Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απαντησεις:

Α.Το deal για την ναυπηγηση των 2 πλοιων εκλεισε τον Ιουνιο του 2009,που οχι μονο δεν ξεραμε οτι 1χρονο αργοτερα θα μπαιναμε στο ΔΝΤ αλλα ακομα δεν ειχαμε παρει πρεφα οτι τα λεφτα...δεν υπηρχαν(απο το γνωστο λεφτα υπαρχουν).

Επισης τοτε μιλαμε για αλλα οικονομικα δεδομενα στις εταιριες,τις τραπεζες,τον απλο κοσμο=διακινηση των επιβατων.

Β.Ποια εταιρια δεν κοιταει παντα πως μπορει να βγαλει περισσοτερα κερδη? Δεν νομιζω να ειπε κανεις οτι η bs εφερε το ΔΗΛΟΣ η το ΠΑΤΜΟΣ για την ψυχη των επιβατων η για το καλο της ακτοπλοιας μας.

Η χ,ψ,ζ εταιρια ψαχνει τροπους να αυξησει τα εσοδα της.Ενας απο αυτους ειναι να αυξησει τα μεριδια της σε επιβατες=κατασκευη καινουργιων πλοιων που προσελκυουν το επιβατικο κοινο=καλυτερη εξυπηρετηση δικης μας[λογω ταχυτητας(μεχρι που πηγε το πετρελαιο στον θεο),ανεσεων,ασφαλειας κλπ].

Γ.Η ΝΕΛ θα κλεισει οχι επειδη ηρθε το ΠΑΤΜΟΣ η το ΧΙΟΣ(και σιγουρα οχι επειδη το θελω εγω η διαφοροι αλλοι)αλλα επειδη επι σειρα ετων εκανε και κανει το ενα λαθος μετα το αλλο σε σχεση με τον στολο της,τα οικονομικα της και την αντιμετωπιση της προς τους πελατες της.

Τωρα για το πως θα ειναι η γραμμη αν και οταν δεν υπαρχει η ΝΕΛ,εδω θα ειμαστε να το σχολιασουμε.Η σημερινη ΝΕΛ παντως,εδω και μηνες,προσφερε 3δρομολογια την βδομαδα ανα κατευθυνση...ε,δεν νομιζω μια νεα εταιρια να μην μπορει προσφερει ουτε αυτο ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ενστάσεις :P

Ναι αλλά όσον αφορά το Α το 2009 ξέραμε ήδη πάρα πολύ καλά ότι οικονομικά τα πράγματα πήγαιναν από το κακό στο χειρότερο. Αν τώρα θες να μου πεις ότι ένας επιχειρηματίας κάθισε και πίστεψε τον ΓΑΠ ότι λεφτά υπάρχουν τότε είναι άξιος της μοίρας του. Από το 2004 που η ελληνική οικονομία ήταν σε "επιτήρηση" φαινόντουσαν δύσκολα τα πράγματα αν δεν γίνουν αλλαγές που ακόμα και τότε ήταν παραπάνω από επιτακτικές. Και θα πίστευε κανείς το 2009 ότι ξαφνικά θα ερχόταν η...άνοιξη του Μποτιτσέλλι ; ; ;) Το επιχειρείν εμπεριέχει και τις προβλέψεις για το μέλλον (έστω και με την πιθανότητα να πέσεις έξω), βασισμένες σε οικονομικά στοιχεία που είναι αμείλικτα και όχι τόσο σε κλίμα. Δεν είναι όμως τυχαίο ότι σχεδόν ουδέποτε οι έλληνες "ακτοοπλόοι" είχαν την διορατικότητα (για να μην πω τη σοβαρότητα) των εφοπλιστών της ποντοπόρου. Άραγε γι'αυτούς δεν υπάρχει οικονομική κρίση - αναταραχές -ανατροπές σε ένα εξαιρετικά δυσμενές περιβάλλον ;

Όσον αφορά το Β συμφωνούμε απόλυτα. Απήντησα απλώς σ'αυτό :

Τότε να πετάξουμε στο πυρ το εξώτερο όποιον αποπειράται να εκσυγχρονίσει τον οποιονδήποτε τομέα της παραγωγής ή των υπηρεσιών.

Για το Γ εννοείται πως η ΝΕΛ έχει κάνει τα δικά της τραγικά λάθη ήδη από πριν το 2000 αλλά και μετά φυσικά. Εγώ απλά αυτό που λέω είναι ότι επειδή ούτε η Blue Star διάγει τις καλύτερες των ημερών της (μάλλον το ακριβώς αντίθετο) ένας ανηλεής ανταγωνισμός δεν νομίζω να ωφελήσει κανέναν σε βάθος χρόνου.

Πάει το topic, εντελώς εκτός θέματος, οι mods βλέπω να μας μοιράζουν...μπουκέτα! :lol:

Link to comment
Share on other sites

(και μεταξύ μας δεν νομίζω ότι σκοπός της εταιρείας είναι να εκσυγχρονίσει τον τομέα της ακτοπλοϊας. ;)

Να ξεκαθαρίσω ότι ουδέποτε απέδωσα σε καμιά εμπορική επιχείρηση, πολύ δε περισσότερο σε ακτοπλοϊκή εταιρεία, τον χαρακτηρισμό του φιλανθρωπικού ιδρύματος. Επένδυση είναι και ο εκσυγχρονισμός κάποιου τομέα της οικονομίας...και σε κέρδη αποσκοπεί.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Απόλυτα ωραίους και απόλυτα σωστουός :) και εννοείται φυσικά ότι κι εγώ το έγραψα πιο πολύ για να...γίνεται κουβέντα :), έτσι κι αλλιώς θεωρώ ότι σκεπτόμενοι άνθρωποι είμαστε. :)

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

μπλεκουμε δυο διαφορετικα πραγματα. αλλο πραγμα το αν ηταν επιτυχης και σωστη επιχειρηματικη κινηση η παραγγελια των ΠΑΤΜΟΣ/ΔΗΛΟΣ και αλλο αν η γραμμη της χιου μυτιληνης εξυπηρετειται σωστα.

απο τη στιγμη που (υποτιθεται οτι) ολοι θελουν να λειτουργει η αγορα και ο ελευθερος ανταγωνισμος, ας επιτραπει στο πατμος (και στο καθε πατμος σε οποιαδηποτε γραμμη) να μπει, με μονιμη δρομολογηση και οχι καλοκαιρινη αρπαχτη, και στη συνεχεια θα φανει στην πραξη αν υπηρχε κενο που επρεπε να καλυφθει.

για μενα στη συγκεκριμενη γραμμη υπαρχει κενο ποιοτητας στην εξυπηρετηση (και οχι μονο ποιοτητας). με τα σημερινα δεδομενα πατμος και χιος, με μειωμενες ταχυτητες και εναλλαξ δρομολογια 10 μηνες το χρονο και κανονικες ταχυτητες και διπλα δρομολογια (ενιοτε) το καλοκαιρι θα ηταν η καλλιτερη λυση.

ΥΓ: γενικως σε ολες τις γραμμες ας μπαινει οποιος θελει και οποιος εχει τα κοτσια και τη δυνατοτητα, οχι μονο για τη σαιζον, αλλα και για ενα μερος της νεκρης περιοδου.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μεγα :rolleyes: το διλλημα για το υπουργειο...να αφησουμε να μπει το νεοτευκτο η μηπως να κρατησουμε την ΝΕΛ ζωντανη B)

Κύκλοι του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας θεωρούν εξαιρετικά δύσκολο να μη δοθεί η δυνατότητα στο «Blue Star Patmos» να μπει στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη.

Φοβούνται ότι η κατακραυγή του κόσμου σε βάρος τους θα είναι πολύ μεγάλη, καθώς το πλοίο που αιτείται τη δρομολόγησή του, είναι νεότευκτο. Από την άλλη, φοβούνται ότι η ΝΕΛ θα καταρρεύσει και θα μείνουν χωρίς πλοία οι άγονες γραμμές του βορείου Αιγαίου. Πρόκειται για μια πραγματικά δύσκολη απόφαση.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τις προηγούμενες ημέρες η Blue Star Ferries έστειλε επιστολή στον πρωθυπουργό, υπογραμμίζοντας ότι για πρώτη φορά στα χρονικά δε δίδεται γραμμή σε νεότευκτο πλοίο της ακτοπλοΐας. Βέβαια το σκηνικό μπορεί να αλλάξει, καθώς οι εκλογές της Κυριακής είναι βέβαιο ότι θα διαμορφώσουν νέα δεδομένα.

http://www.emprosnet.gr/

Link to comment
Share on other sites

Στο openseas εχει μπει δρομολογιο του Μύκονος με αναχωρηση απο Μυτιληνη στις 01.20 το ξημερωμα και αφιξη 10.10 στον Πειραια.Εγω παντως περιμενω να δω αν θα κανει το πλοιο το δρομολογιο με 25μιλια οπως προκυπτει απο τα ωραρια :rolleyes:

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω αναγκαστικά θα κάνει το δρομολόγιο επιστροφης με αυξημενη ταχυτητα για να προλαβει να κανει το σημερινο δρομολογιο 12,30 απο πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Ο σημερινος αποπλους του Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ μετατεθηκε για τις 14.00..Απο αυριο θα φευγει κανονικά στις 12,30.

Λόγω πετρέλευσης η καθυστέρηση της 1,5 ώρας.

Τελικά η διαδικασία ολοκληρώθηκε στις 14:15 και το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ αναχώρησε στις 14:20.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως περιμενω να δω αν θα κανει το πλοιο το δρομολογιο με 25μιλια οπως προκυπτει απο τα ωραρια :rolleyes:

Το σχολιο δεν το εκανα τυχαια καθως την Παρασκευη που ειχε ξεκινησει το ΧΙΟΣ τα καλοκαιρινα δρομολογια με τα 25μιλια,εκανε σχεδον ολο το δρομολογιο απο 22-23.Οποιος δει το track του ΜΥΚΟΝΟΣ χτες αλλα και σημερα θα καταλαβει πως η μεση ταχυτητα που βγαινει το δρομολογιο μετα βιας ξεπερνα τα 22.

Καταλαβαινω οτι το πετρελαιο ειναι ακριβο,καταλαβαινω επισης οτι ισως να μην ταξιδευουν πολλοι επιβατες πια ΑΛΛΑ δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να 'κοροιδευουν' τον κοσμο.Ας αφηναν τα δρομολογια οπως ηταν πριν οικονομικα(με 19μιλια)η εστω να βγαλουν καινουργια ωραρια με τις ταχυτητες που εχουν αποφασισει να πηγαινουν τα πλοια τους.

Link to comment
Share on other sites

Τ............ ΑΛΛΑ δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να 'κοροιδευουν' τον κοσμο.Ας αφηναν τα δρομολογια οπως ηταν πριν οικονομικα(με 19μιλια)η εστω να βγαλουν καινουργια ωραρια με τις ταχυτητες που εχουν αποφασισει να πηγαινουν τα πλοια τους.

Σ'αυτή τη χώρα φίλε μου ο καθένας κάνει ότι του καπνίσει και χωρίς να δίνει λόγο σε κανένα και αν διαμαρτυρηθεί και κανείς τα ακούει κι από πάνω. Επίσης αν κατεβάσουν την ταχύτητα κανονικά σε μια ευνομούμενη χώρα θα έπρεπε να μειωθεί και το εισιτήριο (αφού μειώνεται η ποιότητα της υπηρεσίας πρέπει να μειώνεται και το αντίτιμο) αλλά είπαμε είμαστε μια χώρα που όπως φάνηκε και στις εκλογές το 40% αδιαφορεί για ότι γίνεται γύρω του (δεν σχολιάζω το αποτέλεσμα απλώς την αποχή) και δεν είναι τυχαίο ότι η έκφραση "ωχ αδερφέ" είναι δικιά μας και δεν υπάρχει μετάφραση με το ίδιο νόημα σε άλλη γλώσσα (ίσως υπάρχει σε καμμιά αφρικάνικη ή μεξικάνικη (λόγω σιέστας) διάλεκτο :P )

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνουμε απολυτα σε ολα(και στο 40% της αποχης ;)).Απλα σε σχεση με αυτο που λες με τι τιμες να πουμε οτι παραμενουν ιδιες ειτε το πλοιο παει με 25,ειτε με 18, ειτε με 23 που παει τωρα(αυτη την 'πολιτικη' εφαρμοσαν και στην ΙκαροΣαμια αλλα και η Blue Star στα δωδεκανησα οταν μειωσαν τις ταχυτητες :ph34r:)

Σημερα παντως που ειναι η πρωτη μερα που ξεκιναει το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ 12.30,θα φανει και η πραγματικη καθυστερα(στους επιβατες)κατα τις αφιξεις στην Χιο και την Μυτιληνη.Φυσικα και το δρομολογιο της επιστροφης θα παει πισω B)

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα υπαρχει καθυστερα,τυπικα τουλαχιστον.Η HSW ανακοινωσε τα νεα ωραρια για οσο καιρο ταξιδευει το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στη γραμη και οπως φαινεται τα δρομολογια ειναι ελαφρως διαφοροποιημενα.Απο 28 Ιουνιου μαλιστα δινει το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ στη γραμμη με κανονικες ταχυτητες αλλα κατα την αποψη μου η επιστροφη του θα παει πισω και 28 Ιουνιου δυσκολα θα ειναι ετοιμο

post-1819-0-51494400-1340110047_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Στο openseas βλέπουμε από αύριο νέα ωράρια για το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ..Αναχωρήσεις από Χίο 19.30 και 01.15, από Μυτιλήνη 22.30 με άφιξη Πειραιά 07,30 (πανω στο πρωινο κομβόι δηλαδή :wacko: )

Link to comment
Share on other sites

Για 12/7 παει η δρομολογηση του ΠΑΤΜΟΣ :)

Οσο για τον ΚΕΝΤΕΡΗ,περα απο τα πετρελαια που θα καιει και την περιορισμενη αγορα που θα απευθυνεται(μονο Μυτιληνη),θα εχει ενδιαφερον να δουμε τις τιμες των εισητηριων του.Θυμαμαι τελευταια φορα που ειχα ταξιδεψει μαζι του για Χιο(30μιλια λιγοτερα απο το Πειραιας-Λεσβος) το εισητηριο πρεπει να ηταν πανω απο 40ευρω.

Αν βαλουμε οτι τοτε(καπου το 2003 νομιζω)οι τιμες του πετρελαιου δεν ειχαν καμια σχεση με τις σημερινες και οτι το deck του EUROPEAN κοστιζει 47ευρω :o τοτε η αριθμημενη θεση στο υπερταχυπλοο πρεπει να φτανει το 100ευρω :P

Link to comment
Share on other sites

Πάντως κατά την ταπεινή μου άποψη, αν κάνουμε τη σούμα τόσα πλοία στη γραμμή (Πάτμος, Χίος -όποτε μας ξανάρθει - european, Κεντέρης, Πελαγίτης, κι ακόμα αφήνω έξω Θεόφιλος/Μυτιλήνη που θα κάνουν κρουαζιέρα) νομίζω ότι είναι αρκετά... :rolleyes:

Εγω πιστευω οτι αν κανουν αιτηση οι μινωικες για την γραμμη με 2 πλοια, το ΣαΣ πρεπει να αποφανθει θετικα ομοφωνως. Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Ο δημαρχος Χιου για το χτεσινο ΣΑΣ,το ΝΗΣΟΣ ΠΑΤΜΟΣ :P,την προεκταση μεχρι Λημνο-Θεσσαλονικη :blink: και τα ακριβα εισητηρια της ΝΕΛ...Απ οτι φαινεται παντως,οι φορεις των δυο νησιων ακολουθησαν διαφορετικη 'γραμμη' στην χτεσινη συνεδριαση(τι πρωτοτυπο :P)

Link to comment
Share on other sites

περα απο τη γνωστη φημη, εχει δει κανεις συνεργεια να δουλευουν στο πλοιο;

H NEL παντως το εχει βαλει στα δρομολογια του online booking απο αυτη την Παρασκευη,χωρις να σου δινει την δυνατοτητα να κλεισεις εισητηριο η να επιλεξεις το δρομολογιο του(ειναι μαρκαρισμενα με κοκκινο - μη διαθεσιμα).Απ οτι φαινεται θα δουλευει 4μερες την βδομαδα:

Απο Πειραια για Μυτιληνη καθε Πεμπτη,Παρασκευη,Σαββατο 17.00-23.30

Απο Μυτιληνη για Πειραια καθε Παρασκευη,Σαββατο 09.00-15.30 και καθε Κυριακη 15.00-21.30

Εγω θα τους προτεινα να το ξανασκεφτουν καθως θα μπουν πααααααρα πολυ μεσα με αυτο το πειραμα που θα δοκιμασουν.

Οι περισσοτεροι Μυτιληνιοι παντα διαμαρτυρονταν οτι δεν θελουν να φτανουν αργα το βραδυ στο νησι τους και γενικα δεν τους ενδιεφερε η ταχυτητα στα δρομολογια.Βαλτε την περιορισμενη επιβατικη κινηση λογω κρισης,τα πολλα πλοια στην γραμμη και το ακριβο εισητηριο που λεμε παραπανω :ph34r:

Χιλιες φορες να διπλωναν με καποιο αλλο το EUROPEAN(και οχι να τρεχουν ΙκαροΣαμια)παρα ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ που θα τους σφιξει την θηλια μεχρι εκει που δεν παει. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ξανα η ΝΕΛ απειλει με αναστολη δρομολογιων(στο προτελευταιο ΣΑΣ ελεγαν για τις αγονες)

Οι αντιδράσεις από την πλευρά της Ναυτιλιακής Εταιρίας Λέσβου συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό κατά της δρομολόγησης του πλοίου «Blue Star Patmos» στη γραμμή Πειραιά – Χίο- Μυτιλήνη. Κυρίως στη Λέσβο οι πιέσεις που ασκούνται είναι έντονες προκειμένου το νεότευκτο της Attica Group να μην ξεκινήσει δρομολόγια παρά το ότι έχει λάβει ήδη την έγκριση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που συνεδρίασε πρόσφατα.

Το θέμα θα συζητηθεί σήμερα και κατά την επίσκεψη του αντιπεριφερειάρχη Χίου Κ. Γανιάρη που θα μεταβεί στη Μυτιλήνη και θα έχει σειρά επαφών και για το ακτοπλοϊκό. Μάλιστα σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, έντονη είναι η φημολογία ότι η ΝΕΛ «απειλεί» και με αναστολή των δρομολογίων της εάν τελικά το πλοίο μπει στη γραμμή, γεγονός που έχει σημάνει συναγερμό στα κλιμάκια της Περιφέρειας.

Πρώτο… αγκάθι για Μουσουρούλη

Το θέμα ίσως να απαιτήσει και την πρώτη παρέμβαση του υπουργού Κ. Μουσουρούλη με αφορμή την ανάληψη των καθηκόντων του. Ο ίδιος έχει ήδη επικοινωνίες στη Χίο για το πρόβλημα που προέκυψε σχετικά πρόσφατα, χωρίς ακόμη να υπάρχουν ενδείξεις για την επίλυσή του. Από την άλλη, η αντιμετώπισή του από το υπουργείο, πιθανά θα καθορίσει και σε μεγάλο βαθμό το πλαίσιο της λειτουργίας των ακτοπλοϊκών γραμμών, καθώς είναι δεδομένη η βούληση τόσο στη Χίο όσο και στη Λέσβο για την ανάπτυξη των δρομολογίων με νέες εταιρίες και νέα πλοία

Τι θα πράξει η ΝΕΛ στο τέλος παραμένει άγνωστο, όμως οι ασχολούμενοι με το ζήτημα εξέφραζαν την πεποίθηση ότι δεν υπάρχον περιθώρια για υποχωρήσεις από την πλευρά της πολιτείας.

http://www.politischios.gr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...