Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Νεα στοιχεια,απαντηση της Πειραιως στο euro2day και οσμη MIG παρα τη διαψευση.

 

Όμως η ανακοίνωση της Πειραιώς κάνει ευθέως αναφορά και στο πού θα κατευθυνθούν οι «επενδύσεις» της KKR, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως «η KKR έχει επίσης αναλάβει τη δέσμευση να επενδύσει, μέσω των εταιρειών της τιτλοποίησης, μέχρι 300 εκατ. ευρώ εντός της επόμενης 5ετίας, σε ορισμένες από τις θυγατρικές εταιρίες του ομίλου MIG».

Το απίστευτο είναι ότι πουθενά μέσα στη σύμβαση δεν υπάρχει τέτοια συγκεκριμένη αναφορά! Η αναφορά που γίνεται μέσα στη σύμβαση σε ό,τι αφορά την πρόσθετη χρηματοδότηση είναι αόριστη, περιλαμβάνει με γενικές διατυπώσεις μια πολυάριθμη σειρά από ενδεχόμενα, από την αγορά «συμπληρωματικών δανειακών στοιχείων» (complementary credits), ως το ενδεχόμενο αναχρηματοδότησης, παροχής ρευστότητας κ.λπ., του «χαρτοφυλακίου περιουσιακών στοιχείων» (Portfolio Assets), χωρίς πουθενά να αναφέρεται σε επένδυση «σε θυγατρικές της MIG», πολύ δε περισσότερο σε «ορισμένες» (δηλαδή επιλεγμένες, καθορισμένες)θυγατρικές της MIG!

Το θέμα αυτό, δεδομένου ότι «ορισμένες» θυγατρικές της MIG τυγχάνει να είναι και εισηγμένες στο Χρηματιστήριο, δημιουργεί κατά τη δημοσιογραφική μας άποψη νέο ζήτημα ως προς την ενημέρωση του επενδυτικού κοινού, το οποίο σήμερα ενημερώθηκε ότι υπάρχει δέσμευση της KKR (υποκείμενη στις εσωτερικές της διαδικασίες έγκρισης κ.λπ.) «να επενδύσει μέσω των εταιριών της τιτλοποίησης, μέχρι 300 εκατ. ευρώ εντός της επόμενης 5ετίας, σε ορισμένες από τις θυγατρικές εταιρίες του Ομίλου MIG».


Και η αντιδραση της Mig

 

Με μια πρωτοφανούς σκληρότητας ανακοίνωση σχολιάζει επισήμως η MIG τα όσα περιέχει η σημερινή ανακοίνωση της Πειραιώς, σε απάντηση ερωτημάτων της Κεφαλαιαγοράς. Η MIG κάνει λόγο για «παράβαση κάθε αρχής νομιμότητας» ζητά την επέμβαση όλων των αρμοδίων εποπτικών αρχών και δηλώνει ότι επιφυλάσσεται κάθε νόμιμου δικαιώματος της, «έναντι παντός υπευθύνου».

Μεταξύ άλλων η MIG τονίζει ότι η ανακοίνωση της Πειραιώς «δημιουργείμείζον θέμα στην εταιρεία μας και στις θυγατρικές της και κυρίως στη λειτουργία της χρηματιστηριακής και τραπεζικής αγοράς», σημειώνοντας ότι «Το να προαναγγέλλονται, βάσει μιας «συμφωνίας- πλαίσιο» μη εγκεκριμένης από τις Αρχές, σκοπούμενες διαχειριστικές πράξεις και επενδύσεις ή δήθεν επενδύσεις που αφορούν εισηγμένη εταιρεία και εισηγμένες θυγατρικές της εταιρείες χωρίς την έγκριση των υπολοίπων δανειστριών Τραπεζών και των αρμοδίων Διοικητικών Συμβουλίων και μετόχων των σχετικών εταιρειών είναι ένα ολίσθημα τεραστίου μεγέθους που εκθέτει τους υπεύθυνους στις κατά νόμον συνέπειες».

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 5 weeks later...

Που το είδες; Γιατί ψάχνω στο web αλλά δε βρίσκω κάτι παρά μόνο ότι 20 εκατομμύρια για την αγορά και 130 για τις τρέχουσες ανάγκες . Αναφέρεται πως είναι η λιγότερο λεπτομερής καθώς επίσης πως είναι αυτή που συμβαδίζει με το Poseidon plan που είχε προτείνει η ίδια η sncm ενώ οι άλλοι αναφέρουν για αντικαταστάσεις και δρομολογήσεις Πλοιων όπως διαβάζω στο corsenetinfos.fr

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

 

δεν εχω αποστηθισει :P  τις λογιστικες καταστασεις της Attica, αλλα οπως εμαθα η μεγαλυτερη ποσοστιαια αυξηση των λειτουργικων κερδων σε σχεση με το 2013, εντοπιζεται στο τελευταιο τριμηνο του ετους.

τι συνεβη τοτε; μα η διευρυνση της κοινοπραξιας

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

σε οσους φιλους (πετρο :P ) φανταζονται ή ευχονται σε περιπτωση που πουληθουν τα 2 τελευταια original κοκκινα, τα ομοχρωμα του bari να γινουν blue star κατι, να θυμισω οτι το ιδιοκτησιακο καθεστως διαφερει.

η fortress εχει βαλει €75εκ στη blue star, εκ των οποιων τα 50 ειναι μετατρεψιμο σε μετοχες της bs oμολογιακο δανειο. μπορει η συμφωνια να μην επιτρεπει τετοιες τραμπες.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί ανήκει το blue Galaxy? :P

Πάντως πέραν απο τη πλάκα στο στάτους μου δε ξέρω ποσό νόημα θα εχει τα αδερφα του μπαρι να λέγονται superfast .. Η έστω με αρίθμηση

Link to comment
Share on other sites

Καλα υπαρχει και η δυνατοτητα για εκκαθαριση και λυση θυγατρικης αν φτασουμε ως εκει.Σιγουρα αν πουληθουν τα κοκκκινα δεν βρισκω κανεναν απολυτως λογο για να διατηρηθει η επωνυμια superfast στη ζωη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Attica Group: Βάζει «πλώρη» προς Γαλλία και Τουρκία

 

Την επέκτασή της σε νέες διεθνείς γραμμές αλλά και την προσέλκυση επενδύσεων εξετάζει η Attica Group (Blue Star Ferries, Superfast Ferries) σε μια προσπάθεια να κεφαλαιοποιήσει την επιστροφή του ομίλου στην κερδοφορία εν μέσω της βαθιάς οικονομικής κρίσης στην οποία παραμένει εγκλωβισμένη η χώρα.

Η διοίκηση του ομίλου εξετάζει όλες τις περιπτώσεις αλλά στην παρούσα φάση προτεραιότητα αποτελούν οι αγορές της Γαλλίας και της Τουρκίας. Σε κάθε περίπτωση οι αποφάσεις δεν αφορούν την τρέχουσα περίοδο ενώ η επέκταση δεν μπορεί να γίνει ταυτόχρονα και προς τις δύο αγορές.

Ότι η γαλλική αγορά είναι, στην παρούσα φάση, προτεραιότητα του Attica Group επιβεβαιώθηκε από την κίνηση του ομίλου να εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον για τη γαλλική ακτοπλοϊκή εταιρεία Nationale Maritime Corse Mediterranee.

Το θέμα, ωστόσο, δεν προχώρησε καθώς η διοίκηση του ομίλου φέρεται να εκτίμησε πως υπάρχουν κρίσιμα ζητήματα τα οποία, αν δεν ξεπεραστούν, θέτουν εν αμφιβόλω τη μελλοντική βιωσιμότητά του (εκκρεμούν μεταξύ άλλων θέματα κρατικών ενισχύσεων που φέρεται να έχει δεχθεί η εταιρεία από το γαλλικό δημόσιο).

Η διοίκηση της Attica παρακολουθεί στενά τις διαδικασίες πώλησης της γαλλικής εταιρείας. Αφήνει, μάλιστα, ανοιχτό το ενδεχόμενο να εκδηλώσει εκ νέου ενδιαφέρον εφόσον οι όροι του διαγωνισμού το επιτρέψουν.

Σε περίπτωση που προκύψει χρονοβόρα εμπλοκή στο θέμα του διαγωνισμού πώλησης της γαλλικής εταιρεία, ο όμιλος Attica φέρεται έτοιμος να ενεργοποιήσει τα σχέδιά του για την είσοδό του στις γραμμές Ελλάδας - Τουρκίας.

Το σχέδιο προβλέπει, σύμφωνα με πληροφορίες, τη σύνδεση της Χίου και της Ρόδου με τα μικρασιατικά παράλια σε μια προσπάθεια του ομίλου να αξιοποιηθεί το αλματωδώς αυξανόμενο ενδιαφέρον για επισκέψεις Τούρκων τουριστών στην Ελλάδα.

Αν, μάλιστα, απλοποιηθούν οι διαδικασίες έκδοσης βίζας στους Τούρκους που επιθυμούν να έρθουν στη χώρα μας, οι συγκεκριμένες γραμμές προεξοφλείται από παράγοντες της ναυτιλιακής αγοράς ότι, αν και εποχικές, θα μπορούν να αποδειχθούν χρυσωρυχείο.

Επενδυτικό ενδιαφέρον

Την ίδια στιγμή, η Attica Group διατηρεί ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με επενδυτικούς παράγοντες πέραν του Ατλαντικού, οι οποίοι φέρονται να εξετάζουν το ενδεχόμενο να αποκτήσουν παρουσία στην ελληνική αγορά μέσω της Attica Group.

Η πρώτη περίπτωση αφορά το επενδυτικό σχήμα Fortress το οποίο διατηρεί οψιόν για να αποκτήσει μετοχική θέση στον όμιλο, η οποία μπορεί να ενεργοποιηθεί τον προσεχή Δεκέμβριο.

Το πέραν του Ατλαντικού ενδιαφέρον, ωστόσο, δεν εξαντλείται στη Fortress. Ομάδα Αμερικανών επενδυτών φέρεται διατεθειμένη να εξετάσει τη δυνατότητα επενδύσεων στην Ελλάδα μέσω της Attica Group με επενδυτικό ορίζοντα 7-9 ετών, εφόσον προκύψει το κατάλληλο πακέτο επενδυτικών προτάσεων.

Στην κατεύθυνση αυτή, η διοίκηση της Attica φέρεται να επεξεργάζεται προσθήκες στο business plan της προκειμένου να παρουσιάσει πακέτο νέων επενδύσεων που θα αποτελέσουν τη βάση των συζητήσεων με τους ενδιαφερόμενους Αμερικανούς επενδυτές.

Νέο πλοίο στα Χανιά

Στο πλαίσιο της κοινοπραξίας που έχει δημιουργήσει η Attica με την ΑΝΕΚ ΑΝΕΚ -4,62% (ΑΝΕΚ-Superfast) βρίσκεται στην τελική φάση ολοκλήρωσης των διαδικασιών η ναύλωση πλοίου, το οποίο θα τοποθετηθεί στη γραμμή των Χανίων.

Πρόκειται για το πρώην πλοία «Λευκά Oρη» της ΑΝΕΚ ΑΝΕΚ -4,62% το οποίο είχε εκχωρηθεί στην τράπεζα Natixis, επενδυτικό βραχίονα του Groupe BPCE, δεύτερου ισχυρότερου χρηματοπιστωτικού ομίλου της Γαλλίας.

Όπως επιβεβαιώσαμε από τη διοίκηση του ομίλου Attica, το πλοίο θα ναυλωθεί για περίοδο δέκα ετών από τον όμιλο και θα ενταχθεί στην κοινοπραξία που έχει συγκροτήσει η Attica με την ΑΝΕΚ ΑΝΕΚ -4,62% στις γραμμές της Κρήτης (Ηράκλειο, Χανιά) και της Ιταλίας (Μπάρι, Ανκόνα, Βενετία).

Το πλοίο θα μετονομαστεί σε Blue Galaxy και πρόθεση της Attica είναι να τοποθετηθεί στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο μαζί με το πλοίο «Κρήτη Ι» της κοινοπραξίας. Αν επιλεγεί αυτή η λύση, θα μετατεθεί στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά το πλοίο Blue Horizon που σήμερα πραγματοποιεί δρομολόγια στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο.

EURO2DAY.GR

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

Ο,τι να ναι οποιος το γραψε. Εχει μαζεψει απο δω κι απο κει πληροφοριες και τις εχει βαλει στο μιξερ(και τα βαλε και λαθος μερικα). :D


Κραταω σαν ειδηση μονο το οτι το Blue Galaxy το ναυλωσε η Αττικα απο τους Γαλλους για 10 χρονια.

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ Ε/Γ-Ο/Γ BLUE GALAXY 

 

 

Στο πλαίσιο επέκτασης του στόλου της, η Attica Group ανακοινώνει ότι η θυγατρική της Blue Star Ferries Ν.Α.Ε. παρέλαβε σήμερα το Ε/Γ-Ο/Γ BLUE GALAXY στα πλαίσια σύμβασης μακροχρόνιας ναύλωσης (bareboat) από την εταιρεία Hellas 2 Leasing Ν.Ε.

To Blue Galaxy έχει ολικό μήκος 192 μέτρα, ταχύτητα 24 κόμβους και μεταφορική ικανότητα 1.500 επιβατών και 703 αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσεως ή 150 φορτηγών οχημάτων και 70 αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσεως.

Το πλοίο μετά από εκτεταμένη ανακαίνιση παρέχει στο επιβατικό κοινό αναβαθμισμένες υπηρεσίες και όλες τις σύγχρονες ανέσεις για ένα άνετο, πολυτελές και γρήγορο ταξίδι, διαθέτοντας 658 κλίνες, καθίσματα αεροπορικού τύπου, εστιατόριο A la Carte, εστιατόριο Self-Service, bars, σαλόνια και κατάστημα.

Το πλοίο θα δρομολογηθεί στις γραμμές της Κρήτης στο αμέσως προσεχές διάστημα στο πλαίσιο της Κοινοπραξίας με την ΑΝΕΚ Α.Ε.

Για περισσότερες πληροφορίες:

Κα. Γιώτα Κρασσακοπούλου
Υπεύθυνη Εταιρικών Ανακοινώσεων
Τηλ
.: 210 891 9090
Fax : 210 891 9099
e-mail:
[email protected]

Το Διοικητικό Συμβούλιο 

πηγή

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δηλωσεις του Σπυρου Πασχαλη της Attica απο το Μοναχο

''Τα λιμανια της Ιταλιας ειναι πολυ ακριβα ενω υπαρχουν και πολλα μονοπωλια.''δηλωσε ο Δ.Σ της Attica Group στο περιθωριο της εκεθσης Μεταφορων και Logistics του Μοναχου.''Υπο αυτο το πρισμα και δεδομενης της καταστασης της ελληνικης οικονομιας αυτη τη στιγμη σχεδιαζουμε ενα νεο project για τις γραμμες τις Αδριατικης.Παραλληλα παρακολουθουμε με ενδιαφερον τις εξελιξεις ακομα και εκτος Μεσογειου και κυριως στη Βορεια και Κεντρικη Αμερικη''

 

τι εννοει ο ποιητης οτι παρακολουθει τις εξελιξεις ακομη και στη βορεια και την κεντρικη αμερικη :eek: ; θα δουμε πλοια της attica να πηγαινουν Key West - Havana & Cartagena - Colon?

 

και αυτο παλι το νεο project στην αδριατικη που θα λαβει υπ' οψιν την ακριβεια των ιταλικων λιμανιων και την (γ@μ#σ3 τα :unsure: ) κατασταση της ελληνικης οικονομιας; θα εχουμε παλι attica cargo & rorα, να κανουν το γυρο της αδριατικης a la  Μανώλης;

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

True Leader, η Attica κατα την ICAP. μεσα στις 200 κορυφαιες στην Ελλαδα και κορυφαια του κλαδου.

 

Αληθινος Ηγετης, κατι σαν Κιμ Γιονγκ Ουν ενα πραγμα ^_^

 

μακαρι να συνεχισει η Attica  και να εχει το ιδιο επιπεδο ποιοτητας παρεχομενων υπηρεσιων και ασφαλειας πανω στα πλοια της και να μην τη δουμε να ζαλιζεται απο τις βραβευσεις και να καταληγει σαν αλλες εταιρειες της χρονιας ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...