Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Tαξιδεψα το Σαββατο προς Παρο...Οι εντυπωσεις παρα πολυ καλες ακομα και απο την ταχυτητα του...

5 ωρες παρα δεκα λεπτα ειναι ενας χρονος που απο συμβατικο πλοιο ειχαμε καιρο να το δουμε...

πολυ καλα διατηρημενοι τοσο οι εσωτερικοι χωροι οσο και τα εξωτερικα καταστρωματα, ενω ο χωρος που κλεβει την παρασταση κατα τη γνωμη μου ειναι το μικρο σαλονακι στο καταστρωμα μπροστα στα Everest...

Δυστυχως 3 Μαιου μας αφηνει...:D

Αλλα ερχεται το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ οποτε δεν παραπονιεμαι...:D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 963
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σχόλιο επιβάτισσας του Εξπρές Πήγασος την 01-05-06!!:D

Μας προσπέρασε μέχρι και το Δημητρουλα!! Ποιο?? Το Δημητρουλα!! :confused:

Όσο για τους εσωτερικούς χώρους, το σχόλιο της ήταν ότι είναι πολύ καλύτερο το Ρομιλντα!!:D

Μόλις το άκουσα, έλεγα αχ να ήταν ο Neptune από μια πλευρά θα το είχε ανέβει το αίμα στο κεφάλι!!:D :D

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνας και τον ΡΟΜΙΛΝΤΑ φιλε Π100:p :D:confused:

Εχω δηλωσει φαν κι εγω του ΠΗΓΑΣΟΥ μετα το ταξιδι μου....

Και πραγματι αν και μεγαλος φαν του ΡΟΜΙΛΝΤΑ...δεν βρισκω οτι ειναι καλυτεροι οι χωροι της ΡΟΜΙ απο του ΠΗΓΑΣΟΥ σε καμια περιπτωση..

Ισως λιγο πιο φωτεινοι...:D

Αλλα και παλι...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εντυπώσεις από ένα πρόσφατο ταξίδι μου με το Εξπρές Πήγασος

Το πλοίο έχει τρεις καταπέλτες, ο αριστερός για επιβάτες, που σπάνια των χρησιμοποιούν επί HSW, ο δεξιός για ΙΧ που μπορούν να πάνε στο πάνω γκαράζ που βρίσκεται στο κατάστρωμα των επιβατών ή στη σταθερή ράμπα δεξιά στο κεντρικό γκαράζ που φτάνει μέχρι τη πλώρη και κατεβαίνουν από εκεί τα ΙΧ. Αυτό ο καταπέλτης είναι αρκετά επικινδύνως για μένα, μιας και είναι αρκετά ανηφορικός και στενός (απορώ πως κανένα ΙΧ δε έχει πέσει από εκεί), Ο μεσαίος καταπέλτης που οδηγεί στο κυρίως γκαράζ είναι τεράστιος και αρκετά βαρύς έτσι ώστε πολλές φορές να μη χρειάζεται να δώσει κάβους σε κάποια λιμάνια μιας και το πλοίο κρατιέται από το βάρος του καταπέλτη στο ντόκο. Ο χώρος στο κύριο γκαράζ είναι πολύ άνετος δεν έχει διαχωριστικά εκτός από τις πόρτες που βάλανε για να αυξήσουν την ευστάθεια του πλοίου.

Έχει δυο σκάλες επιβίβασης (η δεξιά χρησιμοποιείται μόνο σε περιόδους αιχμής ή στο Πειραιά εάν έχει αρκετό κόσμο για να κατεβεί ο κόσμος).

Ανεβαίνοντας τις σκάλες θα συναντήσετε ένα σαλόνι που αποτελείται από αεροπορικά καθίσματα (χρώματος μεταξύ μπεζ και μουσταρδι), δε μπορώ να θυμηθώ εάν ήταν το ίδιο χρώμα πέρυσι που είχα ταξιδέψει πάλι (διότι τότε δεν υπήρχε χώρος για να περπατήσεις). Στο σαλόνι αυτό βρίσκεται και το μαγαζάκι του πλοίου. Λίγο πιο μπροστά βρίσκονται πάλι αεροπορικά καθίσματα και μπαρ, στο ίδιο σημείο δεξιά & αριστερά βρίσκονται καμπίνες επιβατών. Αυτό σαλόνι πρέπει να είναι μακρά το χειρότερο σημείο του πλοίου!! Διότι δεν υπάρχει ούτε ένα παράθυρο που να μπαίνει φως σε αυτό το σαλόνι:rolleyes: Αλλά και η μοκέτα πρέπει να είναι η χειρότερη που κυκλοφορεί σε πλοίο σε χώρους επιβατών.B)

Πιο μπροστά φτάνουμε στην υποδοχή και το λογιστήριο του πλοίου. Μπροστά από το λογιστήριο οδηγείται στο πλωριό σαλόνι που έχει ένα μπαρ και το self service που είναι σχεδόν ενιαίος χώρος. Ο χώρος του self Service είναι αρκετά καλός, που ευτυχώς και τις δυο φορές που έχω ταξιδέψει ήταν ανοικτό και μπορούσες να καθίσεις σε ένα ευπρεπή χώρο για την οικονομική θέση. Στο υπόλοιπο σαλόνι αποτελείται από τραπέζια και καρέκλες (μάλλον κάποιο εξελιγμένο πλαστικό) σε χρώμα άσπρο. Αριστερά από την υποδοχή είναι η τραπεζαρία της Α΄ θέσης, είναι ένα σημείο που αξίζει εσωτερικά στο πλοίο, αλλά πρέπει να έχεις εισιτήριο Α΄ θέσης ή να εύχεσαι να έχει πολύ κόσμο το πλοίο και αναγκαστικά το ανοίγουν για να καθίσει ο κόσμος. Μπροστά από την υποδοχή έχει μια (μικροσκοπική) σκάλα που σε οδηγεί στο σαλόνι της Α΄ θέσης, και φτάνεις στο καλύτερο σημείο του πλοίου!!! Ένα σαλόνι αρκετά άνετο που αποτελείται από καναπέδες που περικυκλώνουν τα τραπέζια. Εάν δεν έχεις καμπίνα αυτή οι καναπέδες είναι ότι πρέπει για κανένα υπνάκο!! Στο ίδιο κατάστρωμα πρίμα υπάρχουν κάτι καμπίνες ακόμα. Μέσω μιας σκάλας ανεβαίνεις στο τελευταίο σαλόνι του πλοίου (αλλά μπορείς να μπεις και από το κατάστρωμα) με αεροπορικά καθίσματα και μπαρ, που εξυπηρετεί και τους επιβάτες των ανοικτών καταστρωμάτων.

Τα ανοικτά καταστρώματα είναι σε αρκετή καλή κατάσταση εάν και είναι αρκετά μικρά, με εξαίρεση της πρύμης. Αυτά που αξίζουν είναι οι περατζαδες από τη πρύμη μέχρι τη πλώρη, αλλά και το μπαλκόνι κάτω από τη γέφυρα!!

Πέρυσι που είχα ταξιδέψει δεν είχα σχηματίσει απόλυτα τη γνώμη μου για το πλοίο, επειδή ήταν με πρωτόκολλο και δεν είναι σωστό να κρίνεις ένα πλοίο στο ξενοδοχειακό όταν είναι γεμάτο. Φέτος που ήταν μισό γεμάτο, μπορώ να πω ότι δεν με κέρδισε το πλοίο, και από τα ομοσταβλα πλοία της εταιρείας του είναι ίσως το χειρότερο σε εσωτερικούς χώρους:rolleyes:

Κάποτε είχε πλεονέκτημα τη ταχύτητα του, αλλα όταν ταξίδεψα ήταν περίπου 18 knots!!

Όσο για το ταξιδεμα πέρυσι κοπάναγε στο καιρό, ενώ φέτος είχε σχετική άπνοια όποτε είχε αρκετά καλό ταξιδεμα.

Όσο για τη μανούβρα το υποκορεστικο «γάιδαρος» θα του ταίριαζεB) Για να γυρίσει πρέπει να μπει στο λιμάνι με ταχύτητα για να γυρίσει, αλλιώς κανείς υπομονή!!

Link to comment
Share on other sites

ταξιδεψα με τον πηγασος του αγιου πνευματος το 2004 (μηλος νησια πειραιας). οχι απλα με πρωτοκολο, αλλα με υπεραριθμους (μια ωρα μας μετραγανε οι βαρεις και ανθυγειινοι).

τα σαλονια του ηταν καθαρα και σε καλη κατασταση, αλλα σιγουρα δεν ειναι και τα πιο ευχαριστα και φωτεινα που υπαρχουν. το σαλονι με αεροπορικες χωρις παραθυρα που αναφερει ο Π100, φτιαχτηκε στην Ελλαδα (επι MFD νομιζω) εκει που παλια ειχε καμπινες. κρατησαν τις "εξωτερικες" και ξηλωσαν τις εσωτερικες (στις ξηλωθεισες, ειναι και αυτη που... αυτοκτονησε ο Χριστοφορος Μαρινος). οι μοκετες δεν ηταν παντως χάλια ηταν καινουργιες.

δε μου αρεσε το πλωριο σαλονι της οικονομικης που πρεπει να ηταν οπως επι adriatica. ειδικα τα κολωνακια που ηταν γυμνα. βαμμενο σιδερο.

αντιθετα τα εξωτερικα decks ηταν (και ειναι) μαγεια. ειδικα τα περιμετρικα decks ειναι ιδανικα οχι μονο για shipfriends, αλλα για καθε εναν που γουσταρει το κλασικο καλοκαιρινο ταξιδι. οπως δεν ειχα ξαναταξιδεψει στις δυτικες εβγαλα σχεδον ολο το ταξιδι οξω

βεβαια αν εχει καιρο δεν μπορεις να κατσεις εξω και ειναι ολος ο κοσμος μεσα ειναι λιγο καπως. σε συνθηκες πρωτοκολου εινα πιο στριμοκωλο και απο το ithaki (αναφερομαι μεσα παντα).

η ταχυτητα του και τοτε γυρω στα 18 ηταν.

Link to comment
Share on other sites

Σε σχέση με πέρυσι έχουν αλλαχτεί οι ταπετσαρίες των αεροπορικών θέσεων στο πρυμνιό σαλόνι και σε κάτι λίγες θέσεις που βρίσκονται στην ρεσεψιόν.

Το πλοίο μέσα όντως δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο είναι εμφανής ο η έλειψη φυσικού φωτισμού αλλά όμως είναι πεντακάθαρο.

Το σαλόνι της Α θέσης είναι το δυνατό του σημείο και ωραίο είναι και το ετσιατόριο.

Οι καμπίνες στο μεσαίο σαλόνι είχαν γκρεμιστεί επί Βεντούρη την δεύτερη του χρονιά στις δυτικές αν θυμαμαι καλά.

Link to comment
Share on other sites

Οι καμπίνες στο μεσαίο σαλόνι είχαν γκρεμιστεί επί Βεντούρη την δεύτερη του χρονιά στις δυτικές αν θυμαμαι καλά.

Οχι αυτες γκρεμιστικαν επι Ελλας το 2002. Τοτε που εγινε παλι απο Εξπρες Διονυσος Εξπρες Πηγασος. Μεχρι τοτε ειχε 440 κρεβατια και προτοκολο 1330 ατομα αντι 1990 που ειχε μεχρι φετος. (νομιζω φετος το καλοκαιρι ταξιδευει με 1600.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Την Δευτέρα το βράδυ ο ΠΗΓΑΣΟΣ ήρθε από Εύδηλο κατευθείαν Πειραιά.

Στο εξπρές λοιπόν έκανε από το μόλα όλα στον Εύδηλο μέχρι το νέτα όλα και την έξοδο των επιβατών στον Πειραιά 7 ώρες και ένα τέταρτο.

Το οποίον σημαίνει ότι καθαρός χρόνος ταξιδιού ήταν 7 ώρες.

Τέτοιοι χρόνοι είχαν να επιτευχθούν από την εποχή του ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΒΕΡΓΙΝΑ στα καλά του.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ταξίδεψα aller-retour με τον Πήγασο αυτό το Σαββατοκύριακο. Δεν με ενθουσίασε η εικόνα που έδινε, πολύ σκουριά στα καταστρώματα που ήταν προχειροβαμμένα, η καθαριότητα εκτός σαλονιών προβληματική, οι καμπίνες παρωχημένες αλλά τουλάχιστον καθαρές, κλινοσκεπάσματα αρχαία, το σαλόνι της Α' από Εύδηλο και μετά έγινε τεκές με ελάχιστη αντίδραση από το πλήρωμα, το service φιλότιμο, αλλά "λίγο". Μου φάνηκε να το ετοιμάζουν για αλλού κι' αλλού ή εγώ είμαι καχύποπτος;

Στο ταξίδεμα τώρα, είναι μεν γρήγορο (12 ώρες Βαθύ-Πειραιάς, με Καρλόβασι, Εύδηλο και Μύκονο), αλλά στον Τσικνιά κούνησε απρόσμενα, επειδή όμως είχα να μπώ από εποχής Βεντούρη, δεν θυμάμαι, πάντα κουνούσε ή τώρα του βγήκε κανένα κουσούρι;

Βεβαίως τα ρεμέτζα γρήγορα και υποδειγματικά και χωρίς να τον γνωρίζω προσωπικά, ο καπτά-Βασίλης εξαίρετος όσον αφορά στην προσέγγιση των επιβατών (ευγενής, φιλικός, υπηρεσιακός όταν έπρεπε). Επιπλέον, απ' όσα μπόρεσα να καταλάβω, τα νεαρά παιδιά που είναι μαζί του στη Γέφυρα πρέπει να μαθαίνουν πολλά από αυτόν.

Συμπέρασμα: Έστω κι' έτσι Πήγασος. Τουλάχιστον περπατήσαμε από πλώρα μέχρι πρύμα ανεμπόδιστα, πήραμε θαλασσινό αέρα, νοιώσαμε να είμαστε σε καράβι. Λίγο είναι κι' αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Είναι ευχής έργον που νέα παιδιά οπως ο Γιάννης ο Σιγάλας ο Δημήτρης ο Ταμπαξής κι ο Αποστόλης ο Παρλαπανίδης έχουν πέσει στα χέρια του καπτα Βασίλη.Με την νοοτροπία που διαθέτει συνεχώς μαθαίνουν από αυτόν και δεν διστάζει να εμπιστευτεί τον ανθυποπλοίαρχο στην πρύμη να του δώσει πρωτοβουλίες όταν βέβαια δει ότι κι αυτός είναι ικανός.Παράληλα είναι μια ευγενική φυσιογνωμία και για τους κατοίκους της Σάμου και της Ικαρίας έχει κάνει πολλά και με τον ΠΗΓΑΣΟ και με το ΟΛΥΜΠΙΑ:P στα 5 χρόνια παρουσίας του στην γραμμή.

Όσο αφορά το βαπόρι επειδή ταξιδεύω πολύ συχνά οι εσωτερικοί του χώροι είναι πεντακάθαροι και οι καμπίνες του ναι μεν πεντακάθαρες αλλά παρωχημένες όπως είπε κι ο Γεωργιος Εξπρες.

Στο ταξίδεμα το βαπόρια πάει καλά αλλά καλύτερα θα πήγαινε αν δούλευαν και τα πτερύγια.Ειδικά με δυνατό καιρό στην πάντα τα χρειάζεται

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

1η Νοέμβρη το πλοίο δένει για την ετήσια του και έρχεται Ικαρία Σάμο το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ το οποίο θα είναι ήδη έτοιμο.

Η εταιρία λέει ότι θα ξαναξεκινήσει με την είσοδο του νέου έτους 2-3 Γενάρη δηλαδή.

Αν και το βαπόρι δεν έχει να κάνει πολλές δουλειές μιας και πέρυσι του έκαναν πάρα πολυ καλή επισκευή εγώ πιστεύω ότι πριν τον Μάρτη δεν θα ξαναβγεί.

Εκτός κι αν βγει και δέσει πάλι το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ για κανα δυο μήνες που δεν το βλέπω πιθανό.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πράγματι ο Πηγασος αποσυρθηκε κ την θεση του εχει παρει το Σαντορινη.

Εχω ταξιδεψει πολλες φορες με το Πηγασος.Το νιωθω σαν το ''πλοιο'' μου.Εχω μια ιδιαιτερη αγαπη στην Πηγασαρα. Αλλα και εμπιστοσυνη.Ταξισευω για Σαμο συχνα οποτε...Με 7αρια κ με 8αρια στην θαλασσα εχουμε περασει πολλα μαζι.Ειναι παλιο πλοιο με ολα τα συνακολουθα ομολογουμενως.Ωστοσο εχει αποδειχτει οτι ειναι ενα δυνατο πλοιο και μια χαρα τα καταφερνει στις θαλασσοταραχες.Εχω δει κ αλλα πως πανε............

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ο λόγος που θα ανέβει το πλοίο στη δεξαμενή είναι το bow thruster.

Εκτός του bow thruster διακρίνω ορθώς και ένα κομμάτι που λείπει από ένα πτερύγιο της αριστερής προπέλλας ή λανθάνω? Επίσης, το ανάγλυφο Espresso Venezia διακρίνεται στην πρύμνη ακόμα μιά χαρά, παρόλο που από πάνω του πέρασαν διαδοχικά τα ονόματα Malta, Πήγασος και Διόνυσος (μπρρρ...)

post-186-128326961196_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αναρωτιεμαι γιατι επελεξε η HSW να ανεβασει στη δεξαμενη τον Πηγασο απο προχτες, γνωριζοντας οτι το πλοιο θα μεινει μεινει ανενεργο τουλαχιστον 2 μερες(σημερα και αυριο). Κι επειδη δεν τους εχω για τοσο κιριζα, μαλλον κατι μπερδεμα εχει γινει με το προγραμμα του ΟΛΠ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σημερα στις 5 για το γνωστο του δρομολογιο. Αντε καλη χρονια να χουμε και ελπιζω οχι τελευταια :mad:

By the way η εταιρια τον δινει Πειραια Συρο σε 4.40 δηλαδη 17,5 κομβους. Νεο παγκοσμιο ρεκορ :mad:

Link to comment
Share on other sites

Κριμα που το βαπορακι οταν ετοιμαστει το Νησος Χιος μετα τις αλυσιδωτες αντιδρασεις και αναδρομολογησεις το βλεπω να πιανει τη θεση του Ροδος και του Πατμος και να μην τις αφηνει :P

Link to comment
Share on other sites

Τη Παρασκευή 05-01-06 το Εξπρές Πήγασος καθυστέρησε περίπου 1:45 από τη προγραμματισμένη αναχώρηση. Έφυγε στις 18:45 αντί για 17:00.

Ο λόγος της καθυστέρησης του Εξπρές Πήγασος στο πρώτο δρομολόγιο (05/01/06) του ήταν η επιθεώρηση πλοίων!! Γιατί το πλοίο πήγε στα 200 άρια κατά τις 16:50. Το πρόβλημα ήταν με το σύστημα Dresdner (??), γιατί έβλεπα και το πλήρωμα να τρέχει να μαζέψει κάποια νερά από το γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...