιξη του πλοίου βγαίνουν από τα μεγάφωνα γύρω στα 20 λεπτά πριν την άφιξη αλλά φροντίζουν να κάνουν μια λεπτομερέστατη αναφορά στο κάθε νησί (ιστορία, πολιτισμό και τι να μην ξεχάσουμε να δούμε). Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 giorgo, ligo prin tin andro yparxoun kapoia reymata. ayto exigei tin ayxisi tis taxititas, an fisika ta ekmeteleftheis.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
harlek Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Ακούω από φίλους που ταξιδεύουν συχνά για Τήνο, ότι το Άκουα παραμένει κουνίστρα και μάλιστα άγρια, παρά τις επιμηκύνεις και τους βολβούς... Με 6 μποφόρ κουνάει όσο το Πηνελόπη με 9άρι, άσε δε που έχει λέει ένα πολύ παράξενο και ενοχλητικό κούνημα... Τι διάβολο, θέμα σχεδιασμού είναι; Είδα σε κάτι φωτός τα (4!) σταμπιλάιζερ του και φαίνονται περισσότερο σαν μικρά κολλημένα φτερά στα πλάγια. Τι γίνεται με αυτά; διπλώνουν προς τα μέσα; Κουνιούνται; Διακοσμητικά είναι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 ayta ta diaolakia einai stathera exo, aplos energpoiountai apo ti gefira otan prepei.... kai kinountai pano-kato.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
uddox Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 HARLEK, όποτε μπορέσεις, βάλε ένα λινκ, να τα δούμε και εμείς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted August 25, 2005 Author Share Posted August 25, 2005 Τι να δουμε... Αυτα δε φαινονται... Αμα σου λεει μονιμα ανοιχτα και δεν επιρεαζουν μια πλαγιοδετηση το πολυ να ναι 2 μετρα σε λαθος θεση... Αυτο το πλοιο ειναι απο την αρχη μια αποτυχια... Σχεδιασμενο για αλλο σκοπο με αλλα δεδομενα συνεχιστηκε να φτιαχνεται για αλλο σκοπο... Δεν τους εβγαιναν τα βαρη και εβαλαν αλουμινιο να χαμηλωσει το κεντρο βαρους... Ετσι ομως τους βγηκε ελαφρυ και το περνει ο αερας και στο λιμανι και στο πελαγος... Ενα λαθος στην αρχη που ειχε αλυσιδωτες αντιδρασεις στην μετεπειτα ζωη του. Προσωπικη μου αποψη οτι δε θα στρωσει ποτε και κριμα για τα λεφτα που εχουν επενδυθει και θα πανε χαμενα... Και κριμα γιατι οι εσωτερικοι του χωροι σαν καινουριοι ειναι και μοντερνοι και πεντακαθαροι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now