Jump to content
Shipfriends

Θεόφιλος (ΙΜΟ 7362108)


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Είσαστε όλοι σας κακεντρεχείς και ζουλιάριδες με τον μπάρμπα. :eek: Αφήστε τον να ξεμουδιάσει και θα τον δούμε τζόβενο και θα τριβουμε τα μάτια μας σε 3-4 μέρες :D

Link to comment
Share on other sites

Και επιτέλους μετά από κάτι 8άρια και 9άρια (μιλάμε για δρόμο ^_^ ) μετά τον Εύδηλο αυτή τη στιγμή το ais δειχνει το Θεοφιλάρα να...τρέχει με 15 ολόκληρους κόμβους. Για να δούμε...

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα με τις τουαλέτες και τα καυσαέρια στους δημόσιους χώρους είναι τα πιο τραγικά. Ρίχνουν σε δρομολόγια ένα πλοίο μετά από11μηνο παροπλισμό και δεν έχουν προσέξει ούτε τα πιο ουσιώδη. Λες και μεταφέρουν μουλάρια..

Link to comment
Share on other sites

Καλα πλάκα κάνουμε;Ακόμα να φτάσει στο Βαθύ και έχει φύγει απο χθες το απόγευμα;Είπαμε όχι και ετσι, αν και μου αρέσει σαν σκαρι ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ δυστυχώς καταλαβαίνω γιατί πολλοί δεν θέλουν ούτε γράμμα να στέλνουν μαζί του.

Link to comment
Share on other sites

Καλά θα είναι να σταματήσει στο Βαθύ όποτε πάει και να συνεχίσει το ΕΕ την άγονη!!!!ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ,βγάλανε βαπόρι χαλασμένο να κάνει μια γραμμή με συνεχόμενα stand by και τσίτα δρομολόγια!!!!Τι να πείς ,λυπάμαι όλους αυτούς που θα μετράνε καντήλια και χριστοπαναγίες ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!!!!!

Link to comment
Share on other sites

θέμα με καυσαέρια δεν υπήρχε ποτε στο ταξίδι όσο για ταWC ολα ήταν οκ μέχρι τις 8 το βράδυ όπου και καποιος ασυνηδητος βούλωσε το σύστημα όλο και επειδή αυτο έγινε εν όλων το γκαράζ ήταν γεμάτο και δε γίνεται τιποτα το ξέρουμε ολοι αυτο γίνετε και πολυ συχνά και σε νεότερα πλοία απλα να μην τα ισοπεδώνουμε ολα

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Για μένα το πρόβλημα δεν είναι τόσο η ταχύτητα που εφόσον αγγίζει τους 15 κόμβους είναι ανεκτή (δεδομένων των συνθηκών), αλλά η καθαριότητα, η θέρμανση, οι τουαλέτες, η καθαρή ατμόσφαιρα. Από τη στιγμή που θα καταφέρουν να κρατάνε σε καλό επίπεδο αυτά (και βέβαια σταθερή ταχύτητα εντός ωραρίων κλπ), το βαπόρι είναι πολύ άνετο και για χειμώνα στην άγονη δεν είναι κακό. Δεν έχω λόγο να μην πιστέψω όμως τους επιβάτες που ταξίδεψαν χθες και μιλάνε για ακάθαρτα φίλτρα κλιματισμού που προκαλεί οσμή καυσαερίου στους εσωτερικούς χώρους .Μακάρι να διορθωθούν άμεσα τα προβλήματα και να καταλάβει η ΝΕΛ πως οι επιβάτες δικαιούνται ανθρώπινες συνθήκες ταξιδιού.

Link to comment
Share on other sites

Για το πετρέλαιο έχουμε και παλαιότερη μαρτυρία.

Υπήρχε έντονη οσμή πετρελαίου στους εσωτερικούς διαδρόμους,

 

Για τον ανύπαρκτο κλιματισμό τα γνωρίζουμε εδώ και πολλά καλοκαίρια.

Το ότι καποιος βούλωσε τις τουαλέτες να το δεχτούμε (τον άμπακο θα είχε φάει).

 

Αλλά το ότι η εταιρεία γνώριζε ότι το πλοίο της θα χρειάζονταν πετρέλαιο για να ξεκινήσει και όφειλε να το είχε προμηθευτεί έγκαιρα και το ότι το πλοίο (εκ του αποτελέσματος) έχει αρρυθμίες στις μηχανές του μετά από ένα χρόνο "επισκευών" δεν μπορούμε να τα παραβλέψουμε.

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

http://www.radiocafe.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4199%3A-lr&catid=293%3A2012-08-25-20-21-54&Itemid=542

 

http://gatosgr.wordpress.com/2013/11/30/%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B4%CE%B9-%CE%B5%CF%86%CE%B9%CE%AC%CE%BB%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%AF%CE%BF-%CE%B8%CE%B5%CF%8C%CF%86%CE%B9%CE%BB/

 

http://peiratikoreportaz.blogspot.gr/2013/11/blog-post_1473.html

 

Ήταν που ήταν το καραβάκι ήταν και "τίγκα" διαμαρτυρόμενους Ικαριώτες για τις συγκοινωνίες (με το δίκιο τους για να μην παρεξηγηθώ, μαζί τους είμαι), τσουπ έσκασε το θεματάκι και έγινε πρωτοσέλιδο στα sites.Λες και τόσα χρόνια ήταν "μυρωδάτο" και "γρήγορο".

 

ΠΡΟΤΑΣΗ: Να επιδοτηθεί η επιβίβαση Ικαριωτών στα πλοία, να βγουν όλα τα προβλήματα στην φόρα. Να δούμε θα ξαναβγει κάνας καπετάν Μάκης να μας πει ότι το Ανθή-Μαρίνα έχει τις ίδιες ανέσεις με το Blue Star?

Edited by GeorgeSt
Link to comment
Share on other sites

Για μένα το πρόβλημα δεν είναι τόσο η ταχύτητα που εφόσον αγγίζει τους 15 κόμβους είναι ανεκτή (δεδομένων των συνθηκών), αλλά η καθαριότητα, η θέρμανση, οι τουαλέτες, η καθαρή ατμόσφαιρα. Από τη στιγμή που θα καταφέρουν να κρατάνε σε καλό επίπεδο αυτά (και βέβαια σταθερή ταχύτητα εντός ωραρίων κλπ), το βαπόρι είναι πολύ άνετο και για χειμώνα στην άγονη δεν είναι κακό. Δεν έχω λόγο να μην πιστέψω όμως τους επιβάτες που ταξίδεψαν χθες και μιλάνε για ακάθαρτα φίλτρα κλιματισμού που προκαλεί οσμή καυσαερίου στους εσωτερικούς χώρους .Μακάρι να διορθωθούν άμεσα τα προβλήματα και να καταλάβει η ΝΕΛ πως οι επιβάτες δικαιούνται ανθρώπινες συνθήκες ταξιδιού.

 

καλό σκαρί είναι και με πολλες δυνατότητες αλλά απο τη στιγμή που κανείς ποτε δεν φρόντισε να κάνει μια γερη μετασκευή στο ξεναδοχειο και να αλλάξει να αλλάξει μηχανές,κρίμα για το πλοίο πότε δεν το είδε κανείς με καλό μάτι πότε δεν ήτανε τέλειο ούτε στα 90s αλλά ήταν τουλάχιστον ένα σχετικά καλό πλοίο,για μένα πρεπει ποιά να το αφήσουν να ανάπαυθει εφόσον πλέον δεν συμφέρει να επισκευαστει και να δουλέψει σωστά.

Επίσης λυπάμε όλο και περίσσοτερο για τη "ΝΕL" εφόσον δεν θα κλείσει (για λόγους που καταλαβαίνουμε οι περισσότεροι τουλαχιστον ας άλλαξει σινιάλα και ας μετονόμαστει.Σταματήστε πια να απαξιώνεται αυτό το σινιάλο γιατί κάποτε σήμαινε πολλά και στηριζε μια ολοκληρη ακριτικη περιοχη με πολλούς τρόπους.ΒΑΛΤΕ ένα ga ferries new venture στις μπαντες να τελιώνουμε

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Ο Θεοφιλάρας εισακούοντας τις προσευχές των χιλιάδων shipfriends οπαδών του :P, τις επικλήσεις των δύσμοιρων επιβατών του όπως και τα αμέτρητα @#$%^&* διαφόρων άλλων ( πληρώματος συμπεριλαμβανομένου) χτύπησε αδυσώπητα ^_^  τη θάλασσα με τις προπέλες του φτάνοντας μέχρι 16,3 προ ολίγου. Μακάρι να μείνει σ'αυτά τα επίπεδα και τα οποια προβλήματα να ήταν απλά λόγω της πολύμηνης ακινησίας... 

Link to comment
Share on other sites

Έχει να δώσει πολλά ακόμα taxman, και τώρα μετά τη Χίο πάει πάλι με τη μια μηχανή (8.7 knots). Αν πρέπει μετά από κάθε αναχώρηση από λιμάνι να πηγαίνουμε με τη μια μηχανή για καμμιά ώρα να τη βράσω την επισκευή σας. Και φυσικά δεν φταίνε οι είλωτες μηχανικοί, έτσι;

Link to comment
Share on other sites

τα 8.7 που τα είδες εσυ δε ξερω μάλλον εκει έχετε δικούς σας μετροιτες μιλίων όσο για την επισκευη αν δεν ξέρεις μη Μήλας και για το ποιος φταίει μπορεις βα ρώτησης ξέρεις που; Που σας άφησε η βλου σταρ χωρις βαπόρι αυτο δε το κοιτάς παρά μόνο με την νελ και τα πλοία της. καλη σου μερα

Link to comment
Share on other sites

εχει να δώσει ακομα λίγο σιγα σιγα ώμος. προς απάντηση σε αυτούς που χλεβαζαν χτες

 

Αυτοί που χλεύαζαν χθες ήταν αυτοί που ταλαιπωρήθηκαν χθες. Το εάν σήμερα ή αύριο πηγαίνει με 16, 20 ή 25 μίλια, είναι αδιάφορο γι΄αυτούς που ταλαιπωρήθηκαν χθες. Δεν μιλάμε για δοκιμαστικά, μιλάμε για κανονικά δρομολόγια με εισιτήριο. Και επιτέλους κάποτε πρέπει να τελειώνει αυτή η κλάψα, κυρίως από τα πληρώματα των πλοίων που ταλαιπωρούν τον κόσμο, ότι τάχα μου δεν φταίνε αυτοί και δεν τους σκέφτεται κανείς. Τους επιβάτες τους σκέφτεται κανένας που στο κάτω κάτω της γραφής είναι και αυτοί που πληρώνουν και δεν βλέπουν τα λεφτά τους? Επιτέλους, κάποιοι "εκπρόσωποι" πρέπει να καταλάβουν -φταίνε, δεν φταίνε- ότι δεν μπορούν και να ταλαιπωρούν τον κόσμο και να ζητάνε και τα ρέστα. Εάν δεν φταίνε, ας ζητήσουν τα ρέστα από αυτούς που φταίνε και όχι να το ρίχνουν στην κλάψα.

Link to comment
Share on other sites

 Και επιτέλους κάποτε πρέπει να τελειώνει αυτή η κλάψα, κυρίως από τα πληρώματα των πλοίων που ταλαιπωρούν τον κόσμο, ότι τάχα μου δεν φταίνε αυτοί και δεν τους σκέφτεται κανείς.

Θα σταθώ σε αυτό το σχόλιο σου και θα κάνω τις εξής ερωτήσεις αγαπητέ μου :

Για πές μου λοιπόν γιατί φταίνε τα πληρώματα για την ταλαιπωρία του κόσμου σε ένα πλοίο?

Γιατί πρέπει πάντα αυτοί να είναι το εξιλαστήριο θύμα και να τους κράζουν επειδή βγάζουν το ψωμί τους πάνω στο οποιοδήποτε πλοίο που έχει κάποια προβλήματα?

Γιατί δεν κράζουν το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ  που σφυρίζει αδιάφορα και κάνει τα στραβά μάτια και δεν κάνει τους απαιτούμενους ελέγχους για την αξιοπρεπή κατάσταση ενός πλοίου???

Γιατί δεν βλέπουμε τα πράγματα με το όνομα τους και να ψάξουμε σε βάθος ποιό είναι το μεγάλο κεφάλι που ευθύνεται για όλη αυτή την κατάσταση???

Ασ σεβαστούμε λίγο τους καπετανιους το πλοίο που μας πηγαίνει στον προορισμό μας και τα πληρώματα που είναι εργαζόμενοι υπάλληλοι και θαλασσοδέρνονται  για ένα κομμάτι ψωμί για να ταίσουν την οικογένεια τους...αυτοί είναι οι μόνοι που δεν φταίνε για τις συγκεκριμένες καταγγελείες όυτε για την οσμή του πετρελαίου ούτε γιατι το πλοίο πάει αργά ούτε γιατί δεν λειτουργούν οι τουαλέτες και ούτε περνάει κάτι από το χέρι τους για να τα αλλάξουν όλα αυτά

Edited by opelmanos
Link to comment
Share on other sites

Ασ σεβαστούμε λίγο τους καπετανιους το πλοίο που μας πηγαίνει στον προορισμό μας και τα πληρώματα που είναι εργαζόμενοι υπάλληλοι και θαλασσοδέρνονται  για ένα κομμάτι ψωμί για να ταίσουν την οικογένεια τους...αυτοί είναι οι μόνοι που δεν φταίνε για τις συγκεκριμένες καταγγελείες όυτε για την οσμή του πετρελαίου ούτε γιατι το πλοίο πάει αργά ούτε γιατί δεν λειτουργούν οι τουαλέτες και ούτε περνάει κάτι από το χέρι τους για να τα αλλάξουν όλα αυτά

 

Κατ' αρχήν, σέβομαι μόνον όποιον με σέβεται ως επιβάτη. Ο σεβασμός δεν είναι αυτονόητος, τον επιβάλλει ο καθένας με την συμπεριφορά του. Και σε κανέναν επιβάτη, κανένα πλήρωμα δεν κάνει χάρη, την δουλειά του κάνει, και γι΄αυτή πληρώνεται από τον επιβάτη. Το πρόβλημα δημιουργείται όταν υπάρχουν πληρώματα ή εκπρόσωποι αυτών, οι οποίοι αντί να συναισθάνονται την ταλαιπωρία των επιβατών και να ζητάνε και καμιά συγνώμη ή έστω να σιωπούν συναισθανόμενοι, βγαίνουν και ζητάνε και τα ρέστα.

Link to comment
Share on other sites

Το πλήρωμα του συγκεκριμένου πλοίου φίλε μου κάνει φιλότιμες προσπάθειες σε πληρροφορώ μα για να κρατήσει το βαπόρι καθαρό μά για να εξηπηρετήσει τον επιβάτη στο έπακρο και πάντα με προθυμία και πάνω απο όλα ευγένεια..τώρα αν υπάρχουν κανα δυό εξαιρέσεις πάντα τέτοια φαινόμενα υπάρχουν και βέβαια η συμπεριφορά του πληρώματος εξαρτάται απο την συμπεριφορά του επιβάτη προς το πλήρωμα

Αν ήσουν εργαζόμενος σε πλοίο και έιχες να αντιμετωπίσεις κάθε καρυδιάς καρύδι απο επιβάτες θα καταλάβαινες τι ενοοω

..όταν όμως ένας επιβάτης δεν συμμορφώνεται με τις υποδείξεις του πληρώματος  βρίζει,  βωμολοχει, απειλεί η ακόμα επιτίθεται τότε τι να κάνει και το πλήρωμα ..πρέπει με οποιονδήποτε τρόπο  να επιβάλλει την τάξη στο πλοίο!!

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...