Annivas Posted December 29, 2021 Share Posted December 29, 2021 έτσι ακριβώς γιατί το Βεργινα δεν είχε την μετασκευή στην πρυμη . Αλλά το Ναιας ΙΙ επειδη δουλευε σε μια άκρως ανταγωνιστική γραμμη , ήταν και πιο προσεγμένο μηχανικά , σε αντίθεση με το Βεργινα που έτσι κι αλλιώς ήταν πολύ πιο γρήγορο στη γραμμή του , είτε σε σύγκριση με το Σαμαινα είτε με το Μιλένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted December 29, 2021 Share Posted December 29, 2021 (edited) Η προεκταση της πρυμνης του Ναιας δε τη λες και εκτεταμενη ωστε να κοψει..... Edited December 29, 2021 by polmyt quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted December 29, 2021 Share Posted December 29, 2021 (edited) Δεν ήταν τόσο θέμα βάρους όσο θέμα trim που έπρεπε να είχε διορθωθεί με σαβουρώματα και δεν είχε γίνει. Αυτό έγινε όταν τοποθετήθηκε ο βολβός και άλλαξε το permanent ballast plan. Edited December 29, 2021 by Annivas Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΡΗΤΗ Posted January 14, 2022 Share Posted January 14, 2022 Μερικες φοτο του πλοιου με τα συνιαλα του κοσμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
karavolatris Posted January 14, 2022 Share Posted January 14, 2022 (edited) Την Stability Lines! Edited January 15, 2022 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z.Gk. Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 Πιτσιρικάς ήμουν, και μια φορά που είχαμε κατέβει στον Πειραιά για να πάρουμε το Ναϊάς ΙΙ για Σύρο, είδαμε για πρώτη και το Γκόλντεν Βεργίνα, με τα σινιάλα της Stability Lines! Τι χαρά για μένα, που είχα δυο Ναϊάς ΙΙ 😄 Το βαπόρι είχα αργότερα την τύχη να το ταξιδέψω αρκετές φορές για το Βαθύ της Σάμου, στο κλασικό του δρομολόγιο Πάρος - (Νάξος) - Εύδηλος - Καρλόβασι - Βαθύ. Νέος τότε, έβγαζα όλο σχεδόν το ταξίδι στο πλωριό μπαλκόνι, και κοντά στις βαρδιόλες του πλοίου για να βλέπω τις κινήσεις του καπτά Βασίλη Γιαννακή στα ρεμέτζα. Εσωτερικά, το πλοίο, όπως έχει ειπωθεί και στα προηγούμενα post, δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο και σε σχέση με το Μιλένα ήταν η μέρα με τη νύχτα. Όμως, ήταν το γρηγορότερο της γραμμής, το πιο μαϊτζέβελο και το πιο καλοτάξιδο! Συνήθως, στα καλοκαιρινά δρομολόγια της Παρασκευής, αναχωρούσε κοντά με το Μιλένα, αλλά όταν το Μιλένα έφθανε το επόμενο πρωί στο Καρλόβασι, το Βεργίνα συνήθως είχε πάει ήδη στο Βαθύ, είχε ξεφορτώσει και επέστρεφε στο Καρλόβασι. Την περίοδο εκείνη, το καλοκαίρι είχε άμεση αναχώρηση το Σάββατο από το Βαθύ για Πειραιά με τα γνωστά ενδιάμεσα λιμάνια. Θυμάμαι στο Καρλόβασι το Βεργίνα να μπαίνει και να δένει με χαρακτηριστική ευκολία, ακόμα και με το Μιλένα μέσα. Τέλος, ένα καλοκαίρι της δεκαετίας του '90 είχε χαλάσει η μια του μηχανή και όταν την έφτιαξαν είχε έρθει Βαθύ και μετά φύγαμε απευθείας για Εύδηλο και Πειραιά για να προλάβει να επανέλθει κανονικά στα δρομολόγια του. Πρέπει να είχαμε φύγει γύρω στις 6 και το απόγευμα και να είχαμε φτάσει λίγο πριν τις 4 τα ξημερώματα. Μάλιστα, επειδή η βλάβη είχε καθηλώσει το βαπόρι κανά δυο ημέρες, είχαμε γίνει και θέμα στα δελτία, μάλιστα είχαν έρθει τηλεοπτικά συνεργεία τα ξημερώματα στον Πειραιά για να βιντεοσκοπήσουν την άφιξη και να κάνουν ρεπορτάζ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 Αν θυμάμαι καλά η περίπτωση της Αυγουστιάτικης βλάβης που αναφέρεις πρέπει να ήταν το 1995. Είχε κάνει τότε κι ένα έκτακτο δρομολόγιο το Ναιας ΙΙ αλλά αν δεν με απατά η μνήμη μου μόνο μέχρι Ικαρια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 Πράγματι ήταν το 1995. Πήγε σίγουρα και στο Καρλόβασι μιάς και ήμουν επιβάτης. Δεν θυμάμαι αν πήγε και στο Βαθύ, ίσως όχι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z.Gk. Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 Έχουν περάσει τα χρόνια, αλλά πρέπει να έχουν δίκιο ο Annivas και ο Εύδοξος. Θυμάμαι ότι είχα πάει Σάμο τέλη Ιουλίου και είχα φύγει Αύγουστο. Σίγουρα είχαμε φύγει από το Βαθύ. Το θυμάμαι γιατί είχα αφήσει τη μηχανή που είχα νοικιάσει τότε στο γραφείο στο Βαθύ και όχι στο Καρλόβασι. Τελικά, το δρομολόγιο πρέπει να ήταν Βαθύ - Καρλόβασι - Εύδηλος - Πειραιάς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΡΗΤΗ Posted January 16, 2022 Share Posted January 16, 2022 Παιδια το γκολντεν βεργινα δεν ειχε παει καποτε και στην κασο? Η εγω το θυμαμαι λαθος Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted January 16, 2022 Share Posted January 16, 2022 Είχε πάει.Αντικαταστάτης του αδικοχαμένου Νηρέα,νομίζω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted January 16, 2022 Share Posted January 16, 2022 2 hours ago, ΚΡΗΤΗ said: Παιδια το γκολντεν βεργινα δεν ειχε παει καποτε και στην κασο? Η εγω το θυμαμαι λαθος Έκανε ένα φεγγάρι κασοκαρπαθια πριν την Σάμο - Ικαρια και μάλιστα είχε ένα ατύχημα στα Αρμαθια , εκεί που χτύπησε κι ο Πηγασος πριν 1,5 χρόνο . Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 16, 2022 Share Posted January 16, 2022 Και από Πάτρα Ιταλία έχει περάσει Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΡΗΤΗ Posted January 16, 2022 Share Posted January 16, 2022 (edited) Με την stability lines ? Επισης ειχε κανει και ραφηνα και ειχε προσαραξει στο γαυριο Edited January 16, 2022 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Himuka Posted January 13 Share Posted January 13 Πιστεύω έπρεπε να μοιραστώ αυτή την φωτογραφία μαζί σας... Γκόλντεν Βεργίνα, Σάμαινα και Ρομίλντα στο παλιό λιμάνι βαθέος Σάμου το 1996... Πρώτη φορά βλέπω ανοιχτό τον πλευρικό καταπέλτη του Βεργίνα... προσωπικά νόμιζα ότι ήταν σφραγισμένος! Φωτογραφία του Γιάννη Καρπαθίου Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAMAINA Posted January 13 Share Posted January 13 (edited) H φωτο μεταξύ 1993 (πρώτη χρονιά του ΡΟΜΙΛΝΤΑ στην Ελλάδα) και 1996 (τελευταία χρονιά του ΣΑΜΑΙΝΑ). Για να είναι και τα 3 της γραμμής (ΡΟΜΙΛΝΤΑ σε αντικατάσταση ΜΙΛΕΝΑ ή ΝΤΑΛΙΑΝΑ) είναι ή σε μεγάλη γιορτή (Πάσχα ή Χριστούγεννα) ή σε εκλογές, όταν τότε όλα ημέρευαν ή και διανυκτέρευαν στο Βαθύ. Τώρα θλίψη με 2 ή 3 δρομολόγια την βδομάδα! Edited January 13 by SAMAINA Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted January 13 Share Posted January 13 (edited) Ειναι πραγματι το 96...τοτε διεμενα εις Καρλοβασιον και ειχα τη τυχη να ταξιδεψω και με τα 3...Το Ρομιλντα μπηκε αρχες Μαρτιου του ιδιου ετους... Edited January 13 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now