Nikos_Chania Posted Wednesday at 11:23 AM Posted Wednesday at 11:23 AM Στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά σήμερα το (Α473) ΠΓΥ ΑΙΑΣ.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted Thursday at 06:11 AM Posted Thursday at 06:11 AM (edited) On 6/12/2025 at 1:59 AM, Class123 said: Η Φ/Γ Ναβαρίνον από τα μέσα μαιου έχει δέσει στην Σούδα για επισκευή, μέχρι στιγμής εν- όρμω H επισκευή ΜΑΚ ή ΠΕΑΚ μπορεί να γίνει αλλιώς τι θέλεις να πεις;;; Edited 20 hours ago by polmyt μεταφορα ποστ
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted Thursday at 09:20 AM Posted Thursday at 09:20 AM Γίνονται ΠΕΑΚ και ΜΑΚ στο ναύσταθμο Κρήτης, όπως γινόντουσαν τη δεκαετία του '80; Το ρωτάω διότι ένας οδηγός λεωφορείου στο αστικό Χανίων με γνώσεις όμως το τι γίνεται εκεί, μου είπε ότι το προσωπικό του ναυστάθμου έχει μειωθεί πολύ και οι επισκευές στα πλοία δίνονται κυρίως σε ιδιώτες.
Metal maniac Posted Thursday at 10:42 AM Posted Thursday at 10:42 AM Ήμουν στην Σούδα το χρονικό διάστημα 2015 έως 2016(έκανα την θητεία μου σε πλοίο του ΠΝ) αυτό ακριβώς που σου είπε ο οδηγός του λεωφορείου γινόταν.Τα συνεργεία του ναυστάθμου ήταν υποστελεχωμένα έως και ανύπαρκτα (υπήρχαν υποδομές αλλά όχι άνθρωποι) και οι περισσότερες εργασίες στα πλοία γινόντουσαν από ιδιωτικές εταιρείες. Φαντάζομαι δεν θα έχουν αλλάξει και πολλά από τότε
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted Thursday at 11:20 AM Posted Thursday at 11:20 AM Θα έχετε δει ότι από Ρ/Κ τις περισσότερες δουλειές τις παίρνουν ο Παναγιωτάκης κ ο Σπανόπουλος
Metal maniac Posted Thursday at 11:38 AM Posted Thursday at 11:38 AM (edited) Όπως το λες φίλε Βίκτωρ. Παναγιωτάκης,Σπανόπουλος, ένα μηχανουργείο στην Κρήτη ( Καμπάκης αν θυμάμαι καλά το όνομα) ο Χιλιος και άλλα ιδιωτικά συνεργεία.Τότε που ήμουν εγω όλα τα πλοία που πήγαιναν για επισκευή στην Σούδα αυτοί τα αναλάμβαναν Όχι μόνο από Ρ/Κ γενικά σε όλα τα πλοία του ΠΝ αυτοί έπαιρναν τις περισσότερες εργασίες Edited Thursday at 11:38 AM by Metal maniac
nomikos Posted Thursday at 12:03 PM Posted Thursday at 12:03 PM Καλό είναι να μη γράφουμε πληροφορίες οι οποίες πρέπει να είναι διαβαθμισμένες. Εγώ γνωρίζω πολλές τέτοιες λόγω θέσης που είχα, αλλά δε τις κοινοποιώ ούτε στο σκύλο μου... Φιλικά.
Metal maniac Posted Thursday at 01:06 PM Posted Thursday at 01:06 PM Καλά κάνεις και το λες φίλε μου, πάνω στην κουβέντα ξεχάστηκα τελείως.Δεν θα αναφέρω κάτι άλλο,και εννοείται αν κάτι από αυτά που έγραψα δημιουργεί πρόβλημα η είναι επιλήψιμο να διαγραφεί από τους συντονιστές.
Nikos_Chania Posted Thursday at 02:41 PM Posted Thursday at 02:41 PM Δεν είναι κάτι κρυφό. Οι ένοπλες δυνάμεις έχουν και πολιτικό προσωπικό που εργάζεται σε αυτές, κυρίως σε τέτοιες εργασίες. Δεν είναι διαβαθμισμένη πληροφορία.
Strofalos Posted Thursday at 08:54 PM Posted Thursday at 08:54 PM Συμφωνώ με το Νίκο..διαβαθμισμένη θα ήταν η πληροφορία πχ ότι εκεί στη Σούδα του ΜΚ29 του έκαναν αναβάθμιση και βάλει εκτός από τους Sea Sparrow και ESSM και να έβγαινε ο φίλος "μάνιακ" και να το ξεφούρνιζε εδώ μέσα φόρα παρτίδα. Το ποια συνεργεία λειτουργούν υπερεργολαβικά στο ΠΝ με πληρωμές που αναρτούνται στην διαύγεια δεν είναι διαβαθμισμένη πληροφορία.
nomikos Posted 20 hours ago Posted 20 hours ago (edited) Τα συνεργεία του ναύσταθμου είναι υποστελεχομένα λόγω έλλειψης προσωπικού. Του 2ου ναύσταθμου του ΠΝ που έχει ευθύνη όλη την Ανατολική Μεσόγειο. Και δίνουν τις δουλειές σε ιδιώτες. Και ξέρω πολύ καλά τι ανεβαίνει στο διαύγεια και τι σημαίνει διαβαθμισμένη πληροφορία... Αν ήμουν στέλεχος υπηρεσίας της χώρας από την απέναντι πλευρά του Αιγαίου θα έβγαζα τα συμπεράσματα μου. Δε θα γράψω κάτι άλλο το κόβω εδώ! Αλλά ναι σφάλω, έχετε δίκιο... *σφάλλω Edited 20 hours ago by nomikos
Nikos_Chania Posted 19 hours ago Posted 19 hours ago Ναι, σφάλλεις. Πολιτικό προσωπικό εργάζεται στον ναύσταθμο Κρήτης τουλάχιστον από την δεκαετία του 70. Δεν είναι κακό, ούτε μεμπτό, ούτε επιλήψιμο προς τους.... εν δυνάμει εχθρούς μας. Αυτή η αντίληψη πως αν υπάρχει χέρι ιδιώτη είναι αυτόματα η καταστροφή του κόσμου, δεν έχω καταλάβει πως έχει επικρατήσει. Δηλαδή θα βάλουμε τους σμυν-ίτες να κόβουν και να κολλάνε ελάσματα; Όλοι χρειάζονται και κανείς δεν περισσεύει.
polmyt Posted 19 hours ago Posted 19 hours ago Για να πω την αληθεια δεν βλεπω που ειναι το προβλημα σε αυτα που γραφονται Αν ειναι στο οτι υπαρχει πολιτικο προσωπικο στο ναυσταθμο ,σιγα την ειδηση.Παντα υπαρχε πολιτικο προσωπικο σε διαφορες θεσεις Αν ειναι στο οτι ειναι υποστελεχωμενα ,επισης δεν ειναι κατι νεο που θα προκαλεσει προβλημα για τη χωρα Σε καθε περιπτωση ειμαστε στο 2025 και δεν νομιζω οτι περιμενει η απεναντι πλευρα να μαθει απο εμας τι γινεται
georgios express Posted 17 hours ago Posted 17 hours ago Μην υπερβάλλουμε. Δεν μπαίνω (εν γνώσει μου) σε λεπτομέρειες για την ποιότητα των εργασιών ιδιωτικού τομέα vs. Insiders, αλλά το licensing out δεν ανακαλύφθηκε χθες. Πχ, στο δυστύχημα του «Μέρλιν» 52 χρόνια πριν, με τους δεκάδες νεκρούς, ένας από αυτούς ήταν «ιδιώτης χειριστής γερανοφόρου οχήματος» που ήταν φορτωμένο στο πλοίο που πήγαινε στη Ρόδο για έργα της Υπηρεσίας.
Cpt Smith Posted 17 hours ago Posted 17 hours ago Θυμάμαι όταν υπηρετούσα στο ΠΝ προ αμνημονεύτων χρόνων, το πολιτικό προσωπικό στα συνεργεία τόσο στο ΝΣ όσο και στο ΝΚ, μαστόρια με τεράστια εμπειρία. Με τα χρόνια όλο αυτό το προσωπικό συνταξιοδοτήθηκε και δεν αναπληρώθηκε, τους θυμάμαι 45-50 ετών τότε, έχουν περάσει και 35 χρόνια από τότε που υπηρετούσα. Όλη αυτή η εμπειρία χάθηκε, όπως γίνεται πάντα στο δημόσιο, δεν έγιναν προσλήψεις οπότε οι υπεργολαβίες είναι μονόδρομος.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted 8 hours ago Posted 8 hours ago Οι μη προσλήψεις ήταν συνέπεια των μνημονίων 9 hours ago, georgios express said: Μην υπερβάλλουμε. Δεν μπαίνω (εν γνώσει μου) σε λεπτομέρειες για την ποιότητα των εργασιών ιδιωτικού τομέα vs. Insiders, αλλά το licensing out δεν ανακαλύφθηκε χθες. Πχ, στο δυστύχημα του «Μέρλιν» 52 χρόνια πριν, με τους δεκάδες νεκρούς, ένας από αυτούς ήταν «ιδιώτης χειριστής γερανοφόρου οχήματος» που ήταν φορτωμένο στο πλοίο που πήγαινε στη Ρόδο για έργα της Υπηρεσίας. Μάλλον οutsourcing είναι ο σωστός αγγλικός όρος Γιά το γερανοφόρο μπορεί να μην υπήρχε δυνατότητα μεταφοράς με τα εγ/ογ της εποχής Στη Χίο θυμάμαι στη δεκαετία του 60 αρματαγωγά μετέφεραν οχήματα της ΔΕΗ τα οποία εντάξει δημόσια ήταν αλλά λίγα χρόνια αργότερα θα έμπαιναν στο εγ/ογ της γραμμής (ΑΙΟΛΙΣ). 10 hours ago, polmyt said: Για να πω την αληθεια δεν βλεπω που ειναι το προβλημα σε αυτα που γραφονται Αν ειναι στο οτι υπαρχει πολιτικο προσωπικο στο ναυσταθμο ,σιγα την ειδηση.Παντα υπαρχε πολιτικο προσωπικο σε διαφορες θεσεις Αν ειναι στο οτι ειναι υποστελεχωμενα ,επισης δεν ειναι κατι νεο που θα προκαλεσει προβλημα για τη χωρα Σε καθε περιπτωση ειμαστε στο 2025 και δεν νομιζω οτι περιμενει η απεναντι πλευρα να μαθει απο εμας τι γινεται Δεν μιλάνε γιά το πολιτικό προσωπικό αλλά γιά τις δουλειές που δίνονται σε ιδιωτικά συνεργεία On 6/12/2025 at 12:20 PM, ΕΥΔΟΞΟΣ said: Γίνονται ΠΕΑΚ και ΜΑΚ στο ναύσταθμο Κρήτης, όπως γινόντουσαν τη δεκαετία του '80; Το ρωτάω διότι ένας οδηγός λεωφορείου στο αστικό Χανίων με γνώσεις όμως το τι γίνεται εκεί, μου είπε ότι το προσωπικό του ναυστάθμου έχει μειωθεί πολύ και οι επισκευές στα πλοία δίνονται κυρίως σε ιδιώτες. Υποθέτω ότι γίνονται αφού σχεδόν όποιο πλοίο βρίσκεται στον ΝΚ είναι γιά επισκευή Δεν υπάρχουν πλοία που να σταθμεύουν μόνιμα σε αυτόν Εκτός αν υπάρχει σχετική διαταγή
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now