Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Πιθανον οι Ιταλοι να ετοιμαζουν αποβαση στην Παργα :D 

Ηρεμησθε συντροφοι και ας μην αρχισουμε παλι τις γραφικοτητες.Οι Μινωικες Γραμμες ανεξαρτητα τι εθνικοτητας ειναι αυτη τη στιγμη ο κυριος μετοχος τους εξακολουθουν να εχουν την εδρα τους στην Ελλαδα,οποτε και βαση του νομου,θεωρουνται Ελληνικη εταιρεια και εχουν ισα δικαιωματα και υποχρεωσεις με ολες τις υπολοιπες εγχωριες του κλαδου.

Edited by MILTIADIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως η κοινοπραξία έχει μειώσει την σύνθεση των πληρωματων και είναι εκεί το θέμα; Γιατί το ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις ενισχύει την ίδια απορία. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και εγώ την ίδια απορία είχα όταν Τ διάβασα, αλλά  τέτοιες ημέρες με τέτοιες καταστάσεις που ζούμε-πρωτογνωρες- δεν κοιταμε που δοθηκαν και που οχι οι αναθέσεις για την επιστροφή των ανθρώπων..

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Kts said:

Μήπως η κοινοπραξία έχει μειώσει την σύνθεση των πληρωματων και είναι εκεί το θέμα; Γιατί το ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις ενισχύει την ίδια απορία. 

 

Που κολλαει αν εχει μειωμενη σύνθεση; Και μειωμένη να έχει, πάλι μπορεί να μεταφέρει επιβατες.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Και την Παρασκευη 27/3 στο δρομολογιο απο Ancona, το Cruise Olympia θα μεταφερει Ελληνες που επιθυμουν να επαναπατριστουν.

Edited by proud_ionian
move

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα πλαισια της γενικοτερης απαγορευσης κυκλοφοριας εχει απαγορευτει η εισοδος στη χωρα δια στεριας και θαλασσης και των εκατονταδων Τουρκικων φορτηγων που διεσχιζαν καθημερινα την Εγνατια Οδο(τουλαχιστον 200 νταλικες την ημερα)απο τους Κηπους εως την Ηγουμενιτσα και αντιστροφα.Αυτο οπως ευκολα καταλαβαινει κανεις δεν αποτελει μια ευχαριστη εξελιξη για τις ναυτιλιακες εταιρειες που εκτελουν δρομολογια μεταξυ Ελλαδας και Ιταλιας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πώς κ δεν έχουν κάνει ακόμα περικοπες δρομολογίων? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προφανώς η μεγάλες και αυξημένες ανάγκες της εγχώριας αγοράς, έχουν ως επακόλουθο μεγαλύτερη κίνηση απο ελληνικές μεταφορικές απο και προς Ιταλία/Ευρώπη. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει και ένας ανταγωνισμός μεταξύ κοινοπραξίας και Grimaldi.

Ίσως να προχωρούν έτσι μέχρι να ζοριστεί μία εκ των δύο πλευρών και πρώτη να αρχίσει τα ανεκτέλεστα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/25/2020 at 12:19 AM, MILTIADIS said:

Και την Παρασκευη 27/3 στο δρομολογιο απο Ancona, το Cruise Olympia θα μεταφερει Ελληνες που επιθυμουν να επαναπατριστουν.

Εκτος απο αυτους που ερχονται υπαρχουν και αυτοι που φευγουν.

Quote

Ο επαναπατρισμός των 16 Ιταλών υπηκόων θα γίνει αύριο, Παρασκευή, στις 23.00 με δύο πλοία της Ναυτιλιακής Εταιρίας GRIMALDI LINES. Όπως ενημέρωσε τις υπηρεσίες της περιφέρειας Ηπείρου, ο Επίτιμος Προξενικός Λειτουργός της Ιταλίας σε Ήπειρο και Λευκάδα, Σπυρίδων Μανδέλλας, τα δύο πλοία έχουν προορισμό το ένα την Ανκόνα και το άλλο το Μπρίντιζι.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλήθεια τι θα γίνει φέτος με τις εταιρίες της Αδριατικής ;

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

εχει βγει ανακοινωση της attica για τροποποιησεις ολον τον απριλιο, με αφορμη τη μετακομιση του spirit.

Quote

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις παρακάτω αλλαγές στα δρομολόγιά μας στις γραμμές της Ανκόνα, του Μπάρι και της Βενετίας από 09/04/2020 έως 30/04/2020.

τα βαζω στα τοπικ των γραμμων

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από τις 3 Ιουνίου η Ιταλία ανοίγει και πάλι τα σύνορα της χωρίς περιορισμούς για τουρίστες χωρών της ΕΕ. Και ενώ το ΥΝΑΝΠ έχει θέσει τους κανόνες για την λειτουργία της ακτοπλοϊας το επόμενο διάστημα, δε φαίνεται να έχει δημοσιέυσει τι θα ισχύσει στις γραμμές της Ιταλίας. Ο χρόνος όμως τρέχει και οι αποφάσεις για τυχόν περιορισμούς θα πρέπει να ληφθούν έγκαιρα. Έχει ακούσει ή διαβάσει κανείς κάτι σχετικό;

Share this post


Link to post
Share on other sites

rien du tout, απο μεριας κυβερνησης.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τουλάχιστον φαίνεται να αποφάσισαν στο ΥΝΑΝΠ να παρατείνουν την απαγόρευση επιβίβασης επιβατών/τουριστών στις γραμμές της Αδριατικής μέχρι τις 31/05/20.

https://www.anek.gr/el/pdf_read/?file=https://www.anek.gr/wp-content/uploads/2020/05/15.05.2020.el_.pdf

 

Βέβαια το θέμα είναι τι θα γίνει απο κει και πέρα και κυρίως από τις 03/06/20, δηλαδή σε 15 μέρες απο σήμερα...;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα ισχυσουν οσα ισχυουν και στα υπολοιπα πλοια σε Ελλαδα και Ιταλια αντιστοιχα τα οποια ταξιδευουν με μειωμενη χωρητικοτητα.Κανενας λογος για να συμβει κατι διαφορετικο εδω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

γενικοτερα τα μετρα που παιρνονται δεν ειναι "ελληνικα"...ειναι της ευρωπαικης ενωσης που τα εφαρμοζουν οι χωρες-μελη...στα ιταλικα το ιδιο θα ισχυσει...οπως και δω οπως και στην ισπανια και στην γαλλια....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Αυτή τη στιγμή αυτό (δυστυχώς) δεν ισχύει. Η κάθε χώρα κάνει τη δική της πολιτική. Οι Βρυξέλες είναι απλός θεατής, στην καλύτερη περίπτωση σύμβουλος.

Για παράδειγμα. Η Αυστρία έχει συμφωνήσει με την Γερμανία να ανοίξουν εκατέρωθεν τα σύνορα τους για τουριστικό σκοπό. Την ίδια στιγμή όμως η Αυστρία αρνείται να ανοίξει παράλληλα και τα νότια σύνορα της με την Ιταλία, επειδή κρίνει την κατάσταση εκεί πολύ πιο επίφοβη.

Η δε Ιταλία, ανακοίνωσε (όπως προείπα) να ανοίξει τα σύνορά της απο τις 3 Ιουνίου και μάλιστα χωρίς κάποια ιδιαίτερα μέτρα. Το αν θα αφήνουν οι Αυστριακοί την διέλευση  από και πρός Ιταλία είναι ακόμα άγνωστο. Αντιθέτως η Ισπανία απαγορεύει την είσοδο στην ηπειρωτική χώρα σε όλους τους τουρίστες, ενώ επιτρέπει τον τουρισμό στα νησιά (Βαλεαρίδες και Καναρίους). Η δε Κροατία ήρθε σε συμφωνία με Σλοβενία και Αυστρία για να διευκολυνθεί ο οδικός τουρισμός.

Ακούγεται σήμερα, πως η Ελλάδα ίσως ανοίξει για τους τουρίστες την 1η Ιουλίου.

Και έτσι το κάθε κράτος μέλος πράτει αυτοβούλως και το μόνο που υπάρχει είναι διμερείς συμφωνίες (πχ. Αυστρία - Γερμανία, Γερμανία  - Ολλανδία, Κροατία - Σλοβενία, Σλοβενία - Αυστρία κ.α.).

Στο μόνο που ψιλοανακατεύτηκε η ΕΕ (αλλά πέρασε στα ψιλά των ελληνικών ΜΜΕ) είναι στο θέμα των Voucher, τα οποία δε συνάδουν με τον αντίστοιχο ορισμό της ΕΕ. Σε απόφαση που έλαβε την περασμένη βδομάδα η κομισιόν, ζήτησε απο τα κράτη μέλη να νομοθετήσουν κατάλληλα, ωστε τα Voucher να είναι εθελοντική εναλλακτική για όσους επιβάτες το αποδεκτούν, να έχουν μόνο 12μηνη ισχυή (με πλήρη αποζημίωση του επιβάτη αν παρέλθει το χρονικό αυτό όριο και δεν κάνει χρήση του Voucher) και να δίνεται η εγγύηση αποζημίωσης του ποσού του Voucher απο το εκάστοτε κράτος,  σε περίπτωση ενδιάμεσης πτώχευσης της εταιρίας. Σε όλα τ΄αλλα δεν έχουν συμφωνήσει ακόμη οι 27.

Edited by ΟΡΙΩΝ
Lapsus

Share this post


Link to post
Share on other sites

O @express adonis αναφερεται στα ακτοπλοικα πλοια της Ιταλιας αν καταλαβα καλα οπου ισχυει και θα ισχυει και για το προσεχες διαστημα το 50% μεγιστη πληροτητα οπως και στην Ελλαδα(κ σε αλλες χωρες).Συνεπως δεν νομιζω οτι υπαρχει περιπτωση να ισχυσει κατι διαφορετικο στη συνδεση Ελλαδας-Ιταλιας απο τις 3/6 που ανοιγει κ παλι για επιβατες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...