Earl Granville Posted December 21, 2005 Share Posted December 21, 2005 Σύμφωνα με τα αιτήματα και την δρομολόγηση του ΑΘΗΝΑ Παροναξία κατά τους θερινούς μήνες τότε Ραφήνα ποιό θα πάει? Ίσως ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ αλλά δεν αναφέρεται πουθενά σχετικό αίτημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 21, 2005 Share Posted December 21, 2005 Λες να αφήσουν και αυτή τη γραμμή??? Και το Εξπρές Αφροδίτη θα παραμείνει Δυτ. Κυκλάδες, όποτε δεν έχει καμπινές ούτε φέτος!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 28, 2005 Share Posted December 28, 2005 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΑΣ ΑΡΙΘΜ. 8/ 22-12-05 Πάρα πολλά και ενδιαφέροντα θέματα. Με μιά πρώτη ματιά, ξεχωρίζω την απουσία του Απόλλωνα και το αίτημα της ΣΑΟΣ για την Παναγία Σουμελά για Βόλο-Σποράδες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEFTERIS68 Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 Όντως η απουσία του Απόλλωνα είναι ιδιαίτερα αξιοπερίεργη αφού δεν έχει ακουστεί (στα δικά μου αυτιά τουλάχιστον) πρόθεση πώλησης ή αποδρομολόγησης.Βέβαια σημαντικό θεωρώ και την πρόθεση του Υπουργείου να καθορίσει αυτό σε ποιές γραμμές θα υπάρχουν έκτακτες δρομολογήσεις πλοίων φέτος όπως και οι προδιαγραφές τους και η συχνότητα των δρομολογίων. Ίσως έτσι τουλάχιστον σταματήσει να εμφανίζετε το γελοίο αυτο φαινόμενο όλοι να βάζουν πλοία Ιούλιο-Αύγουστο για Παροναξία και μόλις μπεί ο Σεπτέμβρης να την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kerkini Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 Νεο ΣΑΣ τη Δευτέρα 09 Ιανουαρίου 2006 Θέματα: http://egov.yen.gr/media/28949/sub.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
express skiathos Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Πιθανή άρση του ορίου ηλικίας και απελευθέρωση ναύλων σ'αυτό το ΣΑΣ;Μάθαμε τίποτα; Στον Επενδυτή του Σαββατοκύριακού έγραφε σχετικά με την απελευθέρωση ναύλων και ποιές εκδοχές υπάρχουν για πιθανή συγνώνευση εταιρειών και την δημιουργία νέων εταιρικών σχημάτων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Οπως παντα, ευχαριστουμε το γραφειο τυπου του ΥΕΝ για την αναλυτικοτατη ενημερωση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 http://egov.yen.gr/media/29001/sas_090106.pdf Τα αποτελέσματα του ΣΑΣ με κυριότερα θέματα τη μη εκτέλεση της ακινησίας του Αθηνά, την αναβολή δρομολόγησης του Jetferry 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 Αύριο συνεδριάζει το ΣΑΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 Άκουσα πως δεν εγκρίθηκε η δρομολόγηση των "Aegean Sun" και του "Θεσσαλονίκη" για τη γραμμή της Χίου - Μυτιλήνης. Έμαθε κανείς τίποτε άλλο? γιατί μέχρι να μας ενημερώσει το ΥΕΝ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 Εγώ πάλι κάτι άλλο διάβασα για το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ στην αντίστοιχη ενότητα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 Δεν ξέρω αν διαθέτει μαντικές ικανότητες ο Panagia... (καθώς το σχόλιο που μας παραπέμπεις έγινε μερικές ώρες πριν από την πραγματοποίηση της ΣΑΣ!!!). Πάντως επιβεβαίωσα το γεγονός πως το πλοίο δεν πήρε έγκριση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 17, 2006 Share Posted February 17, 2006 Όντως πήραν αναβολή και τα δυο θέματα για το επόμενο ΣΑΣ!! Επειδή δεν είχαν πλήρη τα χαρτιά τους!! Αλλά στη ΣΑΟΣ το έχουν σίγουρο, γιατί έχουν κλείσει ήδη συμφωνία με μια μεγάλη μεταφορική εταιρεία για το Θεσσαλονίκη!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted February 17, 2006 Share Posted February 17, 2006 Κι αυτο σημαινει οτι α παρουν τη γραμμη; Και γω κανονιζω κρουαζιερες στις Κυκλαδες αλλα δεν εχω κρουαζιεροπλοιο.. Αλλα εκει μαλλον το χουνε σιγουρο για αλλους λογους. Που εχουν σχεση με το χρωμα του ουρανου :D . Αυτο να το δεχτω αλλα οχι το εχουν σιγουρο επειδη εχουν κανει ηδη συμφωνια Link to comment Share on other sites More sharing options...
express skiathos Posted February 17, 2006 Share Posted February 17, 2006 Μιλάνε στο ΣΑΣ για την ακινησία του ΠΑΡΟΣ και την εκτέλεση των δρομολογίων αυτού από το ΙΘΑΚΗ. Εδώ κοντεύει να βγει και ο Φλεβάρης κι αυτοί ασχολούνται με θέματα του Γενάρη; Τα αποτελέσματα λογικά θα ανακοινωθούν λίγο πριν συνεδριάσει το επόμενο ΣΑΣ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 Τι εγινε ρε παιδια με κεινο το ΣΑΣ την περασμενη εβδομαδα? Θα κανει καμια επισημη ανακοινωση το ΥΕΝ και για μας τους αυτοχθονες ιθαγενεις? Η μηπως δεν χρειαζεται να ξερουμε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
express skiathos Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 Έχουν απεργία οι ναυτικοί, δε βγάζουν κι αυτοί τα αποτελέσματα. Δε χρειάζεται φαίνεται να ξέρουμε και πολλά. Θα δημοσιευτούν στο επόμενο τεύχος του περιοδικού οικία και διακόσμηση!! :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Να και τα αποτελεσματα ακριβως 1 εβδομαδα μετα τη συνεδριαση. http://egov.yen.gr/yen.chtm?prnbr=29165 Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted March 1, 2006 Author Share Posted March 1, 2006 Και πριν στεγνώσει το μελάνι του προηγούμενου, νέο ΣΑΣ αύριο. Τα θέματά του παρακάτω. http://egov.yen.gr/media/29179/sas.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 Τα νέα αποτελεσμάτα του Σ.Α.Σ στην συνεδριάση της Πέμπτης 2 Μαρτίου.Χτες κατάφεραν να τα βγάλουν στην φόρα :http://egov.yen.gr/media/29216/sas_mar06.pdf Εγκρίθηκαν τα δρομολόγια όλων των ταχύπλοων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
express skiathos Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Καιρό είχαμε να ακούσουμε για ΣΑΣ. Συνεδριάζει την Τρίτη λοιπόν. Περισσότερα:www.yen.gr/media/29572/sas_ioun_2006.pdf Αρχίσανε και οι δηλώσεις για τη νέα δρομολογιακή περίοδο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Ορισμενα σχολιακια με αφορμη το τελευταιο ΣΑΣ και το σχετικο αρθρο της Ναυτεμπορικης την επομενη μερα το οποιο και δυστυχως λογω της καραμπινατης οσφυοκαμψιας που επαθε το καταστημα, δεν κατεστη δυνατο να παραθεσω οπως υπολογιζα. Κατ' αρχην δε μπορω να καταλαβω για ποιο λογο τιθεται ως θεμα προς συζητηση η αποδρομολογηση του Αθηνα στις 23 Ιουνιου οταν το πλοιο εχει πουληθει και εχει φυγει εδω και δυο μηνες. Δηλαδη αν δεν εγκρινει την αποδρομολογηση ο Τζωαννος, θα το φερει ο Αγαπητος πισω? Μα τι πραγματα ειναι αυτα? Και δεν ειναι μονο αυτο που ηταν "προς συζητηση" αλλα και αλλα θεματα που εχουν λαβει χωρα εδω και τρια τερμενα. Μου προξενει πραγματικη απορια αυτο το γεγονος και θα ηθελα πραγματικα αν ξερει κανεις τη χρησιμοτητα τετοιων συζητησεων να διαφωτισει και εμενα. Αν κρινει κανεις απο την παρουσια του καπτα-Μακη το θεμα της δρομολογησης του Θεσσαλονικη εχει ανασηκωσει πολλα ζευγαρια φρυδια στον Πειραια. Για τις κλισε απειλες του Αρχοντα οτι "θα παρει τα πλοια και θα φυγει σε πιο ηρεμες θαλασσες", νομιζω οτι πρεπει να βρει καμια πιο πρωτοτυπη διατυπωση γιατι εχει αρχιζει και κουραζει αυτη η φρασεολογια. Μου εκανε εντυπωση η φραση της εφημεριδας "σημειωτεον οτι το πλοιο ειναι 9 ετων και εχει ταχυτητα 23 μιλιων". Σιγουρα ειναι ενα πλοιο καλυτερο απο το Νικολας Α, αλλα οχι και οτι θα πηγαινει με 23 μιλια! Αν ειναι δυνατον, η συγκεκριμενη εταιρεια που εβγαλε μεχρι και τα φυτα εσωτερικου χωρου απο το Νησος Λημνος πριν αναχωρησει για διαλυση, και θα τρεχει το Θεσσαλονικη με 23 μιλια? Σιγα μην του βαλει και turbo boost οπως ειχε ο Kit στον Ιπποτη της Ασφαλτου Σημειωνω επισης την αντιδραση της Blue Star Ferries που ελεγε οτι "το πλοιο θα πρεπει να φευγει απο την Καρβουνοσκαλα οπως τα αλλα ρο-ρο" η καπως ετσι. Δεν καθισταται σαφες απο το αρθρο αν η ΣΑΟΣ ειχε ζητησει να αναχωρει το πλοιο απο καπου αλλου, με βαση ομως το οτι δεν υπαρχει κλασσικος πρυμνιος καταπελτης υποψιαζομαι οτι η ΣΑΟΣ ειχε ζητησει να δενει το πλοιο καπου οπου θα μπορει να πλαγιοδετει. Μου αρεσε επισης το σημειο οπου αναφερεται στο αρθρο οτι η ΣΑΟΣ μολις εγκριθει η δρομολογηση θα βαλει Ελληνες πληρωμα. Παντως τελικα για να παρει αναβολη το αιτημα της αγαπημενης κορης περισσοτερων απο ενος Υπουργειων, παει να πει οτι οι αντιδρασεις στη δρομολογηση ηταν πολλες και πολυπλευρες. Το πλοιο παντως μετα απο την προσδεση του διπλα στο Κεντρικο Λιμεναρχειο Πειραια απο σημερα βρισκεται κατω απο το νεο ΥΕΝ. Μεθορμισεις με βαρεια σημειολογικη ερμηνεια. Αξιοσημειωτες και οι αντιδρασεις για το Αιολος Κεντερης αλλα βεβαια και απολυτως δικαιολογημενες κατα τη γνωμη μου. Μου θυμιζει η ολη κατασταση τους γαμους των παραδοσιακων Πακιστανων, οπου ο γαμπρος βλεπει τη νυφη για πρωτη φορα μεσα στην αιθουσα που γινεται ο γαμος και αφου εχει τελεστει το μυστηριο. Οσο και δεδομενο να το εχουν στη ΝΕΛ, οντως δεν μπορει να διαφημιζεται ενα service που δεν εχει παρει ακομα εγκριση απο το αρμοδιο Υπουργειο. Το κλου του αρθρου της εφημεριδας ηταν τα σχολια κυκλων της ΕΕΑ οτι "το Υπουργειο πρεπει να προστατευσει τις επενδυσεις των ακτοπλοων εναντι στα φτηνα ρο-ρο" η τελος παντων μια παρομοια φρασεολογια. Ο φαρισαισμος, του συμφεροντολογισμου, ω υποκρισια! Επι της ουσιας σαφως και εχουν δικιο, αν επιτρεποταν να μπουν παντου ρο-ρο τοτε επιβατικα πλοια θα ειχαμε μονο τον Αυγουστο και αν, μια και ολοι θα εβαζαν ρο-ρο σε στιλ Θεσσαλονικη με ολα τα επακολουθα. Τα ολοκαινουρια Παλατια δεν μπορουν σε καμια περιπτωση να συναγωνιστουν τιμολογιακα την χαμηλοτατη βαση κοστους ενος Μυκονος η ενος Αρχαγγελος, ειδικα οταν αυτα ειναι με ξενη σημαια. Η ενσταση μου ομως δεν εχει να κανει με την ουσια αλλα με την εικονα που βγαζει προς τα εξω επικοινωνιακα η ΕΕΑ. "Υποφερουμε απο τον κρατικο παρεμβατισμο", "να απελευθερωθουν ναυλα, συνθεσεις, δρομολογια", "να εφαρμοσθει επακριβως οι Ευρωπαικη νομοθεσια" και "να λειτουργησει η ελευθερη αγορα" ειναι οι μονιμες επωδοι. Οταν ομως τα συμφεροντα μας ειναι να θιγουν, τοτε "να προστατεψει το κρατος τις επενδυσεις μας" και ας παει στον εξαποδω η ελευθερη αγορα και ο υγιης ανταγωνισμος. Οταν υπαρχει προβλημα τοτε ο ανταγωνισμος βαφτιζεται "πολεμος τιμων"(Στριντζης για τις εκπτωσεις της ΝΕΛ) και το Υπουργειο που πιεζουμε αφορητα και περναμε γεννεες δεκατεσσερις για να απελευθερωσει την αγορα, πρεπει να επεμβει αμεσως και να την κλεισει για να μας προστατεψει μια και δεν μπορουμε να ανταγωνιστουμε φθηνοτερα πλοια. Αυτο ειναι ενα αλλο οξυμωρο του καπιταλιστικου συστηματος, ολες οι εταιρειες θελουν ανοιχτη αγορα και ελευθερο ανταγωνισμο με απωτερο σκοπο τους να επικρατησουν με καθε τροπο των ανταγωνιστων και να εγκαθιδρυσουν το μονοπωλιο τους... Link to comment Share on other sites More sharing options...
polman Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 ... το σχετικο αρθρο της Ναυτεμπορικης την επομενη μερα το οποιο και δυστυχως λογω της καραμπινατης οσφυοκαμψιας που επαθε το καταστημα, δεν κατεστη δυνατο να παραθεσω οπως υπολογιζα. Κάπως για να καταλάβουμε τι έγινε στο ΣΑΣ, μήπως εννοείς το παρακάτω άρθο Επίσης έβγαλε το ΥΕΝ τα αποτέσματα? Ως για την δρομολόγιση του Θεσσαλονίκη, ο Καπτάν - Μάκης δεν έχει άδικο... Είναι πολύ δύσκολο με τις σημερινές τιμές πετρελαίων να βγουν τα συμβατικά χωρίς φορτηγά και από την άλλη ο Μανούσης θέλει να κάνει μόνο αρπαχτή. Να βγάζει τα λεφτάκια του εύκολα και απλά. Αν και εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι Κατπράν-Μάκης λέει ότι ήδη δεν βγαίνει.... Καλά το "πυραυλοκίνητο" απλά έγραψε! Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 γενικα, ανεξαρτητα απο προσωπα, ειναι λιγο "unfair", για να μην πω σκανδαλο, καποιοι να τρωνε το παγωτο τζατζικι ολο το χειμωνα και το καλοκαιρι να ερχονται οι εξυπνοι για εναμισυ μηνα και να θελουν να παρουν τον αφρο. οσο για την κρατικη παρεμβαση τι το ψαχνεις Nick? τα καλα και συμφεροντα ταις ψυχαις (και ταις τσεπαις) ημων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 από την άλλη ο Μανούσης θέλει να κάνει μόνο αρπαχτή.Αυτό γιατί το λες? Πιστεύεις ότι εάν το πλοίο δουλέυει καλά (σαν την Κρημνιώτισσα) θα το πάρει και θα φύγει?Ε, άμα δε δουλεύει ο οποιοσδήποτε θα το έπαιρνε. Επίσης, γιατί ο Καπτά Μάκης δεν έφερε και αυτός ένα πυραυλοκίνητο ή έστω ένα πυρηνοκίνητο και να τους σβήσει όλους στα Δωδεκάνησα? Κάτι τέτοια ακούμε και γινόμαστε υπερασπιστές του Μανούση. Εγώ λέω ναι στο Θεσ/νίκη με Ελληνική σημαία και κανονικό ελληνικό πλήρωμα και 10μηνη δρομολόγηση. Ναι στο Fairplay...και στην ακτοπλοϊα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now