Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τα καταφέρνει όμως από ότι φαίνεται. Οπότε τα θέλουν οι Ρεθυμιώτες.... και αφού τα θέλουν, καλά κάνουν.

Εξ' άλλου όταν δεν έχεις χρήματα και θέλεις καράβι, κάτι πρέπει να κάνεις. Ότι μπορείς. Αρκεί να μην αδρανήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Λυπάμαι για αυτή την κατάντια και εγώ, με τη σειρά μου. Αν και Ρεθεμνιώτης, μου φαίνεται άκρως μειωτικό και "φτηνό" αυτό που γίνεται.

Γιατί όλοι αυτοί που διαρρυγνύουν σήμερα τα ιμάτιά τους, ..να κάνουμε, να δείξουμε κλπ, δεν κυνήγησαν αυτούς που τους εξαπάησαν και θησαύρισαν πουλώντας (μάλλον ξεπουλώντας) την πάλαι ποτέ ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΗ στην ΑΝΕΚ? Μήπως επειδή αυτοί όλοι, με κάποο τρόπο,κοροίδευαν ή υποσχόντουσαν διάφορα πράγματα στους κυρίους αυτούς? Μέχρι πότε θα νομίζουν ότι στερούμαστε νοημοσύνης και κοινού νου???

Δυστυχώς, τα γεγονότα δείχνουν την αλήθεια πλέον... Κανέναν δεν μπορείτε να ξεγελάσετε πλέον αγαπητοί "κύριοι".... Και μετά σας φταίει για όλα τα δεινά ο Γ. Σ. Βαρδινογιάννης ή ο Σαλβαράκης.

Να κάνουμε μια βόλτα σε διάφορες περιοχές, π.χ. Πάνορμο κλπ, να δούμε ποιοί έκτισαν τι???

Μάλλον ξυπνήσαμε, έστω και αργά....

Edited by Molmed
Link to comment
Share on other sites

ένα θέμα φυσικά είναι πόσα μαζεύτηκαν αλλά το μέγα θέμα είναι να γίνει σωστή διαχείριση

για να μάζεψαν τόσα λεφτά αρκετοί θα έδωσαν από το υστέρημά τους και δεν θέλουν σε καμιά περίπτωση να δουν τα χρήματα τους ότι πήγαν χαμένα

η μπάλα πλέον παίζετε από την μεριά της εταιρίας μιας και ο κόσμος ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα κάτι παραπάνω από επιτυχώς

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, δεν το θεωρώ άσχημο να βρίσκουν χρήματα με διάφορους τρόπους, ακόμα και με αυτούς που ορισμένοι τον θεωρούν ζητιανιά.

Εξ' άλλου όσοι έχουν ασχοληθεί με συλλόγους (μη κερδοσκοπικούς) θα γνωρίζουν ότι τέτοιες μέθοδοι εξεύρεσης χρημάτων είναι συνηθισμένες.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, δεν το θεωρώ άσχημο να βρίσκουν χρήματα με διάφορους τρόπους, ακόμα και με αυτούς που ορισμένοι τον θεωρούν ζητιανιά.

Εξ' άλλου όσοι έχουν ασχοληθεί με συλλόγους (μη κερδοσκοπικούς) θα γνωρίζουν ότι τέτοιες μέθοδοι εξεύρεσης χρημάτων είναι συνηθισμένες.

Είναι ανορθόδοξο γιά ναυτιλιακή εταιρεία (εταιρεία...,συνεταιρισμός περιορισμένης ευθύνης είναι) κ αυτό όπως οι τόσες άλλες ενέργειες τους μέχρι τώρα φανερώνουν δυστυχώς ότι έχουν εμπλακεί άσχετοι άνθρωποι στην όλη ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

320χιλιαρικα μαζευτηκαν. σταγονα στον ωκεανο

ο τζανετατος επιμενει να εξοφληθει το πληρωμα πριν απο οποιαδηποτε αλλη διευθετηση. η cretan δεν θελει (και δεν μπορει). τα μετρητα ειναι 150χιλ. τα υπολοιπα ειναι επιταγες και... υποσχεσεις καταθεσης (το ταξιμο δεν κλεινει σπιτια. το δοσιμο κλεινει) ;)

λεπτομερειες εντος.

YΓ: απο οτι φαινεται δεν εχει κλεισει το θεμα της επισκευης. για την ακριβεια δεν πρεπει να εχει ξεκινησει.

Link to comment
Share on other sites

Και η κοντρα Cretan-Τζανετατου συνεχιζεται και μαλλον θα φτασει στα ακρα.Τo goodnet κανει λογο για ασφαλιστικα μετρα απο τη μερια του συνετερισμου και οριστικη ρηξη στις σχεσεις των εταιριων

Link to comment
Share on other sites

Από το παραπάνω δημοσίευμα:

"Πάντως, πάρα τις νομικές διαδικασίες που έχει κινήσει πια και η Cretan Lines (δεδομένου ότι ο πλοιοκτήτης έχει εδώ και καιρό καταγγείλει τη σύμβαση αφού οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς αυτόν ήταν πολλές), θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι η υπόθεση ΕΛΛΗ Τ. βαίνει προς το τέλος της για την εταιρεία."

Link to comment
Share on other sites

Υπόδειγμα Εταιρικής Διακυβέρνησης η Cretan, ωχριά η Enron. Όλες οι ενέργειές του management της Cretan διαφανείς και σύννομες. Εδώ έχει παραβιασθεί ο μισός ΚΒΣ, η ασφαλιστική νομοθεσία και βεβαίως η κοινή λογική μεταξύ των άλλων και με τζάμπα δημοσιεύματα του τύπου:

Επίσης, δήλωσε ο κ. Σιλιγάρδος – που πλαισιωνόταν από τα μέλη του Δ.Σ., κ.κ.. Περάκη, Δούσμανη και Ανδρουλάκη ενώ παρόντες ήταν και οι κ.κ. Παγουράκης και Πολοπετράκης – ότι το πλοίο αυτή τη στιγμή «ανήκει στους εργαζόμενους, δεν ανήκει σε κανέναν άλλον».

Αυτούς που σκέφτομαι και συμπονώ είναι τους ανθρώπους που έμειναν απλήρωτοι για τις υπηρεσίες που πρόσφεραν και τώρα μένουν σ' ένα σβηστό βαπόρι στο ΝΜΔ και περιμένουν ραδιομαραθώνιους για να έχουν τρόφιμα.

Link to comment
Share on other sites

Στο CRETA CHANNEL χθες βράδυ, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων, μίλησε ο κ. Συλιγάρδος λέγοντας ότι "χάθηκε" ουσιαστικά το πλοίο, και ότι αιτείται κάποια χρήματα που μαζεύτηκαν από τον τηλεμαραθώνιο να μην επιστραφούν σε όσους τα διέθεσαν αλλά να τα κρατήσει να πληρώσει κάποιους εργαζόμενους στην εταιρεία (δεν είμαι καθόλου βέβαιος ότι αναφερόταν σε ναυτικούς). Κρίμα. Κρίμα για πολλούς λόγους, ακόμα και για το γεγονός ότι όλοι μας τους ακούγαμε και συμπάσχαμε εδώ και μήνες......

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ρέθυμνο, 30-11-12

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Δ.Σ. της CRETAN LINES και ο μεγαλομέτοχος της ROMONT SHIPPING, Δημ.Τζανετάτος, βρίσκονται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν στα μέλη του Συνεταιρισμού των ΚΡΗΤΙΚΩΝ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ και ευρύτερα στο Ρεθυμνιώτικο λαό, ότι κατόπιν αμοιβαίων εξηγήσεων, αλληλοκατανοήσεων και εργωδών προσπαθειών, κατέληξαν σε καταρχήν συμφωνία βάση της οποίας το ΕΛΛΗ Τ, σε σύντομο χρονικό διάστημα θα επανέλθει στα δρομολόγιά του και το Ρέθυμνο θα αποκτήσει και πάλι τη συγκοινωνία που πραγματικά του αξίζει.

Περαιτέρω οι δύο εταιρείες αποφάσισαν να μεριμνήσουν άμεσα και να προβούν στα δέοντα ώστε το ΕΛΛΗ Τ να μεταβιβαστεί στην CRETAN LIΝΕS το συντομότερο δυνατό και εφόσον οι σχετικές διαδικασίες το επιτρέψουν, πιθανόν ως τις αρχές του επόμενου έτους.

Κατόπιν των ανωτέρω, η CRETAN LINES εκφράζει την ικανοποίησή της για τη στάση της πλοιοκτησίας και προσδοκά στη στήριξη του Πληρώματος του Πλοίου και του Λαού του Ρεθύμνου για την επιτυχία του εγχειρήματος, η δε πλοιοκτησία ROMONT εύχεται ολόψυχα το εγχείρημα να ευοδωθεί και επισημαίνει την ανάγκη στήριξής του από όλους.

CRETAN LINES ROMONT SHIPPING

http://www.cretanlin...d=2,128,0,0,1,0

Link to comment
Share on other sites

Τι γίνεται ρε παιδιά με δ΄αύτους, θα μας τρελάνουν :eek: :eek: !!!! Απο την μια ασφαλιστικά μέτρα και κόντρες και σήμερα ξαφνικά μια ωραία ανακοίνωση που μας λεει οτι θα τους μεταβιβάσουν και το πλοίο .

Μήπως βιάζεται για κάποιο λόγο ο κος Τζανετάτος να τους το πασάρει ??? Οποιος εχει κονέ με Cretan ας μας πληροφορήσει.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

. Ασαφες δελτιο τυπου. Και να το παρει πως θα το φτιαξει;Και αν το φτιαξει πως θα πληρωσει το πληρωμα που ειναι σε επισχεση και καθε μερα που παρνα γραφουν μεροκαματο.

:ph34r: δημοσιογράφος εγραψε στο FB : ''υπογράψαμε παραχώρηση της ασφαλιστικής αποζημίωσης στον κ.Τζανετάτο και εμείς φτιάχνουμε την ζημιά!!'' Έχει κανείς καμια πληροφορία ;;;;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Cretan Lines: Στοίχημα η επισκευή της ζημιάς και η πληρωμή του προσωπικού

04/12/12leer.gif

elli20.jpg

Η επισκευή της ζημιάς στη δεξιά κύρια μηχανή του πλοίου ΕΛΛΗ Τ. και η εξόφληση μέρους έστω των οφειλομένων στο προσωπικό του πλοίου είναι τα δύο βασικά και άμεσα στοιχήματα της Cretan Lines, μετά τη συμφωνία που έκανε το διοικητικό συμβούλιο του ρεθυμνιώτικου ναυτιλιακού συνεταιρισμού με τον μεγαλομέτοχο της Romont Shipping, Δημήτρη Τζανετάτο την περασμένη Παρασκευή, ανατρέποντας τα μέχρι εκείνη τη στιγμή δεδομένα.

Ωστόσο για να γίνουν όλα αυτά και άρα να δοθεί η ευκαιρία στην Cretan Lines να αποπληρώσει μέρος των οφειλών της, ώστε η πλοιοκτήτρια εταιρεία να μεταβιβάσει το πλοίο στον ρεθυμνιώτικο συνεταιρισμό απαιτούνται αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, όπως παραδέχθηκε μιλώντας χθες στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του Team FM «Πρώτη Γραμμή» ο πρόεδρος των «Κρητικών Θαλάσσιων Γραμμών», Νίκος Σιλιγάρδος. Ο ίδιος υποστήριξε ότι χρειάζονται άμεσα τουλάχιστον 500 χιλιάδες ευρώ, γι’ αυτό και για μία ακόμα φορά η εταιρεία απευθύνεται στους ρεθυμνιώτες, ζητώντας τη στήριξή τους.

Ο κ. Σιλιγάρδος δεν έκανε σαφείς αναφορές στα ακριβή σημεία της συμφωνίας ανάμεσα στις δύο πλευρές, ωστόσο υποστήριξε ότι αυτή επετεύχθη, όταν δόθηκε η ευκαιρία την περασμένη Πέμπτη οπότε και ο κ. Τζανετάτος «έχασε» τα ασφαλιστικά μέτρα που είχε καταθέσει σε βάρος της Cretan Lines. Ο πρόεδρος της Cretan Lines σημείωσε ότι έτσι δόθηκε η δυνατότητα να αναθεωρηθούν οι σχέσεις μεταξύ των δύο πλευρών, ώστε καμία να μη βγει χαμένη και πρόσθεσε πως στα βασικά αιτήματα της ρεθυμνιώτικης εταιρείας προς τον κ. Τζανετάτο ήταν καταρχήν να της δοθεί η δυνατότητα να προχωρήσει στην επισκευή του πλοίου ΕΛΛΗ Τ. και αφού αυτή διαχειρίζεται το πλοίο να της μεταβιβαστεί στο όνομά της. Αυτό, είπε ο πρόεδρος, σημαίνει ότι θα δοθεί η δυνατότητα να αναληφθεί το δάνειο από τον ρεθυμνιώτικο συνεταιρισμό και άρα να κάνει το δικό της διακανονισμό για πιο συμφέρουσες δόσεις με την τράπεζα.

Σε ό,τι αφορά το θέμα του πληρώματος, ο κ. Σιλιγάρδος τόνισε: «Συζητήσαμε με το πλήρωμα και η προσπάθειά μας είναι σιγά σιγά να εξοφλείται, να απομακρυνθεί από το πλοίο, ώστε να μην επιβαρύνεται πλέον ο συνεταιρισμός με περισσότερα χρέη και να προωθηθούν με καταιγιστικό τρόπο οι διαδικασίες αποκατάστασης της βλάβης.

Αν βρεθούν χρήματα και αποζημιωθεί το πλήρωμα, δεν υπάρχει περίπτωση να μην συμφωνήσουν οι εργαζόμενοι μαζί μας. Πρέπει οπωσδήποτε να βρεθούν χρήματα κατά τη διάρκεια της αποκατάστασης της ζημιάς».

Αξίζει να σημειώσουμε ότι τα χρήματα που έχουν συγκεντρωθεί από τον ραδιομαραθώνιο είναι περίπου 150 χιλιάδες ευρώ και δεν επαρκούν για τα επόμενα βήματα, δεδομένου ότι θα χρειαστεί άμεσα ένα μεγάλο ποσό ως προκαταβολή – μερίδιο της Cretan Lines για την έναρξη της αποκατάστασης της ζημιάς. Η ασφαλιστική καλύπτει το 80% της βλάβης, ωστόσο εάν δεν δοθεί η προκαταβολή από τον ρεθυμνιώτικο συνεταιρισμό, η αποκατάσταση δεν μπορεί να ξεκινήσει.

Χθες το βράδυ, πραγματοποιήθηκε συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της Cretan Lines, στην οποία συζητήθηκε η επόμενη ημέρα και κυρίως το πώς θα βρεθούν άμεσα τα απαιτούμενα χρήματα. Το παρών έδωσαν και η αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου, Μαίρη Λιονή, η οποία αποχώρησε πριν την ολοκλήρωση της συνάντησης, καθώς και ο αντιπρόεδρος του ΕΒΕ, Βαγγέλης Μανιουδάκης.

by goodnet

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...