AQUA JEWEL Posted May 22, 2015 Posted May 22, 2015 Στα Ναυπηγεία Ελευσίνας βρίσκεται από σήμερα το πρωί.
.voyager Posted May 24, 2015 Posted May 24, 2015 Είναι δεμένο διπλα από το Paros Jet, οχι δεξαμενή ακόμα.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Για αντικατασταθει το Champion Jet 1 απο το Master Jet μαλλον σημαινει οτι εφτασε η ωρα του Tera Jet να κατεβει στο Ηρακλειο. Εαν και πριν της βλαβης του Champion Jet 1 το Tera Jet υπολογιζοταν οτι θα κατεβει στα μεσα Ιουνιου λογω μη ιδιαιτερης κινησης στη γραμμη
Panagia Ekatontapiliani Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Αύριο αναμένεται να βγει για δοκιμαστικό και μετά να έρθει στο Πειραιά
Panagia Ekatontapiliani Posted June 4, 2015 Posted June 4, 2015 Άρα το Τερατζετ δε θα κατέβει κάτω ; Γιατί είδα μάτι 20αρια στο δοκιμαστικό Αυτό το δοκιμαστικό ήταν μόνο με τις 4 diesel μηχανές του!! Το πλοίο έδεσε μπροστά από το ΥΕΝ
Petros P Posted June 4, 2015 Posted June 4, 2015 Α ευχαριςτω για τη διευκρινηςη.Ξέρουμε ποτε θα φύγει;
Panagia Ekatontapiliani Posted June 4, 2015 Posted June 4, 2015 Εάν τελειώσουν όλες οι επιθεωρησεις αύριο, πιστεύω ότι μπορεί να φύγει και αύριο το βράδυ
HIGHSPEED 6 Posted June 5, 2015 Posted June 5, 2015 Έχουμε καμία πληροφορία για το αν θα φύγει απόψε το Tera jet? Λογικά θα πρέπει να βγεί και για άλλο δοκιμαστικό για να ανοίξει παραπάνω τις μηχανές του, πριν ξεκινήσει δρομολόγια.
Petros P Posted June 5, 2015 Posted June 5, 2015 Πετρέλαια με βυτιοφόρα πέρνει μεχρι τωρα . Μεσάνυχτα το βλέπω να φεύγει
Sf_X Posted June 8, 2015 Posted June 8, 2015 Το Tera Jet-άτσι χθές βράδυ στο Ηράκλειο, στην θέση που πλαγιοδετούσε και πέρυσι! Αλήθεια γιατί δεν βάλαν την κυματιστή γραμμή όπως στο Champion ? Το καθένα δική του έκδοση σινιάλων ?
Panagia Ekatontapiliani Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 Ώρα για την παρουσίαση του Tera Jet, της ναυαρχίδας του στόλου της Sea Jets!! Το Tera Jet έχει τρεις καταπέλτες στη πρύμη και τρία γκαράζ, Οι δυο καταπέλτες είναι για τα οχήματα και ο μεσαίος για τους επιβάτες (που δεν τον χρησιμοποιεί γιατί στο δρομολόγιο αυτό δεν έχει αμάξια, οπότε οι επιβάτες μπαίνουν από τους καταπέλτες των οχημάτων. Το υπόγειο γκαράζ έχει χωρητικότητα γύρω στα 73 ΙΧ και είσοδος γίνεται από τη δεξιά και την αριστερή πλευρά του κύριου γκαράζ με ράμπες από το κυρίως γκαράζ (περίπου στη μέση). Το μεσαίο γκαραζ έχει χωρητικότητα γύρω στα 173 ΙΧ και το πάνω γκαράζ έχει χωρητικότητα γύρω στα 191 ΙΧ, που από ότι κατάλαβα είναι σταθερά τα πατάρια στη πλώρη και ανεβοκατεβαίνουν από το μέσο μέχρι τη πρύμη, οπότε συνολικά πρέπει να χωράει γύρω στα 437 ΙΧ!! Η επιβίβαση γίνεται από πρυμνιό κλιμακοστάσιο που έχει κυλιομένη και σταθερή σκάλα αλλά κατά την αποβίβαση χρησιμοποιείται και το πλωριό κλιμακοστάσιο που έχει και ασανσέρ. Στο κατάστρωμα Νο 2 πρίμα είναι το ρεμέτζο του πλοίου και τα σαλόνια της οικονομικής θέσης. Μπροστά από το ρεμέτζο είναι το πρυμνιο σαλονι (πέρυσι που είχα ταξιδέψει είχε ζωντανή latin μουσική μιας και δούλευε ως εκδρομικό ενώ φέτος ως δρομολογιακό οπότε δεν γνωρίζω εάν συνεχίζει και φέτος η ζωντανή μουσική) με καναπέδες και τραπέζια με το μοναδικό μπαρ της οικονομικής θέσης (φέτος είναι η εταιρεία Flocafe στα μπαρ της εταιρείας ενώ πέρυσι ήταν ο Γρηγόρης Μικρογευματα). Στη συνέχεια το πλοίο είναι χωρισμένο σε έξι αίθουσες με αεροπορικά καθίσματα με πράσινο χρώμα τα καθίσματα (θα σας δείξω τα σαλόνια της δεξιάς πλευράς πρίμα, στη μέση, πλωρα και τη μεσαία αριστερή αίθουσα) και ανάμεσα τους υπάρχει ένας διάδρομος που σε οδηγεί μέχρι το μέσο που είναι η υποδοχή και το κατάστημα του πλοίου. Μπροστά από το χώρο της υποδοχής υπάρχει ένα κλιμακοστάσιο με κυλιομένη και σταθερή σκάλα που μας οδηγεί στο κατάστρωμα Νο 3 που είναι η διακεκριμένη θέση της Seajets, η Club Class. Πριν ανέβουμε στα κατάστρωμα Νο 3 να αναφέρω ότι πλωρα είναι οι καμπίνες του πληρώματος και το σαλόνι του πληρώματος. Εντυπωσιακή είναι η μακρόστενη πλώρη του πλοίου, οπού φέτος γράφτηκε το Seajets στο καθρέπτη της στο κατάστρωμα Νο 3 (αλλά αυτό φαίνεται μόνο από ψηλά) Στο κατάστρωμα Νο 3 είναι έξι αίθουσες με αεροπορικά καθίσματα διακεκριμένου τύπου (πιο άνετα και με μαξιλαράκι για να ανασηκώσεις τα πόδια σου). Μπορείτε να δείτε την αριστερή πρυμναία αίθουσα, την μεσαία αίθουσα και την πλωριά αίθουσα, την δεξιά πρυμναία αίθουσα και μεσαία αίθουσα. Στη πλώρη υπάρχουν τρεις καναπέδες με τραπέζια με θέα τη πλώρη του πλοίου (Observation Lounge) Στο κατάστρωμα Νο 4 είναι το σαλόνι της διακεκριμένης θέσης Club Class με το μπαρ, (οπού πέρυσι έπαιζε ζωντανή Κρητική μουσική και μέλη του ξενοδοχειακού πληρώματος χόρευαν)!! Μπροστά από το σαλόνι υπάρχουν λίγες καμπίνες των αξιωματικών του πλοίου και ένα κατάστρωμα πιο πάνω είναι η γέφυρα του πλοίου. Οπού μπορείτε να δείτε τη κεντρική κονσόλα της γέφυρας και τα χειριστήρια στη δεξιά βαρδιόλα. Τέλος μπορείτε να δείτε τη διάταξη γενικώς του πλοίου από το Fire Plan στα σαλόνια και στα γκαράζ και το μηχανοστάσιο του.
margaritis24 Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 οι μηχανες δεν ειναι στην σειρα κ εχουν κ μεγαλη αποσταση βλεπω
Neptune Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 (edited) Κατι πολυ συνηθες σε αρκετα monohull Edited June 16, 2015 by Neptune
MILTIADIS Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 Ώρα για την παρουσίαση του Tera Jet Οι ταπετσαριες στα σαλονια και γενικα πολλα υλικα του ξενοδοχειακου ειναι ιδια με αυτα του Κνωσος Παλας μαρτυροντας την κοινη τους ναυπηγιακη καταγωγη.
.voyager Posted June 17, 2015 Posted June 17, 2015 Όπως και η club class με το πλωριό σαλόνι των... cruise είναι ίδιας αισθητικής.
Sf_X Posted June 19, 2015 Posted June 19, 2015 Κάθε Τετάρτη και Σάββατο δένει προς τον ιστιοπλοϊκό του Ηρακλείου λόγω της άφιξης Celestyal Olympia & Odyssey δίπλα στον επιβατικό τα πρωινά Πέμπτης και Κυριακής!
margaritis24 Posted August 17, 2015 Posted August 17, 2015 στο δρομο για το λιμανι της ναξου περνωντας μεσα απο τον υφαλο φρουρο
Gsoult Posted August 28, 2015 Posted August 28, 2015 Το πλοίο ναυλώθηκε για την αποσυμφόρηση των νησιών του Αν. Αιγαίου από τους μετανάστες. Αύριο μετά την άφιξη του στο Ηράκλειο θα αναχωρήσει για την Μυτιλήνη. Αναλυτικά η απόφαση εδώ.
Petros P Posted August 28, 2015 Posted August 28, 2015 Αυτο που ρωτησα αλλα κανεις σας δεν απαντησε (φτου σας αρκουδεηδες) είναι αν θα κανει το ιδιο με το Μπένι η θα πηγαινει Σαλονικα... Αναρωτιεμαι αν θα κανει τα δρομολογια με 30 μιλια ...
Xios Posted August 28, 2015 Posted August 28, 2015 (edited) Θα πηγαίνει Πειραιά με τα πρώτα στοιχεία, ενώ θα ταξιδεύει με ταχύτητες συμβατικού πλοίου. Edited August 28, 2015 by proud_ionian
pathfinder Posted August 28, 2015 Posted August 28, 2015 Συγνώμη αλλά το ποσό είναι κατ΄αποκοπήν ως φαίνεται. Γίνεται πουθενά στην "διαύγεια" αναφορά σε χρόνο ναύλωσης, ταξείδια ή κάτι τέλος πάντων που να προσδιορίζει το έργο?
Petros P Posted August 28, 2015 Posted August 28, 2015 Στο openseas Κυρ, 30/08/2015 ΛΕΣΒΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ SEA JETS TERAJET 12:00-22:00
enas chiotis Posted August 30, 2015 Posted August 30, 2015 Ένα μισάωρο μετά την αναχώρηση από Μυτιλήνη φαίνεται να επέστρεψε πίσω στο λιμάνι, από όπου έφυγε και πάλι κατά τη 1.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now