Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
On 11/27/2023 at 3:58 PM, KARAVI said:

Μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη την είδηση ότι το πλοίο υπάρχει  περίπτωση να επανέλθει γρηγορότερα κατά μια εβδομάδα στα δρομολόγια του.

 

Τελικά ισχύει αυτό;

Posted

Ακούγεται έντονα στη Μήλο οτι απο τη νέα χρονιά,τα πλοία των γραμμών της Κρήτης θα προσεγγίζουν το νησί,κατι που αν ισχύει θα εξυπητρτεί πολύ κόσμο για τις ανάγκες του στην Κρήτη.

  • 2 weeks later...
Posted

Δε γνωρίζω αν υπάρχει συνεννόηση μεταξύ των εταιρειών ή απλά έτυχε λόγω εορτών ωστόσο είναι πολύ θετικό το γεγονός ότι την περίοδο που ο Σολωμός είναι off, ο Κοραής στηρίζεται από τον Άνεμο. Πάντως αν γίνει πράξη η πληροφορία που δίνει παραπάνω ο φίλος @Hengist_1972 (κάτι που θα εξυπηρετήσει πάρα πολύ τη Μήλο ειδικά μετά την "απώλεια" του Πρέβελης) τότε δε βλέπω πως θα ξαναδρομολογηθεί στις Δυτικές ο Άνεμος πέρα από Πάσχα και καλοκαίρι... 

Posted

Η συγκεκριμένη πληροφορία έρχεται από δημοσίευση που έκανε πρώην δήμαρχος του νησιού,αλλά και από άλλα πολιτικά στελέχη των νησιών μας,και προφανώς δεν αφορά επίσημη ανακοίνωση,αναμένουμε και εμείς την επιβεβαίωση η την διάψευσή των όσων λέγονται.

Posted

Στο τέλος, εάν επιβεβαιωθουν αυτά τα σενάρια περί προσεγγισεων των παλατιων σε μόνιμη βάση στη Μηλο, παιζεί και να δούμε τον Άνεμο να αναζητά την τύχη του σε άλλη γραμμή

Posted

Με δεδομένο ότι το όφελος φτάνει (και ξεπερνά) τα 3.500.000 έουρος για το 2024, ίσως οι προσεγγίσεις στη Μήλο να μην είναι και τόσο ράδιο αρβύλα.

Posted

Εάν τα πλοία πριν την Κρήτη προσεγγίζουν και κάποιο/α άλλο/α νησί/α των Κυκλάδων απαλλάσσονται απο τις αγορές ρύπων ενώ στο απευθείας πρέπει να πληρώνονται . Μήπως αυτός είναι ένας πρόσθετος λόγος να υπάρχουν σκέψεις για προσέγγιση των Μινωικων στη Μήλο καθόλη την διάρκεια του χρόνου ;;

Posted

Ναι,τον ίδιο λόγο επικαλέστηκε και ο πρώην δήμαρχος αλλά και όσοι αναπαράγουν αυτήν την είδηση.

Posted

Για να μιλαμε και με ονοματα αυτο το ειπε ο κυριος Δαμουλακης ο οποιος πριν μερικα χρονια οχι παλατια αλλα μεχρι και την...Αφροδιτη της Μηλου εταζε στους Μηλιους.

https://www.protothema.gr/greece/article/670771/dimarhos-milou-sto-protothemagr-tha-fero-piso-to-agalma-tis-afroditis/

Posted

Ορίστε και η σχετική ανάρτηση.

Εγώ προσωπικά σα Μηλιός αμα δε το δώ να δένει στον Αδάμαντα και να φορτώνει-ξεφορτώνει δεν πιστεύω τίποτα και κανέναν.

20231229_124835.jpg

Posted
2 hours ago, Annivas said:

Εάν τα πλοία πριν την Κρήτη προσεγγίζουν και κάποιο/α άλλο/α νησί/α των Κυκλάδων απαλλάσσονται απο τις αγορές ρύπων ενώ στο απευθείας πρέπει να πληρώνονται . Μήπως αυτός είναι ένας πρόσθετος λόγος να υπάρχουν σκέψεις για προσέγγιση των Μινωικων στη Μήλο καθόλη την διάρκεια του χρόνου ;;

Δεν απαλλασονται απο το συνολο αλλα για το κομματι μηλος πειραιας (περιπου το 40% της διαδρομης). Εχει μια λογικη.

Απο την μια απο την απο την αλλη βεβαια, οι μινωικες πρεπει να τα βαλουν κατω γιατι δεδομενου οτι θα χρειαστει να "ανοιξουν ταχυτητες" ισως το παραπανω κοστος καυσιμου για να παει το πλοιο με 21-22 αντι για 18-18,5 που πανε τωρα να ισοφαριζει το κερδος απο την προσθηκη της μηλου.

Posted

Το σημαντικο ζητημα ειναι η διαχείριση της χωρητικότητας, κυρίως γραμμικά μέτρα δηλαδή γιατί χειμώνα 2184 επιβάτες δε θα πιάσει ποτέ.

Αν πουλάει πχ το 20% του γκαράζ (τυχαίο νούμερο ως παράδειγμα) της χωρητικότητας του πλοίου για Μήλο μένει 80% διαθέσιμο για Ηράκλειο. Επαρκεί αυτό για το Ηράκλειο? Επίσης το 20% της Μήλου θα είναι άδειο στο κομμάτι Μήλο-Ηράκλειο, προφανώς. Αν πουλήσει λιγότερο (πχ το 5% αντί 20%) αξίζει ο κόπος (επιπλέον καύσιμα και επιπλέον χρόνος)? Αν πουλήσει περισσότερο (πχ το 30% αντί 20%) στη Μήλο μήπως χάσει πελατεία του Ηρακλείου? Εκεί είναι το ζήτημα. Διότι δεν είναι μια νέα εταιρεία που πειραματίζεται σαν το Olympus για να σηκώνει δοκιμές πιο εύκολα, είναι μια εταιρεία που έχει σταθερή πελατεία και παρουσία στη γραμμή του Ηρακλείου. 

 

Είναι ο ίδιος λόγος που το Δήλος πχ δεν πιάνει Ίο (κάποιους μήνες), παρότι είναι εμπορικότατο νησί....... 

Posted (edited)

Σωστα, και επισης γινεται λογος στην δημοσιευση για ΟΛΕΣ τις ναυτηλιακες, αν ειναι λοιπον να πρεπει 3 πλοια καθε βραδυ απο τα κρητικα +αυτα της γραμμης που περνανε απο την μηλο, περα απο τις καθυστερισεις των κρητικων το νησι ειδικα χειμωνα δεν εχει τοση κινηση για να καλυψει ολα αυτα τα πλοια. Εδω το εκοψαν και απο την αγονη της κασοκαρπαθιας. Εφοσον ηδη εγιναν ανακοινωσεις απο τις εταιριες για αυξησεις στα εισητηρια, πιστευω οτι δεν θα γινει εν τελη κατι απο οσα αναφερονται και θα αποροφηθει ετσι η αυξηση

Edited by polmyt
quote
Posted

Έχω την αίσθηση ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα βγήκε με δεδομένη την παρουσία του Άνεμου γι' αυτό έπεσε κόψιμο σε Κύθνο, Σέριφο και Μήλο. Χωρίς τον Άνεμο αποκλείεται να εφαρμοστεί.

Posted

Έχεις δίκιο σε αυτό που λες και από ότι ακούγεται θα αλλάξει ξανά.Και για την Κίμωλο είναι απαράδεκτα τα δρομολόγια 

Posted

Αυτά είναι τα παλιά δρομολόγια, μετά την αποχώρηση του Άνεμος τα δρομολόγια έγιναν και πάλι σιδηρόδρομος! 

  • 3 weeks later...
Posted

Φημολογείται έντονα ξανά στη Μήλο οτι οι Μινωικές έκαναν αίτηση στο ΥΝΑ για καθημερινή προσέγγιση στη Μήλο απο 01/02

Posted (edited)

Πως και δεν κανει και η Αττικα για καλοκαιρι εστω;

Edited by polmyt
quote

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...