Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

οχι. η ραμπα κατεληγε καταπλωρα και ισα που μπορουσαν να ανεβουν τα ΙΧ.

On 20/2/2010 at 11:11 PM, proud_ionian said:

αν ημουν η εταιρεια του και σκοπευα να ξοδεψω λεφτα για λαμαρινοδουλειες, θα τα εδινα ωστε να παει πρυμα η ραμπα που οδηγει στο ανω γκαραζ ωστε να παιρνει φορτηγα και πανω και να φορτωνει ανεξαρτητα το ανω απο το κατω γκαραζ

 

On 1/11/2015 at 10:54 PM, Ariadne said:

Η ράμπα από το άνω γκαράζ προορίζεται εκ κατασκευής για απευθείας έξοδο των αυτοκινήτων μέσω της πλώρης. Μιας και αυτό δε συμβαίνει εδώ, η στροφή που αναγκάζονται να παίρνουν τώρα τα αυτοκίνητα, είναι πολύ στενή και ορισμένες φορές χρειάζονται μανούβρες μπρος/πίσω για να παρθεί. Μια ράμπα όπως στα υπόλοιπα πλοία της γραμμής, που να βγαίνει προς την πρύμνη, θα ήταν πολύ πιο βολική.

στην Ιαπωνια οταν εδενε με την πλωρη, κατεβαιναν με τη ραμπα και εβγαιναν απο πλωρα. οταν εδενε με την πρυμη, το ανω γκαραζ φορτωνε ανεξαρτητα με κατι σαν linkspan. στην ελλαδα το κατηργησαν και εγινε δευτερη εισοδος για το κατω γκαραζ, ενω στο ionian star, εφτιαξαν ραμπα απ'ευθειας για το ανω γκαραζ.

δειτε εδω, οπως ηταν το star, ηταν και ο σολωμος

θυμιζω οτι οταν ειχε ερθει στην ελλαδα ο σολωμος, ειχε γινει ο κακος χαμος απο την τοτε κοινοπραξια (Μοιρας, ΑΝΕΖ, Τυρογαλας), οτι ειναι υπερβολικα μεγαλο για τη γραμμη και διαταρασσει τις ισορροπιες. για να παρει αδεια σκοπιμοτητας, μπηκαν πλαφον τα 200 ΙΧ και τα 2/3 του ανω γκαραζ ειχαν αποκλειστει με μονιμα ρελια, αυτα σταματησαν οταν μπηκε στην κοινοπραξια.

  • Replies 778
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Σήμερα το πλοίο προσέγγισε πρώτη φορα τα λιμάνια της Φολέγανδρου,Σικίνου και Ιού.

Posted

Παρατηρώντας την άφιξη του Στη Φολέγανδρο, είδα ότι οι καταπέλτες του είναι κοντοί με αποτέλεσμα να πρέπει να πλησιάσει πολύ κοντά στο ντοκο  για να ακουμπήσουν .

Posted (edited)

Οποτε πρεπει να περιμενουμε επιμηκυνση μετα το καλοκαιρι.

Edited by AEGEAN
Posted

Ναι συμφωνω μαζι σου ,αλλα φανταζομαι οτι ενα θεματακι με το μηκος οι καταπελτες το εχουν και σε αλλα λιμανια.

Posted
57 minutes ago, AEGEAN said:

Οποτε πρεπει να περιμενουμε επιμηκυνση μετα το καλοκαιρι.

Θα επρεπε να το ειχαν ηδη κανει. Και οι ντοκοι ειναι κοντοι και η πρυμνη του Σολωμου δυσκολη

Posted

Μετά την όμορφη πλώρη, με χαλάει πλέον το κατάρτι εκεί μπροστά και νομίζω είναι και περιττό.

Τα δύο είναι αρκετά.

 Μαλλον θα έπρεπε να αφαιρεθεί σε επόμενη φάση..

Posted

Χθεσινή παρθενική άφιξη στην Φολέγανδρο

 

Εντυπώσεις απο το πλοίο που πρώτη φορά το βλέπω απο κοντά.

Λοιπόν έφτασε στην Φολέγανδρο λίγο πριν τις 2 το μεσημέρι με απόλυτη ησυχία και με απόλυτη ησυχία έφυγε, δεν σφύριξε ούτε μια φορά, για πλοίο που έρχεται πρώτη φορά σε ένα λιμάνι σχολιάστηκε αρνητικά απο τους παρεβρισκόμενους. 

Το πλοίο είναι λίγο ποιο βαρύ στην μανούβρα του απο ότι το Κοραής, αλλα έδεσε πολύ γρήγορα και με ακρίβεια. Φυσικά το μέγεθος του πλοίου είναι πολύ μεγάλο για τον πολύ μικρό ντόκο της Φολεγάνδρου και δεν μπορούσε να κρατηθεί εύκολα παρότι ο καιρός ήταν μέτριος, φαντάζομαι ότι με περισσότερο αέρα θα είναι πολύ δύσκολο να κρατηθεί στο λιμάνι της Φολέγανδρου.

Τώρα σε εμφάνιση η πλώρη του είναι πάρα πολύ ωραία και θυμίζει κάτι απο Πήγασο, αυτό που την χαλάει πάρα πολύ είναι το άρμπουρο. Πρέπει να σκεφτούν να το απομακρύνουν.

Αυτό που χαλάει πάρα πολύ την συνολική εικόνα του πλοίου είναι η πρύμη του, πρέπει οπωσδήποτε να προεκτείνουν τα deck προς τα πίσω ώστε να υπάρχει μια ισορροπία στην εικόνα του, και κάτι άλλο πολύ σημαντικό, να μπορεί ο επιβάτης να βγαίνει πρύμα και να βλέπει την θάλασσα πίσω και όχι τα αυτοκίνητα του άνω γκαράζ, είναι κάτι που δεν ταιριάζει σε πλοίο των Κυκλάδων.

 

Posted

το κερατο του ρινοκερου:P στην πλωρη και η επιμηκυνση των καταπελτων, ειναι πραγματα σχετικα ευκολα, που μπορουν να τακτοποιηθουν σε μια ολιγοημερη αναπαυλα, μετα το τελος της σαιζον.

τωρα για να παει το deck των επιβατων πρυμα, το κοβω δυσκολο. και θα επιρρεασει τη συμπεριφορα του πλοιου στις μανουβρες, αλλα και πιθανον να προσθεσει βαρος πρυμα και να επιρρεαζει το κατα ποσο πιανει τους διαφορους δεικτες Amax κλπ, χωρις αλλες παρεμβασεις. θα ανοιξουν πολλες δουλειες αν κανουν κατι τετοιο.

αν θελουν οι κυκλαδιτες να δουν θαλασσα, θα βγουν στο πλωριο deck;)

Posted

Ειναι εφικτο περα απο το κοστος, να ξηλωσουν τους δυο καταπελτες και να τους κανουν ενα ?

Posted

δεν υπαρχει λογος για κατι τετοιο. ισα ισα που δεν θα ειναι λειτουργικο. θα δυσκολεψει κατα πολυ τη φορτοεκφορτωση.

Posted

καλα μην κανουμε live ποστ την ταχυτητα;)

On 19/7/2017 at 8:03 PM, Neptune said:

Ενταξει μην τρελενομαστε τωρα και γεμισουμε 3 σελιδες μεχρι να παει Μηλο. Οποιος θελει να δει το marinetraffic ειναι ανοιχτο σε ολους. Σιγουρα ενθαρρυντικα τα πρωτα δειγματα.

απο σαβουρωμα πως παει; οσο στο ιονιο ή κανουμε ζαβολιες;

Posted

Απλως μου κανει εντύπωση γιατί στην Σαμη που έκανε κάποια φεγγάρια την γραμμή και υπήρχε λογος να το πατήσουν λιγο,  νομιζωδεν τα δούλευε πολύ τα 19αρια..

Posted

Η αλήθεια είναι πως με τις ώρες άφιξο-αναχωρήσεων στον Πειραιά και της θέσης που δένει, είναι πολύ προτιμότερο να το βρείς εν πλώ και με καλό ήλιο.  Έτσι και το περασμένο Σάββατο το πρωί έξω απ' τον Πειραιά, όπου το Hellenic Highspeed το άφησε πίσω του προσπερνώντας το από αριστερά. Νομίζω πως ακόμα και χωρίς την αφαίρεση του κεράτου το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό, παρατηρείστε την ποσότητα νερού που σηκώνει η σπαθάτη -πια- πλώρη. Κι εδώ παρατηρείστε πως το πλοίο καβαλάει τα απόνερα του Hellenic Highspeed χωρίς κοπάνημα και χωρίς αυτά να σπάνε επάνω στην πάλαι ποτέ τετράγωνη πλώρη του.

 

Polmyt, έχεις τίποτε άλλο για εμάς?

Posted

Καταρχήν να συμφωνησω για άλλη μια φορα ότι το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικο ειδικα όταν το βλέπεις εν πλω

Από μενα λοιπον και ένα μικρο βιντεο από τη προσφατη συναντηση μας με το πλοιο εξω από την Κυθνο

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...