Jump to content
Shipfriends

Θεόφιλος (ΙΜΟ 7362108)


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ας αφησουμε παιδια το βαπορι να κανει τα δρομολογια του με οποια ταχυτητα μπορει.Κανεις δεν αμφισβητησε τις δυνατοτητες του βαποριου ουτε καν οι ηρωες μηχανικοι του που του δινουν 17αρια.Λογικο αλλωστε να φτανει και στα λιμανια νωριτερα αν τα δρομολογια ειναι υπολογισμενα με μικροτερη ταχυτητα

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά εκτός από τα αρνητικά καλό είναι να σχολιάζουμε και τα θετικά

Γιατί πρέπει να επικροτούμε και να πανηγυρίζουμε για το αυτονόητο ?

 

μακαρι να συνεχισει ετσι

Το ίδιο πιστεύω ότι ευχόμαστε όλοι εδώ μέσα.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ θετικό να επιδείξει τα τελευταία χρόνια. Όσοι έχουμε ταλαιπωρηθεί από το πλοίο ξέρουμε πολύ καλά τι σημαίνει να ταξιδεύεις μαζί του, να μην ξέρεις πότε θα φτάσεις στον προορισμό σου. Έφτασε το πλοίο στην ώρα του και θεωρείται κατόρθωμα, ενώ στην ουσία είναι κατάντια.

Link to comment
Share on other sites

Θεοφιλαρα και τα μυαλα στα καγκελα!οι ταχυτητες που πιανει ειναι μια χαρα μετα απο τοσο καιρο  και λογο οικονομιας δε πιανει παραπανω να μας τρελανει τελειος!!Μπραβο στη NEL του εκαναν καλο service!!! B)

Link to comment
Share on other sites

Μα σχεδον παντα, στα πρωτα δρομολογια πλοιων μετα απο μεγαλη ακινησία συμβαινουν τετοια. Για παράδειγμα περυσι του Ιούνιο το ΑΡΙΑΔΝΗ στο πρώτο του δρομολογιο στη Μυτιλήνη , έφυγε με σχεδόν δίωρη καθυστέρηση, λειτουργούσαν οι μισες τουαλέτες, εσταζε απο παντου νερα ( και ηταν γεματο κουβαδες που επεφτε το νερο σταγονα-σταγονα) , αλλα και δε λειτουργούσε ο κλιματισμός σε πολλα μερη του πλοίου. Με τον καιρό όμως αυτά διορθώθηκαν.

 

Συμβαίνουν αυτά. Το θέμα είναι ότι το συγκεκριμένο πλοίο δεν έπρεπε να ξαναταξιδέψει κατα τη γνώμη μου. Το τεκμηριώνω με 2 επιχειρήματα αυτό.

 

1ον, η εμπειρία που υπήρχε από τη ΝΕΛ, στις καθυστερήσεις , στην ασχημη κατασταση, στην αναξιοπιστία, και τα παράπονα επιβατών σχετικα με το καράβι, είναι από μόνα τους όλα αυτά ένας λόγος που θα έπρεπε να αντικατασταθεί και να βγει εκτός δρομολογιων το συγκεκριμενο πλοιο, ή για παροπλισμό ή για ένα πολύ γερό λίφτινγκ για να επιστρεψει ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ.... Και αφου βγηκε εκτός δρομολογίων, αλλά το 2ο δεν έγινε, μαλλον δεν επρεπε να ξαναμπει.....

 

2ον, εφ όσον υπήρχε η εμπειρία αυτή από τη ΝΕΛ , και δεδομενου οτι τα οικονομικα ειναι περιορισμένα, νομιζω επρεπε τα λεφτα που επεσαν στο ΘΕΟΦΙΛΟ, όσα έπεσαν , να έπεφταν για επισκευή του IONIAN SKY και δρομολόγησή του, δεν καταλαβαίνω τη λογική με την οποία εφ όσον εχεις 2 παροπλισμένα πλοία ίδιου μεγέθους/μεταφορικής ικανότητας κτλπ, και πρέπει να πέσουν λεφτά στο ΕΝΑ απο τα δυο ΜΟΝΟ (δε φτανουν και για τα δυο) , να τα ρίχνει στο χειρότερο εκ των δυο.....

Link to comment
Share on other sites

O λογος για το sky ειναι οτι εξαιτιας της ιδιαιτεροτητας που εχει  εχει προβλημα στα λιμανια... Μην ξεχναμε οτι Καρλοβασι δεν εμπαινε καθολου σκεψου με 7 μποφωρ στα αλλα λιμανια τ προβληματα θα ειχε.. ο Θεοφιλος απο την αλλη δεν αφηνει λιμανι χωρις να το προσεγγισει.. Σιγουρα χρειαζοταν λεφτα για το πλοιο αλλα οι ταχυτητα του 16-17 δεν ειναι και ασχημη,

Link to comment
Share on other sites

Με ολο το θαρρος, και χωρις να ειμαι ειδικος, η λογικη μου δε μπορει να δεχτει με τιποτα το να μη ΜΠΟΡΕΙ το IONIAN SKY να προσεγγισει το Καρλόβασι, και να μπορεί το ΘΕΟΦΙΛΟΣ....... Με το ματι φαινονται να γυρίζουν το ίδιο, στον ίδιο χρονο πανω-κατω.....

 

Νταξει, το SKY θελει καποιο χρονο η μηχανη να κανει αναστροφη και να κανει αναποδα, αλλα δε νομιζω οτι ειναι τοσο σοβαρο προβλημα αυτο ωστε να το καθιστα μη ικανό να προσεγγισει το συγκεκριμενο λιμανι.....

Link to comment
Share on other sites

Δε χρειαζεται να εισαι ειδικος. Λιγα πραγματα αν ξερεις (και οχι να νομιζεις οτι τα ξερεις) καταλαβαινεις. Απο το ντοκο ολα ωραια ειναι.

Τα πραγματα συνηθως δεν ειναι οπως φαινονται ομως. Το Σκαι εχει επιπλεον 15-20 μετρα μηκος. Δεν ειναι και λιγα για ενα τετοιο λιμανι. Ο Θεοφιλος εχει pitch δηλαδη απεριοριστες αλλαγες απο προσω σε αναποδα σε λιγο χρονο ενω το Σκαι μπαταριστες μηχανες χωρις φρενα στους αξονες και με περιορισμο στις αλλαγες απο προσω σε αναποδα. Ο χρονος απο προσω σε αναποδα δεν ειναι το προβλημα. Το προβλημα ειναι οτι για να κανεις αναποδα πρεπει να μηδενισουν οι στροφες του αξονα, κατι που για να γινει πρεπει να πεσει η ταχυτητα του βαποριου κατω απο 6 κομβους. Αν λοιπον μπει με πανω απο 6 κομβους δε μπορει για κανενα λογο να κανει αναποδα και να σταμαστησει-γυρισει, αν παλι μπει με λιγοτερους απο 6 κομβους τοτε πολυ πιθανον δε θα ακουει τιμονι οποτε θα μεινει καπου μνημειο... Και μετα θα φταιει ο καπετανιος που μπηκε ενω δεν επρεπε και μας εκλεισε το λιμανι

Link to comment
Share on other sites


Με ολο το θαρρος, και χωρις να ειμαι ειδικος, η λογικη μου δε μπορει να δεχτει με τιποτα το να μη ΜΠΟΡΕΙ το IONIAN SKY να προσεγγισει το Καρλόβασι, και να μπορεί το ΘΕΟΦΙΛΟΣ....... Με το ματι φαινονται να γυρίζουν το ίδιο, στον ίδιο χρονο πανω-κατω.....
 
Νταξει, το SKY θελει καποιο χρονο η μηχανη να κανει αναστροφη και να κανει αναποδα, αλλα δε νομιζω οτι ειναι τοσο σοβαρο προβλημα αυτο ωστε να το καθιστα μη ικανό να προσεγγισει το συγκεκριμενο λιμανι.....

 

και περα απο αυτα που ειπε ο neptune (που μας τα εχει ξαναπει και αναλυτικοτερα), ξεχναμε το πιο απλο και βασικο. ο θεοφιλος ειναι ιδιοκτητος ενω το sky ειναι (ακομη?) ναυλωμενο

Link to comment
Share on other sites

Πολύ της μόδας έχουν γίνει οι καθυστερήσεις τα τελευταία χρόνια στα πλοία λόγω πετρέλευσης την ώρα που πάντα είναι για να αναχωρήσουν,,Υπάρχει μήπως σκοπιμότητα η δόλος ??Που είναι το Λιμεναρχείο /????

Link to comment
Share on other sites

Αμ θέλω να κοιμηθώ και δεν μ'αφήνει ο Μπάρμπας ο οποίος έχει αφηνιάσει ! :lol: 17,5 κόμβους αυτη τη στιγμή προς Λήμνο... B)

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Με 13 κόμβους εδώ και αρκετή ώρα το πλοίο το όποιο σε λίγο θα βρίσκεται στην Χίο.... Ας ελπίσουμε να είναι πρόβλημα του ais αλλά με το δρομολόγιο που είχε από χθες χωρίς να σταματήσει κάπου μάλλον υπάρχει θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Σαν τι πρόβλημα να έχει το ais που το δείχνει με 13+ μίλια από χθες; Με τόσα πάει το βαπόρι, με τόσα το δείχνει. Με 14- έχουν υπολογιστεί καποια σκέλη του δρομολογίου, και με τις μεγάλες παραμονές στα λιμάνια (1.5 ώρα Μυτιλήνη, 50' Λήμνο, μισάωρα στα υπόλοιπα λιμάνια) προλαβαίνει και είναι σχεδόν στην ώρα του, και σε καποια λιμάνια τους επιβάτες τους πάει πριν την ώρα του(ς).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...