tasos123 Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 μακαρι να συνεχισει ετσι Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 Ας αφησουμε παιδια το βαπορι να κανει τα δρομολογια του με οποια ταχυτητα μπορει.Κανεις δεν αμφισβητησε τις δυνατοτητες του βαποριου ουτε καν οι ηρωες μηχανικοι του που του δινουν 17αρια.Λογικο αλλωστε να φτανει και στα λιμανια νωριτερα αν τα δρομολογια ειναι υπολογισμενα με μικροτερη ταχυτητα Link to comment Share on other sites More sharing options...
opelmanos Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 Ναι αλλά εκτός από τα αρνητικά καλό είναι να σχολιάζουμε και τα θετικά Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanosp Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 Ναι αλλά εκτός από τα αρνητικά καλό είναι να σχολιάζουμε και τα θετικά Γιατί πρέπει να επικροτούμε και να πανηγυρίζουμε για το αυτονόητο ? μακαρι να συνεχισει ετσι Το ίδιο πιστεύω ότι ευχόμαστε όλοι εδώ μέσα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Για τον ίδιο λόγο που πολλά μέλη κραζουνε τα αρνητικά του και περιμένουνε στη γωνία για να συμβεί κάποια μηχανική ζημιά στο πλοίο!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanosp Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Το πλοίο δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ θετικό να επιδείξει τα τελευταία χρόνια. Όσοι έχουμε ταλαιπωρηθεί από το πλοίο ξέρουμε πολύ καλά τι σημαίνει να ταξιδεύεις μαζί του, να μην ξέρεις πότε θα φτάσεις στον προορισμό σου. Έφτασε το πλοίο στην ώρα του και θεωρείται κατόρθωμα, ενώ στην ουσία είναι κατάντια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xios Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 15:45 και φαίνεται ακόμα δεμένο στην Θεσσαλονίκη. http://shipfinder.co/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 αφιερωμα στο πλοιο απο πολιτικοποιημενο ταξιδιωτη του παρθενικου δρομολογιου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos! Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 Θεοφιλαρα και τα μυαλα στα καγκελα!οι ταχυτητες που πιανει ειναι μια χαρα μετα απο τοσο καιρο και λογο οικονομιας δε πιανει παραπανω να μας τρελανει τελειος!!Μπραβο στη NEL του εκαναν καλο service!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 Μα σχεδον παντα, στα πρωτα δρομολογια πλοιων μετα απο μεγαλη ακινησία συμβαινουν τετοια. Για παράδειγμα περυσι του Ιούνιο το ΑΡΙΑΔΝΗ στο πρώτο του δρομολογιο στη Μυτιλήνη , έφυγε με σχεδόν δίωρη καθυστέρηση, λειτουργούσαν οι μισες τουαλέτες, εσταζε απο παντου νερα ( και ηταν γεματο κουβαδες που επεφτε το νερο σταγονα-σταγονα) , αλλα και δε λειτουργούσε ο κλιματισμός σε πολλα μερη του πλοίου. Με τον καιρό όμως αυτά διορθώθηκαν. Συμβαίνουν αυτά. Το θέμα είναι ότι το συγκεκριμένο πλοίο δεν έπρεπε να ξαναταξιδέψει κατα τη γνώμη μου. Το τεκμηριώνω με 2 επιχειρήματα αυτό. 1ον, η εμπειρία που υπήρχε από τη ΝΕΛ, στις καθυστερήσεις , στην ασχημη κατασταση, στην αναξιοπιστία, και τα παράπονα επιβατών σχετικα με το καράβι, είναι από μόνα τους όλα αυτά ένας λόγος που θα έπρεπε να αντικατασταθεί και να βγει εκτός δρομολογιων το συγκεκριμενο πλοιο, ή για παροπλισμό ή για ένα πολύ γερό λίφτινγκ για να επιστρεψει ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ.... Και αφου βγηκε εκτός δρομολογίων, αλλά το 2ο δεν έγινε, μαλλον δεν επρεπε να ξαναμπει..... 2ον, εφ όσον υπήρχε η εμπειρία αυτή από τη ΝΕΛ , και δεδομενου οτι τα οικονομικα ειναι περιορισμένα, νομιζω επρεπε τα λεφτα που επεσαν στο ΘΕΟΦΙΛΟ, όσα έπεσαν , να έπεφταν για επισκευή του IONIAN SKY και δρομολόγησή του, δεν καταλαβαίνω τη λογική με την οποία εφ όσον εχεις 2 παροπλισμένα πλοία ίδιου μεγέθους/μεταφορικής ικανότητας κτλπ, και πρέπει να πέσουν λεφτά στο ΕΝΑ απο τα δυο ΜΟΝΟ (δε φτανουν και για τα δυο) , να τα ρίχνει στο χειρότερο εκ των δυο..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xios Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 O λογος για το sky ειναι οτι εξαιτιας της ιδιαιτεροτητας που εχει εχει προβλημα στα λιμανια... Μην ξεχναμε οτι Καρλοβασι δεν εμπαινε καθολου σκεψου με 7 μποφωρ στα αλλα λιμανια τ προβληματα θα ειχε.. ο Θεοφιλος απο την αλλη δεν αφηνει λιμανι χωρις να το προσεγγισει.. Σιγουρα χρειαζοταν λεφτα για το πλοιο αλλα οι ταχυτητα του 16-17 δεν ειναι και ασχημη, Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 Με ολο το θαρρος, και χωρις να ειμαι ειδικος, η λογικη μου δε μπορει να δεχτει με τιποτα το να μη ΜΠΟΡΕΙ το IONIAN SKY να προσεγγισει το Καρλόβασι, και να μπορεί το ΘΕΟΦΙΛΟΣ....... Με το ματι φαινονται να γυρίζουν το ίδιο, στον ίδιο χρονο πανω-κατω..... Νταξει, το SKY θελει καποιο χρονο η μηχανη να κανει αναστροφη και να κανει αναποδα, αλλα δε νομιζω οτι ειναι τοσο σοβαρο προβλημα αυτο ωστε να το καθιστα μη ικανό να προσεγγισει το συγκεκριμενο λιμανι..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasos123 Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 (edited) πέστα ρε φίλε... Όλοι αυτό λέμε στο Καρλόβασι Edited December 11, 2013 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 Δε χρειαζεται να εισαι ειδικος. Λιγα πραγματα αν ξερεις (και οχι να νομιζεις οτι τα ξερεις) καταλαβαινεις. Απο το ντοκο ολα ωραια ειναι. Τα πραγματα συνηθως δεν ειναι οπως φαινονται ομως. Το Σκαι εχει επιπλεον 15-20 μετρα μηκος. Δεν ειναι και λιγα για ενα τετοιο λιμανι. Ο Θεοφιλος εχει pitch δηλαδη απεριοριστες αλλαγες απο προσω σε αναποδα σε λιγο χρονο ενω το Σκαι μπαταριστες μηχανες χωρις φρενα στους αξονες και με περιορισμο στις αλλαγες απο προσω σε αναποδα. Ο χρονος απο προσω σε αναποδα δεν ειναι το προβλημα. Το προβλημα ειναι οτι για να κανεις αναποδα πρεπει να μηδενισουν οι στροφες του αξονα, κατι που για να γινει πρεπει να πεσει η ταχυτητα του βαποριου κατω απο 6 κομβους. Αν λοιπον μπει με πανω απο 6 κομβους δε μπορει για κανενα λογο να κανει αναποδα και να σταμαστησει-γυρισει, αν παλι μπει με λιγοτερους απο 6 κομβους τοτε πολυ πιθανον δε θα ακουει τιμονι οποτε θα μεινει καπου μνημειο... Και μετα θα φταιει ο καπετανιος που μπηκε ενω δεν επρεπε και μας εκλεισε το λιμανι Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasos123 Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 http://samossport.blogspot.gr/ Μπορείτε στην μέση περίπου να δείτε ζωντανά στο Βαθύ τον Θεόφιλο και δίπλα του το European Εxpress Link to comment Share on other sites More sharing options...
mytilene Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 Στο ''παλιό'' είναι δεμένα αν κρίνω καλά από την εικόνα?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 Με ολο το θαρρος, και χωρις να ειμαι ειδικος, η λογικη μου δε μπορει να δεχτει με τιποτα το να μη ΜΠΟΡΕΙ το IONIAN SKY να προσεγγισει το Καρλόβασι, και να μπορεί το ΘΕΟΦΙΛΟΣ....... Με το ματι φαινονται να γυρίζουν το ίδιο, στον ίδιο χρονο πανω-κατω..... Νταξει, το SKY θελει καποιο χρονο η μηχανη να κανει αναστροφη και να κανει αναποδα, αλλα δε νομιζω οτι ειναι τοσο σοβαρο προβλημα αυτο ωστε να το καθιστα μη ικανό να προσεγγισει το συγκεκριμενο λιμανι..... και περα απο αυτα που ειπε ο neptune (που μας τα εχει ξαναπει και αναλυτικοτερα), ξεχναμε το πιο απλο και βασικο. ο θεοφιλος ειναι ιδιοκτητος ενω το sky ειναι (ακομη?) ναυλωμενο Link to comment Share on other sites More sharing options...
mytilene Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Τί έγινε πάλι και το βλέπω Σαλόνικα???Τηλεφώνημα για βόμβα ή καμια άλλη δικαιολογία!??!!??? ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 3 ώρες ++..... Πετρέλευση, 6 παρα εικοσι βγηκαν απο μεσα τα βυτιοφόρα, και ωσπου να φορτώσει..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
opelmanos Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 Πολύ της μόδας έχουν γίνει οι καθυστερήσεις τα τελευταία χρόνια στα πλοία λόγω πετρέλευσης την ώρα που πάντα είναι για να αναχωρήσουν,,Υπάρχει μήπως σκοπιμότητα η δόλος ??Που είναι το Λιμεναρχείο /???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr1 Posted December 22, 2013 Share Posted December 22, 2013 (edited) Αμ θέλω να κοιμηθώ και δεν μ'αφήνει ο Μπάρμπας ο οποίος έχει αφηνιάσει ! 17,5 κόμβους αυτη τη στιγμή προς Λήμνο... Edited December 22, 2013 by kyr1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 Βουλωνουν στοματα οι ηρωικοι μηχανικοι του πλοιου.Μονο αυτο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xios Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 Με 13 κόμβους εδώ και αρκετή ώρα το πλοίο το όποιο σε λίγο θα βρίσκεται στην Χίο.... Ας ελπίσουμε να είναι πρόβλημα του ais αλλά με το δρομολόγιο που είχε από χθες χωρίς να σταματήσει κάπου μάλλον υπάρχει θέμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 Σαν τι πρόβλημα να έχει το ais που το δείχνει με 13+ μίλια από χθες; Με τόσα πάει το βαπόρι, με τόσα το δείχνει. Με 14- έχουν υπολογιστεί καποια σκέλη του δρομολογίου, και με τις μεγάλες παραμονές στα λιμάνια (1.5 ώρα Μυτιλήνη, 50' Λήμνο, μισάωρα στα υπόλοιπα λιμάνια) προλαβαίνει και είναι σχεδόν στην ώρα του, και σε καποια λιμάνια τους επιβάτες τους πάει πριν την ώρα του(ς). Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 Όλα καλά για το βάπορα που θα κάνει πρωτοχρονιά στη Σάμο (από Τρίτη απόγευμα μέχρι Πέμπτη απόγευμα). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now