Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 605
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μικροατύχημα είχαμε σήμερα για το πλοίο στην Τήνο. Γύρω στις 15.40 κατά την ολοκλήρωση του ρεμέτζου, η πρύμνη του πλοίου χτύπησε στο μώλο.

Στο πλοίο φαίνεται να έχουν πειραχτεί μόνο τα προστατευτικά ελάσματα που βρίσκονται στην πρύμνη, ενώ στην προβλήτα έχει γίνει μικροζημιά μιας και έσπασε ένα μικρό (σχετικά) κομμάτι τσιμέντου.

Το πλοίο δεν έχει αναχωρήσει ακόμα, μάλλον δεν έχει ολοκληρωθεί η επιθεώρηση.

Τη στιγμή της πρόσκρουσης στο λιμάνι έπνεαν βόρειοι άνεμοι έντασης 4 μποφώρ και βροχή κατά διαστήματα.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο επέστρεψε αργά χθες το βράδυ στη Ραφήνα, αλλά δεν εκτέλεσε το σημερινό του δρομολόγιο. Από ότι βλέπω στο marinetraffic πριν λίγη ώρα έφτασε στο Πέραμα και έδεσε στην κεντρική προβλήτα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τις προηγούμενες μέρες, το Κατερινιώ κυκλοφορούσε στα μέρη μας με ταχύτητες γύρω στα 17-18 (και 20λεπτη καθυστέρα). Σήμερα το είδα σταθερά πάνω από 18 και on time. Να φταίει ότι τις προηγούμενες μέρες είχαμαν βοριαδάκια;

Αναφορές ταξιδιού από γνωστούς μου έλεγαν πως από κούνημα δεν είχαν πρόβλημα. Στον κάβο ντόρο όμως τα έκανε τα κοπανήματά του.

(ας το παρακολουθήσουμε λίγο, γιατί αυτή η διαφορά δεν μου φαίνεται τυχαία).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Μοναχοβάπορο πλέον το ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ και για να καλύψει κίνηση γιορτών θα κάνει αύριο μεσημέρι ώρα 13.00 τοπικό για Άνδρο και στις 18.15 για τα 3 νησιά.

Ποιός να το πίστευε το περασμένο καλοκαίρι, όταν το πλοίο είχε δρομολογηθεί στην Ραφήνα ως ο "πτωχότερος" των άλλων τεσσάρων τότε πλοίων της γραμμής, ότι θα ερχόταν στιγμή που θα έμενε μόνο του (έστω και χειμώνα) να συνδέει τα νησιά της γραμμής "φιλέτο", Α-Τ-Μ.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστός ο Σείριος!!! Γι' αυτό δεν πρέπει ποτέ να αντιδρούμε όταν κάποιος εφοπλιστής λέει ότι θα φέρει ένα νέο πλοίο στη γραμμή έστω κι αν δημιουργείται πλεονασμός πλοίων. Ποτέ δεν ξέρουμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα. Θυμηθείτε απλά πόσοι αντιδρούσαν όταν ο Παναγιωτάκης είπε ότι θα διπλώσει το ΘΕΟΛΟΓΟΣ. Φανταστείτε δλδ το πιο απλό: Αν η ΚΑΤΕΡΙΝΑ δεν είχε έρθει σε μας, και η ΠΟΠΗ ήταν όπως κάθε χρόνο μόνη της για δύο μήνες να καλύπτει την κίνηση. Με τη σημερινή επίσχεση θα έμενε η γραμμή χωρίς πλοίο και θα ψαχνόμασταν. Ευτυχώς όμως η φετινή σεζόν για τη Ραφήνα έσωσε και το χειμώνα! ;)

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ενώ εμείς γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα, το πλοίο φαίνεται να γιορτάζει το 15Αύγουστο ;)

Κοινώς, οι πληρότητες του πλοίου για όλη την περίοδο των Χριστουγέννων έφτασαν αρκετές φορές το 100%, κάνοντας την εύρεση εισιτηρίου (και προς τις δύο κατευθύνσεις) από δύσκολη έως απίθανη. 

Link to comment
Share on other sites

Εμ αφού είναι μόνο του στην γραμμή το παπόριν και τραβάει όλο το λούκι,λογικό είναι να έχη πρωτόκολλο....

 

Πάλι καλά δηλαδή που ενώ υπήρχε σκέψη να κατέβω στην Τήνο τώρα στίς γιορτές,τελικώς μού προέκυψαν διάφορα-συνάχια,δουλειές κλπ-και δέν πήγα.Θα έμενα αμανάτι στην Ραφήνα με το εισιτήριο ανά χείρας......

 

Το θέμα βέβαια είναι ότι όταν δημιουργήται πλεονασμός πλοίων σε μιά γραμμή,καλώς κάνουν και αντιδρούν όσοι αντιδρούν διότι κάθε γραμμή έχει τίς "αντοχές" της.Επίσης μπορεί τώρα το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ να χτυπάη πρωτόκολλο αλλά το καλοκαίρι που ήταν και οι υπόλοιποι,απλώς είχε μιά αξιοπρεπή παρουσία-δηλαδή δέν βάραγε μύγες μέν,αλλά δέν έπιανε και πρωτόκολλο.Και άν δέν είχε γίνει η επίσχεση στην ΠΟΠΗ,πάλι το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ θα είχε τώρα μειωμένες πληρότητες.Οπότε οι όποιες κριτικές γιά τήν σκοπιμότητα ή μή τού να φέρη κάποιος δεύτερο πλοίο βασίζονται στην λογική τής φυσιολογικής κίνησης αναλόγως τής εποχής και όχι στο ενδεχόμενο να γίνη σεισμός,λιμός και καταποντισμός ή επίσχεση σε κάποιο απ'τα υπάρχοντα βαπόρια.

Link to comment
Share on other sites

Hastaroth, σωστά, δε σκεφτόμαστε τις έκτακτες συνθήκες που μπορεί να προκύψουν όταν είναι να δρομολογηθεί ένα νέο πλοίο σε κάποια γραμμή για να κάνουμε τις κριτικές που κάνουμε, αλλά προσωπικά πιστεύω ότι είναι φρόνιμο να γίνεται κι αυτό πριν βγάλουμε οποιοδήποτε συμπέρασμα... Όπως πχ όταν αγοράζουμε κάτι για το σπίτι μας. Πολλές φορές δεν αγοράζουμε κι ένα δεύτερο μήπως πάθει τίποτα το πρώτο?? Έτσι κι εδώ: Καλύτερα να υπάρχει πλεονασμός καραβιών παρά να μας λείπουν... γιατί αν υπάρξει ανάγκη ποτέ δεν ξέρουμε πώς μπορεί να καλυφτεί αυτή! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γιώργο, διακεκριμένη θέση το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ έχει, και μάλιστα πολύ όμορφη!   :wub:  Όσον αφορά τα άλλα δύο που αναφέρεις πράγματι χρειάζονται, τουλάχιστον οπωσδήποτε το καταπελτάκι επιβατών.  Σχεδόν πάντα δημιουργείται πολύ στριμωξίδι εκεί αριστερά στην κόκκινη λωρίδα του κεντρικού καταπέλτη.  Ιδίως στις απανωτές αφιξοαναχωρήσεις Σαββάτου και Κυριακής που η προγραμματισμένη παραμονή του πλοίου στη Ραφήνα είναι μόλις 40 λεπτά!   ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρη εννοώ κανονική διακεκριμένη.....Αυτό που έχει είναι ένα κομματι στην πλώρη ίδιο με τα άλλα.....Ο κοσμος εκανε παραπονα, και αυτό λεγότανε ότι θα κλείσει (αντιθετα με τωρα που διαχωριζεται με ενα μικρο ταμπελακι στο ταβανι μονο, και ισως επεκταθει και λιγο πιο πισω ! Δεν ειναι ομως μετασκευη ουσιας αυτο, απλα το αναφερω.....να δουμε ΕΑΝ θα γινει....

Link to comment
Share on other sites

Α, αν το εννοείς έτσι, Γιώργο μου, δεν ξέρω... τι να πω... Προσωπικά δε νομίζω να γίνει κάτι προς αυτή την κατεύθυνση. Εκείνο που θα είναι σημαντικό πάντως και θα προσφέρει πολλά θα είναι ο καταπέλτης επιβατών. Τα stabilizers καλό θα είναι μεν να μπουν, αλλά δεν είναι κι απαραίτητα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω οτι τα stabilizers και ο καταπελτης επιβατων χρειαζονται και θα επρεπε να μπουν αλλα βλεποντας οτι το πλοιο θα δεσει καμια 50αρια μερες,δεν ξερω κατα ποσο θα προλαβει να κανει τις εργασιες που απαιτουνται ειδικα για προσθηκη stabilizers.

Ισως να κανω και λαθος αλλα λογικα προλαβαινουν να φτιαξουν καταπελτη επιβατων, αλλα το να βαλουν stabilizers μου φαινεται οτι ειναι αρκετα χρονοβορο

Link to comment
Share on other sites

stabillizers χρειαζεται το πλοιο,μεσα δεν νομιζω οτι εχει προβλημα στα σαλονια!

ουτε μασκα ταξιδευετε ουτε μπαντα ουτε δευτεροπρυμνα,πουθενα!η ιδεα να τραβηξουν τα μαγουλα της πλωρης μεχρι της βαρδιολες τις γεφυρας ποιανου ηταν κ κοπαναει συνεχεια!!!

υπαρχει κοσμος ο οποιος περιμενει στα νησια μιση μερα για να φυγει η με το ΦΕΡΡΥ  η με την ΠΟΠΗ...

Link to comment
Share on other sites

Ο καταπελτης επιβατών είναι σχετικά εύκολο να φτιαχτεί διότι μπαίνοντας από τον καταπέλτη αριστερά, έχει απλώς την εξωτερική λαμαρίνα του πλοίου, και τίποτε άλλο, αντίθετα με άλλα πλοία όπου θέλει χτίσιμο για να κατασκευαστεί καταπέλτης επιβατών (πχ ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ)......

 

Τα stabilizer παλι δεδομένων πολλών συνθηκών δεν ξέρω πόσο απαραίτητα είναι......Οτι κοπανάει αρκετά όμως ισχύει, το ταξίδεψα με οχτάρι το καλοκαίρι και χόρευε κανονικότατα......Μάλιστα έφυγε και πολύ νότια, ισως για να μην κουνάει, δεν πήγε κοντά στο Κάβο Ντόρο όπως όλα.......Κοπανάει αρκετά......Αλλα αυτο δε σημαίνει κάτι ως προς την ασφάλεια εννοείται , απλά το τράνταγμα είναι σπαστικό ,ειδικά αν κάθεσαι σε αεροπορική θέση.....

Link to comment
Share on other sites

η ιδεα να τραβηξουν τα μαγουλα της πλωρης μεχρι της βαρδιολες τις γεφυρας ποιανου ηταν κ κοπαναει συνεχεια!!!

 

ετσι ηταν απο τη μαμα του. ισα ισα που περσυ εφαγαν λιγο απο τα μαγουλα

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα στο ταξίδεμα - τώρα που το ζούμε στους καλούς νοτιάδες - δεν είναι μόνο το κοπάνημα. Προσωπικά το κοπάνημα το θεωρώ δευτερεύον. Το πλοίο κάνει ένα αλλόκοτο κούνημα (νιώθεις σα να κουνάει προς όλες τις κατευθύνσεις) με πολύ μεγάλη ταχύτητα εναλλαγών. Πιθανότατα τα stabilizer να διόρθωναν την κατάσταση πολύ.

 

(δυστυχώς σε δύσκολους καιρούς θυμίζει το aqua jewel, αν και το κούνημά του δεν νομίζω πως το φτάνει).

Link to comment
Share on other sites

Το κακο σε αυτα τα πλοια που δεν εχουν φτερα ειναι οτι εχουν γρηγορη επαναφορα κ εχουν αυτο το κουνημα που λες το αλλοκοτο!!!παντως μου ειπανε οτι το AQUA ηταν πιο καλοταξιδο απο αυτο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...