Jump to content
Shipfriends

Πολεμικά Πλοία: Νέα, Κινήσεις, Απορίες, κλπ


ΝΗΡΕΑΣ

Recommended Posts

Σημερα κατεβαίνοντας προς γραφείο πέτυχα ανοιχτά ένα απο τα Zubr. Εντυπωσιακό να το βλέπεις

 

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Όντως εντυπωσιακό,αφρός κ ήχος!  Αλλά δεν ξέρω  τι μέλλον μπορεί να έχουν τα αερόστρωμνα τύπου Zubr στο ΠΝ  αφού τίθεται θέμα υποστήριξης σε ανταλλακτικά ως  σοβιετικής/ρωσικής προέλευσης αν κ 1 είναι ουκρανικής κατασκευής.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα έχουν πάρει ανταλλακτικά από κάποια από τα άλλα 3 ώστε το Κέρκυρα να είναι ενεργό.

Ειναι πολύ εντυπωσιακά και με φοβερές δυνατότητες.Με καλό καιρό ταξιδεύουν με 60 κόμβους!!

Link to comment
Share on other sites

Αν μπορέσουμε να βρουμε άκρες με τους Κινέζους (μιάς και έχουν κι αυτοί Zubr) για ανταλλακτικά και αναλώσιμα, θα'ναι καλά. Ειδάλλως, και αυτά, θα πάνε από'κει που παν και οι άλλοι "Ρώσοι".., στην απαξίωση δηλαδή. To  ΠΤΜ Ιθάκη (L-181) είναι αυτό που κατασκευάστηκε από ουκρανικά χέρια για το ουκρανικό ναυτικό και το αγοράσαμε εμείς. Ανταλλακτικά πέρνουν από το ΠΤΜ Κεφαλονιά (L-180) για να μπορούν τα άλλα τρία να είναι επιχειρησιακά. Μονο και μόνο το γεγονός πως μπορούν να μεταφέρουν 3 άρματα μάχης (150 τόνους φορτίο μπορούν να σηκώσουν) μέσα σε 3 ώρες (ταξιδεύουν με 60 μίλια μέχρι τα 4-5 μποφόρ) απυρόβλητα από τα Τουρκικά υποβρύχια (μίας και ύπτανται πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας) και δύσκολα στοχοποιούμενα από τα Τουρκικά πλοία (όλη αυτή η φουσκα γύρω τους τα κάνει δυσκολα στην στοχοποίηση από μεγάλες αποστάσεις) από την Σαλαμίνα μέχρι την Χίο, καταλαβαίνει κανείς τί πονοκέφαλος είναι για το Τουρκικό επιτελείο. 

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά πάντα είχα την αίσθηση, ότι τα zubr ήταν απλά μια αγορά που έγινε για επικοινωνιακούς λόγους, αλλά και για την οικονομική ενίσχυση των υπογράψαντων.

Εμείς εδώ τα βλέπουμε λίγο με λογική ακτοπλοΐας και Seajets. Ταχύπλοα που σηκώνουν βάρη, παίρνουν φορτηγά, δεν κλατάρουν και αν χαλάσει κάποιο, το κανιβαλίζουμε να σώσουμε τα υπόλοιπα.

Τώρα ερωτήματα όπως: Γιατί στην εποχή του ηλεκτρονικού πολέμου και των drones, εμείς ασχολούμαστε την αποσπασματική μεταφορά αρμάτων μάχης δια θαλάσσης; Γιατί μια χώρα μέλος του ΝΑΤΟ πρέπει να εξαρτάται αμυντικά από μετακομουνιστικές δικτατορίες; Γιατί σε αυτή τη χώρα πρώτα πρέπει να γίνει μια δαπάνη, η αγορά των zubr εν προκειμένω και μετά να αιτιολογηθεί η σκοπιμότητά της; Δεν θα απαντηθούν εδώ.

Δεν είναι όλα όπως τα γράφει το pronews.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αν εξαιρέσουμε πως τα συγκεκριμένα είναι Ρωσικής κατασκευής που αυτό συνεπάγεται δυσκολία εύρεσης ανταλλακτικών,τα συγκεκριμένα θεωρώ πως είναι μια πολύ καλή αγορά.Είναι καλή αγορά για μια χώρα όπως η Ελλάδα με τα πολλά νησιά τα οποία βρίσκονται κοντά σε εχθρική χώρα.Η ταχύτητα αυτών φέρνει όλα τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου,τα Δωδεκάνησα και το Καστελόριζο πολύ κοντά στην Ελλάδα.

Εκτός από ταχύτητα,τη φούστα που τα κάνει αόρατα στα υποβρύχια και στις νάρκες,τη σχετικά καλή χωρητικότητα σε τονάζ για το μέγεθος τους τα συγκεκριμένα έχουν και αξιόλογο οπλισμό.Δύο αντιαεροπορικα πυροβόλα που χρησιμοποιούνται και για στοχους επιφανειας(αντίστοιχα του Phalanx)και πολλές ρουκέτες (οι εκτοξευτες βυθιζονται υδραυλικα κατω από το καταστρωμα)για προετοιμασία ακτής απόβασης.

Κατά τη γνώμη μου έπρεπε οι πεζοναύτες η η Ζ Μακ να είχαν έδρα κάποιο νησί των Βορείων Κυκλάδων και δίπλα από την έδρα τους να είχαν τη βάση τους τα Zubr.Έτσι θα ήταν ακόμη πιο γρήγορα στο σημείο ενδιαφέροντος.Αλλά και πάλι σε ενδεχόμενο κρίσης σίγουρα θα υπήρχε διασπορά αυτών σε βάσεις του ΠΝ(Σύρο,Σκύρο κτλ).

Είναι φοβερά πλοία με τρομερές δυνατότητες,μακάρι να ήταν ενεργά και τα 3.

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, nomikos said:

Αν εξαιρέσουμε πως τα συγκεκριμένα είναι Ρωσικής κατασκευής που αυτό συνεπάγεται δυσκολία εύρεσης ανταλλακτικών,

Από τα βασικότερα μειονεκτήματα

Αεροπορική επίθεση δεν δέχονται; Βλέπω ότι όλοι στέκεστε στα υποβρύχια.

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, nomikos said:

Δύο αντιαεροπορικα πυροβόλα που χρησιμοποιούνται και για στοχους επιφανειας(αντίστοιχα του Phalanx)

Έχουν αντιαεροπορικο οπλισμο και μάλιστα είναι σχεδόν επιπέδου φρεγατας για εγγύς όμως (κοντινή) άμυνα.Τα δύο Ak630 είναι Ρωσικής κατασκευής με πολύ υψηλή ταχυβολία και είναι αντίστοιχα του phalanx.Θεωρείται αρκετά αξιόπιστο αντιαεροπορικό πυροβόλο και είναι διαδεδομένο σε πολλά μεγαλύτερα ρώσικα σκάφη.Κλειδώνει αυτόματα το στόχο και τον εξουδετερώνει.

Για να συγκρίνουμε οι φρεγατες έχουν δύο Phalanx για κοντινή άμυνα (οι 4 Μεκο και οι πρώτες kontaneer που είχαμε αποκτήσει το 80)και πυροβόλα oto melara,εντάξει για μακρινή έχουν πυραύλους.

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, proud_ionian said:

έγινε για επικοινωνιακούς λόγους

Έγινε και για επικοινωνιακούς και για τακτικούς λόγους, μιάς και αυτά που προσφέρουν σε περίοδο επιχειρήσεων δεν μπορεί να τα προσφέρει κανένα δυτικό οπλοσύστημα. 

 

3 hours ago, proud_ionian said:

Εμείς εδώ τα βλέπουμε λίγο με λογική ακτοπλοΐας

Το ΠΝ λειτουργεί με τελείως διαφορετική φιλοσοφία και έχει τις δικές τους "ρουτίνες". 

 

3 hours ago, proud_ionian said:

Τώρα ερωτήματα όπως:

Το βασικό ερώτημα είναι πως αυτή η χώρα δεν είναι ικανή να παράξει ούτε σφαίρα. Τα ΕΑΣ, υπό το βάρος του πολέμου στην Ουκρανία, τα άνοιξαν με το ζόρι οι σύμμαχοι για να παράξουν βλήματα πυροβολικού των 155mm. Φαντάσου δηλαδή την κατάντια μας. 

Το μεγαλύτερο πρόβλημα των πλοίων είναι ο ανθυποβρυχιακός πόλεμος και μετά ο πόλεμος επιφανείας-αέρος. Αν δεν έχεις κύτος κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, είσαι καλυμμένος από υποβρύχια. Για τον πόλεμο επιφανείας-αέρος έχει συστημα αυτοάμυνας (CIWS) ΑΚ630 εμβέλειας 3-4 χλμ. 

2 hours ago, proud_ionian said:

Αεροπορική επίθεση δεν δέχονται;

Δέχονται αλλά, θεωρητικά, θα επιχειρούν σε περιβάλλον αεροπορικής υπεροχής οπότε το συστημα αυτοπροστασίας θεωρείται αρκετό. Το τελευταίο δηλαδή που θα κληθούν να κάνουν (εάν το κάνουν και ποτέ δηλαδή) είναι να μεταφέρουν ενισχύσεις στο Καστελόριζο λχ, χωρίς την εξασφάλιση, τουλάχιστον, της αεροπορικής τους κάλυψης. 

2 hours ago, nomikos said:

αντίστοιχα του Phalanx

Αντίστοιχα δεν είναι, μιάς και το phalanx είναι αυτόνομο στην λειτουργία του, στην στοχοποίησή του, στην ολοκλήρωσή του στο πλοίο. Το ΑΚ630 δέχεται δεδομένα βολής από το ραντάρ του πλοίου και πρέπει να ολοκληρωθεί στο CMS (σύστημα διαχείρισης μάχης) του πλοίου. Χώρια βέβαια η ταχυβολία, η εμβέλεια, η πιθανότητα κατάριψης κτλ. Απλά είναι η ρωσική απάντηση στο ίδιο πρόβλημα (αυτοάμυνας ενός πλοίου). 

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Strofalos said:

Αν μπορέσουμε να βρουμε άκρες με τους Κινέζους (μιάς και έχουν κι αυτοί Zubr) για ανταλλακτικά και αναλώσιμα, θα'ναι καλά. Ειδάλλως, και αυτά, θα πάνε από'κει που παν και οι άλλοι "Ρώσοι".., στην απαξίωση δηλαδή. To  ΠΤΜ Ιθάκη (L-181) είναι αυτό που κατασκευάστηκε από ουκρανικά χέρια για το ουκρανικό ναυτικό και το αγοράσαμε εμείς. Ανταλλακτικά πέρνουν από το ΠΤΜ Κεφαλονιά (L-180) για να μπορούν τα άλλα τρία να είναι επιχειρησιακά. Μονο και μόνο το γεγονός πως μπορούν να μεταφέρουν 3 άρματα μάχης (150 τόνους φορτίο μπορούν να σηκώσουν) μέσα σε 3 ώρες (ταξιδεύουν με 60 μίλια μέχρι τα 4-5 μποφόρ) απυρόβλητα από τα Τουρκικά υποβρύχια (μίας και ύπτανται πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας) και δύσκολα στοχοποιούμενα από τα Τουρκικά πλοία (όλη αυτή η φουσκα γύρω τους τα κάνει δυσκολα στην στοχοποίηση από μεγάλες αποστάσεις) από την Σαλαμίνα μέχρι την Χίο, καταλαβαίνει κανείς τί πονοκέφαλος είναι για το Τουρκικό επιτελείο. 

Mε τους Κινέζους αν κ τα πάμε καλά δεν έχουμε αμυντικές σχέσεις Ύστερα είναι η διεθνής συγκυρία Εμείς είμαστε στο στρατόπεδο της Δύσης,αυτοί μάλλον με το μέρος των Ρώσων Το θεωρώ χλωμό να μας βοηθήσουν σε ανταλλακτικά ή κ οποιαδήποτε τεχνική υποστήριξη Η ατυχία με τα σκάφη αυτά είναι ότι δεν τα έχει καμία πρώην ανατολική χώρα όπως συμβαίνει με άλλα σοβιετικά/ρωσικά  οπλικά συστήματα ώστε να τα υποστηρίξει

 

15 hours ago, nomikos said:

Αν εξαιρέσουμε πως τα συγκεκριμένα είναι Ρωσικής κατασκευής που αυτό συνεπάγεται δυσκολία εύρεσης ανταλλακτικών,τα συγκεκριμένα θεωρώ πως είναι μια πολύ καλή αγορά.Είναι καλή αγορά για μια χώρα όπως η Ελλάδα με τα πολλά νησιά τα οποία βρίσκονται κοντά σε εχθρική χώρα.Η ταχύτητα αυτών φέρνει όλα τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου,τα Δωδεκάνησα και το Καστελόριζο πολύ κοντά στην Ελλάδα.

Εκτός από ταχύτητα,τη φούστα που τα κάνει αόρατα στα υποβρύχια και στις νάρκες,τη σχετικά καλή χωρητικότητα σε τονάζ για το μέγεθος τους τα συγκεκριμένα έχουν και αξιόλογο οπλισμό.Δύο αντιαεροπορικα πυροβόλα που χρησιμοποιούνται και για στοχους επιφανειας(αντίστοιχα του Phalanx)και πολλές ρουκέτες (οι εκτοξευτες βυθιζονται υδραυλικα κατω από το καταστρωμα)για προετοιμασία ακτής απόβασης.

Κατά τη γνώμη μου έπρεπε οι πεζοναύτες η η Ζ Μακ να είχαν έδρα κάποιο νησί των Βορείων Κυκλάδων και δίπλα από την έδρα τους να είχαν τη βάση τους τα Zubr.Έτσι θα ήταν ακόμη πιο γρήγορα στο σημείο ενδιαφέροντος.Αλλά και πάλι σε ενδεχόμενο κρίσης σίγουρα θα υπήρχε διασπορά αυτών σε βάσεις του ΠΝ(Σύρο,Σκύρο κτλ).

Είναι φοβερά πλοία με τρομερές δυνατότητες,μακάρι να ήταν ενεργά και τα 3.

 

Η Ζ ΜΑΚ μετακινείται κ με άλλα μέσα

14 hours ago, proud_ionian said:

Από τα βασικότερα μειονεκτήματα

Αεροπορική επίθεση δεν δέχονται; Βλέπω ότι όλοι στέκεστε στα υποβρύχια.

Τα πάντα σε περίπτωση πολέμου κινδυνεύουν ακόμα κ το τούρκικο αεροπλανοφόρο με μιά τορπίλη μπορεί να γίνει δαυλός κ πάει  στ΄ανάθεμα...
Το θέμα είναι πως δυσκολεύεις τον αντίπαλο!

12 hours ago, Strofalos said:

Έγινε και για επικοινωνιακούς και για τακτικούς λόγους, μιάς και αυτά που προσφέρουν σε περίοδο επιχειρήσεων δεν μπορεί να τα προσφέρει κανένα δυτικό οπλοσύστημα. 

 

Το ΠΝ λειτουργεί με τελείως διαφορετική φιλοσοφία και έχει τις δικές τους "ρουτίνες". 

 

Το βασικό ερώτημα είναι πως αυτή η χώρα δεν είναι ικανή να παράξει ούτε σφαίρα. Τα ΕΑΣ, υπό το βάρος του πολέμου στην Ουκρανία, τα άνοιξαν με το ζόρι οι σύμμαχοι για να παράξουν βλήματα πυροβολικού των 155mm. Φαντάσου δηλαδή την κατάντια μας. 

Το μεγαλύτερο πρόβλημα των πλοίων είναι ο ανθυποβρυχιακός πόλεμος και μετά ο πόλεμος επιφανείας-αέρος. Αν δεν έχεις κύτος κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, είσαι καλυμμένος από υποβρύχια. Για τον πόλεμο επιφανείας-αέρος έχει συστημα αυτοάμυνας (CIWS) ΑΚ630 εμβέλειας 3-4 χλμ. 

Δέχονται αλλά, θεωρητικά, θα επιχειρούν σε περιβάλλον αεροπορικής υπεροχής οπότε το συστημα αυτοπροστασίας θεωρείται αρκετό. Το τελευταίο δηλαδή που θα κληθούν να κάνουν (εάν το κάνουν και ποτέ δηλαδή) είναι να μεταφέρουν ενισχύσεις στο Καστελόριζο λχ, χωρίς την εξασφάλιση, τουλάχιστον, της αεροπορικής τους κάλυψης. 

Αντίστοιχα δεν είναι, μιάς και το phalanx είναι αυτόνομο στην λειτουργία του, στην στοχοποίησή του, στην ολοκλήρωσή του στο πλοίο. Το ΑΚ630 δέχεται δεδομένα βολής από το ραντάρ του πλοίου και πρέπει να ολοκληρωθεί στο CMS (σύστημα διαχείρισης μάχης) του πλοίου. Χώρια βέβαια η ταχυβολία, η εμβέλεια, η πιθανότητα κατάριψης κτλ. Απλά είναι η ρωσική απάντηση στο ίδιο πρόβλημα (αυτοάμυνας ενός πλοίου). 

To θέμα είναι τι γίνεται με τον οπλισμό Τουλάχιστον εγώ δεν έχω δει βολές Έχουν προμηθευθεί πυρομαχικά;; Στις ράγες που έχουν γιά ναρκοθέτηση μπορούν να κυλησουν δυτικές νάρκες που έχει το ΠΝ;; Περίμενα ότι θα μας δείξουν βολή με ρουκέτες Ogon 140 mm που θα ήταν κ το πιό εντυπωσιακό.

Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση δυστυχώς σε όλα τα ερωτήματά σου είναι όχι. Έναν φόρτο έχουμε όλο κι όλο, και ότι φύγει πχ σε ασκήσεις, δεν αναπληρώνεται. Αυτά είναι τα αποτελέσματα εάν δεν υπάρχει σχέδιο. Αντί να έχουμε πχ "εθνικό συστημα αυτοπροστασίας" (που συζητάμε εδώ) που να εκφέρεται από έναν συγκεκριμένο φορέα και να ενσωματώνεται σε όλες τις πλατφόρμες, ψωνίζουμε σαράντα διαφορετικά συστήματα και δεν μπορουμε να τα υποστηρίξουμε. Phalanx οι φρεγάτες, AK630 τα Zubr, Rheinmetall οι supervita, και έχει ο Θεός... 

Μεγάλη κουβέντα όμως φίλε είναι αυτή..δυστυχώς σε αυτή την χώρα στον συγκεκριμένο τομέα (αυτόν την άμυνας) τα'χουμε κάνει όλα σκατά!!! 

Link to comment
Share on other sites

Mα ακριβώς στις ασκήσεις δεν έχουν δείξει βολές,πολύ φοβάμαι ότι δεν έχουν πάρει τα εν λόγω πυρομαχικά


Δεν έχουν Rheinmetall οι Super Vita,τα ελαφρά πβ είναι Oto Breda των 30mm (κάννη Μauser,βλέπε Άρτεμις). Παρεμπιπτόντως,απορώ γιατί στα νέα σκάφη δεν έχουν βάλει το Super Rapido κ επιμένουν στο  Οto Melara Compatto.

Link to comment
Share on other sites

Πως γίνεται να αποκτήσανε τα συγκεκριμένα και να μην έχουν πάρει πυρομαχικά;

Πιστεύω πως θα έχουν πάρει αλλά ελάχιστα,τα οποία θα τα χρησιμοποιήσουν σε περίπτωση πολέμου και όχι σε ασκήσεις για ευνόητους λόγους.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Ε μα γι'αυτό δεν έχουν ρίξει, γιατί ότι φύγει δεν θα αναπληρωθεί. Έχουν πάρει έναν φόρτο όλο κι όλο. Τα οπλίζουν, βαράνε, και σε αναπλήρωση είναι το απόλυτο τίποτα. Τα κρατάνε στις αποθήκες και απλά τα επαναπιστοποιούν κάθε τόσο. Έλα,σόρρυ..το μπέρδεψα με αυτό των Όσπρεϋ. Στο CMS του πλοίου έχουν κάνει ειδική μετατροπή ώστε να βάλει και από τις κονσόλες του TACTICOS και από το ίδιο. Πως το έχουν κάνει αυτό,ούτε που ξέρω. Τα πλοία θέλουν έναν βαρβάτο ΕΜΖ (Εξυγχρονισμό Μέσης Ζωής) όπου το πλώριο 76άρι Oto Melara Compatto να γίνει Strales, πίσω του στον καθρέφτη του πλοίου να μπει ένα συστημα Spike NLOS, να αλλαχθεί το ραντάρ του με ένα ποιό σύγχρονο (πχ NS-50),  να μπουν όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα οπως C-UAV, ECM, ECCM, κτλ, πίσω από τον ιστό και μεταξύ των Oto Breda να τοποθετηθεί ένα όρθιο συστημα Harop/Harpy, οι λέμβος να φύγει και να ανέβει εκατέρωθεν του ιστού του ραντάρ και στο σημείο εκείνο να τοποθετηθεί ένα συστημα PULS με ρουκέτες EXTRA, το RAM να αναβαθμιστεί σε block 2, και να τοποθετηθούν επιτέλους οι τορπιλοσωλήνες εκατέρωθεν του RAM. Έτσι τα κάνεις να στέκονται με αξιώσεις στο σύγχρονο πεδίο μάχης αλλά όλα αυτά όπως καταλαβαίνεις θέλουν καταρχάς βούληση και ύστερα λεφτά και εμείς δεν θέλουμε να δώσουμε σάλιο σε εξοπλισμούς. 

Link to comment
Share on other sites

Σόναρ σαφώς και δεν έχουν, έχουν όμως επαρκή ηλεκτρική ισχύ και χώρο για τοποθέτηση τερματικών συστημάτων link-16&22 ούτως ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άλλες πλατφόρμες. 

Link to comment
Share on other sites

Η Κ/Φ ΚΑΣΟΣ (P-57) ειναι η πρωτη του τυπου της που ειναι εξ ολοκληρου Ελληνικης σχεδιασης και ναυπηγησης.Καθελκυστηκε στις 16 Σεπτεμβριου του 1992 με αναδοχο την χρυση Ολυμπιονικη Βουλα Πατουλιδου

Ενεργοποιηθηκε στα ναυπηγεια Σκαραμαγκα στις 4 Μαιου 1993 και υψωθηκε η Ελληνικη σημαια. Το πρωτο τους ονομα ηταν ΠΥΡΠΟΛΥΤΗΣ,ενω η μετονομασια σε ΚΑΣΟΣ εγινε στις 11 Νοεμβριου 2005.Ηταν το πρωτο πλοιο που εφτασε στα Ιμια ,στα γεγονοτα του 1996

Εμεις τη βλεπουμε στο εμπορικο λιμανι της Μυτιληνης πριν απο ενα μηνα

Οι πληροφοριες ειανι απο το site του Π.Ν

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πλοιο του λιμενικου θα δουμε σημερα και συγκεκριμενα για το περιπολικο ανοιχτης θαλασσης ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ με διακριτικο ΛΣ 080

Το πλοιο ναυπηγηθηκε στο Σκαραμαγκα με μηκος 58 μετρα ,πλατος 7 και μεγιστο βυθισμα τα 2.5 μετρα.Παραδοθηκε το 2004

Εχει 4 μηχανες MTU-16V 396TB94 οι οποιες δινουν στο πλοιο μεγιστη ταχυτητα 35κομβων

Το πλοιο περιπολει σε ολο το ανατολικο Αιγαιο και εμεις το βλεπουμε στη Ροδο

Link to comment
Share on other sites

Iσραηλινής σχεδίασης αλλά το hull ουσιαστικά είναι πάνω σε αυτό των Combattante Κ είναι αναρρωτιέται κανείς,αφού υπήρχε η εμπειρία γιατί καταφύγαμε στους Ισραηλινούς κ πληρώσαμε άδεια για να το ναυπηγήσουμε;;;

Link to comment
Share on other sites

Γιατί πρέπει να λάβουν χρήμα μερικοί ημέτεροι ; Ενώ είμαστε ναυτική  χώρα δεν μπορούμε να εξάγουμε ούτε ενα εκατοστό τεχνολογίας . Αντιθέτως πυροβολαμε τα πόδια μας

Link to comment
Share on other sites

Παμε να δουμε κατι πολυ παλιο και σπανιο απο το πολεμικο μας ναυτικο

Αν εχω βρει τις σωστες πληροφοριες βλεπουμε το Ν/Κ ΤΗΝΟΣ με διακριτικο ΝΚ-144 στο λιμανι της Συρου

Το site του πολεμικου ναυτικου μας πληροφορει οτι προκειται για το ναρκαλιευτικο του Βρετανικου ναυτικου με πρωην ονοματα MMS 144 και 1544

Ηταν ξυλινο και μας δανειστικε απο τους Βρετανους το 1945 για την ναρκαλιεια των ελληνικων θαλασσων.Επιστραφηκε στους Βρετανους το 1952.Το ονομα ΤΗΝΟΣ δεν ειχε ξαναδωθει μεχρι εκεινη τη στιγμη σε αλλο πλοιο του ναυτικου

Ειχε μηκος 32 μετρα,πλατος 7 και βυθισμα 3 μετρα.Μπορουσε να αναπτυσει ταχυτητα 10 κομβων απο μια μηχανη 500 ιπωων

Αν κρινω απο την εποχη και απο το ποσα χρονια εμεινε στη χωρα μας ισως να ειναι και η μοναδικη φωτο που υπαρχει απο το πλοιο 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...