Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το συγκεκριμένο οχι αλλά πλοια οπως το Sporades ή το Superstar μπορούν στην γραμμή,το θέμα είναι αν θα υλοποιηθεί ή αν είναι οι γνωστές δηλώσεις της Seajets.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Ρε σεις το έχουμε πει τόσες φορές. Όλα όσα κάνουν άγονες, έχουν κάνει και δηλώσεις δρομολόγησης, για να έχουν γραμμή να πάνε αν χάσουν την άγονη.

Μην ψειρίζουμε τον κώλο της μαϊμούς για το αν θα πάει το Aquaστη Ραφήνα 

Link to comment
Share on other sites

Εννοείτε πως το Aqua ούτε και πρόκειται  δεν έχει ταχύτητα , το βασικότερο.

Λέγοντας υλοποιηθεί εννοώ από άλλο πλοιο της εταιρίας.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ο κανένας θα την αναλάβει!!

Πως και αποφάσισε ετσι η εταιρία ; περιεργο που σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα αλλάξανε τα δεδομενα(ότι θα ήταν σίγουρα στη γραμμή) να δούμε  αν θα καλυφθεί αυτο το κενο από άλλη εταιρία πχ (seajets).

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι θα αφήσει έτσι εύκολα την γραμμή, πόσο μάλλον μετά από μία φοβερή περσινή χρονιά με πολύ καλές πληρότητες. 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ο κανένας θα την αναλάβει!!

Συγγνωμη δηλαδη αφηνουν τη γραμμη της ραφηνας για να βαλουν ταχυπλοο στις σποραδες; 
και βαΖουν του fl3 στο σαρωνικο;

Link to comment
Share on other sites

πήγαν καλα οι επιστροφες ,η αναχώρηση από Ραφηνα σίγουρα λίγο πιο μέτρια από κινηση αφού το Superexpress ήταν πολύ πιο φθηνό (35€) ενώ 48,50 το Flyingcat ,ευκαιρία είναι για την Seajets ένα μικρό της θα κουμπονε πολύ καλά,αν οντως φύγει η Hellenic.

Αυτα βάση με την κινηση του πλοιου που είδα σε Τήνο Μύκονο 

Link to comment
Share on other sites

Με 1 εκατ. Επιβατες η γραμμη του Σαρωνικου εχει παρα παρα πολυ χρημα😉μη κολατε στα ιδια κ στα ιδια μονη της παιζει μπαλα στην Υδρα 4 πλοια εναντια στο speed cat

Link to comment
Share on other sites

Άμα ίσα ίσα γέμιζε το Flying Cat των 342 επιβατών με αντίπαλο μόνο το Superexpress, βλέποντας τον Ηλιόπουλο να έχει στον στόλο του συν 4 ταχύπλοα φετος, διόλου απιθανο να βάλει πάνω στο Flying Cat ένα ταχύπλοο και να μην μαζεύεται η χασούρα. Του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ. Στο Σαρωνικό παίζει μπάλα μόνη της με σίγουρες πληρότητες. 

Link to comment
Share on other sites

+ ότι έχει την δυνατότητα να ρίξει την τιμη σε επίπεδα superexpress κ ισως το δίκτυο πρακτόρευσης της Seajets να μπορεί να φέρει και καλύτερες πληρότητες.

μην ξεχνάμε τις πολύ καλές πληρότητες του Paros Jet προ πανδημίας.

Link to comment
Share on other sites

Βλέποντας τις Δηλώσεις τακτικής δρομολόγησης για το 2025,βλέπουμε πολλά ταχύπλοα να έχουν δηλωθεί συγκριτικά με τις προηγούμενες χρονιές από Ραφηνα : HIGHSPEED 3 για Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο-Ιό-Σαντορίνη

Golden Princess για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο-Ναξο

Speedrunner Jet 2 για Τήνο-Μύκονο-Πάρο

Μηπως δούμε κάποια από τα παραπάνω να πραγματοποιούνται και την φετινή χρόνια ; κυρίως Highspeed και Runner 

 

αυτα ξεχώρισα,υπάρχουν τα συνήθεις Tera Jet ,Superexpress κλπ

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα δυστυχώς αφαιρέθηκα με μια άλλη ασχολία και δεν πρόλαβα να δώ την κίνηση του Μύκονος. Πάντως έχουμε αρκετό δείγμα το τελευταίο διάστημα. Και για να μην αναρωτιέστε που πήγαν τα φορτηγά και οι επιβάτες, να πω πως συγγενικό μου πρόσωπο βρέθηκε στο λιμάνι για να παραλάβει κάτι από το Andros Queen μεσοβδόμαδα, δε θυμάμαι αν ήταν Δευτέρα ή Τρίτη, ήταν μέρα που είχε προσέγγιση το Μύκονος πάντως. Το ίδιο βράδυ λοιπόν το Andros Queen είχε χαλαρά 120 επιβάτες για τη Μύκονο αλλά και καμιά 30αριά φορτηγά, στρατιά από τράκτορες απέξω από τον καταπέλτη. Νομίζω οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. 

Link to comment
Share on other sites

Και να φανταστεί κάνεις πως όλες οι μεταφορικές είναι στα 5 χλμ από τον Πειραιά και στα 35 από την Ραφήνα. Κάτι κάνει πολύ λάθος η Αττικα και εκούσια κάνει πως δεν το βλέπει. 

Link to comment
Share on other sites

On 7/23/2023 at 5:17 PM, Annivas said:

Ομοίως και για τα φορτηγα η διαφορά ναύλου είναι μεγάλη , η οποία διαφορά αν συνυπολογιστεί σε 3-4 καρότσες ημερησίως που μπορεί να εχει μια μεταφορική αυξάνεται στον κύβο η ακόμη περισσότερο . Επιπλέον η Fast Ferries με πολύ υπομονή και τα κατάλληλα βαπόρια έχει κερδίσει με το σπαθί της σχεδόν όλη την πίτα . Με την είσοδο και του Andros Queen το capacity της γραμμής σε γκαράζ εκτοξεύεται και δεν πρόκειται να μείνει εξω φορτηγό ούτε παραμονή Δεκαπενταύγουστου. 

Παρόμοια συζήτηση είχαμε και το καλοκαίρι, οπότε παραθέτω ένα μέρος του-τότε-ποστ του φίλου @Annivas το οποίο εν συντομία τα λέει όλα αναφορικά με την υπάρχουσα κατάσταση. 

Εγώ πάντως θα προσθέσω πως εκτός από την απόσταση Ρέντης-Ραφήνα, υπάρχει-φαντάζομαι-το καπέλο της Αττικής Οδού καθώς και το πρόβλημα ότι τα περισσότερα κομμάτια μεταφέρονται ξεκοτσάριστα, πράγμα που σημαίνει ότι οι τράκτορες πηγαινοέρχονται διαρκώς Ρέντη-Ραφήνα με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε κόστος. Και παρόλα αυτά η Attica δε μπορεί να ανταγωνιστεί τις εταιρείες της Ραφήνας...

Κατά τη γνώμη μου όχι γιατί δε μπορεί αλλά γιατί δεν υπάρχει όραμα. Εάν κάνανε κουμάντο αφεντικά που τους ένοιαζε τι θα μπει στην τσέπη και όχι τράπεζες και funds κερδοσκοπικού χαρακτήρα, μια χαρά θα στέλνανε έστω το Blue Carrier 1 με 16 μιλάκια και φθηνό ναύλο για να κρατηθούν στο νησί. Ακόμα και το Blue Star 1 παλαιότερα που πάσχιζε να βγάλει Πειραιάς-Χίος σε 9 ώρες, δε θα μπορούσε να πιάνει Μύκονο κάνοντας ακριβώς τις ίδιες ώρες; Αλλά με διαχειριστές τι περιμένουμε...ακούνε αλλαγές και βγάζουν σπυράκια. Άσε το Μύκονος να κατεβαίνει Πειραιά με 25 μίλια για 30 άτομα και 0 φορτηγά, θα μας κράξει κανένα αφεντικό ή κινδυνεύει το μέλλον της εταιρείας; Όλα τα πλοία έπρεπε να έχουν μπανεράκι "Operated by ανεκδιήγητους".

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Diagoras said:

Κατά τη γνώμη μου όχι γιατί δε μπορεί αλλά γιατί δεν υπάρχει όραμα

Αυτό ακριβώς φίλε..τα'πες όλα..! Αντί να δουν την πραγματικότητα και να ρίξουν τις τιμές σε επιβάτες&Οχήματα σε Τήνο&Μύκονο στα επίπεδα της Ραφήνας καθώς τους έχουν χάσει όλους, να φέρουν κανέναν μεγαλύτερο Κορεάτη, να γυρίσουν το μπλουσταράκι στην μεσημεριανή ζώνη και να υποχρεώσουν το βραδινό πλοίο πριν την Χίο να σταματάει και στην Μύκονο, μπας και τους φέρουν πίσω όλους αυτούς που έχουν χάσει, εξακολουθούν να πετάνε χαρταετό. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...