Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Γιατι δεν το κανει το Ροδος ειπαμε; 
 

Edited by proud_ionian
quote
Posted
1 hour ago, Hengist_1972 said:

Το πλοίο αναχώρησε απο την Ελευσίνα πρίν απο λίγο και κατευθύνεται λογικά προς το λιμάνι του Πειραιά

Στην τούρλα του Σαββάτου. Από το δοκιμαστικό στη δρομολόγηση 

  • 1 month later...
Posted
On 7/1/2024 at 6:58 PM, pkos said:

Και στη Μυτιλήνη το περιλάβανε που έκανε 17 ώρες να πάει. Ξέρω είναι πολύ αλλά λίγο σεβασμός στο πλήρωμα που δίνει κάθε φορά ρέστα σε λιμάνια σαν τα Ψαρά και τις Οινούσσες με ένα δύσκολο σε χειρισμούς καράβι και τα πάει περίφημα. Μπράβο νομίζω είναι η πρώτη φορά που δεν έπιασε κάποιο από τα λιμάνια αυτά.

Ψαρά και Οινούσσες μόνο με ανταπόκριση. Θα έχει και πιο τακτική.

Posted

Όποιος είναι έξω από το χορό,  πολλά τραγούδια ξέρει.

Τοπικά για Χίο έχουν και τα δύο νησιά καθημερινά.

Η απευθείας σύνδεση με Πειραιά τα έχει βοηθήσει πάρα πολύ, τόσο όσον αφορά την τροφοδοσία,  όσο και στην ευκολία πρόσβασης.

Δεν παθαίνουν τπτ Χιώτες και Μυτηλινιοί να κάνουν μια ώρα παραπάνω δύο φορές την εβδομάδα. 

Posted

H απευθειας προσβαση παντα ειναι καλυτερη της ανταποκρισης και απο αυτη τη σκοπια καλα κανουν και εχουν δρομολογιο απευθειας απο Πειραια προς τα νησια..Ειδικα οι Οινουσσες που ειναι και πανω στην πορεια του πλοιου ,ισως να μπορουσαν να προστεθουν αλλη μια φορα τη βδομαδα στο δρομολογιο.

Το προβλημα για μενα ειναι οτι επιλεγεται το λαθος πλοιο για το συγκεκριμενο δρομολογιο.Θα μπορουσε να παει το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ που ειναι πιο γρηγορο και ετσι δεν θα πηγαινε η διαρκεια ταξιδιου στις 15-16 ωρες για Μυτιληνη.Το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ θα εκανε περιπου 13 ωρες ,χρονος σαφως καλυτερος 

Posted

14 κανει στα χαρτια, στην πραξη ειναι 15 και βαλε .Δεν γινεται ομως να κανει και το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ 14 ωρες με 2-3 μιλια δρομο περισσοτερο

Posted

H διαφορά στη διαδρομή Πειραιά - Χίο μεταξύ των δύο πλοίων, όταν το Νήσος Σάμος περνά από Ψαρά και Οινούσσες, είναι ένα γεμάτο δίωρο. Δεν το λες και λίγο. 10 ώρες το Νήσος Σάμος, 8 το Νήσος Ρόδος.

Posted
21 minutes ago, polmyt said:

14 κανει στα χαρτια, στην πραξη ειναι 15 και βαλε .Δεν γινεται ομως να κανει και το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ 14 ωρες με 2-3 μιλια δρομο περισσοτερο

Πέρυσι έκανα το δρομολόγιο του Σαββάτου με το Νήσος Ρόδος που έκανε άγονη και έκανε 12.30 ώρες. 10 το πρωί αναχωρούσε 10.30 έδενε.

Posted

Κατα τα άλλα δε μας άρεσε η ΝΕΛ που εξυπηρέτησε τη γραμμή αξιοπρεπώς μέχρι το 2012..

Μονοπώλιο και άγιος ο θεός....

Τα ίδια βέβαια και εδώ,στη Παροναξία...

Posted

Το 1998 το καλοκαίρι στην Χίο θυμάμαι ότι ποτέ το Μυτιλήνη και ποτέ το Θεόφιλος έπιαναν Χίο ξημερώματα και μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση. Ακόμα έτσι είναι τα καλοκαιρινά δρομολόγια; 

  • 1 month later...
Posted

 Μειώθηκαν κατά 10% οι επιβάτες. Χάνει το κοινό της η ακτοπλοϊκή γραμμή Πειραιάς–Χίος-Μυτιλήνη

Quote

Προβληματισμό προκαλεί η μείωση της επιβατικής κίνησης στην γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη. Πρόκειται για την κύρια ακτοπλοϊκή γραμμή του Βορείου Αιγαίου που εξυπηρετεί το μεγαλύτερο μέρος της μεταφοράς επιβατών, οχημάτων και εμπορευμάτων από λεκανοπέδιο της Αττικής προς τα δύο μεγαλύτερα νησιά του Βορείου Αιγαίου τη Λέσβο και την Χίο.  Δηλαδή πρόκειται για μια γραμμή που έχει πολύ κρίσιμο ρόλο στην οικονομική ζωή των δύο νησιών. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα η ΕΛΣΤΑΤ στην γραμμή το 2022 είχαν διακινηθεί 570.071 επιβάτες, ενώ ο αριθμός τους μειώθηκε το 2023 σε 510.345. Σε ποσοστά η μείωση ανήλθε στο 10,5%

Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ δείχνουν πως το τρίτο τρίμηνο του 2023 στην γραμμή διακινήθηκαν 263.672 επιβάτες όταν την ίδια περίοδο του 2022 είχαν διακινηθεί 338.972 επιβάτες. Δηλαδή την κρίσιμη περίοδο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου του 2023, αντί να αυξηθεί η επιβατική κίνηση στην γραμμή μειώθηκε κατά 75.300 επιβάτες. Με συνέπεια η μικρή αύξηση που καταγράφηκε το πρώτο και το τέταρτο τρίμηνο του 2023 να μην μπορέσει να αλλάξει την συνολικότερη πτωτική πορεία της επιβατικής κίνησης.

Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ στην ουσία δηλώνουν, ορθότερα φωνάζουν, πως η σημαντικότερη ακτοπλοϊκή γραμμή του Βορείου Αιγαίου υποβαθμίζεται αντί να αναβαθμίζεται. Οι χαμηλές ταχύτητες των πλοίων που είναι δρομολογημένα στην γραμμή, κάνουν το ταξίδι πολύωρο. Το 2024 το ταξίδι με το πλοίο στην γραμμή αυτή είναι πολύ μεγαλύτερης διάρκειας από ότι ήταν την δεκαετία του 2000.  Η γραμμή χρειάζεται νέα σύγχρονα και ταχύτερα πλοία. Εξαιρετικά κρίσιμο ζήτημα είναι η πόλη της Χίου να αποκτήσει ένα νέο λιμάνι, στοιχείο απαραίτητο τόσο για την δρομολόγηση σύγχρονων πλοίων όσο και για την μείωση του χρόνου παραμονής του πλοίου στο λιμάνι του νησιού.

Μειώθηκαν τα οχήματα που διακινήθηκαν στην γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη. Το τρίτο τρίμηνο του 2023 μεταφέρθηκε το 50% των οχημάτων όλης της χρονιάς

Quote

Στα 163.825 ανήλθαν τα οχήματα που διακινήθηκαν στην γραμμή Πειραιάς – Χίο – Μυτιλήνη το 2023. Το 2022 είχαν διακινηθεί 177.329 οχήματα. Δηλαδή σημειώθηκε μείωση στον αριθμό των μεταφερθέντων οχημάτων κατά 7,61%. Τα στατιστικά στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα η Ελληνική Στατιστική Αρχή, δυστυχώς, δεν διευκρινίζουν τον τύπο των οχημάτων καθώς καταγράφονται όλα μαζί είτε είναι φορτηγά, είτε Ι.Χ. επιβατικά, είτε δίκυκλα (μοτοσυκλέτες – μοτοποδήλατα). Η μείωση εντοπίζεται σχεδόν αποκλειστικά το τρίτο τρίμηνο του 2023 οπότε και τα μεταφερθέντα οχήματα από 98.581 το 2022 μειώθηκαν σε 81.839 την ίδια περίοδο του 2023. Το στοιχείο καθιστά βάσιμη την εκτίμηση πως μειώθηκε ο αριθμός των Ι.Χ. αυτοκινήτων που μεταφέρθηκαν. Εξέλιξη αναμενόμενη καθώς συνδυάζεται με την μείωση της επιβατικής κίνησης στην γραμμή που σημειώθηκε το τρίτο τρίμηνο του 2023.

Αξίζει να σημειωθεί πως είναι πάρα πολλά τα παράπονα των μεταφορικών εταιρειών αλλά και των παραγωγικών επιχειρήσεων της Λέσβου για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν την θερινή περίοδο σε ότι αφορά την μεταφορά των εμπορευμάτων. Έχει γίνει σχεδόν μόνιμο φαινόμενα να ξεμένουν φορτηγά στα λιμάνια φορτωμένα εμπορεύματα επειδή δεν υπάρχει χώρος στα γκαράζ των πλοίων. Το πρόβλημα εντοπίζεται στην περίοδο Ιουνίου – Σεπτεμβρίου, δηλαδή την περίοδο που υπάρχει αυξημένη κίνηση Ι.Χ. αυτοκινήτων. Γι' αυτό και είναι ανάγκη να ενισχυθεί η γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη τους καλοκαιρινούς μήνες με περισσότερα ακτοπλοϊκά δρομολόγια ώστε να καλυφθεί η αυξημένη ζήτηση για μεταφορά οχημάτων και επιβατών.

 

Posted

Λογικό είναι το 50% της κίνησης να μεταφέρθηκε το q3. Το καλοκαίρι είναι

Η μείωση που αποδίδεται;

Μειώθηκε η τουριστική κίνηση γενικοτερα; Αυξήθηκε ο αριθμός όσων προτίμησαν το αεροπλάνο ή είχαμε κάτι έκτακτο το 22 που φούσκωσε τα νούμερα;

Posted

Η γραμμή έχει χάσει το 40% της επιβατικής κίνησης μέσα σε 17 χρόνια. Αναλαμπές είχε μόνο στην έξαρση του προσφυγικού.

Κύρια αιτία η κακή (σε ώρες) θαλάσσια συγκοινωνία. Φτάσαμε σε σημείο φέτος τον Ιούλιο στη Χίο να είναι πιο πολλοί οι επισκέπτες από Τουρκία, πάρα από τον Πειραιά. 

Από την άλλη ο αριθμός των μεταφερόμενων οχημάτων (κυρίως φορτηγών) αυξάνεται, κάπως πρέπει να τροφοδοτούνται οι τοπικές αγορές. Οπότε όλα καλά.

Posted

Θα είχε ενδιαφέρον να μαθαίναμε αν και πόσο αυξήθηκε ο αριθμός πτήσεων και ο αριθμός θέσεων  γι αυτά τα νησιά .

Πιστεύω  ότι στα ακριτικά νησιά όπως η Χιος & η Μυτιλήνη,  οι ταξιδιώτες έχουν σαν προτεραιότητα το αεροπλάνο . 
 

 

 

Posted

Οι αεροπορικές θέσεις για Χίο λίγο ως πολύ παραμένουν σταθερές, για να μη πω μειούμενες. Λίγες πτήσεις με μικρά αεροσκάφη, διαβόητο το αεροδρόμιο του νησιού. 

Posted

Από τότε που έφυγαν τα πλοία με τις πιο πολλές καμπίνες, έφυγε και ο κόσμος.. Αυτό έπρεπε να το περιμένει η Αττικα. Αλλά εχει δειξει ότι δεν την ενδιαφέρει και ιδιαίτερα..

 

Το δρομολόγιο του Σαββάτου  του BS Patmos έχει καταστεί μη ρεαλιστικό, εχτές μιάμιση ώρα καθυστέρηση στον Πειραιά και με διπλή προσέγγιση στην Μύκονο για αποβίβαση ασθενή, έφτασε τελικά κατά τις 21.30 αντί για τις υποτιθεμενες 19.40..

Ταλαιπωρία για τον κόσμο, ταλαιπωρία και για το πλήρωμα.  Εξ αρχής έπρεπε να είχαν αλλάξει τις ώρες.. 

Posted
1 hour ago, gtogias said:

Οι αεροπορικές θέσεις για Χίο λίγο ως πολύ παραμένουν σταθερές, για να μη πω μειούμενες. Λίγες πτήσεις με μικρά αεροσκάφη, διαβόητο το αεροδρόμιο του νησιού. 

Για τη Λεσβο οι αεροπορικες θεσεις λογικα πρεπει να εχουν αυξηθει σε περιπου 200 ημερισιως κυριως λογω της Sky Express που ομως και αυτει εξυπηρετει με αεροπλανα 72 θεσεων.Η Aegean εχει τα κλασικα 3 δρομολογια τη μερα ,συνηθως 2 με μεγαλο αεροπλανο και ενα με μικρο.

1 hour ago, gtogias said:

Κύρια αιτία η κακή (σε ώρες) θαλάσσια συγκοινωνία.

 Εχουμε φτασει στο σημειο με το πλοιο να κανει καποιος περιπου τις ιδιες ωρες που εκανε και επι εποχης ΝΕΛ και σε καποιες περιπτωσεις επι ΣΑΠΦΩ και ΟΜΗΡΟΣ.Δυσκολα καποιος θα μπει στη διαδικασια να κανει τοσες ωρες ταξιδι και μαλιστα σε νησια τα οποια δεν ειναι ιδιαιτερα τουριστικα.Οι καμπινες ελαχιστες και για να βρεις πρεπει να κλεισεις απο τον Φεβρουαριο Μαρτιο που ανοιγουν τα πλανα. Ακομα και ντοπιοι εξ Αθηνων, πλεον το σκεφτονται το ταξιδι και ειδικα οικογενιες που δεν βρισκουν καμπινα

Posted

Αν από Πειραιά έφευγαν 1-2 ώρες αργότερα, ίσως ήταν καλύτερα ως προς τις ώρες άφιξής τους σε Χίο και Μυτιλήνη;

Posted (edited)

Μονο τη Χιο ισως βολευε κατι τετοιο Εδω τωρα φτανουν Μυτιληνη απο 8.30 εως 11 πια αναλογα το δρομολογιο.Αν φευγανε αργοτερα θα φταναμε μεσημερι.

 

Edited by polmyt
Posted

Πιστεύω πως δε μπαίνει νέος παίχτης στη γραμμή(πχ Sea Jets) επειδή δε θα μπορεί να κερδίσει τις μεταφορικές.

Τα υπάρχοντα πλοία έχουν τεράστια χωρητικότητα στα γκαράζ τους..

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...