Jump to content
Shipfriends

Lifelines ή άγονες


Recommended Posts

Ενδιαφέρον έχει το πρακτικό της επιτροπής για τον έλεγχο των δικαιολογητικών, που αναρτήθηκε στο site του ΥΕΝ και αναφέρεται αναλυτικά σε όλες τις εταιρείες που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό και τους λόγους για τους οποίους κόπηκαν.Για τις περισσότερες εταιρείες ευθύνεται το μετοχολόγιο και η ονομαστικοποίηση των μετοχών.

Δυστυχώς απερρίφθη και ο ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ στις γραμμές του, ενώ είχε δηλώσει συμμετοχή και το ΙΛΙΟΝ στις γραμμές Θήρα-...-Ίος, Θήρα-Ανάφη κλπ.:eek:

Η ΝΕΛ άψογη στους φακέλους της, το έχει μάθει πλεόν το άθλημα.

Τέλος, από όσο μπορώ να καταλάβω αφού εγκρίθηκαν τα πλοία για τις γραμμές, μετά τις 3 ημέρες των ενστάσεων και την εξέτασή τους (αν υπάρξουν) ακολουθούν οι υπογραφές.

μπορείς να δώσεις το link για την ανάρτηση στο site του ΥΕΝ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 930
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τέλος, από όσο μπορώ να καταλάβω αφού εγκρίθηκαν τα πλοία για τις γραμμές, μετά τις 3 ημέρες των ενστάσεων και την εξέτασή τους (αν υπάρξουν) ακολουθούν οι υπογραφές.

Πολύ αισιόδοξος είσαι…. :D Άμα ήταν έτσι τα πράγματα, θα είχαν πέσει οι υπογραφές για τον προηγούμενο διαγωνισμό που ήταν στις 26 Ιανουαρίου.

Ακολουθεί το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών, η υποβολή επιπλέον δικαιολογητικών εγγράφων & εγγυητικών για τις εταιρείες που θα πάρουν τις γραμμές και μετά θα πέσουν οι υπογραφές.

Link to comment
Share on other sites

Ας δουμε τι δηλωσε ο πρακτορας της ΝΕΛ στην Χιο,Ηλιας Καμπας,για το φημολογουμενο Λαυριο-Μεστα με το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ(εφημεριδα ΑΛΗΘΕΙΑ).

Όσον αφορά το νέο σχέδιο της εταιρείας για σύνδεση της Χίου μέσω Λαυρίου με προορισμό τα Μεστά, τόνισε ότι εάν τελικά δοθεί στη ΝΕΛ η άγονη γραμμή στο διαγωνισμό της Δευτέρας 6 Απριλίου τότε παρά το ότι οι υποδομές στο λιμάνι των Μεστών δεν είναι και οι καλύτερες δυνατές (ακόμη εκτελείται το έργο) θα προσπαθήσουν το συντομότερο δυνατόν να μπει το «Παναγία Θαλασσινή» στη γραμμή.

«Είναι σημαντικό σε 3,5 ώρες να είναι κανείς στο νησί», ανέφερε, προσθέτοντας στα πλεονεκτήματα και το κόστος του εισιτηρίου που θα είναι πολύ πιο φθηνό, κάνοντας λόγο για 45 € στο εισιτήριο των ΙΧ.

Ο κ. Καμπάς άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο, αν η γραμμή είναι κερδοφόρα, να προστεθούν και επιπλέον δρομολόγια από τη ΝΕΛ ( ένα εβδομαδιαίως είναι το επιδοτούμενο, το οποίο συνεχίζει για Ψαρά με τελικό προορισμό της Βόρεια Ελλάδα).

Όλα αυτά, βέβαια, προς το παρόν σε θεωρητική βάση, μιας και τη Δευτέρα θα... κληρωθεί η εταιρεία που θα αναλάβει την εκτέλεση τού εν λόγω επιδοτούμενου δρομολογίου.

Link to comment
Share on other sites

το νέο σχέδιο της εταιρείας για σύνδεση της Χίου μέσω Λαυρίου με προορισμό τα Μεστά
Δεν το κατάλαβα καλά αυτό. Την γραμμή την σχεδίασε η εταιρεία ή το υπουργείο που θα την επιδοτήσει?
Link to comment
Share on other sites

Με βαση και τις τελευταιες εξελιξεις(Παυλιδης-Μανουσης/προβληματα Αγουδημου),οποιος ακουσε λιγα πραγματα στην τηλεοραση η διαβασε στον ηλεκτρονικο κ εντυπο τυπο,θα διαπιστωσε πως το κρατος δεν ηταν ποτε συνεπες στις υποχρεωσεις του(πληρωμη των επιδοτησεων).Δεν λεω πως αποτελεσε μονο αυτο την αιτια της σημερινης καταστασης των 2 εταιριων(ΣΑΟΣ-GA)γιατι προφανως,καποια λαθη θα εκαναν και οι εταιριες....

Απ την αλλη,βλεπουμε τωρα 2 αλλα 'club',ΑΝΕΚ-ΝΕΛ,να ειναι κοντα στο να συγκεντρωσουν ολες τις αγονες κ συνεπως να βρουν οικονομικη στηριξη,απο τα παχουλα ποσα των επιδοτησεων....(πλακα θα εχει να μην πληρωθουν ουτε αυτες κ να τρεχουν μετα:D)

Γνωριζει κανεις,ποια ειναι αυτα τα παχουλα ποσα(η εστω μερικα απο αυτα)?Εχω ακουσει ενα εξωφρενικο ποσο για την αγονη του Κορναρου αλλα δεν ειμαι κ σιγουρος ωστε να μπορω να το γραψω.Επισης,προς το κεντρικο και βορειο Αιγαιο,θα μπουν στο τελος 4-5 πλοια με τους ιδιους προορισμους(Λημνο-Καβαλα-Θεσσαλονικη):eek:,ολα επιδοτουμενα!

ΥΓ.Την ιδια ωρα χτες,στην εκπομπη ΑΘΕΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ,ο γ.γ του ΥΕΝ,παραδεχονταν πως υπαρχει προβλημα στους Λειψους κ την Συμη,στην Κιμωλο,στην Κασο προς το παρον,μεχρι να μπει το Ιεραπετρα ενω περιφανευτηκε για το δρομολογιο του Ν.ΧΙΟΣ που συνδεει τις Κυκλαδες με την Χιο κ την Μυτιληνη(λες και ειναι αγονη...)B)

Link to comment
Share on other sites

Στην επαρχία Θήρας υπάρχει μία γενική αναστάτωση.Αφ ενός οι κάτοικοι της Ίου διαμαρτύρωντε γιατί βλέπουν ότι θα τους μείνει το Αρσινόη αμανάτι, αφετέρου οι υπόλοιποι κάτοικοι Θήρας , Σικίνου , Φολεγάνδρου , Θηρασιάς & Ανάφης γιατί βλέπουν ότι ένα πλοίο το οποίο τους εξυπηρετούσε πολύ δεν θα είναι φέτος.Εκπομπές στα τοπικά ραδιόφωνα, φωνές και γκρίνιες.Για να δούμε...

Link to comment
Share on other sites

Το οτι εδω και 10 μερες η Κρητη ειναι αποκλεισμενη με τα Δωδεκανησα,

το ειπε κανεις??? Και το οτι εν΄οψη Μεγαλοβδομαδας και Πασχα δεν υπαρχει

ΦΩΣ !!! ??? Εχει ξανα συμβει ποτε αυτο???

Link to comment
Share on other sites

Μιας και μιλάμε για καθυστερήσεις πληρωμών των επιδοτούμενων δρομολογίων, ενα μεγάλο λάθος κατά την γνώμη μου που έκανε η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών ήταν η καταργηση του Λ.Α.Σ ενός λογαριασμού στον οποίον έμπαιναν τα κονδύλια και εισπράτονταν.

Με την κατάργηση του συγκεκριμένου λογαριασμού απαιτείται μια πιο περιπλοκη διαδικασία για να εισπραχτούν τα λεφτά με συνέπεια μεγαλύτερη καθυστερηση.

Όχι ότι και με τον Λ.Α.Σ δεν υπήρχαν καθυστερήσεις αλλά τώρα έχει παραγίνει.

Link to comment
Share on other sites

Ενα ευστοχο σχολιο απ την στηλη της εφημεριδας ΑΛΗΘΕΙΑ

«Ακούω για τα εκατομμύρια που παίρνουν οι εφοπλιστές (Αγούδημος 9 εκατομμύρια, ο Μανούσης θα έπαιρνε 20 κλπ) για τα δρομολόγια και μου δημιουργείται η εξής απορία: Αφού τα δρομολόγια παίρνουν κρατική επιδότηση που προέρχεται από χρήματα των φορολογούμενων, εμείς οι επιβάτες-φορολογούμενοι γιατί πληρώνουμε εισιτήριο;» Εύλογη η απορία, έτσι;

ΥΓ.Earl η καταργηση του Λ.Α.Σ συμφωνα με τον προεδρο της ΕΕΑ αλλα κ τον γ.γ του ΥΕΝ(το σχολιασαν στην εκπομπη ΑΘΕΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ)ηταν ενα βημα μπροστα για την εξυγιανση του θεσμου των αγονων.Τωρα γιατι και πως,το ξερουν μονο εκεινοι...

Link to comment
Share on other sites

Και για να συνεχίσω λίγο το off. Πως γίνεται ενώ την γραμμή την παίρνει το HS1. Τα δρομολόγια (κι όχι εκτάτως) να τα κάνει το Αρτεμις? Επιτρέπεται?

Δηλαδή μπορεί η BS να βάλει το BS1 να πάρει τη γραμμή και τα δρομολόγια να τα κάνει πχ ο Διαγόρας?

Link to comment
Share on other sites

Το διαγωνισμο τον πηρε το ΧΣ1 και αυτο θα εκτελει για αρχη τα δρομολογια. Στη συνεχεια αν αντικατασταθει θα πρεπει να γινει με πλοιο παρομοιων χαρακτηριστικων. Αν στο φακελο που εχουν καταθεσει το ΧΣ1 ηταν δηλωμενο με ταχυτητα 18 μιλια τοτε το Αρτεμις δεν εχει προβλημα. Δε ξερω βεβαια τι ζητουσε ο διαγωνισμος σχετικα με χωρητικοτητες καμπινες κτλ ;)

Link to comment
Share on other sites

Και ποιος ο λόγος να μην βάλουν εξ αρχης τότε το συγκεκριμένο πλοίο. Δηλαδή οι αιτήσεις να μην γίνουν με το Αρτεμις...

Μόνο λόγο που μπορώ να σκεφτώ είναι να μην είναι ακόμη προσαρμωσμένο για πλοές του τύπου που επικαλείται το δρομολόγιο εκείνο

Link to comment
Share on other sites

Για να έχει περισσότερες αξιοκρατικές :rolleyes: ελπίδες να πάρει το διαγωνισμό. Μην ξεχνάς ότι είχε απέναντί του τα CORSICA EXPRESS THREE (ταχύπλοο) και AQUA JEWEL (κατασκευής στα χαρτιά 2003). Αλλιώς είναι να τα ανταγωνίζεσαι με το HS1 κι αλλιώς με το ΑΡΤΕΜΙΣ ;)

1) ΣΥΡΟΣ-ΤΗΝΟΣ-ΑΝΔΡΟΣ

2) ΣΥΡΟΣ-ΚΥΘΝΟΣ-ΚΕΑ-ΛΑΥΡΙΟ

3) ΣΥΡΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ-ΔΟΝΟΥΣΑ-ΑΙΓΙΑΛΗ-ΚΑΤΑΠΟΛΑ-ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ-ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΑ-ΝΑΞΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΣΥΡΟΣ

4)ΣΥΡΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ-ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ-ΣΙΚΙΝΟΣ-ΙΟΣ-ΘΗΡΑΣΙΑ-ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ

5) ΣΥΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ-ΙΟΣ-ΘΗΡΑ-ΣΙΚΙΝΟΣ-ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ-ΚΙΜΩΛΟΣ-ΜΗΛΟΣ

Τι διαφορά έχουν αυτές οι γραμμές από αυτές που κάνουν οι Αίολοι δηλαδή και πρέπει να επιδοτηθεί επιπλέον πλοίο να τις καλύψει; :confused:

Ρε δεν ντρεπόμαστε λίγο που έχει φτάσει η Ανάφη να έχει πιο τακτική σύνδεση με τη Φολέγανδρο από ότι ο Πειραιάς με την Κηφησιά :mad:

Edited by Neptune
merge
Link to comment
Share on other sites

Τι διαφορά έχουν αυτές οι γραμμές από αυτές που κάνουν οι Αίολοι δηλαδή και πρέπει να επιδοτηθεί επιπλέον πλοίο να τις καλύψει; :confused:
Για να υπάρχει σίγουρα ένα βαποράκι που θα πιάνει λιμάνι...όταν λόγω καιρού δεν θα μπορούν οι Αίολοι.:rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Γιατι το ΧΣ1 η το Αρτεμις νομιζει καποιος οτι οταν δε μπορουν να δεσουν οι Αιολοι θα τα καταφερνει? Πως? Θα ισιωσει η θαλασσα ή ο αλλος αιολος αυτος που φυσαει θα σκασει ξαφνικα.. Απλα μαλλον διανυουμε το τελευταιο "μπλε" καλοκαιρι και τρεχουμε να παρουμε οσο ποιο πολυ "μωβ" μπορουμε. :D:D

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι θα έκανε το HS1 ή το Άρτεμις, αλλά χθες ο ΑιΚ ΙΙ δεν έδεσε στη Σαντορίνη και την έβγαλε μέχρι να ξημερώσει στον Κολούμπο...ενώ έδεσε ο Κοραής (συμβατικό ίδιου μεγέθους) και χωρίς να ισιώσει η θάλασσα.;) Δεν λέω ότι συμβαίνει συχνά, αλλά συμβαίνει. Βέβαια, υπάρχει και μια δικαιολογία, καθώς είναι πολύ πρόσφατη η "τραυματική εμπειρία" του Αθηνιού.

Link to comment
Share on other sites

Ο έπαρχος της Λήμνου, Δημήτρης Σάραγκας, δήλωσε ότι το πλοίο Παναγία Σουμελά του κ. Μανούση ήταν μικρής χωρητικότητας, ακατάλληλο και δεν μπορούσε να πραγματοποιήσει νυχτερινό δρομολόγιο. Για το πλοίο Σαμοθράκη, του ίδιου εφοπλιστή, σημείωσε ότι 12 φορές μέσα στο 2008 δεν προσέγγισε το λιμάνι της Λήμνου, εξαιτίας βλαβών, ενώ έπαιρνε επιδότηση.

Πηγη: MEDIASHIPPING

Link to comment
Share on other sites

Ανοιξη λοιπον και καιρος να ανθισουν και οι αγονες...Ουδεν νεοτερο για το Λαυριο-Μεστα με το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ και μια απο τα ιδια για την αγονη του ΔΙΑΓΟΡΑ,η οποια υποτιθεται οτι θα ξεκιναγε πρωτομαγια αλλα το site της Blue Star διαφημιζει το Πειραιας-Ηρακλειο και δεν κανει καμια αναφορα στο συγκεκριμενο δρομολογιο:confused:

Link to comment
Share on other sites

32 επιβάτες, 1 Ι.Χ., 1 φορτηγό και 1 δίκυκλο ??? Απογοητευτική τουλάχιστον, δεν βρίσκετε ???
Σε απάντηση αυτού να παραθέσω την κίνηση του ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ επίσης στις 16/4/2009 από Σύρο για Τήνο και Άνδρο (10 επιβάτες, 2 ΙΧ, 1 δίκυκλο) και από Άνδρο για Τήνο και Σύρο (2 επιβάτες και 1 ολόκληρο δίκυκλο).

Από κει και πέρα ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του...B)

Και το συμπερασμα-απορια,ειναι,με ποιο ποσο επιδοτει το κρατος αυτην την αγονη-αγονες:rolleyes:???

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από την εύλογη απορία του φίλου NHSOS XIOS επιτρέψτε μου να εκφράσω και εγώ μία δική μου.

...να παραθέσω την κίνηση του ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ επίσης στις 16/4/2009 από Σύρο για Τήνο και Άνδρο (10 επιβάτες, 2 ΙΧ, 1 δίκυκλο) και από Άνδρο για Τήνο και Σύρο (2 επιβάτες και 1 ολόκληρο δίκυκλο).

Κατά πόσο ακούγεται λογικό να υπάρχουν επιδοτούμενα δρομολόγια ανάμεσα σε νησιά "φιλέτα" όπως τα τρία προαναφερθέντα, για των οποίων τα λιμάνια ..."σφάζονται πλοιοκτήτες" :D:D:D, και τα οποία έχουν τόσο συχνή σύνδεση με την Ραφήνα ή τον Πειραιά ??? Σε τι χρησιμεύει η σύνδεση της Σύρου με την Τήνο με επιδότηση όταν υπάρχει καθημερινό(α) δρομολόγια από Πειραιά ??? Και ακόμα, τόσο δύσκολο είναι κάποιος που θέλει να πάει από την Σύρο στην Άνδρο, να πάει μέχρι την Τήνο και από εκεί να πάρει άλλο πλοίο (από τα πάμπολλα διερχόμενα) για την Άνδρο ??? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μόνο αυτό ΣΕΙΡΙΕ. Ακόμα κι έτσι όπως τα έχουν καταφέρει πάει και πέφτει το επιδοτούμενο κλειστοφοβικό συμβατικοταχύπλοο ακριβώς πάνω στο ίδιο δρομολόγιο του πασίγνωστου πλοίου της γραμμής.:mad:

Link to comment
Share on other sites

Νέα επιστολή επαγγελματιών Κάσου για το ακτοπλοϊκό

Με οργή και αγανάκτηση έχουμε πληροφορηθεί τήν απόφαση των μελών το Σ.Α.Σ. να εγκρίνουν την ένσταση απόρριψης της GA FERRIES του κ. Αγούδημου, γεγονός που έχει προκαλέσει γενική αναστάτωση τόσο στόν Επαγγελματικό Κόσμο Κάσου, όσο και στους λοιπούς κατοίκους του νησιού γενικώτερα, δεδομένου ότι οι εν λόγω κύριοι που απαρτίζουν την Σ.Α.Σ. όχι μόνον δεν έλαβαν υπ’ όψιν τους τήν σωρείαν διαμαρτυριών που τούς έχουν κατακλείσει τόσο από τήν ΚΑΣΟ, όσο και από τήν ΚΑΡΠΑΘΟ, ΧΑΛΚΗ, ΣΗΤΕΙΑ, ΜΗΛΟ και λοιπά νησιά λές και το Ελληνικό Δημόσιο τους έθεσε στήν θέση αυτή για νά μοιράζουν ενισχύσεις κατά βούλησιν στους εκάστοτε πλοιοκτήτες, αγνοώντας τόσον την ποιότητα όσο και τήν συνέπειαν των προσφερομένων υπ’ αυτών υπηρεσιών
Link to comment
Share on other sites

[...]Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ καί επίτιμε συμπατριώτη μας, εάν πράγματι υφίσταται Κυβερνητικός Ελεγχος αιτούμεθα, α) τήν ασυζητητί τελεσίδικη απόρριψη των όποιων διεκδικήσεων της G.Α. FERRIES του κ. Γ. Αγούδημου και τήν άμεση υπογραφήν των συμβάσεων ανάθεσης με τα δύο πλοία της ΑΝΕΚ LINES που αφορούν τίς ανωτέρω αναφερόμενες γραμμές μας, καί β) τήν άμεσον αντικατάσταση όλων των μελών της Σ.Α.Σ εάν καί εφ΄όσον κρίνετε ότι συντρέχουν οι προβλεπόμενοι λόγοι.
Πάλι καλά που δεν γράφουν οι Κασιώτες...διατάσσομεν!!! Και εμένα προσωπικά μου έκανε κάκιστη εντύπωση το ύφος αυτής της επιστολής. Απευθύνονται στον πρωθυπουργό και του λένε να απορρίψει τον Αγούδημο...έχει δεν έχει δίκιο.:eek:
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...