Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Δεν νομίζω να γίνει καμια αλλαγή στα πλοια, ουτε και να μπεί κάποια άλλη εταιρεία στη γραμμή. Η επιβατική κίνηση  είναι πτωτική και πολλοί που ταξιδεύουν με αυτοκίνητο. προτιμούν να το στέλνουν ασυνόδευτο και οι επιβάτες χρησιμοποιούν το αεροπλάνο.

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Η αναμενόμενη κίνηση στην ακτοπλοϊκή γραμμή Πειραιά - Χίου για το Πάσχα

Quote

Σταθερή παραμένει η επιβατική κίνηση στη γραμμή Πειραιά – Χίου κατά την περίοδο του Πάσχα, χωρίς μεγάλες διαφοροποιήσεις σε σχέση με προηγούμενα έτη, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του τουριστικού πράκτορα Θόδωρου Μιχαλάκη.

Έκτακτο δρομολόγιο το Σάββατο, γεμάτα τα πλοία την Κυριακή 

Όπως ανέφερε ο ίδιος,«έκτακτο δρομολόγιο υπήρξε μόνο το Σάββατο», επισημαίνοντας πως η αυξημένη κίνηση ήταν αναμενόμενη για τις ημέρες αυτές. Συγκεκριμένα, την Παρασκευή, το πλοίο από τον Πειραιά έφθασε στη Χίο μεταφέροντας περίπου 800 επιβάτες και 100 οχήματα, ενώ τις επόμενες ημέρες που θα ακολουθήσουν δηλαδή την Μ. Τετάρτη και την Μ. Πέμπτη, τα πλοία παρουσιάζουν υψηλή πληρότητα, κυρίως στις καμπίνες.

Παρά τη μεγάλη ζήτηση, ο κ. Μιχαλάκης ξεκαθάρισε πως «οι θέσεις στην οικονομική υπάρχουν, δεν νομίζω ότι θα υπάρξει πρόβλημα», σημειώνοντας πως μόνο οι καμπίνες είχαν εξαντληθεί. Ενδεικτικό της επιστροφής των επισκεπτών είναι και το γεγονός ότι για την επιστροφή μετά τις γιορτές, τα δρομολόγια της Δευτέρας του Πάσχα, της Ν. Τρίτης αλλά και της Κυριακής του Θωμά παρουσιάζουν μεγάλη πληρότητα.

Κανονικά τα καλοκαιρινά δρομολόγια από τον Ιούνιο

Όσον αφορά την καλοκαιρινή περίοδο, ο κ. Μιχαλάκης σημείωσε πως «τον Ιούνιο ξεκινούν πλέον τα κανονικά καλοκαιρινά δρομολόγια, με ημερήσια δρομολόγια και επιπλέον πλοία», αφήνοντας να εννοηθεί πως οι φετινές ανάγκες θα καλυφθούν πλήρως. Ωστόσο, δεν επιβεβαίωσε αν υπάρξει αλλαγή στα πλοία που θα εξυπηρετούν τη γραμμή ή αν θα προστεθούν ταχύπλοα, αν και ανέφερε πως υπάρχει σχετική σκέψη, χωρίς να είναι ακόμη σαφές αν θα υλοποιηθεί.

Αναφορικά με την εξαγγελθείσα μείωση από το Υπουργείο, ο ίδιος σχολίασε πως «η μείωση γίνεται για να μην υπάρξει αύξηση στην τιμή του εισιτηρίου, όμως δεν είναι σαφές αν το όφελος θα περάσει στον καταναλωτή ή θα απορροφηθεί από τις εταιρείες», αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο να μην δει ο επιβάτης ουσιαστική διαφορά στην τσέπη του.

 

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Posted

Να φανταστώ το Μπλου Σταρ συνεχίζει για όλο το Μάιο ή θα πάμε σε Ρόδος Σάμος γιατί ακούστηκε ότι το Διαγόρας θα κάνει την άγονη Δωδεκάνησα

Posted

Απο 7 Ιουνιου εως 30 Αυγουστου και φετος το BLUE STAR ΠΑΤΜΟΣ ,στο γνωστο Σαββατιατικο δρομολογιο απο Πειραια για Μυκονο Μεστα Σιγρι και επιστροφη

  • 2 weeks later...
Posted

Ερώτηση τελικά ο Διαγόρας θα κάνει το δρομολόγιο των Δωδεκανήσων ή θα επιστρέψει Χίο Μυτιλήνη γιατί άκουσα για τη πρωτομαγιά ότι θα είναι στη γραμμή;

Posted

Ξέρει κανείς αν φέτος θα έχει ημερίσια δρομολόγια τον Αύγουστο και αν ναι πότε θα τα ανακοινώσουν ?

Posted

Ερώτηση ξέρει κανείς αν θα επιστρέψει το Διαγόρας σήμερα όπως λένε κάποια ειδησεογραφικα κανάλια ή θα συνεχίσει το 1;

Posted

Το Διαγόρας ακόμη δεν είναι έτοιμο για να επιστρέψει στην ενεργό δράση οπότε δύσκολα θα ξεκινήσει Χίο Μυτιλήνη δρομολόγια και ειδικά σήμερα!!

Posted

Ευχαριστώ πολύ!!! Λέω κι εγώ τόσο ξαφνικά αποκλείεται!!!

Posted

Δεν ξερω αν θα αλλαξει αυτο αλλα το ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ φαινεται να κανει και το εκτακτο Σαββατιατικο δρομολογιο απο Πειραια για τα νησια ,που περυσι εκανε το ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΙΙ

Posted (edited)

Κ να σκεφθείς κάποτε είχε κάνει δοκιμαστική προσέγγιση με αρνητικά αποτελέσματα,τουλάχιστον Χίο που ξέρω
Τώρα τι άλλαξε;;;

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Posted

Εκείνο είχε κάνει η το Blue Star 1 γιατί νομίζω το δεύτερο ήταν

Posted (edited)

Τριτοκοσμικές εικόνες στο Νήσος Ρόδος

https://www.stonisi.gr/post/91674/tritokosmikes-eikones-sto-nhsos-rodos

Και σε συνέχεια αυτού που έγινε από Ικαρία για Συρο το Πάσχα... Το σύστημα έκλεισε με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν εισιτήρια από Μυτιλήνη για Χίο εχθές.

https://www.stonisi.gr/post/91664/gemise-to-ploio-gia-mytilhnh-peiraia-emeinan-ektos-oi-epivates-ths-xioy

Edited by Ladaman
Posted

Αυτό γίνεται κάθε χρόνο τη συγκεκριμένη ημερομηνία. Είναι το μεγάλο πανηγύρι της λέσβου οπότε έχει κόσμο με τάματα.

Τι θα πάθουν οι Χιώτες αν μια φορά ταξιδέψουν και με το Μύκονος που το είχε την ίδια μέρα. Όλες τις άλλες φορές το γεμίζουν το καράβι.

On 5/4/2022 at 8:02 PM, enas chiotis said:

Sold out το Αριάδνη Παρασκευή από Πειραιά και επιστροφή Κυριακή από Λέσβο σε όλες τις θέσεις. Ετήσιο προσκύνημα των οπαδών της Ρόμα στον Ταξιάρχη.

 

On 5/4/2022 at 10:32 PM, Petros P said:

Είναι ο προστάτης τους ?

 

On 5/4/2022 at 10:39 PM, polmyt said:

Εκτος απο τις 8 Νοεμβριου το μοναστηρι στο Μανταμαδο γιορταζει την Κυριακη των Μυροφορων ,η οποια ειναι δυο βδομαδες μετα το Πασχα,δηλαδη το ΣΚ που μας ερχεται.

Γινεται πανηγυρι κλπ οποτε καταλαβενετε τι θα γινεται στα βαπορια

Θυμίζω και το 2022 3 πόστς. Ίδια κατάσταση είχε και το Αριάδνη τότε δεν άλλαξε κάτι

Posted

Οκ συμφωνώ ότι σε αυτή την περίπτωση υπήρχε εναλλακτική όμως δεν είναι το ίδιο πράγμα. Άλλο 10 ώρες και βράδυ να πέσεις να κοιμηθείς είτε σε κρεβάτι είτε σε αεροπορική και να περάσει το ταξίδι δίχως να το καταλάβεις και άλλο 14 - 15 ώρες όπερ μεθερμηνευόμενον ότι από τις 11 το πρωί μέχρι τις 1 μετά μεσάνυχτα είσαι μέσα σε ένα βαπόρι .

Μην λογαριάζουμε με τα δικά μας κριτήρια αλλά μετά κριτήρια ενός τυχαίου επιβάτη , ο οποίος βλέπει το πλοίο ως ένα μέσο ταλαιπωρίας για να φτάσει στο προορισμό του. Ειδικά σε κάποια νησιά των κυκλάδων δεκάλεπτη καθυστέρηση μπορεί να είναι αιτία πολέμου για πολλούς επιβάτες, όχι 4 ώρες παραπάνω ταξίδι.

Posted

Επειδή είμαι τακτικός επιβάτης της γραμμής.... Τα ίδια συμβαίνουν σχεδόν όλο το καλοκαίρι στη γραμμή. Καράβια χωρίς ικανές καμπίνες ( που αν δεν κλείσεις καμπίνα από Φεβρουάριο για Ιούλιο Αύγουστο δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις)

13-14  ώρες δρομολογιο με τις μισές φορές τουρ από ψαρά κ Οινούσσες ( ενώ υπάρχουν τοπικά δρομολόγια κάθε μέρα από Χίο), παντα βράδυ και όλος ο κόσμος στρωματσαδα... Να ήταν μια φορά το χρόνο χαλάλι... Αλλα δεν είναι.

Posted

@Annivas Ναι σε αυτό που λες έχεις ένα δίκιο. Παρόλο που είναι μία καλή εναλλακτική ναι οι ώρες για τους απλούς επιβάτες μπορεί να μη βολεύουν. Απλώς άμα έχεις λόγω ανάγκης να κατέβεις αναγκάζεσαι και το επιλέγεις. Κι εγώ το 2023 το πήρα αυτή τη περίοδο επειδή έπρεπε να κατέβω για λόγους ανάγκης στην Αθήνα επειδή το κανονικό πλοίο της γραμμής δεν είχε θέσεις, όμως λόγω εξέτασης στη σχολή έπρεπε να το πάρω. 

Εντάξει δεν είναι όλοι σαν και εμάς που μας αρέσουν τα ταξίδια και σαν και εμένα που προτιμάω το μύκονος κάθε παρασκευή να ταξιδεύω αν τύχει. Οπότε ναι έχεις ένα ποιντ

2 hours ago, Ladaman said:

Επειδή είμαι τακτικός επιβάτης της γραμμής.... Τα ίδια συμβαίνουν σχεδόν όλο το καλοκαίρι στη γραμμή. Καράβια χωρίς ικανές καμπίνες ( που αν δεν κλείσεις καμπίνα από Φεβρουάριο για Ιούλιο Αύγουστο δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις)

13-14  ώρες δρομολογιο με τις μισές φορές τουρ από ψαρά κ Οινούσσες ( ενώ υπάρχουν τοπικά δρομολόγια κάθε μέρα από Χίο), παντα βράδυ και όλος ο κόσμος στρωματσαδα... Να ήταν μια φορά το χρόνο χαλάλι... Αλλα δεν είναι.

Ναι το δρομολόγιο με Ψαρά και Οινούσσες κάνει το δρομολόγιο της Παρασκευής να κάνει ίδιες ώρες με το Μύκονος. Θα μπορούσανε και θεωρώ ότι πρέπει να το δούνε στην εταιρεία να βάλουν μόνιμο το Νήσος Ρόδος που έχει ταχύτητες 22 μιλίων μέχρι και 23 που έχει στιγμιαία να κάνει τη γραμμή σε ικανοποιητικό χρόνο 12.5 ώρες το Πειραιά Μυτιλήνη μέσω Ψαρά Οινούσσες Χίου γιατί με το Σάμος πας στις 15.5 ώρες με τα 19 μίλια που πιάνει με το ζόρι.

Posted (edited)

Πολλά θα μπορούσαν να κανουν αλλά δεν θέλουν ή μπορούν....

Κ μιλάμε για το τρίτο κ πέμπτο σε έκταση νησί της Ελλάδας κ μάλιστα παραμεθορίου...

Και είναι έξι -εφτα χρόνια τώρα που συνεχίζεται το ίδιο στορι...

Αν δεν μπει άλλος Ακτοπλοος στη γραμμή θα συνεχίσουμε να αντιμετωπιζομαστε σαν νησιώτες τρίτης κατηγορίας ( ούτε καν δεύτερης).

Edited by polmyt
quote
Posted

Με τέτοια πληθυσμιακά μεγέθη, θα έπρεπε κάθε ένα από τα δύο αυτά νησιά να έχει τη δική του γραμμή.

Posted
5 hours ago, pkos said:

Αυτό γίνεται κάθε χρόνο τη συγκεκριμένη ημερομηνία. Είναι το μεγάλο πανηγύρι της λέσβου οπότε έχει κόσμο με τάματα.

Τι θα πάθουν οι Χιώτες αν μια φορά ταξιδέψουν και με το Μύκονος που το είχε την ίδια μέρα.

Γιατί να μην πάμε και οι Μυτιληνιοί με το Μύκονος; Και πρέπει να πάνε οι Χιώτες μόνο;

Posted

Κοίτα ναι και οι Μυτιληνιοί να χωριστούν στο Μύκονος ναιι. Απλώς το είπα επειδή κάνανε Χιώτες τη γκρίνια για αυτό!

Posted

Δεν είναι θέμα ποιοι το είπαν. Είτε Χιώτες είτε Μυτιληνιοι.

Το θέμα είναι ένα. Είτε με το Μύκονος είτε με τα βασικά της γραμμής οι συνθήκες είναι απαράδεκτες όπως και ο χρόνος που χρειάζεται ( κυρίως για την Μυτιλήνη) για το ταξίδι. 

Για να μην παρεξηγηθω δεν έχω κάτι με τα πλοια σαν πλοία αλλά με το προγραμματισμό της εταιρίας. Δεν μπορεί ένα νησί μεγέθους Λέσβου να χρειάζεσαι εν έτη 2025 μόνιμα 13+ ώρες για να πας και περνώντας από κάθε μικρονησί πρώτα ( να μαζέψουμε κ την επιδότηση) με ένα τελείως ακατάλληλο πλοίο από άποψη ταχύτητας , ευκολίας ελιγμών αλλά κ υποδομων . Εύλογα θα δημιουργηθούν συχνά πυκνά τέτοιες καταστάσεις σαν κ χθες.

Δηλαδή με λίγα λόγια αυτό είναι παιδιά το πλοίο. Μπείτε μέσα κ οπότε φτάσατε...

Μας λένε τόσο σηκώνει γραμμη.

Όχι κύριοι... Τόσο την κάνατε να σηκωνειη γραμμή ( που κ πάλι το καλοκαίρι δεν επαρκούν τα δρομολόγια)

Δηλαδή πριν το μονοπωλιο (μέχρι το 2016-17) γιατι η γραμμή σήκωνε blue star 1 κ Αριάδνη και πιο παλιά Πάτμος κ Νήσος Χίος με άλλες ταχύτητες  κ δύο δρομολόγια τη μέρα το καλοκαίρι και μάλιστα χωρίς ψαρά κ Οινούσσες?

Posted (edited)

Καλά να παθουνε εκεί πάνω ιδίως αυτοί που κατηγορούσαν τη ΝΕΛ και τώρα τελευταία το Πρέβελης.Τα ίδια κάναμε και στη Παροναξία το 2000 και από 7 βαπόρια στη Παροναξία μείναμε με 1,5!!!

Έχω ξαναγράψει πως δεν έχουμε κατανοήσει το τι έρχεται στην ακτοπλοΐα στο Αιγαίο.Θα χειροτερεύσει η κατάσταση με το μονοπώλιο!!!

Edited by nomikos
Posted (edited)

Εχουμε βαλει πολλα και ξεχωρηστα ζητηματα οποτε παμε να τα δουμε ενα ενα

Τετοιες σκηνες στη γραμμη ,γιατι απο εκει ξεκινησαμε, γινονταν παντα σε μερες αιχμης.Δεν ανακαλυψαμε τωρα τον τροχο.Αυτο το ΣΚ ειναι εφαμιλο ενος ΣΚ του Αυγουστου.Εγινε λοιπον το αυτονοητο. Ο κοσμος κυριως της Χιου που δεν ξερει για τη γιορτη τη γιορτη των Ταξιαρχών στο Μανταμαδο (το μοναστηρι γιορταζει την Κυριακη των Μυροφόρων ,δυο βδομαδες μετα το Πασχα και οχι 8 Νοεμβριου) πηγε για εισιτηρια τελευταια στιγμη .Ε ,λογικο λοιπον να μην υπαρχουν θεσεις και να εχουν πουληθει κυριως σε κοσμο που πηγε για τη γιορτη στη Μυτιληνη.Οποιος εχει παει στη γιορτη του μοναστηριου ή ειναι απο το νησι ,καταλαβαινει για ποσο κοσμο μιλαμε.

Οι φωτο που εχει "το Νησι" δειχνουν μια αθλια κατασταση.Δεν φταιει ομως για μενα ουτε η εταιρια ,ουτε το πληρωμα ,ουτε το πλοιο .Οταν υπαρχουν στοιβα τα μπουκαλια και τα φαγητα στο πατωμα και διπλα αυτοι που τα χρησιμοποιησαν λες και ειμαστε σε συναυλια ,δεν φταιει κανεις αλλος ,αλλα αυτοι που τρωνε και παρατανε τα σκουπιδια διπλα τους.

Για τη γραμμη τωρα

Ειναι προφανες οτι η Αττικα θεωρει οτι η γραμμη εχει τη μικροτερη σημασια απο τις αλλες που εχει. Πως να βαλει το BLUE STAR ΠΑΤΜΟΣ ,oταν προτιμαει να το στειλει Δωδεκανησα.Το ιδιο και με το ΑΡΙΑΔΝΗ ,ισως το καλυτερο βαπορι που εχει περασει απο τη γραμμη, παει αλλου γιατι ετσι βολευει.

Σε μας εμεινε το τιμιο αλλα αργο σε σχεση με τα αλλα ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ ,που οταν κανει και Ψαρα ,Οινουσσες ο χρονος ταξιδιου θυμιζει εποχες ΟΜΗΡΟΥ και ΑΛΚΑΙΟΥ.Εχω ξαναπει οτι θα επρεπε να κανει το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ την αγονη, που ειναι πιο γρηγορο ,μπας και κανουμε 12 ωρες ειτε με αγονη ,ειτε χωρις

1 hour ago, nomikos said:

Καλά να παθουνε εκεί πάνω ιδίως αυτοί που κατηγορούσαν τη ΝΕΛ και τώρα τελευταία το Πρέβελης.Τα ίδια κάναμε και στη Παροναξία το 2000 και από 7 βαπόρια στη Παροναξία μείναμε με 1,5!!!

Έχω ξαναγράψει πως δεν έχουμε κατανοήσει το τι έρχεται στην ακτοπλοΐα στο Αιγαίο.Θα χειροτερεύσει η κατάσταση με το μονοπώλιο!!!

@nomikos  Δεν βρισκω που κολλαει η ΝΕΛ και για αλλη μια φορα το ΠΡΕΒΕΛΗΣ στην κουβεντα.Και η ΝΕΛ να υπηρχε τα ιδια θα ειχαμε. Η κινηση της γραμμης πλην Ιουλιου Αυγουστου ,και καποιων ημερων οπως αυτο το ΣΚ δεν σηκωνει και τριτο βαπορι ,αν εννοεις αυτο.Αν ηταν το ΠΡΕΒΕΛΗΣ ή η ΝΕΛ δεν θα ηταν καποιο απο τα αλλα δυο.Να θυμισω πως οταν υπηρχε  η ΝΕΛ , η HSW ειχε τα γρηγορα μεν ,αλλα μικρο με τα τωρινα βαπορια ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ/ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ και ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ σε αντικατασταση τους το χειμωνα ,οποτε μιλαμε για ιδια χωρητικοτητα στο συνολο με το τωρα. Να θυμηθουμε επισης οτι καποιο χειμωνα στη γραμμη ειχαμε δρομολογιο μερα παρα μερα.Ευτυχως δεν μονιμοποιηθηκε αυτο

Επισης τα ιδια και το 2000 και μιας και εχουμε τα δρομολογια δες τι κυκλοφορουσε τοτε στη γραμμη. Ενας ΘΕΟΦΙΛΟΣ και ενα ΜΥΤΙΛΗΝΗ μας κανει ενα ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ ,και αυτα εκαναν διπλα δρομολογια μονο Πασχα και ΠΣΚ καλοκαιρι.Ολο τον υπολοιπο καιρο ενα τη μερα ειχαμε απο αυτα,αντε και κανα ΤΑΞΙΑΡΧΗ ή ΑΓΙΟ ΡΑΦΑΗΛ για τα φορτηγα

Σε τελικη αναλυση την καλη ΝΕΛ την στηριζα και εγω ,οπως και πολυς κοσμος κυριως απο τη Μυτιληνη, οσο δεν πηγαινε και μακαρι να υπηρχε ακομα.Ακομα υπαρχουν και εδω οι συζητησεις για το νεο, τοτε, ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ και γιατι δεν το προτιμαμε κυριως οι Μυτιλινιοι. Η ΝΕΛ των τελευταιων ετων ομως τι θα προσφερε;Οποιος εχει ταξιδεψει με την ΝΕΛ στα τελευταια της εβλεπε τη διαφορα.Τα σημερινα βαπορια ,μπροστα σε αυτα της ΝΕΛ ειναι η μερα με τη νυχτα

Για το μονοπωλειο συμφωνω ,αλλα για αλλαξει το στατους της γραμμης και να αναγκαστει η Αττικα να φερει κατι καλυτερο, αν το κανει κι αυτο ,ειναι να ερθει καποιος με καλυτερα βαπορια απο αυτα που εχουμε τωρα. Πλοια τυπου ΠΡΕΒΕΛΗΣ κλπ ειτε μας αρεσει ,ειτε οχι δεν κανουν τη διαφορα. Τετοια εταιρια αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει ,οποτε οπως καταλαβαινεται δεν προκειται να αλλαξει κατι στη γραμμη.

Σορρυ για το σεντονι

Edited by polmyt
Posted (edited)

Εγώ προσωπικά θα αναφερθώ σε αυτό που δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι στην γραμμή.Πιστεύω ότι στα επόμενα τουλάχιστον 5 χρόνια επίσης δεν θα αλλάξει τπτ,εδώ έκλεισα για Μυτιλήνη τον Αύγουστο 255€ 3 άτομα και αμάξι ,μετά θα πάμε Χίο 80€ 3 άτομα 1 αμάξι και τέλος Χίο Πειραιάς 255€ 3 άτομα 1 αμάξι.Κάτι περίεργο θα δείτε στις τιμές,αρχές Αυγούστου λοιπόν αυξάνουν τις τιμές στα εισιτήρια γιατί τότε όλοι τους θα πάνε σε αυτά τα νησιά για παράδειγμα στο πήγαινε το άτομο έχει 50€ για Χίο και 54€ για Μυτιλήνη και στην επιστροφή της ίδιας ημέρας 10€ κάτω και τέλη Αυγούστου στην επιστροφή έχει αυτές τις αυξημένες τιμές.Οπότε βάση με όλα αυτά που είδαμε,η Άττικα το εκμεταλλεύεται και μετά απορούμε για ποιο λόγο έχει μειωθεί η κίνηση της γραμμής και ευτυχώς που πάω μέσα Αυγούστου και γλυτώσαμε την αύξηση του πήγαινε.Από την άλλη πλευρά ότι κάνουμε 10 ώρες + για να πάμε σε αυτά τα νησιά εν έτη 2025 είναι να μην πω τπτ.Υπομονή από εμένα μέχρι το 2030 που ελπίζω να μπει και κάποιος άλλος σε εκείνη την γραμμή αλλά φυσικά με βαπόρια γρήγορα και μεγάλα,αλλά μέχρι στιγμής το σενάριο είναι επιστημονικής φαντασίας 

Edited by polmyt
quote

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...