Jump to content
Shipfriends

Lifelines ή άγονες


Recommended Posts

  • Replies 930
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ποια είναι τα σχέδια της ΝΕΛ για τη γραμμή από το ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Στο ιδιο αρθρο γραφεται οτι η ΝΕΛ ειναι ενοχλημενη με το Υπουργειο

Δηλαδή ζητείται μεν από τις ακτοπλοϊκές να πληρώνουν τοις μετρητοίς τα καύσιμα που αγοράζουν για τα πλοία τους, το Δημόσιο δε, τους πληρώνει με καθυστέρηση οκτώ μηνών τα μισθώματα για τις άγονες γραμμές. Το πρόβλημα γίνεται από μέρα σε μέρα όλο και πιο οξύ, καθώς οι τιμές του πετρελαίου έχουν αυξηθεί κατά 35% μέσα σε τέσσερις μήνες.

Το τελικό αποτέλεσμα της όλης κατάστασης είναι οι εταιρείες να δίνουν καθημερινά μάχη για να εξασφαλίσουν την κίνηση των πλοίων τους, οι δε άγονες γραμμές καθίστανται εντελώς ασύμφορες.

Ειναι υπερβολικο δηλαδη που μια εταιρια πρεπει να πληρωνει τα καυσιμα στα πλοια της η κατι μου διαφευγει :huh: ? Μηπως θελουν να παρουν κουπια και οι επιβατες και να βοηθησουν ωστε να κανουν οικονομια οι εταιριες?

Τελοσπαντων αφου οι αγονες ειναι ασυμφορες και το κρατος αργει να πληρωσει τις επιδοτησεις,γιατι καθονται οι εταιριες και τις εξυπηρετουν? :rolleyes:

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Δεν λέω παλιά πλοία είναι, αλλά με την κίνηση που έχει η Λήμνος και ο Αϊ Στράτης δεν βγαίνει ούτε με αυτά που είναι τώρα...

Το πρόβλημα είναι ότι είναι μακρυά γεωγραφικά από την Αθήνα τα νησιά και η κίνησή τους είναι τραγική τον περισσότερο χρόνο.

Δεν διαφωνω οτι ορισμενες αγονες εχουν εξαιρετικα μικρη κινηση η αλλες(βλεπε Λαυριο-Ψαρα)δεν εχουν καμια λογικη.Αναρωτιεμαι λοιπον(οπως ακριβως και στο παραπανω μνμα μου)γιατι οι εταιριες εφοσον βγαινουν ζημιωμενες τελικα,τις εξυπηρετουν?

Διοτι αν πχ το Λαυριο-Λημνος εμενα κοστιζει στο πλοιο μου 5000ευρω και το κρατος με επιδοτει μονο με 4000,τοτε δεν θα το βαλω στην γραμμη.Με τα σημερινα δεδομενα ομως η ΝΕΛ ας πουμε,δεν εχει αφησει αγονη για αγονη που να μην εχει πλοιο και διαμαρτυρεται μαλιστα οτι δεν την πληρωνουν εγκαιρα τις επιδοτησεις.

Που βρισκεται η αληθεια λοιπον? Οι εταιριες επιτελουν κοινωνικο εργο και μεταφερουν επιβατες,οχηματα κλπ με κινδυνο να κλεισουν η μηπως προσπαθουν με καθε τροπο,την επιδοτηση που παιρνουν απο το κρατος να την βαλουν στην τσεπη τους?

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν ΚΑΘΑΡΟ κοινωνικό έργο-τέτοιου μεγέθους- δεν είναι δυνατόν να επιτελεί μια ιδιωτική εταιρεία -ομοίως του μεγέθους και της κλάσης της ΝΕΛ που είναι χρεωμένη ως τον 2ο της λαιμό. :lol: Εννοείται ότι κάποιες φορές θα παρέχει κάποιας μορφής κοινωνική υπηρεσία, αλλά δεν νομίζω ότι θα στέλνει βαπόρι σε νησι το οποίο θα πηγαινοέρχεται επί μονίμου βάσεως άδειο, έτσι για του δεσπότη τα ποδήματα. (τέτοιες αγαθοεργίες μόνο ελάχιστοι Εφοπλίσταροι μπορούσαν να τις κάνουν πιο παλιά, και φυσικά ουχί μια εταιρεία "λαικής βάσης"). Είναι εταιρεία και για να επιβιώσει χρειάζεται εισοδήματα, δεν είναι ΔΕΚΟ (αν και είδαμε πως κατήντησαν οι ΔΕΚΟ αλλα αυτό είναι αλλο θέμα ;) ) Τουτέστιν τις επιδοτήσεις ΦΥΣΙΚΑ και θέλει να μπαίνουν στην τσέπη της παρέχοντας υπηρεσίες ίσης ή ενδεχομένως μικρότερης αξίας.

Η αλήθεια λοιπόν βρίσκεται -ως συνήθως- κάπου στη μέση. Η όποια εταιρεία βολεύεται με τις άγονες αφού πέφτει το μαρούλι βρέξει χιονίσει. Εκμεταλλεύεται στο σημείο αυτό το κράτος το οποίο υπογράφει μια διάτρητη σύμβαση και έτσι αλωνίζει και δε δίνει λογαριασμό σε κανέναν. Σε περιόδους όμως σαν τις σημερινές όπου οι τιμές των καυσίμων (άλλο κεφάλαιο επίσης) έχουν ανέβει Γολγοθά, και εφόσον το κράτος δίνει τις επιδοτήσεις με μεγάλες καθυστερήσεις είναι λογικό να υπάρχει γκρίνια απ όλες τις πλευρές.

Απ'ότι φαίνεται όμως ο σχεδιασμός των λεγόμενων "άγονων" γραμμών χρήζει επικαιροποίησης και εξορθολογισμού. Γιατί απ'ότι φαίνεται με την παρούσα κατάσταση κανείς δεν είναι ικανοποιημένος... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Για την άγονη από την μια έχουμε να κάνουμε με τον τύπο που μεγαλώνει τα πάντα και από την άλλη οι εταιρείες που προσπαθούν να βγάλουν όσα πιο πολλά μπορούν.

Από την άλλη παραμφερές με το συγκεκριμένο θέμα ειναι πως μπορούν οι εταιρείες γενικά στο χώρο της ακτοπλοίας και δεν σταματάνε τα δρομολογία. Γιατί αυτή η κατάσταση με τα οικονομικά δεν είναι φετινή. Πάντα ζημιές είχαν. Ιδίως η ΝΕΛ πια,.. Δεν έχω κάτσει να δω αναλυτικά ισολογισμούς αλλά εμένα κάτι μου βρωμάει με όλη αυτή την γκρίνια.

υ.γ. ειναι σαν τον τουρισμό που κάθε χρόνο πέφτει...

Link to comment
Share on other sites

Διαβασα την προκυρηξη για τις νεες αγονες και ηθελα να κανω τα εξης σχολια

Το Ψαρα η Μεστα-Σιγρι-Λημνος σε συνεχεια δρομολογιων απο Ραφηνα η Λαυριο,δεν μπορει να γινει απο το Π.ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ αλλα ψαχνουν κι αλλο πλοιο για να δωσουν επιδοτηση? Εχουμε τοσα λεφτα πια για πεταμα :blink: Επισης το ολικο μηκος 75μετρα μου φαινεται λιγο παραλογο για ενα πλοιο που θα διασχιζει σχεδον ολο το Β.Αιγαιο...

Επισης στην αγονη του ΔΙΑΓΟΡΑ εβαλαν και την Πατμο μεσα :) αλλα παλι τα χαρακτηριστικα πλοιου που ζητανε δεν ξερω κατα ποσο βρισκουν αντικρισμα σε καποιο πλοιο της ακτοπλοιας μας :huh:

Τελος αφου για καθε πλοιο ζητανε μηκος,καμπινες,επιβατες κλπ,ας ορισουν και μια ελαχιστη ταχυτητα που μπορει να πηγαινει για να μην εχουμε φαινομενα ΠΗΝΕΛΟΠΗ <_<

Link to comment
Share on other sites

Επισης το ολικο μηκος 75μετρα μου φαινεται λιγο παραλογο για ενα πλοιο που θα διασχιζει σχεδον ολο το Β.Αιγαιο...

Ενταξει βρηκαμε τη γραμμη που θα κανει το Aqua Spirit :P:lol:

Link to comment
Share on other sites

Το Ψαρα η Μεστα-Σιγρι-Λημνος σε συνεχεια δρομολογιων απο Ραφηνα η Λαυριο,δεν μπορει να γινει απο το Π.ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ αλλα ψαχνουν κι αλλο πλοιο για να δωσουν επιδοτηση? Εχουμε τοσα λεφτα πια για πεταμα :blink:

Καλά, λεφτά για πέταμα έχουμε. Αυτή η ουρά μέχρι Λήμνο είχε βγεί και πέρσι. Και τότε μιλούσαμε για φωτογραφία αλλά η ΝΕΛ δεν την πήρε τη γραμμή. Να δούμε φέτος. Πάντως μια προέκταση στο δρομολόγιο Παρασκευή απόγευμα από Λαύριο και συνέχεια προς τα πάνω μέχρι Λήμνο για να μην κάθεται το βαπόρι ΣΚ στα Μεστά χωρίς να κάνει τίποτα δεν θα ήταν άσχημη.

Τελος αφου για καθε πλοιο ζητανε μηκος,καμπινες,επιβατες κλπ,ας ορισουν και μια ελαχιστη ταχυτητα που μπορει να πηγαινει για να μην εχουμε φαινομενα ΠΗΝΕΛΟΠΗ <_<

Αυτά θα μας τα ορίσει η επιτροπή της Ελπίδας. Ακόμα να βγάλουν πόρισμα;

Link to comment
Share on other sites

Ενδεχομένως μετά τις ετήσιες και την αναδιανομή των ρόλων του στόλου της Nel Lines στην άγονη του ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ να καταλήξη το AQUA MARIA.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Πάντως μια προέκταση στο δρομολόγιο Παρασκευή απόγευμα από Λαύριο και συνέχεια προς τα πάνω μέχρι Λήμνο για να μην κάθεται το βαπόρι ΣΚ στα Μεστά χωρίς να κάνει τίποτα δεν θα ήταν άσχημη.

Βασικα ετσι θα ειχε νοημα και η αγονη του ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ να γινεται(ολο τον χρονο),οχι οπως τωρα,που στην ουσια παιρνει τα λεφτα για να εξυπηρετει ενα μικρο νησι αντι 4 μαζι.Αλλα τι συζηταμε,εδω το κρατος εχει δωσει την αγονη σε ενα ταχυπλοο που περναει το κετρικο αιγαιο(φαντασου να εφτανε κ μεχρι Λημνο τον χειμωνα)κι απο τα 3 δρομολογια που εχει την βδομαδα τα 4 ειναι ανεκτελεστα λογω των απαγορευτικων που το πιανουν :rolleyes: Πως δεν εχουν δωσει και σε κανα γατακι να κανει το Θεσσαλονικη-Ροδος B)

Αυτά θα μας τα ορίσει η επιτροπή της Ελπίδας. Ακόμα να βγάλουν πόρισμα;

Νωρις ειναι,η Ελπιδα μας ειχε κοψει...την ελπιδα B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Πάντως αυτή την περίοδο δεν ισχύει η 9μηνη καθυστέρηση που επικαλούνται οι ακτοπλόοι, η Πηνέλα έχει πληρωθεί και τον Φεβρουάριο.

Εξαρτάται που ανήκει η άγονη γραμμή που κάνει καθε πλοιο!! Για παράδειγμα οι γραμμές που ανήκαν στο παλιό υπουργείο Αιγαίου (αυτή που κάνει το Πηνελόπη) πληρωνοντουσαν πιο γρήγορα από ότι το υπουργείου Ναυτιλίας!!

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος το Πηνελόπη θα είναι στην γραμμή Θεσ/κη-Ρόδο από 1/6 έως 30/9 Τη γραμμή που έκανε ο Διαγόρας πέρυσι), τουλάχιστον έτσι ακούστηκε.

B) Εχω την εντυπωση οτι καποιος στο υπουργειο δεν κανει σωστα την δουλεια του :rolleyes: Πεταμενα λεφτα για ολους μας και αλλη μια επιδοτηση στην ΝΕΛ :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Στην εποχή της ύφεσης και της παρακμής αυτά τα "Κύμη - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος - Σαμοθράκη - Αλεξανδρούπολη", "Κύμη - Λήμνος" και "Κύμη - Σίγρι - Λήμνος" με δύο μάλιστα δρομολόγια εβδομαδιαίως, μια χαρά τα βρίσκω για να απασχοληθεί κανένα Κεντεράκι ή καμία Παναγία τώρα που έρχεται και ο το AQUA SPIRIT. :rolleyes:

Άλλωστε είναι γνωστή η λαοθάλασσα επιβατών που επιθυμεί να ταξιδέψει από τη Σαμοθράκη και τον Άγιο Ευστράτιο προς το πολυσύχναστο λιμάνι της Κύμης...Σα δε ντρεπόμαστε λίγο :angry:

Πραγματικά μερικές γραμμές φτιάχνονται μόνο και μόνο για να βολευτούν βαπόρια συγκεκριμένης εταιρίας. Διαχρονικό σκάνδαλο με πράσινους και γαλάζιους κόκκους. Κανονικά ακόμα και η γραμμή Λαύριο Ψαρά Μεστά θα έπρεπε να κόβονταν τη στιγμή που οδεύουμε ολοταχώς για αναδιάρθρωση χρέους και περικοπές 30-40% σε συντάξεις, μισθούς.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Λεφτα υπαρχουν B) γιαυτο και θα ξοδεψουμε 3μυρια σε 2 γραμμες :o Και καλα το Θεσσαλονικη-Ροδος να το παρει ας πουμε ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ,χαλαλι του(να πτωχευσουμε που λεει ο λογος,δεν πειραζει :D )αλλα αν η γραμμη ανατεθει σε κανα ΠΗΝΕΛΟΠΗ τοτε να δεσουμε μια πετρα στο λαιμο μας και να βουτηξουμε κατευθειαν <_<

Επί τάπητος αναμένεται να τεθεί το θέμα της κάλυψης αγόνων γραμμών στην επικείμενη συνεδρίαση του Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ).

Σύμφωνα με πληροφορίες, περίπου 3,5 εκατομμύρια ευρώ, θα διατεθούν για την κάλυψη δύο άγονων γραμμών ενόψει του καλοκαιριού.

Πρόκειται για τη γραμμή Θεσσαλονίκη-Σάμος-Ικαρία-Χίος-Δωδεκάνησα και Λαύριο-Μεστά Χίου-Ψαρά-Σιγρί Μυτιλήνης.

http://www.theseanation.gr

Link to comment
Share on other sites

Και καλα το Θεσσαλονικη-Ροδος να το παρει ας πουμε ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ,χαλαλι του(να πτωχευσουμε που λεει ο λογος,δεν πειραζει :D )

Συμφωνώ :P αλλά πιστεύω πως πρέπει να μπει πλοίο και στην γραμμή Ηράκλειο Θεσσαλονίκη.Η γραμμή όπως έχουμε αναφέρει πολλές έχει μεγάλη ζήτηση.Ειναι δυνατόν να μπει καράβι από Κύμη Αλεξανδρούπολη και να μην μπαίνει καράβι Ηράκλειο Θεσσαλονίκη;

Link to comment
Share on other sites

Μαζί με όλες τις παραπάνω απαραίτητες :rolleyes: γραμμές, να μη ξεχάσουν να επιδοτήσουν και την γραμμή Πειραιά-Μήλο-Ρέθυμνο. Προσωρινά βεβαίως μέχρι να φτιαχτεί το λιμάνι του Ρεθύμνου και να πιάνουν τα Παλάτια. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Στο νομοσχέδιο που φέρνει το ΥΕΝ για τον θαλάσσιο τουρισμό έχει και ένα αρθρο που αφορα τις άγονες γραμμές.

Άρθρο 24 - Αντικατάσταση του άρθρου όγδοου του ν. 2932/2001 «Συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας»

...

Με νέες διατάξεις αποσαφηνίζεται ο χρόνος από του οποίου οι συμβάσεις θεωρούνται συναφθείσες και ο χρόνος υπογραφής του εγγράφου των συμβάσεων, σε συνάρτηση με τον προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας που ασκεί το Ελεγκτικό Συνέδριο και προς άρση κάθε αμφισβήτησης ορίζεται ότι έγγραφο της σύμβασης δεν έχει συστατικό αλλά αποδεικτικό τύπο. Παράλληλα, θεσπίζεται η δυνατότητα ανάθεσης της διενέργειας δρομολογίων απ* ευθείας με σύμβαση δημόσιας υπηρεσίας,χωρίς την τήρηση διαγωνιστικής διαδικασίας, σε περίπτωση αθέτησης της υποχρέωσης εκτέλεσης των δρομολογίων ή αδυναμίας εκτέλεσης αυτών για οποιονδήποτε λόγο, στο πλαίσιο είτε τακτικής δρομολόγησης είτε με οποιασδήποτε μορφής σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, αν κρίνεται απολύτως αναγκαίο, για λόγους κοινωνικής, οικονομικής και εδαφικής συνοχής ή κάλυψης επειγουσών συγκοινωνιακών αναγκών. Η ρύθμιση αυτή είναι επιβεβλημένη, διότι υπό το

υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο δεν υπήρχε τέτοια δυνατότητα, με αποτέλεσμα την πλήρη αδυναμία συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης νήσων και μάλιστα για μεγάλα χρονικά διαστήματα, με εύκολα αντιληπτές συνέπειες.

...

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η χωρα βυθιζεται οικονομικα μερα την μερα,τα μετρα για την αποπληρωση των δανειων δεν επαρκουν κι ομως στις αγονες γινεται πραγματικο party :blink: Απο το http://www.chiospress.gr

το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών και μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν και εγκρίθηκαν ήταν οι επαναληπτικοί διαγωνισμοί δημοσίου συμφέροντος που αναμένονται να διεξαχθούν τις επόμενες μέρες. Οι διαγωνισμοί αφορούν μεταξύ των άλλων στις ακτοπλοϊκές γραμμές Θεσσαλονίκης - Σιγρίου – Χίου – Σάμου – Πάτμου – Καλύμνου - Κω – Ρόδου και Μυτιλήνης – Θεσσαλονίκης.

Το δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη μέχρι Ρόδο με επιστροφή, θα εκτελείται μία φορά την εβδομάδα και μέχρι την 30η Σεπτεμβρίου 2011, ενώ το δρομολόγιο από Μυτιλήνη μέχρι Θεσσαλονίκη καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, μία φορά την εβδομάδα στη θέση του "Λισσός".

Να βαλουμε και στα παραπανω καποιον ΚΕΝΤΕΡΗ να πηγαινοερχεται το καλοκαιρι,σε μια περιοδο που οι διακοπες θεωρουνται πραγματικα πολυτελεια.

Ειναι τοσο δυσκολο να τα βαλουν κατω και αντι για 3-4 πλοια να εξυπηρετουν ολα τα νησια μονο 2? Πραγματικα θελω να δω τι χρηματικα ποσα θα προκυρηξουν καθε γραμμη B)

Link to comment
Share on other sites

Αυτή είναι η γραμμή που έκανε πέρυσι ο Διαγόρας και φέτος δεν ενδιαφέρετε να την εκτελέσει, oποτε το Υπουργείο ψάχνει κάποιον να την κάνει. Ενώ η δεύτερη γραμμή είναι το δρομολόγιο που έκανε το Λισσος με επιδότηση και στα μέσα του καλοκαιριού μπήκε το Μυτιλήνη με ελεύθερη δρομολόγηση!!!! Όποτε για το δεύτερο τμήμα, θα τo πάρει η ΝΕΛ με το Μυτιλήνη που θα φεύγει από τη Παρασκευη από το Πειραιά.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τελικα βρηκε το υπουργειο πλοιο για την αγονη του ΔΙΑΓΟΡΑ? Γνωριζουμε ποιες εταιριες συμμετεχουν στον διαγωνισμο και με ποια πλοια?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Δεν καταλαβαινω πια ποτε κανει/εχει δρομολογια το πλοιο :wacko:

Δρομολόγια E/Γ-Ο/Γ ΤΧΠ ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ

Σας ενημερώνουμε ότι το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΤΧΠ ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ που παραμένει στο λιμένα Λαυρίου, με απαγόρευση απόπλου λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, θα αναχωρήσει μετά την άρση του απαγορευτικού σήμερα Σάββατο 27/08/11 από Λαύριο στις 13:00 για Ψαρά – Μεστά για το δρομολόγιο της Παρασκευής.

Δεν έχει να κάνει μόνο με το συγκεκριμένο πλοίο, αλλά είναι ένα από τα πολλά (βλ Νήσος Θήρα, Πηνελόπη επί ΝΕΛ, ενδοκυκλαδικά) που κρατούν και εκτελούν δρομολόγια μετά από απαγορευτικό για 1-2 ημέρες για να μην χάνεται η επιδότηση. Για τώρα το καλοκαίρι που έχει κίνηση πες πάει κι έρχεται να γίνεται κατι τέτοιο, αλλά το χειμώνα να φεύγει ένα πλοίο μια μέρα μετά για να καλύπτει τη χασούρα στο οικονομικό τι νόημα έχει; Και πέφτουμε πάλι στο ερώτημα τι αντανακλαστικά έχει το κρατος που πληρώνει να πει αυτό το δρομολόγιο παραμένει ανεκτέλεστο και θα κάνεις το επόμενο. Εκεί βέβαια σκοντάφτουμε και επειδή είναι άγονη γραμμή το νησάκι μπορεί να έχει επόμενο δρομολόγιο μετά από 2-3 ημέρες.

edit. Μέχρι και το ais λέει την αλήθεια...

post-1827-0-72929000-1314534672_thumb.jp

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

το κερδος σημερα σε δημοσιευμα του, αναφερει οτι η κυβερνηση σχεδιαζει να καταργησει την επιδοτηση στις αγονες οπως γινοταν ως σημερα. ο σχεδιασμος προβλεπει οτι η Ζωνη και τα 3 ναυπηγεια (νεωρειο, ελευσινα, σκαραμαγκας) θα υπαχθουν σε ενιαιο φορεα. το κρατος θα παραγγειλει στο φορεα αυτο πλοια σχεδιασμενα για τις αγονες γραμμες και θα δοθουν κατοπιν διαγωνισμου σε εταιρειες να τα δουλεψουν στις συγκεκριμενες αγονες

Link to comment
Share on other sites

Δεν λεω,ωραιο το σχεδιο να φτιαχνουμε πλοια(να αναγεννηθουν και τα ναυπηγεια μας)και να τα χρησιμοποιουμε στις αγονες αλλα ποια εταιρια θα τα δουλεψει χωρις επιδοτηση :rolleyes: (που λενε οτι θα την καταργησουν) Αφηστε που ενα πλοιο θα ξεκιναει με Χ κοστος κατασκευης και στο τελος θα εχει κοστισει 4Χ διοτι τα υπολοιπα 3.5 θα εχουν φαγωθει απο τους γνωστους κηφηνες B) (μη πω οτι το πρωτο πλοιο κιολας θα μεινει ενα κουφαρι γιατι δεν θα βρισκουν χρηματα για την συνεχιση της ναυπηγησης του)

Αν θελουν να φτιαξουν το δικτυο των αγονων γραμμων μπορουν να το κανουν αυριο κιολας ;) δεν χρειαζεται να το μπλεκουν με ναυπηγησεις πλοιων και την σωτηρια των ελλ.ναυπηγειων.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...