Petros P Posted February 28 Share Posted February 28 (edited) Σημερα κατεβαίνοντας προς γραφείο πέτυχα ανοιχτά ένα απο τα Zubr. Εντυπωσιακό να το βλέπεις Edited February 28 by Petros P Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 29 Share Posted February 29 Όντως εντυπωσιακό,αφρός κ ήχος! Αλλά δεν ξέρω τι μέλλον μπορεί να έχουν τα αερόστρωμνα τύπου Zubr στο ΠΝ αφού τίθεται θέμα υποστήριξης σε ανταλλακτικά ως σοβιετικής/ρωσικής προέλευσης αν κ 1 είναι ουκρανικής κατασκευής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted March 1 Share Posted March 1 Σίγουρα έχουν πάρει ανταλλακτικά από κάποια από τα άλλα 3 ώστε το Κέρκυρα να είναι ενεργό. Ειναι πολύ εντυπωσιακά και με φοβερές δυνατότητες.Με καλό καιρό ταξιδεύουν με 60 κόμβους!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted March 1 Share Posted March 1 Πολύ επιτυχής επιλογή σκάφους αυτή. Game changer, τόσο σε στρατηγικό όσο και σε επιχειρησιακό επίπεδο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted March 1 Share Posted March 1 Αν μπορέσουμε να βρουμε άκρες με τους Κινέζους (μιάς και έχουν κι αυτοί Zubr) για ανταλλακτικά και αναλώσιμα, θα'ναι καλά. Ειδάλλως, και αυτά, θα πάνε από'κει που παν και οι άλλοι "Ρώσοι".., στην απαξίωση δηλαδή. To ΠΤΜ Ιθάκη (L-181) είναι αυτό που κατασκευάστηκε από ουκρανικά χέρια για το ουκρανικό ναυτικό και το αγοράσαμε εμείς. Ανταλλακτικά πέρνουν από το ΠΤΜ Κεφαλονιά (L-180) για να μπορούν τα άλλα τρία να είναι επιχειρησιακά. Μονο και μόνο το γεγονός πως μπορούν να μεταφέρουν 3 άρματα μάχης (150 τόνους φορτίο μπορούν να σηκώσουν) μέσα σε 3 ώρες (ταξιδεύουν με 60 μίλια μέχρι τα 4-5 μποφόρ) απυρόβλητα από τα Τουρκικά υποβρύχια (μίας και ύπτανται πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας) και δύσκολα στοχοποιούμενα από τα Τουρκικά πλοία (όλη αυτή η φουσκα γύρω τους τα κάνει δυσκολα στην στοχοποίηση από μεγάλες αποστάσεις) από την Σαλαμίνα μέχρι την Χίο, καταλαβαίνει κανείς τί πονοκέφαλος είναι για το Τουρκικό επιτελείο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 2 Share Posted March 2 (edited) Προσωπικά πάντα είχα την αίσθηση, ότι τα zubr ήταν απλά μια αγορά που έγινε για επικοινωνιακούς λόγους, αλλά και για την οικονομική ενίσχυση των υπογράψαντων. Εμείς εδώ τα βλέπουμε λίγο με λογική ακτοπλοΐας και Seajets. Ταχύπλοα που σηκώνουν βάρη, παίρνουν φορτηγά, δεν κλατάρουν και αν χαλάσει κάποιο, το κανιβαλίζουμε να σώσουμε τα υπόλοιπα. Τώρα ερωτήματα όπως: Γιατί στην εποχή του ηλεκτρονικού πολέμου και των drones, εμείς ασχολούμαστε την αποσπασματική μεταφορά αρμάτων μάχης δια θαλάσσης; Γιατί μια χώρα μέλος του ΝΑΤΟ πρέπει να εξαρτάται αμυντικά από μετακομουνιστικές δικτατορίες; Γιατί σε αυτή τη χώρα πρώτα πρέπει να γίνει μια δαπάνη, η αγορά των zubr εν προκειμένω και μετά να αιτιολογηθεί η σκοπιμότητά της; Δεν θα απαντηθούν εδώ. Δεν είναι όλα όπως τα γράφει το pronews. Edited March 2 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted March 2 Share Posted March 2 Αν εξαιρέσουμε πως τα συγκεκριμένα είναι Ρωσικής κατασκευής που αυτό συνεπάγεται δυσκολία εύρεσης ανταλλακτικών,τα συγκεκριμένα θεωρώ πως είναι μια πολύ καλή αγορά.Είναι καλή αγορά για μια χώρα όπως η Ελλάδα με τα πολλά νησιά τα οποία βρίσκονται κοντά σε εχθρική χώρα.Η ταχύτητα αυτών φέρνει όλα τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου,τα Δωδεκάνησα και το Καστελόριζο πολύ κοντά στην Ελλάδα. Εκτός από ταχύτητα,τη φούστα που τα κάνει αόρατα στα υποβρύχια και στις νάρκες,τη σχετικά καλή χωρητικότητα σε τονάζ για το μέγεθος τους τα συγκεκριμένα έχουν και αξιόλογο οπλισμό.Δύο αντιαεροπορικα πυροβόλα που χρησιμοποιούνται και για στοχους επιφανειας(αντίστοιχα του Phalanx)και πολλές ρουκέτες (οι εκτοξευτες βυθιζονται υδραυλικα κατω από το καταστρωμα)για προετοιμασία ακτής απόβασης. Κατά τη γνώμη μου έπρεπε οι πεζοναύτες η η Ζ Μακ να είχαν έδρα κάποιο νησί των Βορείων Κυκλάδων και δίπλα από την έδρα τους να είχαν τη βάση τους τα Zubr.Έτσι θα ήταν ακόμη πιο γρήγορα στο σημείο ενδιαφέροντος.Αλλά και πάλι σε ενδεχόμενο κρίσης σίγουρα θα υπήρχε διασπορά αυτών σε βάσεις του ΠΝ(Σύρο,Σκύρο κτλ). Είναι φοβερά πλοία με τρομερές δυνατότητες,μακάρι να ήταν ενεργά και τα 3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 2 Share Posted March 2 3 minutes ago, nomikos said: Αν εξαιρέσουμε πως τα συγκεκριμένα είναι Ρωσικής κατασκευής που αυτό συνεπάγεται δυσκολία εύρεσης ανταλλακτικών, Από τα βασικότερα μειονεκτήματα Αεροπορική επίθεση δεν δέχονται; Βλέπω ότι όλοι στέκεστε στα υποβρύχια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted March 2 Share Posted March 2 23 minutes ago, nomikos said: Δύο αντιαεροπορικα πυροβόλα που χρησιμοποιούνται και για στοχους επιφανειας(αντίστοιχα του Phalanx) Έχουν αντιαεροπορικο οπλισμο και μάλιστα είναι σχεδόν επιπέδου φρεγατας για εγγύς όμως (κοντινή) άμυνα.Τα δύο Ak630 είναι Ρωσικής κατασκευής με πολύ υψηλή ταχυβολία και είναι αντίστοιχα του phalanx.Θεωρείται αρκετά αξιόπιστο αντιαεροπορικό πυροβόλο και είναι διαδεδομένο σε πολλά μεγαλύτερα ρώσικα σκάφη.Κλειδώνει αυτόματα το στόχο και τον εξουδετερώνει. Για να συγκρίνουμε οι φρεγατες έχουν δύο Phalanx για κοντινή άμυνα (οι 4 Μεκο και οι πρώτες kontaneer που είχαμε αποκτήσει το 80)και πυροβόλα oto melara,εντάξει για μακρινή έχουν πυραύλους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted March 2 Share Posted March 2 3 hours ago, proud_ionian said: έγινε για επικοινωνιακούς λόγους Έγινε και για επικοινωνιακούς και για τακτικούς λόγους, μιάς και αυτά που προσφέρουν σε περίοδο επιχειρήσεων δεν μπορεί να τα προσφέρει κανένα δυτικό οπλοσύστημα. 3 hours ago, proud_ionian said: Εμείς εδώ τα βλέπουμε λίγο με λογική ακτοπλοΐας Το ΠΝ λειτουργεί με τελείως διαφορετική φιλοσοφία και έχει τις δικές τους "ρουτίνες". 3 hours ago, proud_ionian said: Τώρα ερωτήματα όπως: Το βασικό ερώτημα είναι πως αυτή η χώρα δεν είναι ικανή να παράξει ούτε σφαίρα. Τα ΕΑΣ, υπό το βάρος του πολέμου στην Ουκρανία, τα άνοιξαν με το ζόρι οι σύμμαχοι για να παράξουν βλήματα πυροβολικού των 155mm. Φαντάσου δηλαδή την κατάντια μας. Το μεγαλύτερο πρόβλημα των πλοίων είναι ο ανθυποβρυχιακός πόλεμος και μετά ο πόλεμος επιφανείας-αέρος. Αν δεν έχεις κύτος κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, είσαι καλυμμένος από υποβρύχια. Για τον πόλεμο επιφανείας-αέρος έχει συστημα αυτοάμυνας (CIWS) ΑΚ630 εμβέλειας 3-4 χλμ. 2 hours ago, proud_ionian said: Αεροπορική επίθεση δεν δέχονται; Δέχονται αλλά, θεωρητικά, θα επιχειρούν σε περιβάλλον αεροπορικής υπεροχής οπότε το συστημα αυτοπροστασίας θεωρείται αρκετό. Το τελευταίο δηλαδή που θα κληθούν να κάνουν (εάν το κάνουν και ποτέ δηλαδή) είναι να μεταφέρουν ενισχύσεις στο Καστελόριζο λχ, χωρίς την εξασφάλιση, τουλάχιστον, της αεροπορικής τους κάλυψης. 2 hours ago, nomikos said: αντίστοιχα του Phalanx Αντίστοιχα δεν είναι, μιάς και το phalanx είναι αυτόνομο στην λειτουργία του, στην στοχοποίησή του, στην ολοκλήρωσή του στο πλοίο. Το ΑΚ630 δέχεται δεδομένα βολής από το ραντάρ του πλοίου και πρέπει να ολοκληρωθεί στο CMS (σύστημα διαχείρισης μάχης) του πλοίου. Χώρια βέβαια η ταχυβολία, η εμβέλεια, η πιθανότητα κατάριψης κτλ. Απλά είναι η ρωσική απάντηση στο ίδιο πρόβλημα (αυτοάμυνας ενός πλοίου). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 2 Share Posted March 2 23 hours ago, Strofalos said: Αν μπορέσουμε να βρουμε άκρες με τους Κινέζους (μιάς και έχουν κι αυτοί Zubr) για ανταλλακτικά και αναλώσιμα, θα'ναι καλά. Ειδάλλως, και αυτά, θα πάνε από'κει που παν και οι άλλοι "Ρώσοι".., στην απαξίωση δηλαδή. To ΠΤΜ Ιθάκη (L-181) είναι αυτό που κατασκευάστηκε από ουκρανικά χέρια για το ουκρανικό ναυτικό και το αγοράσαμε εμείς. Ανταλλακτικά πέρνουν από το ΠΤΜ Κεφαλονιά (L-180) για να μπορούν τα άλλα τρία να είναι επιχειρησιακά. Μονο και μόνο το γεγονός πως μπορούν να μεταφέρουν 3 άρματα μάχης (150 τόνους φορτίο μπορούν να σηκώσουν) μέσα σε 3 ώρες (ταξιδεύουν με 60 μίλια μέχρι τα 4-5 μποφόρ) απυρόβλητα από τα Τουρκικά υποβρύχια (μίας και ύπτανται πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας) και δύσκολα στοχοποιούμενα από τα Τουρκικά πλοία (όλη αυτή η φουσκα γύρω τους τα κάνει δυσκολα στην στοχοποίηση από μεγάλες αποστάσεις) από την Σαλαμίνα μέχρι την Χίο, καταλαβαίνει κανείς τί πονοκέφαλος είναι για το Τουρκικό επιτελείο. Mε τους Κινέζους αν κ τα πάμε καλά δεν έχουμε αμυντικές σχέσεις Ύστερα είναι η διεθνής συγκυρία Εμείς είμαστε στο στρατόπεδο της Δύσης,αυτοί μάλλον με το μέρος των Ρώσων Το θεωρώ χλωμό να μας βοηθήσουν σε ανταλλακτικά ή κ οποιαδήποτε τεχνική υποστήριξη Η ατυχία με τα σκάφη αυτά είναι ότι δεν τα έχει καμία πρώην ανατολική χώρα όπως συμβαίνει με άλλα σοβιετικά/ρωσικά οπλικά συστήματα ώστε να τα υποστηρίξει 15 hours ago, nomikos said: Αν εξαιρέσουμε πως τα συγκεκριμένα είναι Ρωσικής κατασκευής που αυτό συνεπάγεται δυσκολία εύρεσης ανταλλακτικών,τα συγκεκριμένα θεωρώ πως είναι μια πολύ καλή αγορά.Είναι καλή αγορά για μια χώρα όπως η Ελλάδα με τα πολλά νησιά τα οποία βρίσκονται κοντά σε εχθρική χώρα.Η ταχύτητα αυτών φέρνει όλα τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου,τα Δωδεκάνησα και το Καστελόριζο πολύ κοντά στην Ελλάδα. Εκτός από ταχύτητα,τη φούστα που τα κάνει αόρατα στα υποβρύχια και στις νάρκες,τη σχετικά καλή χωρητικότητα σε τονάζ για το μέγεθος τους τα συγκεκριμένα έχουν και αξιόλογο οπλισμό.Δύο αντιαεροπορικα πυροβόλα που χρησιμοποιούνται και για στοχους επιφανειας(αντίστοιχα του Phalanx)και πολλές ρουκέτες (οι εκτοξευτες βυθιζονται υδραυλικα κατω από το καταστρωμα)για προετοιμασία ακτής απόβασης. Κατά τη γνώμη μου έπρεπε οι πεζοναύτες η η Ζ Μακ να είχαν έδρα κάποιο νησί των Βορείων Κυκλάδων και δίπλα από την έδρα τους να είχαν τη βάση τους τα Zubr.Έτσι θα ήταν ακόμη πιο γρήγορα στο σημείο ενδιαφέροντος.Αλλά και πάλι σε ενδεχόμενο κρίσης σίγουρα θα υπήρχε διασπορά αυτών σε βάσεις του ΠΝ(Σύρο,Σκύρο κτλ). Είναι φοβερά πλοία με τρομερές δυνατότητες,μακάρι να ήταν ενεργά και τα 3. Η Ζ ΜΑΚ μετακινείται κ με άλλα μέσα 14 hours ago, proud_ionian said: Από τα βασικότερα μειονεκτήματα Αεροπορική επίθεση δεν δέχονται; Βλέπω ότι όλοι στέκεστε στα υποβρύχια. Τα πάντα σε περίπτωση πολέμου κινδυνεύουν ακόμα κ το τούρκικο αεροπλανοφόρο με μιά τορπίλη μπορεί να γίνει δαυλός κ πάει στ΄ανάθεμα... Το θέμα είναι πως δυσκολεύεις τον αντίπαλο! 12 hours ago, Strofalos said: Έγινε και για επικοινωνιακούς και για τακτικούς λόγους, μιάς και αυτά που προσφέρουν σε περίοδο επιχειρήσεων δεν μπορεί να τα προσφέρει κανένα δυτικό οπλοσύστημα. Το ΠΝ λειτουργεί με τελείως διαφορετική φιλοσοφία και έχει τις δικές τους "ρουτίνες". Το βασικό ερώτημα είναι πως αυτή η χώρα δεν είναι ικανή να παράξει ούτε σφαίρα. Τα ΕΑΣ, υπό το βάρος του πολέμου στην Ουκρανία, τα άνοιξαν με το ζόρι οι σύμμαχοι για να παράξουν βλήματα πυροβολικού των 155mm. Φαντάσου δηλαδή την κατάντια μας. Το μεγαλύτερο πρόβλημα των πλοίων είναι ο ανθυποβρυχιακός πόλεμος και μετά ο πόλεμος επιφανείας-αέρος. Αν δεν έχεις κύτος κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, είσαι καλυμμένος από υποβρύχια. Για τον πόλεμο επιφανείας-αέρος έχει συστημα αυτοάμυνας (CIWS) ΑΚ630 εμβέλειας 3-4 χλμ. Δέχονται αλλά, θεωρητικά, θα επιχειρούν σε περιβάλλον αεροπορικής υπεροχής οπότε το συστημα αυτοπροστασίας θεωρείται αρκετό. Το τελευταίο δηλαδή που θα κληθούν να κάνουν (εάν το κάνουν και ποτέ δηλαδή) είναι να μεταφέρουν ενισχύσεις στο Καστελόριζο λχ, χωρίς την εξασφάλιση, τουλάχιστον, της αεροπορικής τους κάλυψης. Αντίστοιχα δεν είναι, μιάς και το phalanx είναι αυτόνομο στην λειτουργία του, στην στοχοποίησή του, στην ολοκλήρωσή του στο πλοίο. Το ΑΚ630 δέχεται δεδομένα βολής από το ραντάρ του πλοίου και πρέπει να ολοκληρωθεί στο CMS (σύστημα διαχείρισης μάχης) του πλοίου. Χώρια βέβαια η ταχυβολία, η εμβέλεια, η πιθανότητα κατάριψης κτλ. Απλά είναι η ρωσική απάντηση στο ίδιο πρόβλημα (αυτοάμυνας ενός πλοίου). To θέμα είναι τι γίνεται με τον οπλισμό Τουλάχιστον εγώ δεν έχω δει βολές Έχουν προμηθευθεί πυρομαχικά;; Στις ράγες που έχουν γιά ναρκοθέτηση μπορούν να κυλησουν δυτικές νάρκες που έχει το ΠΝ;; Περίμενα ότι θα μας δείξουν βολή με ρουκέτες Ogon 140 mm που θα ήταν κ το πιό εντυπωσιακό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted March 3 Share Posted March 3 Η απάντηση δυστυχώς σε όλα τα ερωτήματά σου είναι όχι. Έναν φόρτο έχουμε όλο κι όλο, και ότι φύγει πχ σε ασκήσεις, δεν αναπληρώνεται. Αυτά είναι τα αποτελέσματα εάν δεν υπάρχει σχέδιο. Αντί να έχουμε πχ "εθνικό συστημα αυτοπροστασίας" (που συζητάμε εδώ) που να εκφέρεται από έναν συγκεκριμένο φορέα και να ενσωματώνεται σε όλες τις πλατφόρμες, ψωνίζουμε σαράντα διαφορετικά συστήματα και δεν μπορουμε να τα υποστηρίξουμε. Phalanx οι φρεγάτες, AK630 τα Zubr, Rheinmetall οι supervita, και έχει ο Θεός... Μεγάλη κουβέντα όμως φίλε είναι αυτή..δυστυχώς σε αυτή την χώρα στον συγκεκριμένο τομέα (αυτόν την άμυνας) τα'χουμε κάνει όλα σκατά!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 3 Share Posted March 3 Mα ακριβώς στις ασκήσεις δεν έχουν δείξει βολές,πολύ φοβάμαι ότι δεν έχουν πάρει τα εν λόγω πυρομαχικά Δεν έχουν Rheinmetall οι Super Vita,τα ελαφρά πβ είναι Oto Breda των 30mm (κάννη Μauser,βλέπε Άρτεμις). Παρεμπιπτόντως,απορώ γιατί στα νέα σκάφη δεν έχουν βάλει το Super Rapido κ επιμένουν στο Οto Melara Compatto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted March 4 Share Posted March 4 (edited) Πως γίνεται να αποκτήσανε τα συγκεκριμένα και να μην έχουν πάρει πυρομαχικά; Πιστεύω πως θα έχουν πάρει αλλά ελάχιστα,τα οποία θα τα χρησιμοποιήσουν σε περίπτωση πολέμου και όχι σε ασκήσεις για ευνόητους λόγους. Edited March 4 by nomikos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted March 4 Share Posted March 4 Ε μα γι'αυτό δεν έχουν ρίξει, γιατί ότι φύγει δεν θα αναπληρωθεί. Έχουν πάρει έναν φόρτο όλο κι όλο. Τα οπλίζουν, βαράνε, και σε αναπλήρωση είναι το απόλυτο τίποτα. Τα κρατάνε στις αποθήκες και απλά τα επαναπιστοποιούν κάθε τόσο. Έλα,σόρρυ..το μπέρδεψα με αυτό των Όσπρεϋ. Στο CMS του πλοίου έχουν κάνει ειδική μετατροπή ώστε να βάλει και από τις κονσόλες του TACTICOS και από το ίδιο. Πως το έχουν κάνει αυτό,ούτε που ξέρω. Τα πλοία θέλουν έναν βαρβάτο ΕΜΖ (Εξυγχρονισμό Μέσης Ζωής) όπου το πλώριο 76άρι Oto Melara Compatto να γίνει Strales, πίσω του στον καθρέφτη του πλοίου να μπει ένα συστημα Spike NLOS, να αλλαχθεί το ραντάρ του με ένα ποιό σύγχρονο (πχ NS-50), να μπουν όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα οπως C-UAV, ECM, ECCM, κτλ, πίσω από τον ιστό και μεταξύ των Oto Breda να τοποθετηθεί ένα όρθιο συστημα Harop/Harpy, οι λέμβος να φύγει και να ανέβει εκατέρωθεν του ιστού του ραντάρ και στο σημείο εκείνο να τοποθετηθεί ένα συστημα PULS με ρουκέτες EXTRA, το RAM να αναβαθμιστεί σε block 2, και να τοποθετηθούν επιτέλους οι τορπιλοσωλήνες εκατέρωθεν του RAM. Έτσι τα κάνεις να στέκονται με αξιώσεις στο σύγχρονο πεδίο μάχης αλλά όλα αυτά όπως καταλαβαίνεις θέλουν καταρχάς βούληση και ύστερα λεφτά και εμείς δεν θέλουμε να δώσουμε σάλιο σε εξοπλισμούς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 9 Share Posted March 9 Aν λες γιά τ/σ Μk 32 δεν χρειάζονται αφού δεν έχουν σόναρ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted March 10 Share Posted March 10 Σόναρ σαφώς και δεν έχουν, έχουν όμως επαρκή ηλεκτρική ισχύ και χώρο για τοποθέτηση τερματικών συστημάτων link-16&22 ούτως ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άλλες πλατφόρμες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted March 10 Share Posted March 10 Για ποια πλοία αναφερομαστε;γιατί έχω μπερδευτεί λίγο.Για τις οσπρευ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted March 10 Share Posted March 10 ...super vita... Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted March 14 Share Posted March 14 Η Κ/Φ ΚΑΣΟΣ (P-57) ειναι η πρωτη του τυπου της που ειναι εξ ολοκληρου Ελληνικης σχεδιασης και ναυπηγησης.Καθελκυστηκε στις 16 Σεπτεμβριου του 1992 με αναδοχο την χρυση Ολυμπιονικη Βουλα Πατουλιδου Ενεργοποιηθηκε στα ναυπηγεια Σκαραμαγκα στις 4 Μαιου 1993 και υψωθηκε η Ελληνικη σημαια. Το πρωτο τους ονομα ηταν ΠΥΡΠΟΛΥΤΗΣ,ενω η μετονομασια σε ΚΑΣΟΣ εγινε στις 11 Νοεμβριου 2005.Ηταν το πρωτο πλοιο που εφτασε στα Ιμια ,στα γεγονοτα του 1996 Εμεις τη βλεπουμε στο εμπορικο λιμανι της Μυτιληνης πριν απο ενα μηνα Οι πληροφοριες ειανι απο το site του Π.Ν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal maniac Posted March 23 Share Posted March 23 https://www.onalert.gr/enoples-dynameis/gen/logchi-2-24-entyposiakes-eikones-apo-ti-synekpaideysi-polemikoy-naytikoy-kai-aeroporias-sto-aigaio/565356/ Για να δούμε εικόνες από άσκηση του ΠΝ μας!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted March 26 Share Posted March 26 Πλοιο του λιμενικου θα δουμε σημερα και συγκεκριμενα για το περιπολικο ανοιχτης θαλασσης ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ με διακριτικο ΛΣ 080 Το πλοιο ναυπηγηθηκε στο Σκαραμαγκα με μηκος 58 μετρα ,πλατος 7 και μεγιστο βυθισμα τα 2.5 μετρα.Παραδοθηκε το 2004 Εχει 4 μηχανες MTU-16V 396TB94 οι οποιες δινουν στο πλοιο μεγιστη ταχυτητα 35κομβων Το πλοιο περιπολει σε ολο το ανατολικο Αιγαιο και εμεις το βλεπουμε στη Ροδο Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 27 Share Posted March 27 Iσραηλινής σχεδίασης αλλά το hull ουσιαστικά είναι πάνω σε αυτό των Combattante Κ είναι αναρρωτιέται κανείς,αφού υπήρχε η εμπειρία γιατί καταφύγαμε στους Ισραηλινούς κ πληρώσαμε άδεια για να το ναυπηγήσουμε;;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted March 27 Share Posted March 27 Γιατί πρέπει να λάβουν χρήμα μερικοί ημέτεροι ; Ενώ είμαστε ναυτική χώρα δεν μπορούμε να εξάγουμε ούτε ενα εκατοστό τεχνολογίας . Αντιθέτως πυροβολαμε τα πόδια μας Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted April 4 Share Posted April 4 Παμε να δουμε κατι πολυ παλιο και σπανιο απο το πολεμικο μας ναυτικο Αν εχω βρει τις σωστες πληροφοριες βλεπουμε το Ν/Κ ΤΗΝΟΣ με διακριτικο ΝΚ-144 στο λιμανι της Συρου Το site του πολεμικου ναυτικου μας πληροφορει οτι προκειται για το ναρκαλιευτικο του Βρετανικου ναυτικου με πρωην ονοματα MMS 144 και 1544 Ηταν ξυλινο και μας δανειστικε απο τους Βρετανους το 1945 για την ναρκαλιεια των ελληνικων θαλασσων.Επιστραφηκε στους Βρετανους το 1952.Το ονομα ΤΗΝΟΣ δεν ειχε ξαναδωθει μεχρι εκεινη τη στιγμη σε αλλο πλοιο του ναυτικου Ειχε μηκος 32 μετρα,πλατος 7 και βυθισμα 3 μετρα.Μπορουσε να αναπτυσει ταχυτητα 10 κομβων απο μια μηχανη 500 ιπωων Αν κρινω απο την εποχη και απο το ποσα χρονια εμεινε στη χωρα μας ισως να ειναι και η μοναδικη φωτο που υπαρχει απο το πλοιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now