Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σιγουρα τα πραγματα ειναι δυσκολα.Αν βρεθει μια λυση(αν το ξαναλεω) και η εταιρια βαλει ενα προγραμματισμο κρατωντας 2-3 βαπορια (Ανθη Μαρινα-Jet Ferry και πιθανον το Ροδανθη για 2-3 χρονια) και πουλουσε τα υπολοιπα η τα εστελνε για σκραπ, και εκανε μια συνεργασια με μια ξενη εταιρια που ενδιαφερεται να μπει στον χωρο θα μπορουσε να ηταν μια λυση.Βεβαια ολα αυτα φανταζουν δυσκολα στην παρουσα φαση και απο οτι φαινεται γραφονται τιτλοι τελους.Αλλα ποτε δεν ξερεις.Οπως και να εχει ειναι κριμα αλλο ενα σινιαλο να σβηνει και φυσικα η ανεργια να μεγαλωνει..

Edited by Lord
Link to comment
Share on other sites

Kαι να κατασχέθηκαν τα πλοία και να βγουν σε πληστηριασμό υπάρχει τρόπος για τον καπτα Μάκη να τα πάρει πίσω αν θέλει να συνεχίσει με κάποιο τρόπο στην ακτοπλοία.

Μπορεί να ξαναπάρει πίσω αυτά που θέλει να έχει και τα επόμενα χρόνια και να αφήσει αυτα που δεν θέλει να ορίσουν οι τράπεζες το μέλλον τους.

Προσωπικά από όλα τα βαπόρια που έχει με τα μόνα που θα μπορούσε να συνεχίσει για λίγα χρόνια είναι 3, το ΡΟΔΑΝΘΗ , το ΜΑΡΙΝΑ και το ΡΟΜΙΛΝΤΑ.

Τα δύο πρώτα βαστιούνται αξιοπρεπώς μέσα , έχουν καλή χωρητικότητς σε γκαράζ, επιβάτες και καμπίνες και πάνε σε πολλά λιμάνια του Αιγαίου.

Το ΡΟΜΙΛΝΤΑ έχει το πλεονέκτημα ότι πάει παντού οπότε μπορεί να χτυπήσει κάποια άγονη.

Με άλλα λόγια το ΜΑΡΙΝΑ Ικαρία Σάμο με την άγονη των Φούρνων θα είχε μέλλον για 2-3 χρόνια ακόμη, το ΡΟΔΑΝΘΗ σε καμιά Παροναξία βραδυνό και το ΡΟΜΙΛΝΤΑ σε κάποια άγονη.

Τα υπόλοιπα δυστυχώς δεν μπορούν να σταθούν πλέον στην ακτοπλοία έχοντας ξεμείνει κι από άγονες. Τα ΜΙΛΕΝΑ και ΝΤΑΛΙΑΝΑ αισίως 40αρισαν και τα 12 μίλια είναι απελπιστικά λίγα ακόμη και για δρομολόγιο μιας ώρας. Μόνο κάτι παλαβοί σαν κι εμένα και τον Π100 γουστάρουν να μπουν στο ΝΤΑΛΙΑΝΑ και να πιάσει ότι λιμάνι βρει μπροστά του.:D

Το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ έτσι κι αλλιώς μας εγκαταλείπει του χρόνου λόγω eurosolas, το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ είναι βάπορας αλλά χωρίς να έχει μερίδιο στα δωδεκάνησα η εταιρεία του πλέον δεν μπορεί να το εκμεταλλευτεί, και το jetferry 1 είναι ένα ταχύπλοο που μπορεί στις Σποράδες να βρηκε ένα ρόλο αλλά μόλις επέλθει ανταγωνισμός κι εκεί δεν έχει εναλλακτικές λύσεις που θα μπορούσε να δουλέψει και να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό.

Πάντως δεν ξέρω αν στην απευχταία περίπτωση σβήσει αυτό το σινιάλο εμένα θα μου λείψει. Ταξίδεψα πολλά χρόνια με αυτά τα βαπόρια , πέρασα πολύ όμορφες στιγμές και είναι από τα λίγα που ταξιδεύω πλέον και μου κινούν το καραβολατρικό ενδιαφέρον. Μπορεί να είναι παλιά πλέον αλλά εκεί ζει η περιπέτεια κι η παράδοση που εξιτάρουν το καραβολατρικο μου συναίσθημα.

Και θα λείψουν κι από τα νησιά. Πολλοί είχαν στο νου τους κι έλεγαν, ότι και εισιτήριο να μην έβρισκαν να γυρίσουν όλο και κάποιο βαπόρι του Αγούδημου θα περάσει στις 1 την νύχτα να μας μαζέψει.

Link to comment
Share on other sites

Παραθετω τα ποστ που χαθηκαν απο το θεμα εξ'αιτιας του λαθους

Στο «Μαρίνα» προχώρησαν σε συντηρητική ή αναγκαστική κατάσχεση οι εταιρείες Sanco (11/2), ΟΛΠ (8/9), Mamidoil-JetOil (11/9). Στo «Ανθή Μαρίνα» οι εταιρείες Sanco (11/2), Natixis Bank (4/8) και ΟΛΠ (13/8).

Στο «Μιλένα» οι εταιρείες Sanco (11/2) και ΟΛΠ (11/9), ενώ στο Jet FerryΙ οι Natixis Bank (14/4) και ΟΛΠ (27/8). Στο Ροδάνθη οι εταιρείες ΟΛΠ (21/9), Mamidoil-Jet Oil (10/9) και EKO (11/9), ενώ στο «Δημητρούλα» ο ΟΛΠ (8/9), όπως επίσης και το «Ρομίλντα» (11/9) ενώ τέλος στο «Νταλιάνα» αίτηση αναγκαστική κατάσχεσης έκανε η ΕΚΟ (18/9).

Οι συνολικές οφειλές της GA ferries φθάνουν τα 19 εκατ. ευρώ περίπου. Πάντως όλα τα πλοία έχουν σταματήσει τα δρομολόγια τους ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι στην εταιρεία απασχολούνται περίπου 500 εργαζόμενους.

Συμφωνα με το marinews ο καπτα Μακης δηλωσε οτι θα παλεψει την κατασταση και εμφανιζεται αισιοδοξος για την εξελιξη.Προθεση της εταιριας ειναι προσφυγη στο αρθρο 99 του πτωχευτικου νομου.

περισσοτερα εδω http://www.marinews.gr/article.asp?NewID=9519

Δεν είναι όμως προϋπόθεση υπαγωγής στο άρθρο 99 η σύμφωνη γνώμη των πιστωτών?

Αν υπήρξε όντως συμφωνία στις αρχές του καλοκαιριού μεταξύ της G.A. και των πιστωτών η οποία κάπου έσπασε γιατί να συναινέσουν τώρα

?
Τα πλοία και για τα ποσα που κατασχέθηκαν είναι αναλυτικά τα εξής:

Πηγη: THE SEANATION

Παράθεση:

1. «Μαρίνα»: Κατάσχεση από τη ΣΑΝΚΟ για 85.000 ευρώ. Από τον ΟΛΠ για 115.177 ευρώ. Από τη Mamidoil - Jet Oil για 46.538 ευρώ.

2. «Ανθή - Μαρίνα». Κατάσχεση από τη ΣΑΝΚΟ. Η γαλλική τράπεζα Natixis κατέσχεσε για 15.150.554 ευρώ. Ο ΟΛΠ για 285.957 ευρώ.

3. «Μιλένα»: Κατάσχεση από τη ΣΑΝΚΟ για 60.000 ευρώ. Από τον ΟΛΠ για 78.200 ευρώ.

4. «Jet Ferry»: Ο ΟΛΠ κατέσχεσε για 98.240 ευρώ. Η Natixis για ποσό 1.481.153 ευρώ.

5. «Ροδάνθη»: Κατασχέθηκε από τον ΟΛΠ για 65.094 ευρώ. Η Mamidoil - Jetoil για 59.191 ευρώ. Από την ΕΚΟ 626.492 ευρώ.

6. «Δημητρούλα». Κατασχέθηκε από τον ΟΛΠ για 112.510 ευρώ.

7. «Ρομίλντα». Κατασχέθηκε από τον ΟΛΠ για 78.464 ευρώ.

8. «Νταλιάνα»: Κατασχέθηκε από την ΕΚΟ στις 19 Σεπτεμβρίου 2009

Μπορει καποιος να μας εξηγησει απλα και κατανοητα τί σημαινει πρακτικα η υπαγωγη στο αρθρο 99 περι πτωχευσεων?Ευχαριστώ.
Εμενα να μου εξηγησετε πως γινεται να εχει ενα πλοιο κατασχεση απο διαφορετικες επιχειρησεις; Ηταν υποθυκευμενα προφανως αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να τα βρουνε ο ΟΛΠ με την ΕΚΟ και την Natixis.
Το άρθρο 99 περι πτωχεύσεων μας έχει ξανασπασχολήσει πριν αρκετό καιρό, αυτή τη φόρα λόγω της SAOS
Αρχικά καταχωρημένο από Harry

Εμενα να μου εξηγησετε πως γινεται να εχει ενα πλοιο κατασχεση απο διαφορετικες επιχειρησεις;

δεν ειναι αναγκη να ειναι υποθηκευμενο κατι για να γινει κατασχεση. αλλο θεμα ειναι οτι η κατασχεση επεται (σε σειρα προτεραιοτητας) της υποθηκης. αν βγει το βαπορι στο σφυρι πρωτα θα παρουν οσοι εχουν εγγραψει υποθηκες (πχ τραπεζες, αλλα δεν γραφουν μονο αυτες υποθηκη) και μετα οι κατασχεσεις. οσοι θες μπορουν να εγγραψουν βαρος, το θεμα ειναι τι θα παρουν στο τελος.

Link to comment
Share on other sites

Συνεχεια στα προηγουμενα

Και μια συντομη ματια στις κατασχεσεις που εχουν σχεση με πλοια, στο μεσον περιπου υπαρχει λιστα με τη σειρα προτεραιοτητας για την ικανοποιηση των απαιτησεων αυτων που κανουν την κατασταση.
Σε πλειστηριασμό βγαίνει σήμερα το Ανθή-Μαρίνα και στις 4 Νοεμβρίου βγαίνουν σε πλειστηριασμό τα πλοία Μαρίνα και Ροδάνθη.
Εμενα παντως θα μου επιτρεψετε να λυπηθω για τους ναυτικους των 8 πλοιων της εταιριας που μενουν ξεκρεμαστοι στο δρομο και ισως εχουν αναγκη αυτα τα πολλα η λιγα που τους χρωσταει πολυ περισσοτερο απο τα πααααρα πολλα που χρωσταει στις εταιριες που εχουν προχωρησει σε κατασχεση. Επισης επιτρεψτε μου να μη λυπαμαι τον κυριο Αγουδημο που ουτε το αυτοκινητο του θα πουλησει για να ζησει ουτε το σπιτι του, ουτε θα στερησει απο τα παιδια του κατι για να τα βγαλει περα. Ελπιζω μονο να μην ξαναπροσπαθησει να αυτοκτονησει απο τυψεις.
Φωνές από τους ναυτικούς των πλοίων της εταιρείας αλλά κι από τον Παναγιώτη Φυλακτό ο οποίος εργάζεται πολλά χρόνια στην εταιρεία ως υπεύθυνος κρατήσεων αρχικά στα φορτηγά της δωδεκανήσου κι έπειτα στα γραφεία.

Δυστυχώς αυτά που λέει ο neptune έχει απόλυτο δίκιο. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι βρίσκονται απλήρωτοι πολλοί ναυτικοί και το εργασιακό τους μέλλον φαντάζει εξαιρετικά δύσκολο.

Κι αν στην περίπτωση της Kallisti Ferries υπήρχαν οι Ιταλοί που πλήρωσαν τα περισσότερα οφειλόμενα εδώ δεν υπάρχει κανένας τέτοιος.

Tην εταιρια ολοι ξερουμε ποιοι την εξοντωσαν.Ας μην γελιομαστε, σιγουρα εχει πολυ μεγαλο μεριδιο ευθυνης ο Αγουδημος καθως θα μπορουσε εδω και χρονια να αλλαξει ο ιδιος την μοιρα της εταιριας του και οχι να βασιζεται σε επιδοτησεις.Ομως δυστηχως παιξανε και αλλοι παραγοντες...μπαλα... για να ερθει σε αυτο αποτελεσμα η G.A Ferries.Οταν το ιδιο το κρατος αγνοουσε τις φωνες της εταιριας τον χειμωνα και δεν εδινε τα λεφτα τα οποια χρωστουσε ηταν θεμα χρονου για μια εταιρια με παραδοσιακο εφοπλιστη να φτασει εδω.Ο Αγουδημος δεν ειναι ATTICA η ΑΝΕΚ που ειναι ομιλοι και εχουν τεραστια οικονομικη επιφανεια και μπορουν να εχουν χρονο.Που θελω να καταληξω?Εβαλε οπως ολοι ξερουμε το υπουργειο το χερακι του (αθελα η ηθελημενα....),επιδοτησεις πηγαν σε αλλη εταιρια που χρωσταγε-ει τα λεφτα της κεφαλης της για να σωθει, και αφησαν με αστειες δικαιολογιες την G.A. και ΣΑΟΣ απο εξω.Φυσικα τελικος αποδεκτης ειναι τα πληρωματα που ομως το κρατος ποτε δεν νοιαστηκε,αφου οταν ειχε αρχισει να μπαινει η θηλια στο λαιμο της εταιριας το χειμωνα και εστελνε ο Αγουδημος την μια επιστολη πισω απο την αλλη, το ΥΕΝ θεωρησε οτι το κανει για μετρο πιεσης να παρει τα λεφτα!!Για μενα λοιπον ηθικος αυτουργος ειναι το κρατος για ολα.Ας αφησουν λοιπον τις γραφικοτητες εκει στο Υπουργειο του στυλ βαζουμε εισαγγελεα να δουμε τι εγινε και δεν παιρνουν τα λεφτα για να μην φωναζει και ο κοσμος.Ας βαλουν εναν εισαγγελεα κυριοι του Υπουργειου Εμπορικης Ναυτιλιας να ελενξουν γιατι δεν τηρησατε τις συμβασεις και δεν δινατε οταν επρεπε τα λεφτα, και οδηγησατε τις μικρες εταιριες στο λουκετο.Η Ελληνικη ακτοπλοια πεθαινει σιγα σιγα κυριοι.Μακαρι να βρεθει γρηγορα μια λυση και να πληρωθουν τα πληρωματα τα οποια ταλαιπωρηθηκαν ολο το καλοκαιρι και ζουσαν με τις αγωνιες του οι ανθρωποι για να παρουν στο φιναλε αυτα που δικαιουντε.
Φίλε Lord ο εισαγγελέας δεν μπαίνει από καμιά εντόλή του ΥΕΝΑΝΠ αλλά ενεργεί αυτεπάγγελτα. Για τα δεδουλευμένα που δεν έχουν καταβληθεί στους ναυτικούς καλώς επμβενει γιατί οι άνθρωποι έχουν οικογένειες και στόματα να θρέψουν.

Ούτε μπορεί να χάνονται δεδουλευμένα εν ετη 2009 μέσα στο λιμάνι του Πειραιά.

Για το τι δεν επεμβένει σε υποθέσεις μη καταβολής μισθωμάτων να διατάξει έρευνα για τυχόν ευθύνες, να ξέρεις ότι οι πολιτικοί΄γενικότερα έχουν φτιάξει ένα νομοθετικό πλέγμα-ιστό που τους προστατεύει από τις κακοτοπιές.

Εν πάση περιπτώση ακόμη κι εγκαίρως να είχε πάρει τα 7-8εκ που του χρώσταγαν εδώ μιλάμε για χρέη σχεδόν 20 εκ οπότε πάλι δεν φτάνουν. Παρόλο που πήρε τελικά τα λεφτά, παρόλο που δούλεψαν τα 3 βαπόρια πολύ καλά το καλοκαίρι ακόμη χρωστά ΄μισθούς. Οπότε μια εταιρεία που δεν έχει ρευστό για τα λειτουργικά της έξοδα το μέλλον της είναι προδιαγεγραμμένο.

Κατά τα άλλα συμφωνω στα υπόλοιπα. Ο Αγούδημος όταν είχε να ανταγωνιστεί ίσα οικονομικά μεγέθη πρωταγωνίστησε.Τώρα που τα 2 σχήματα γιγαντώθηκαν είναι αδύνατον να τους ανταγωνιστεί στα ίσια ένας παραδοσιακός εφοπλιστής ακόμη κι αν είναι ο καπτα Μάκης που το μυαλό του πέρνει 1000 στροφές το δευτερόλεπτο. Οπότε μοιραία ή συνεργάζεσαι, ή πας εκεί που δεν ενοχλείς για να μην φαληρίσεις.

Το λάθος για μένα δεν είναι ότι δεν ανανεώθηκε, αν είχε προβεί σε κατασκευές ή σε αγορές μικρής ηλικίας πλοίων ενδεχομένως να μιλούσαμε για τεράστια χρέη, αλλά δεν συρικνώθηκε.

Κι όταν λέω συρίκνωση εννοώ να κρατούσε 3 βαποράκια από αυτά που στέκονταν ακόμη να τους έδινε 5 δραχμές από τα λεφτά της πώλησης των άλλων να έβρισκε 3 τρυπούλες να τα δουλέψει μαζί με καποια άγονη ώστε να κάνει το κέφι του και να μπορέσει να συνυπάρξει δίπλα στους παντοδύναμους.

Κι αυτά με έναν προγραμματισμό για μια σταθερότητα σε δρομολόγια και σε τιμές των φορτηγών, ο οποίος δεν υπήρξε ποτέ στην εταιρεία κι ήταν ένας από τους κυριους λόγους που χαθηκαν τα δωδεκάνησα.

Εχεις απολυτο δικιο, για αυτο ειπα και εγω οτι φταιει και ο Αγουδημος σε πολλα πραγματα, τα οποια εφερες και σαν παραδειγματα.Τα 20εκ ευρω(που πιθανον να ειναι και παραπανω) που χρωσταει δεν θα ηταν τοσο αν ηταν το υπουργειο εξαρχης οπως οφειλε.Το ποσο αυτο τωρα εφτασε εκει καθως το χειμωνα που λειτουργουσε η εταιρια, επαιρνε προμηθειες, καυσιμα κλπ και το ποσο συνεχως μεγαλωνε και δεν υπηρχε το αναλογο ρευστο για να καλυψει τρυπες.Σε τελικη αναλυση θα μπορουσε να λειτουργουσε μεχρι το επομενο καλοκαιρι(δηλαδη να ανασενε για λιγους μηνες ακομα) και οχι να τις δωσει και το κρατος αλλη μια κλωτσια και να την στειλει πιο γρηγορα εκει που ειναι τωρα.Για αλλη μια φορα θα συμφωνησω για τι λαθος επιλογες-νοοτροπια του κυριου Αγουδημου.
συμφωνω μαζι σου neptune... γνωριξω και προσωπικα μελη του πληρώματος του Αγουδημου, και πραγματικα ειναι λυπηρο τουλαχιστον να μενουν οι ανθρωποι αυτοι ανεργοι...

πρεπει να αποζημιωθουν αμεσα

να βρουν νεα δουλεια

οι αλλες οι εταιρειες ας κανουν περα απο τις επενδυσεις τους και κατι καλο στο τοπο, ας δωσουν δουλεια σε κοσμο και ας μην τους βγαινουν τα κουκια (τοσες γραμμες εχουν αναγκη απο πλοια)

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε και μια εκτενή αναφορά της ΡΟΔΙΑΚΗΣ στην εταιρεία. Είναι εντυπωσιακό αυτό που αναφέρει στην αρχή το δημοσίευμα: "Εμφανίσθηκε ξαφνικά στις Δωδεκανησιακές γραμμές, σύντομα κάποιοι τον αποκάλεσαν σωτήρα, μερικοί θέλησαν να ανεγείρουν και άγαλμά του":eek: Εντυπωσιακό, γιατί τα ίδια ακριβώς έλεγαν κάποιοι άλλοι (τουλάχιστον, εδώ μέσα) και για μια άλλη εταιρεία που έκλεισε πρόσφατα.

11.gif

Link to comment
Share on other sites

"Εμφανίσθηκε ξαφνικά στις Δωδεκανησιακές γραμμές, σύντομα κάποιοι τον αποκάλεσαν σωτήρα,
ετσι ειναι. τον οκτωβριο του 1993, αμεσως μετα τη νικη του πασοκ, δοθηκε αδεια σκοπιμοτητας στην GA, για το ροδανθη και το ρομιλντα (αντικατασταθηκε με το μαρινα την επομενη χρονια). θυμαμαι πανηγυρικες προσεγγισεις του ροδανθη σε αρκιους και λειψους, δηλωσεις καπτα μακη και λοιπων παρατρεχαμενων καθως και εντονες διαμαρτυριες ΔΑΝΕ και Σολουνια.

ο καπτα μακης εξαργυρωσε ετσι την εμπρακτη στηριξη του στον ανδρεα παπανδρεου. (οι παλιοτεροι θυμουνται τα ταξιδια στην τηνο με το ροδανθη, συνοδεια του δημητρα/μετεπειτα αδωνις καθως και τις τελετες υποστολης της ελληνικης σημαιας απο το ρομιλντα, επι μητσοτακη). εχουμε (ξανα)πει πολλες φορες, οτι οσο και αν ο καπτα μακης κανει τον ανυποταχτο και τον ανεξαρτητο, ειχε παντα την κρατικη ευνοια. πρασινη στην αρχη, γαλαζια μετεπειτα. χρηματοδοτηση για τα πρωτα πλοια του απο τον αναπτυξιακο νομο 1262/82 (μεσω αυτου πηραν τζαμπα λεφτα ανεκ, μινωικες και στριντζης), εισοδο στα δωδεκανησα απο πειραια το 93 οταν αλλοι δεν παιρναν με τπτ αδεια σκοπιμοτητας, αγονες με το τσουβαλι και ανοχη γενικως.

οταν το 99 στηνοταν η ΜFD, ο καπτα μακης εχασε τις προσβασεις του στο εκσυχρονιστικο πασοκ και ανακαλυψε τις αξιες του καραμανλισμου. δε σας κανει εντυπωση οτι τα μεγαλυτερα φεσια τα εχει μπηξει σε κρατικες εταιρειες; (ΕΚΟ, ΟΛΠ). ειναι μηπως τυχαιο που εν'οψη της πιθανολογουμενης κυβερνητικης αλλαγης οι απερχομενες διοικησεις των κρατικων εταιρειων καλυπτουν τα νωτα τους;

Edited by proud_ionian
το ρομιλντα αλλαξε σημαια
Link to comment
Share on other sites

Να θυμίσουμε έτσι για την ιστορία ότι ο κυρ Αλέκος ο Παπδόγγονας όταν αρνιόταν να δώσει σκοπιμότητα στα δωδεκάνησα αρνήθηκε στο ΡΟΔΑΝΘΗ το τότε βασιλοβάπορο του Πειραιά. Ο καπτα Μάκης βρήκε την λύση το έβαλε στην Ανκόνα το 93-94 όπου το πλοίο μαζί με το Ερωτόκριτος ήταν τα πιο γρήγορα τότε της Πάτρας. και την επόμενη σεζόν πήγε ναυομένο στην COTUNAV.

Μετά επί ΠΑΣΟΚ ήρθε στα δωδεκάνησα κι ήταν πραγματικά επανάσταση.

Πάντως όσο οξύμωρο κι αν φαίνεται δεν απέχει από την πραγ,ατικότητα ότι ήθελαν να του κανουν άγαλμα.

Την δεκαετία του 90 , από τα μέσα και μετά ο Αγούδημος πήγε σε πολλά άγονα νησιά και μάλιστα σε αρκετές φορές χωρίς επιδότηση την στιγμή που η ΔΑΝΕ ειχε παρατήσει το ένα μετά το άλλο τα μικρά νησιά κι είχε επικεντρωθεί στον κορμό μόνο.

Link to comment
Share on other sites

Την δεκαετία του 90 , από τα μέσα και μετά ο Αγούδημος πήγε σε πολλά άγονα νησιά και μάλιστα σε αρκετές φορές χωρίς επιδότηση την στιγμή που η ΔΑΝΕ ειχε παρατήσει το ένα μετά το άλλο τα μικρά νησιά κι είχε επικεντρωθεί στον κορμό μόνο.

Ετσι κι αλλιως εκείνη την εποχη δεν υπήρχε το σύστημα της επιδότησης...

Αντ' αυτου υπήρχε η επιδότηση σε ειδος, δηλαδή το υπουργείο έστελνε σε κάθε πλοιοκτήτη και μια Ρωσιδα για μασάζ μπόνους!!!

Σοβαρα τώρα, η επιδότηση σε είδος αφορούσε τις γραμμές δηλαδή πακέτο με την κακή γραμμή (αγονη) πήγαινε και μια άδεια σκοπιμότητας για κάποιο φιλέτο...

Link to comment
Share on other sites

''Χθες, πριν από τον πλειστηριασμό του Ανθή - Μαρίνα, οι δικηγόροι του καπετάν Μάκη προσέφυγαν στο Ειρηνοδικείο Πειραιά επικαλούμενοι νομικούς λόγους.Το δικαστήριο αποφάσισε να μετατεθεί ο πλειστηριασμός για τον Νοέμβριο. Τον ίδιο μήνα έχει προσδιοριστεί ο πλειστηριασμός δύο ακόμη πλοίων της G.A. Ferries.''

Πηγη:Marinews

Περισσοτερα εδω http://www.marinews.gr/article.asp?NewID=9535

Link to comment
Share on other sites

To ένα από τα άλλα δύο λογικά είναι το JET FERRY 1. Το τρίτο ποιο είναι;

Και μία ακόμα ερώτηση: Το ΝΙΚΟΛΑΣ Α όλες αυτές οι εξελήξεις δεν το αγγίζουν; :confused:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά γύρισε ο τροχός , κρίμα στις οικογένειες που δούλεβαν μέσα . Στον ίδιο τον Αγούδημο μπορεί να του έκαναν και χάρη . Μια εταιρία που χαροπαλευει πάνω απο μια δεκαετια , με βρώμικα πλοία , που έχουν την ελάχιστη δυνατή συντήρηση, που πιθανόν να τα καθιστούσε αναξιόπλόα , μόνο καλό δεν κάνει στην αγορά. Ειναι τουλάχιστον τραγικό να χρωστάει παντού και να απαιτεί να πάρεί άγονες για να σωθεί , και απο την άλλη εταιρίες που "τα χώνουν" και τα πλοία τους είναι διαμάντια να χάνουν κάτω απο αδιαφανείς διαδικασίες απο την GA Ferries ή την SAOS , ή την Καλίστη. Οταν μια αγορά περνάει κρίση , χρειάζονται μόνο σοβαρές και δυνατές εταιρίες . Χρειάζονται πλοιοκτήτες με σύνεση που νοιάζονται για τον "πελάτη τους" και προσέχουν τα πλοία τους.Οι τυχοδιώκτες και οι παπατζήδες χαίρονται λίγο (αλλά η ζημιά που κάνουν στην αγορά είναι μόνιμη !) Ο αγούδημός εάν "μάζευε" το μαγαζί του , πλήρωνε τον κόσμο του , πρόσεχε τα πλοία του , θα κράταγε 3-4 πλοία και θα είχε και κέρδη . Και το βασικότερο θα είχε και 500 θέσεις εργασίας . Τελικά το καλάμι οταν το καβαλάς κάνει κακό , αλλα΄πιο κακό είναι να κάτσεις στην κορυφή του και να κοιτάς απο ψηλά ...

Link to comment
Share on other sites

Για να πω την αληθεια αυτους που λυπαμαι ειναι τους εργαζομενους που θα μεινουν χωρις δουλεια.

Ο καπτα Μακης ειχε τη δυνατοτητα να κανει ανανεωση του στολου του πολλες φορες μεσα στη τελευταια πενταετια και να ακολουθησει τις εξελιξεις.Το δευτερο ΑΛΚΜΗΝΗ ηταν βαποραρος αλλα προτιμησε να το πουλησει και να κρατησει το ΜΙΛΕΝΟΝΤΑΛΙΑΝΟ διοτι ηταν πιο οικονομικα.Το ιδιο και με τα υπολοιπα βαπορια που εφερε.Και να πει κανεις οτι συντηρουσε και σωστα τα υπαρχοντα βαπορια παει στο καλο.Αλλα ουτε αυτο δεν γινοταν

Σιγουρα απο αυτες τις αγοραπωλησιες και με αυτη την τακτικη κερδισε αρκετα χρηματα και μειωσε τα εξοδα αλλα ηταν μαθηματικα βεβαιο οτι οσο εμενε με τα παλια βαπορια και δεν προχωρουσε σε ανανεωση στολου καποια στιγμη θα βρισκοταν σε δυσκολη θεση και δεν θα μπορουσε να συνεχισει

Link to comment
Share on other sites

"......με βρώμικα πλοία , που έχουν την ελάχιστη δυνατή συντήρηση, που πιθανόν να τα καθιστούσε αναξιόπλόα , μόνο καλό δεν κάνει στην αγορά."

δεν νομιζω οτι ηταν τοσο τραγικα τα πραματα

αλλα οπως το βλεπει κανεις.......

Link to comment
Share on other sites

"......με βρώμικα πλοία , που έχουν την ελάχιστη δυνατή συντήρηση, που πιθανόν να τα καθιστούσε αναξιόπλόα , μόνο καλό δεν κάνει στην αγορά."

δεν νομιζω οτι ηταν τοσο τραγικα τα πραματα

αλλα οπως το βλεπει κανεις.......

Λες να υπερβάλω ? μάλλον όχι , γενικά ούτε για την καθαριότητα τους , αλλα ούτε και για τις υπηρεσίες τους είναι γνωστά , α, και το θέμα ταχύτητας μήν το θίξω . Είναι θεμιτό πιστεύω να κόψεις ένα μίλι το χειμώνα όταν είσε άδειος για να γλυτώσεις καύσιμα και φθορά αλλά όχι να πάς με 12-15 όλο τον καιρό ... "Κάθε ταξίδι και μια Κρουαζιέρα"

Και φυσικά δεν φταίει ο κόσμος που δουλεύει μέσα !

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω αν ειναι υπερβολη ή οχι ,αλλα ταξιδεψα και με τα μεν και με τα δε...

δεν βρισκω και τοσες διαφορες ,μονο η φιγουρα ;

ενταξει η ταχυτητα ειναι ενα θεμα ......

αλλα απασχολουνταν ,ποσοι ειπες 500 εργαζομενοι; 500 οικογενειες ετρωγαν απο κει μεσα ... αυτοι ηταν που προσπαθουσαν να τα κρατησουν σε μια κατασταση καλη ειναι σαν να προσβαλουμε και αυτους, με οτι εφοδια ειχαν αλλα και παλι ..........οπως ηρθαν και οι αλλοι μετα βαιων και κλαδων ,μπορει σε μια νυχτα να τα μασουν και να φυγουν και μετα να λεμε "αααα!ρε Αγουδημε που εισαι ,τουλαχιστον εσυ κουτσου κουτσου με λιγο κουπι ,ερχοσουν "

καθε ταξιδι και μια εμπειρια ,εχεις να πεις κατι απο καθε ταξιδι ........

αλλα οχι οτι δεν μπορουσε ο επιβατης να ταξιδεψει ........

το θεμα δεν ειναι για το τι ειναι γνωστο κατι .........αλλα αν ειναι αληθεια αυτο που ακουγεται

και γω απο τα ταξιδια μου δεν τα ειδα τοσο τραγικα τα πραματα.....

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι μπορεί να ομιλήσω αντικειμενικά:

Όταν πρωτομπήκα στο Ροδάνθη 20 χρόνια πριν, η ερώτηση που έκανα στον αρχικαμαρώτο καθώς στεκόμουν κεχηνώς(=με ανοιχτό το στόμα) στην reception ήταν: "Ελληνικό είναι τούτο εδώ το καράβι?" Η πολυτέλεια, άνεση και οι συνθήκες ταξιδιού που έφερε τότε ο γίγαντας ήταν ασύλληπτες για την Ελληνική ακτοπλοϊα που πέρασε από το επίπεδο το αείμνηστου "Μιαούλη" και του απίθανου "Αιγαίον", σε μοκέττα και WC vacuum. Και ασφαλώς αντιμετώπισε πόλεμο επί αλήστου ΥΕΝ Α. Παυλίδη (:D) στα Δωδεκάνησα την περίοδο 1990-1993-θέλανε τότε στη Ρόδο να τορπιλίσουν το "Μαρίνα" μέσα στο λιμάνι της Ακαντιάς, όπως κάτι άλλοι ετοίμαζαν πυροβολαρχίες να βυθίσουν τα Superfast του Π. Παναγόπουλου μεταξύ Ντίας και Ηρακλείου ;).

Όμως τα χρόνια πέρασαν και φοβάμαι ότι εκείνο το ανεπανάληπτο "see-through κι' αρώματα" που είχε εκστομίσει ο Άρχων μετά βδελυγμίας για τις Κυρίες που επέλεγαν να πάνε στα νησιά με HighSpeed, ήταν ο οδηγός στην επιχειρηματική του συμπεριφορά. Κλασσικό λάθος, νομίζεις ότι ελέγχεις την αγορά και ξαφνικά τρώς μία κατακέφαλη από δέκα μεριές που δεν περίμενες. Ταυτόχρονα επέλεξε (συνειδητά; ασυνείδητα; φοβόταν?) να αυτοπεριορισθεί σε άγονες και επιδοτούμενες, σε ένα προστατευμένο περιβάλλον, αυτός ο πρώην μαιτρ του ανταγωνισμού.

Συμφωνώ με το polmyt, "Αλκμήνη" και "Ανθή-Μαρίνα" μπορούσαν να σταθούν με αξιόλογο μερίδιο αγοράς στα Δωδεκάνησα. Κάποια από τα υπόλοιπα σαφώς είχαν ακόμα ωφέλιμο χρόνο ζωής, αλλά η επιλογή ήταν να αφεθούν στην τύχη τους και στα 12-15 knots. Και ναι μεν, προτιμούσα ως το τέλος "Ροδάνθη" αντί "BS2" και "Μαρίνα" αντί "N. Μύκονος", αλλά παρ' όλη την παλαβομάρα που με (μας) δέρνει δεν μπορώ να πώ ότι μου άρεσαν το WC της καμπίνας που δεν δούλευε και τα μη αλλαγμένα σεντόνια από το προηγούμενο ταξίδι, ούτε η λάσπη στα καταστρώματα. Αυτό που μου άρεσε ήταν (όπως πάντα), οι ανοιχτές βαρδιόλες και τα απέραντα καταστρώματα. Αυτό όμως δεν αρκεί για να έχει πελάτες και έσοδα μιά Εταιρεία.

Τα πληρώματα δεν φταίνε, σε τι να φταίνε; Αφού εδώ ήταν η "ενός ανδρός αρχή", υπήρχε περίπτωση να ακούσει ή να διαφοροποιήσει την συμπεριφορά του, ανήρ Κεφαλληνιακής καταγωγής με πούρο :P?

Link to comment
Share on other sites

Προσυπογραφω τα λεγομενα σου αγαπητε Georgios Express. Αυτο που θα ηθελα να γινοταν καποια στιγμη, ειναι να βρισκοταν ενας χριστιανος που να εβγαζε ενα βιβλιο με την ιστορια της εταιρειας αυτης. Πιστευω οτι τουλαχιστον στον δικο μας χωρο θα ηταν best seller και θα γινοταν μια ιστορικη μαρτυρια. Αλλα δυστυχως δεν το βλεπω να γινεται, δεν εχει γινει με αλλες κι αλλες εταιρειες κι εμεις μενουμε να διαβαζουμε για τις Βορειο-ευρωπαικες εταιρειες και να μην υπαρχουν ιστορικες μαρτυριες και υλικο για τις δικες μας, κατι το οποιο και θεωρω απαραδεκτο.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ κι εγώ σε όλα με τον ge εκτός από το αν είχε κρατησει το ΑΛΚΜΗΝΗ Α και το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ στα δωδεκανησα.

Πιστεύω ότι από την στιγμή που μπήκε το ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 2 στα δωδεκάνησα το οποίο είναι ένα νεότευκτο γρήγορο και΄με ισχυρότατο brand name (όλα τα συστατικά που κάνουν τον απλό επιβάτη να προτιμήσει κάποιο πλοίο αναφανδόν) και πήρε για πλάκα το 50% και πλέον από μια μεγάλη πίτα ήταν θέμα χρόνου η εταιρεία να θελήσει να εκτοπίσει τον Αγούδημο και να τα πάρει όλα. Πήρε τον ΔΙΑΓΟΡΑ κι ανέβαζε σταδιακά τα ποσοστά της μέχρι που πριν ένα χρόνο έστειλε και το δεύτερο ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ και τον αποτελείωσε.

Οπότε πιστεύω ακόμα και να είχε διδυμο ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ κι ΑΛΚΜΗΝΗ Α πάλι θα εκτοπιζόταν από την γραμμή και σήμερα θα μιλάγαμε για πολλά παραπάνω χρέη.

Μην ξεχνάμε ότι τα σχήματα έχουν γιγαντωθεί και πλέον οι εταιρείες μπορούν να αντέξουν να μπαίνουν μέσα προκειμένου να εκτοπιστεί ο ανταγωνιστής κάτι που αντικειμενικά δεν μπορεί να κάνει ένας παραδοσιακός εφοπλιστής ακόμη κι αν ειναι ο καπτα Μάκης.

Γι αυτό πριν 2-3 ημέρες είπα ότι κατ εμε θα έπρεπε να συρικνωθεί να πάει στις τρύπες και σε άγονες με 3 βαποράκια, να κάνει το κέφι του ακόμη και να μην τους ενοχλεί και να μην τον ενοχλούν.

Να προσπαθούσε να ανανεωθεί ενάντια σε αυτούς τους κολοσσούς πιστεύω θα ήταν μάταιο και καταστροφικό.

Πάντως είναι ίσως το πιο πολυσυζητημένο σινιάλο στον Πειραιά με πλούσια ιστορία και με φανατικούς υποστηρικτές αλλά κι εχθρούς. αυτό είναι κι ένα χαρακτηριστικό όσων πρωταγωνιστησαν σε όλους τους τομείς.Εγώ πάντως ανήκω στους υποστηρικτές μέχρι τελευταίας ρανίδας λαδιού του ΡΟΜΙΛΝΤΑ.:D

ΡΟΜΙΛΝΤΑ Θρησκεία βάλτε το στην Ικαρία.

Link to comment
Share on other sites

Κάπως έτσι βαφτίστηκε «Δημητρούλα» το ένα από τα οχηματαγωγά – θρύλοι του στόλου του. Από το όνομα της κ. Δήμητρας Λιάνη – Παπανδρέου.

Αυτό το πράμμα το έχουμε ξαναδιαβάσει. Βέβαια απορώ πως όλοι αυτοί που γράφουν τα παραπάνω, ξέρουν τόσα για την προσωπική ζωή και για το πορτοφώλι του καπτα Μάκη αλλά κανείς δεν γνωρίζει ότι έχει μία κόρη που τη λένε Δήμητρα. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Καλά το άρθρο της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ γράφει κι άλλα ωραία.Τους ντόκους τους κατονομάζει ντάκους( προφανώς ο δημοσιογραφος είναι επηρεασμένος από την ομώνυμη κρητική σαλάτα) ενώ αναφέρει ότι ο Σφηνιας εξαγοράσε τον καπτα Μάκη που στην ουσία αγόρασε το 49% και το 51% το κατείχε ο ίδιος ο καπτα Μάκης.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...