Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 963
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αμα ειναι ολοι τα ζωα μου αργα.... Παλια ξεφορτωνε σε 20 λεπτα και φορτωνε σε μιση ωρα... Οταν λεω παλια εννοω πολυ παλια... Τα ιδια ομως γινονται και στο Αφροδιτη... Αμα δεν εχεις καλο υπαρχο και αυτος να εχει καλους βοηθους... Και παλι θαυμα ειναι που φορτωνουν 3 βαπορια μαζι στα 200αρια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ξεχνάτε και μια παράμετρο ότι σε αυτή την γραμμή μέχρι παραπέντε μπορεί να σου εμφανιστεί ο Χ φορτηγατζής για Καρλόβασι που εσύ τον περιμένεις πόση ώρα για να βάλεις Εύδηλο μετά.

Σε αυτή την γραμμή σχεδόν πάντα ο προγραμματισμός φόρτωσης πάειπερίπατο.

Link to comment
Share on other sites

Και σημερα ο Πηγασος με αναχωρηση 2000, περναγε τα φαναρια αλλα προς τα μεσα. Καθυστερησεις ιδιες με το Εξπρες Ολυμπια το οποιο αντικατεστησε. Νομιζω τελικα και με βαση αυτα που εχει κατα καιρους πει και ο Ηλιας για τα λιμανια και τις ιδιαιτεροτητες της γραμμης, οτι πρεπει -επιτελους- να μπουν πιο ρεαλιστικα ωραρια.

Την λυπαμαι βεβαια την εταιρεια του πλοιου, φαντασου ποσο μεγαλο προστιμο θα της επιβαλλει ο Κεφαλογιαννης γι' αυτην την καθυστερηση και την οικτρη ταλαιπωρια των επιβατων. Δεν μπορει να κανει κι αλλιως αλλωστε, θα βουηξουν τα καναλια με αυτην την καθυστερηση... :P

Link to comment
Share on other sites

Θα καθυστερήσει λιγάκι η επιβολή του προστίμου, γιατί προηγούνται τα προηγούμενα για την υπόθεσή του Απόλλωνα και (πάλι) του Πήγασου με την έκδοση εισιτηρίων χωρίς τα πλοία να έχουν πιστοποιητικά αξιοπλοϊας.

Ειδικά για τον Απόλλωνα υπάρχει και ρητή διαβεβαίωση του Υπ.Ε.Ν. ότι θα τιμωρηθεί η εταιρεία (βλέπε σχετικά στο τόπικ της εταιρείας).

Πάντως μέχρι τώρα δεν το είδα πουθενά!

Ίσως και να διέλαθε της προσοχής μου ανάμεσα στα πρόστιμα που έπεφταν στους "συνήθεις υπόπτους"!

Link to comment
Share on other sites

Oπως μου ελεγε ενας πλοιαρχος σε αλλο πλοιο της ιδιας εταιριας περιμενουν να ακουστουν οι καμπανες στον Αγουδημο και μετα ερχεται και η σειρα τους.

Κανενας δεν τη γλιτωνει αλλα δε νομιζω να πληρωνει και κανενας ετσι... Απλα γινεται ντορος κανει το κομματι του ο καθενας και μετα πληρωνουν ενα ποσο λες και ειναι της τροχαιας και καθαρισαμε

Link to comment
Share on other sites

Το Σαββατιάτικο δρομολόγιο δεν βγαίνει το καλοκαίρι με τίποτα στις 8 και δεν λένε να το καταλάβουν.Ούτε στο ΟΛΥΜΠΙΑ έβγαινε και καταμεσης καλοκαιριου άλλαζαν τις ώρες ούτε με τον ΠΗΓΑΣΟ ούτε με κανένα βαπόρι.

10 κι αν και ειδικα με τις επιστροφές τώτρρα το πλοίο Σάββατο πρωί έφαγε 45 λεπτά στο Καρλόβασι και άλλα τόσα στον Εύδηλο.

1,5 ώρα παραμονής σε 2 λιμάνια έχουν υπολογιστεί?

Χτες κάθισε 1 ώρα στον Εύδηλο κι ευτυχώς που σήμερα έχεθι ημέρευση στον Πειραιά και δεν τραβάει την καθυστέρηση στα συνεχη δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στον 'Ε' λεει οτι σκεφτονται να το δωσουν μεχρι και για σκραπ προκειμενου να μην το πουλησουν σε ανταγωνιστη. Γιατι δεν εχουν την προθεση να δωσουν λεφτα να το φτιαξουν.. Αμα καταφεραν να το ρημαξουν κι αυτο τοσο πολυ μπραβο τους... Κατσε απο δω κατσε απο κει λαμαρινα ειναι δεν μπορει... Αντε παιδες ποιο εχει σειρα να ρημαχτει τωρα..

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται πολύ υπερβολικό να το σουτάρουν.

Είναι μαζί με την ΑΦΡΟΥΛΑ το νεότερο συμβατικό τους το πιο γρήγορο το πλοίο με το μεγαλύτερο γκαράζ του και με πολύ μεγάλο πρωτόκολλο.

Αν καταφέρουν να το βγάλουν κι αυτό για πέταμα η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.Παρακάτω είναι ο Κορυδάλλος αμα κάνουν τέτοιες σκέψεις. B)

Link to comment
Share on other sites

Τοτε το αφηνουν στην τυχη του και οσο παει (Ολυμπια μου θυμιζει αυτο B) )

Καθε χρονο ενα μηνα δεσιμο να κρυωσουν λιγο οι μηχανες. Θα σερνεται και μετα απο καποιο καιρο θα δεσει και θα αρχισουν τα ξηλωματα... Αντε και στα δικα μας οι ελευθεροι:D

Link to comment
Share on other sites

Ο ΠΗΓΑΣΟΣ τα ξημερώματα δεν μπόρεσε να πιάσει στον Εύδηλο.Συν΄πεχισε το δρομολόγιο του για Σάμο.

Ο καιρός έδινε 8αρι τραμουντάνα αλλα εδώ την νυχτά είχε φτάσει 9αρι γραίγο με το κύμα να μπαίνει ζωντανό στον Εύδηλο και να λούζει το λιμάνι ενώ ο αέρας ήταν ραγάνι.

Ακόμα και τώρα που ο αέρας και η θάλασσα έχουν πέσει λίγο το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ είδε και έπαθε να δέσει .

Για απαγορευτικό ούτε λόγος Κυριακή είναι έχουμε τις τελευταίες επιστροφές.

Link to comment
Share on other sites

Στο ραδιόφωνο (ΣΚΑΪ) άκουσα ότι δεν έπιασε ούτε στο Καρλόβασι και στο Βαθύ οι επιβάτες γι' αυτά τα λιμάνια θα πήγαιναν με το Σαντορίνη, εάν μπορούσε και αυτό να πιάσει στα λιμάνια.

Η καλύτερη των εφοπλιστών που φωνάζουν για προβληματικά λιμάνια :D

ΥΓ. Το ραγάνι τι είναι?

Link to comment
Share on other sites

Σωστά έλεγαν τα ραδιόφωνα ούτε Καρλόβασι έπιασε και οι επιβάτες για Εύδηλο προωθήθηκαν με το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ.

Και χτες το βράδυ για να πιάσει Εύδηλο έγινε πραγματικός αγώνας και υπερπροσπάθεια από το πλήρωμα.

Οταν έμπαινε η θάλασσα στην μπούκα έφτασε μέχρι την μέση του Η της ΕΛΛΕΝΙΚ ενώ όταν έφευγε ο αέρας τον δυσκόλεψε αρκετά για να βγάλει πλώρη προς τα έξω παρόλο που είχε φουντάρει την αριστερή σχεδόν στην μπούκα.

Η φόρτωση έγινε άρον άρον όλα με την μούρη μπήκαν μιας και το βαπόρι δεν κρατιόταν για πολύ παρόλο τους 2 κάβους που είχε δώσει από αριστερά (ενάν κοντά κι ένα λογκάδο).

Οι λογιστές έκαναν και νυχτερινό μπάνιο μιας και η θάλασσα έσκαγε στα μπλόκι9α και ανέβαινε και έλουζε το λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

ΥΕΝ: Πρόσκρουση Ε/Γ - Ο/Γ σε λιμενοβραχίονα

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

Παρασκευή, 9 Σεπτεμβρίου 2005 12:33

Σήμερα το πρωί το Ε/Γ-Ο/Γ «Εξπρές Πήγασος [PEGr.AT] » Ν.Π. 10415 κατά τους χειρισμούς προσέγγισης του λιμένα Αγίου Κήρυκου, προσέκρουσε πάνω στο προστατευτικό τοιχίο του λιμενοβραχίονα με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μικρό κοίλωμα στον καταπέλτη, έξω από το κυρίως τμήμα του, που εξασφαλίζει τη στεγανότητα του πλοίου.

Το πλοίο πρόσδεσε στο λιμάνι του Αγίου Κήρυκου και αποβιβάστηκαν με ασφάλεια οι επιβάτες με προορισμό την Ικαρία και έπειτα απέπλευσε για τη συνέχεια του δρομολογίου του.

Ανωτέρω πλοίο εκτελούσε δρομολόγιο από Πειραιά για Εύδηλο, όπου δεν προσέγγισε λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών (άνεμοι εντάσεως 8BF), Καρλόβασι και Βαθύ.

Link to comment
Share on other sites

Πριν λιγο που εμπαινα στον Πειραια με το HS5 ειχε ενα ρυμουλκο στην πλωρη και κρεμοταν η καδενα χωρις αγκυρα.. Μετα το Αφροδιτη αλλο ενα πλοιο της Hellenic που ξεχναει καπου την αριστερη του αγκυρα

Link to comment
Share on other sites

Tην άγκυρά του την έχασε στο βίρα στον Εύδηλο όταν γύριζε.Πήραν μία του ΑΔΩΝΙ (το πλοίο συνεχίζει να είναι τροφοδοσία ανταλλακτικών για τα άλλα πλοία)που είχε στο γκαράζ και την έβαλαν σε 20 λεπτά.

Και καθυστερήσαν 45 λεπτά για να φτιάξουν τα χαρτιά.20 λεπτά η ουσία 45 λεπτά τα διαδικαστικά. :mad:

Εν τω μεταξύ είδα και τον καταπέλτη.Τίποτα δεν έχει πάθει ένα πολύ μικρό βαθουλοματάκι στην άκρη του καταπέλτη.

Και για αυτή την ιστορία οι λιμενικοί του Αγίου Κηρύκου θεώρησαν ότι το πλοίο πρέπει να επιθεωρηθεί γιατί ίσως να επηρεάζει την ασφάλεια του πλοίου. :(

Και το είχαν και έκοβε βόλτες 2 ώρες έξω από τον Άγιο ώσπου το άφησαν να πάει στο Καρλόβασι,εκεί περίμεναν κλιμάκιο να έρθει από το Βαθύ να επιθεωρήσει το πλοίο(λες και 50 λεπτά ακόμα να ταξίδευε μέχρι το Βαθύ θα βούλιαζε)κι όταν είδαν την ζημιά οι επιθεωρητές έβαλαν τα γέλια και ρώτησαν για αυτό εδώ κρατάτε το βαπόρι?

Ε ρε χάλια που έχουμε. :P

Link to comment
Share on other sites

H oritzinal αριστερη του Πηγασου παντως ειναι στη Φολεγανδρο απο το 96... Αυτη που ειχε τοσο καιρο ητανε η βοηθητικη του.. Ευτυχως που υπαρχει και ο Αδωνις και καθαριζει

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...