Jump to content
Shipfriends

RMS Olympic

eMembers
  • Posts

    50
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Επιτέλους!Δεν άντεχα να βλέπω όποτε περνούσα από δίπλα του ένα τέτοιο όνομα να σκουριάζει!Ως Αγιασώτης μιλάω τώρα
  2. Κατανοητά όλα αυτά Hastaroth, μου έμεινε ακόμη η απορία για το τόσο "χοντρό" της πρύμνης,απ'το ελικοδρόμιο που κατεβαίνει κάθετα κάτω,ως την ίσαλο,όπου κλίνει προς τα μέσα απότομα,180μοίρες. Μου θύμισε Queen Mary 2 στο ίδιο σημείο,δεν ξέρω αν και αυτή τη σχεδίαση την επιβάλλουν λειτουργικοί σημερινοί λόγοι(απόνερα κάτι).
  3. Ωραίο project(αν τελικά γίνει πραγματικότητα). Η πρύμνη έχει φάει τον μεγαλύτερο εκμοντερνισμό,με αποτέλεσμα να έχει "παχύνει" και να έχει χάσει τη φινέτσα που είχαν οι γραμμές της,αντίστοιχες με της πλώρης. Να ρωτήσω κάποιον που ξέρει καλύτερα,ήταν απαραίτητος αυτός ο νέος σχεδιασμός σε αυτό το σημείο,να είναι τόσο φαρδύ;Λόγω π.χ. του νέου συστήματος πρόωσης; Υστ:Που είναι η μπάλα,ρε;
  4. Πριν μια βδομάδα (βασικά απ' ότι βλέπω στο κανάλι του National Geographic.το δείχνει κάθε εβδομάδα)είδα ένα σχετικά πρόσφατο ντοκιμαντέρ, το "Dark Secrets of Lusitania". Το όλο αντικείμενο της ομάδας που βλέπουμε σε αυτό (ανάμεσα της κι ο σημερινός ιδιοκτήτης του ναυαγίου),είναι να ανακαλύψει γιατί το πλοίο βυθίστηκε σε μόλις 18 λεπτά. Μια τορπίλη δε μπορεί να είναι υπεύθυνη για την τόσο γρήγορη βύθιση ενός υπερωκεανίου τέτοιου μεγέθους. Οι έρευνες βασίζονται σε μαρτυρίες επιζώντων, που ανέφεραν δύο εκρήξεις, με χρονική διαφορά 30'' η μια από την άλλη. Η μια ήταν το χτύπημα της τορπίλης στο κύτος, η δεύτερη όμως;Κάτι πυροδοτήθηκε από το εσωτερικό του πλοίου, τόσο δυνατό, που έφτασε να το καταδικάσει. Τέσσερις ήταν οι υποθέσεις:παράνομο φορτίο πυρομαχικών=σκόνη αλουμινίου(σφαίρες βρέθηκαν στα αμπάρια του πλοίου στην έρευνα της ομάδας στην αρχή,αλλά η εκτυφλωτική λάμψη που βγάζει η έκρηξη αλουμινίου δεν συνάδει με τις μαρτυρίες), καρβουνόσκονη(είχε αποθήκες κάρβουνου στα πλάγια που χτυπήθηκε, αλλά η έκρηξη από κάτι τέτοιο δε θα ήταν ικανή να δημιουργήσει εκτεταμένη ζημιά στο πλοίο),βαμβακοπυρίτιδα (αρκετά δυνατή έκρηξη, αλλά δεν συμφωνεί με την χρονική απόσταση των δύο εκρήξεων) και έκρηξη λέβητα (η πιο πιθανή εκδοχή, από άποψη συμφωνίας με τις μαρτυρίες και της χρονικής απόστασης των δύο εκρήξεων, αλλά όχι από άποψη έντασης ικανής να κάνει τη μεγάλη ζημιά). Τελικά οι επιστήμονες δεν κατάφεραν να βγάλουν ασφαλή συμπέρασμα,ούτε από τις προσομοιώσεις στο εργαστήριο,ούτε από τις καταδύσεις στο ναυάγιο.Φάνηκε ότι το Λουζιτάνια θέλει να κρατήσει το μυστικό για το ίδιο .Αρκετά καλό φιλμ, ενδιαφέρον.
  5. Το 2ο βιντεάκι που μόλις είδα,έχει πλάνα από την καμπίνα των ανθρώπων που τραβήξανε το βίντεο.Άλλο εσωτερικό,όχι.Τουλάχιστον αυτή η σειρά.
  6. Αχ, μωρέλιμ' Θεουφλέλ' τι όμορφο που είσαι,τι στιβαρή και τετράγωνη γερμανική ομορφιά είναι αυτή Thanks NHSOS!
  7. Τελικά φύγαμε στις 13.30.Μέχρι τότε,δε μας χρέωναν ότι παίρναμε απο το μπαρ
  8. Να σημειωθεί ότι ο τορπιλισμός και η βύθισή του από γερμανικό υποβρύχιο στις 7 Μάη 1915,ήταν η αιτία της εισόδου των Η.Π.Α. στον 1ο Παγκόσμιο.Μέχρι τότε,δήλωναν ουδετερότητα,αν δεν κάνω λάθος. Το γρήγορο της βύθισης του (18 λεπτά) απέφερε το θάνατο στους περισσότερους επιβάτες, παρ'όλο που ήταν κοντά στη στεριά,μόλις 11 μίλια από το ακρωτήριο Old Head of Kinsale της Ν.Ιρλανδίας.
  9. Γι'αυτό ακριβώς,μπορούμε να ψάξουμε για το Ολύμπικ, που έκανε τόσα ταξίδια και σίγουρα θα το "άνοιξαν" κάποια στιγμή.Το ίδιο (κατά 98%) ήταν.
  10. Επιστροφή χθες από Σίφνο με το πλοίο,δεύτερη φορά που ταξιδεύω μαζί του,η πρώτη λίγο επεισοδιακή,είχα κάνει report,κοιτάξτε πιο πίσω .Στο λιμάνι υπήρχε μια αναστάτωση,"ήταν ο καιρός μέσα" κατά το κοινώς λεγόμενο,με αποτέλεσμα στην αναμονή για επιβίβαση να τρώμε βροχούλα από αλμυρό νερό αρκετά συχνά!Το πλοίο ήρθε νωρίς (13.30)για την ώρα αναχώρησης (14.00), αλλά όπως φάνηκε κάτι ήξερε,γιατί με τις τόσες προσπάθειες να δέσει,έφτασε 13.45!Μέσα σε έναν πανικό και μια βιασύνη μπήκαμε μέσα με διάφορες σκέψεις να μου 'ρχονται στο μυαλό,αναλογιζόμενος τις φήμες που έχω ακούσει για τη συμπεριφορά του στη φουρτούνα .Τελικά,στις 14.00 συνεπείς με το πρόγραμμα λύσαμε κάβους για να φύγουμε,τι το θέλαμε;Ο αέρας μας πήγαινε όπου ήθελε!Μέχρι να μπουν οι μηχανές σε πλήρη ισχύ για να γίνεται καλά το βαπόρι,κάναμε μερικά περίεργα,οι απέξω λένε ότι τρόμαξαν,εγώ απλά κοιτούσα από το φινιστρίνι τα ζιγκ ζαγκ από τα απόνερα!Κι εκεί που έλεγα,πάμε για ένα ταξίδι που θα το λέμε χρόνια σαν ιστορία(ευκαιρία να τεστάρω και τις αντοχές μου σε τέτοιο ταξίδι ),όσο ανοιγόμασταν,τόσο ο καιρός έφτιαχνε...λες και όλος ο καιρός ήταν εγκλωβισμένος στο λιμάνι!Βοήθησε βέβαια και το ότι τον βάζαμε τον καιρό συνέχεια πίσω μας, αλλά η διαφορά των φημών με την πραγματικότητα ήταν μεγάλη.Στη Σέριφο πρέπει να ζορίστηκε πάλι στη μανούβρα, αλλά δε βγήκα έξω για να είμαι 100% σίγουρος.Το "χειρότερο" ήταν κλασσικά στο στενό της Κέας,όπου κάναμε μια-τολμώ να πω ευχάριστη-κούνια μπέλα για λίγο. Από κόσμο ήμασταν γεμάτοι και μετά τη Σέριφο, αλλά σε ανεκτά επίπεδα,άνετα.Όταν είδα ότι όντως η θάλασσα ήταν εντάξει και δε θα έκανα άλλο ένα μπάνιο στα καταστρώματα,βγήκα έξω για να δω τι άλλαξε από την προηγούμενη τραυματική εμπειρία.Κι εκεί ευχάριστη έκπληξη.Πεντακάθαρο το πλοίο,βολτάριζες ευχάριστα,το μόνο ήταν μια ενοχλητική μυρωδιά σου ερχόταν όταν περνούσες κοντά στα φουγάρα.Καμία σχέση με την παλιά εικόνα του "μαύρου χιονιού" σε όλο το κατάστρωμα και μετά από λίγο και στα ρούχα σου... Φτάσαμε με μικρή καθυστέρηση (19.30)στον Πειραιά,όλα εντάξει.
  11. Κρίνοντας από άλλα παρόμοια πλοία,θα είχε όση φήμη έχουν αυτά.Δηλαδή τη φήμη του μεγαλύτερου πλοίου στον κόσμο κάποια στιγμή,για την απερίγραπτη πολυτέλεια του,για blue riband δε νομίζω, κ.α.Πάντως ανάμεσα σε shipfriends και όχι σε όλους.Αν πάμε στο αδερφάκι του(Olympic) που πραγματικά είχε ήρεμη ζωή,βλέπουμε ότι ελάχιστοι το ξέρουν.
  12. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες για το ντοκιμαντέρ. Το τεύχος,άργησα(όχι περισσότερο απ'ότι άργησε αυτό να βγει) αλλά το πήρα.Όταν το δω,θα αποφανθώ. Εμείς,ως shipfriends λογικό(και όμορφο) θα ήταν να ασχοληθούμε με όλους τους τύπους πλοίων στην ιστορία,όπως τα ατμόπλοια. Άλλα ο πολύς κόσμος θα ασχοληθεί με το Lusitania το 2015,στα 100,πέρυσι πχ,δε θυμάμαι να είδα τίποτα στην τηλεόραση για τον Τιτανικό.
  13. Ξέρουμε πως λεγόταν αυτό του ΣΚΑΪ;(English Title)Γιατί εγώ έβλεπα την ίδια ακριβώς ώρα ένα αντίστοιχο στην ΕΤ3."Titanic Ghosts".Πληθώρα ντοκιμαντέρ αυτές τις 2 μέρες.Τώρα θα καταλαγιάσουν τα πράγματα μέχρι τις 7 Μάη 2015,όπου θα ασχοληθούμε με τον κύριο ανταγωνιστή του.
  14. Το πιο πρόσφατο βίντεο είναι από το ντοκιμαντέρ του National Geographic και του James Cameron που έδειξε και το National Geographic Channel αυτές τις μέρες ως "επίλογος με τον Κάμερον" (The final world with James Cameron),όπου ασχολούνται με το πως ακριβώς βυθίστηκε,βάσει της θέσης των συντριμμιών στο βυθό.
×
×
  • Create New...